quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef klaas03 het volgende:
[..]
En hoe weet je of ze in beslag zijn genomen?
Gewoon bij de verkoper om tracking nummer vragen en dan omzetten met PostNL twitter.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:53 schreef koeken het volgende:
[..]
Mijn zending (ook van 22 mei) is door douane in beslag genomen.
Je moet bij Triads je tracking nummer vragen en dan bij PostNL checken wat de status is. Waarschijnlijk hetzelfde als bij mij.
fototje ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef zerokil het volgende:
Mijn Man Utd shirt ontvangen van Soccertriads, ziet er goed uit!
okeequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef zerokil het volgende:
[..]
Misschien het later het is namelijk een cadeau
Obvious troll is obvious.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:58 schreef timoooo14 het volgende:
Controlleerd de douane eigenlijk nog streng op Thaise shirts?
Waarschijnlijk het hele EK nog.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:58 schreef timoooo14 het volgende:
Controlleerd de douane eigenlijk nog streng op Thaise shirts?
ja, je kunt beter wachten tot de winnaar bekend is en daar een shirtje van kopen inddquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:12 schreef Romanus het volgende:
Dus als ik nu wat bestel van een website (geheel willekeurig bijvoorbeeld 9footballshirt) is de kans groot dat hij door de douane wordt tegengehouden?
lol, nee maar stel ik wil Italië en Rusland kopen. Hoe groot is de kans dat die door de douane in beslag worden genomen? Ik heb namelijk geen zin om geld weg te gaan gooien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, je kunt beter wachten tot de winnaar bekend is en daar een shirtje van kopen indd
die kans is helaas nu vrij groot.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:26 schreef Romanus het volgende:
[..]
lol, nee maar stel ik wil Italië en Rusland kopen. Hoe groot is de kans dat die door de douane in beslag worden genomen? Ik heb namelijk geen zin om geld weg te gaan gooien.
Ok bedankt, dan wacht ik wel evenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die kans is helaas nu vrij groot.
ze controleren echt alles wat op een shirt lijkt nu.
en die nepshirts zijn toch wel te herkennen...
Qua shirt geen verschil. Die 5 dollar zit 'm in het broekje dat er aldanniet bij zit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:36 schreef Mandéra het volgende:
Kan iemand even snel zeggen wat het verschil is tussen de "New" en "Uniforms" shirts bij Shirley, zit 5 dollar prijsverschil is. Zijn die Uniforms "Authentic" ??
Misschien Ajax-Uit daar halen, nieuw thuisshirt haal ik bij club zelf. Sowieso een Tottenham halen als Vertonghen daar gaat spelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scholes #18 Manchester United thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze shirts zijn afkomstig van Ebay.
het blauwe Ronaldo shirt was nog helemaal nieuw.
het Scholes shirt 2e hands."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
ik vind de rode het mooist , volgens mij uit ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:13 schreef TBakkert het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk mooier, Rusland thuis of uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |