abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112478157
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dan ziet het er niet goed uit voor hem, maar dat idee had ik al. :{
Ik heb ze nog over kunnen halen dat het écht geen handel was (was het ook niet) dus dat scheelde nog. Als het dat wél is heb je een mooi probleem...
pi_112478169
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

top. alleen moet ik nu aan school werken maar wil ik fokken
Aan je school anders laat ik tante Yvonne je even een ban geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 15:29:56 ]
pi_112478199
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:29 schreef Saind het volgende:

[..]

Ik heb ze nog over kunnen halen dat het écht geen handel was (was het ook niet) dus dat scheelde nog. Als het dat wél is heb je een mooi probleem...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112478339
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Aan je school anders laat ik tante Yvonne je even een ban geven.
;(
pi_112478358
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha bekend verhaal!
Ik was op excursie met school naar het rijksmuseum die dag. Na afloop zo stoned als een garnaal naar de burger king, gaat de telefoon of ik even open wil doen voor het vuurwerkteam. Is m'n zus uiteindelijk teruggekomen van school om ze binnen te laten, die heeft me ook maanden niet meer aangekeken.

Ik ben wel op een stupide manier gepakt. Was toen ook al een nerdje dus zat wel op vuurwerkfora op internet, ook heel snugger (.....) een paar foto's geplaatst van vuurwerk. Ben toen 2 weken afgeluisterd op de huistelefoon, 4 weken op de mobiele telefoon en internet is ook 4 weken afgetapt. Ze hadden bij het verhoor 2 multomappen met msn-gesprekken, telefoongesprekken, sms gesprekken etc. Ze hebben met 3 man het huis overhoop gehaald, helemaal chagrijnig omdat ze dachten dat ik een of andere superdealer was maar het viel allemaal reuze mee.
pi_112478449
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:34 schreef Saind het volgende:

[..]

Haha bekend verhaal!
Ik was op excursie met school naar het rijksmuseum die dag. Na afloop zo stoned als een garnaal naar de burger king, gaat de telefoon of ik even open wil doen voor het vuurwerkteam. Is m'n zus uiteindelijk teruggekomen van school om ze binnen te laten, die heeft me ook maanden niet meer aangekeken.

Ik ben wel op een stupide manier gepakt. Was toen ook al een nerdje dus zat wel op vuurwerkfora op internet, ook heel snugger (.....) een paar foto's geplaatst van vuurwerk. Ben toen 2 weken afgeluisterd op de huistelefoon, 4 weken op de mobiele telefoon en internet is ook 4 weken afgetapt. Ze hadden bij het verhoor 2 multomappen met msn-gesprekken, telefoongesprekken, sms gesprekken etc. Ze hebben met 3 man het huis overhoop gehaald, helemaal chagrijnig omdat ze dachten dat ik een of andere superdealer was maar het viel allemaal reuze mee.
Wel een grootschalig onderzoek voor jou alleen. :D
pi_112478479
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Soms willen ze jou ook gebruiken om achter de grotere dealers aan te gaan.
pi_112478505
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Was ook heel gevleid wel *)
Bij het verhoor ook echt de volle laag gekregen. Ze hadden schijnbaar met 15 rechercheurs op mijn zaak gezeten. Zal wel gewoon gelul geweest zijn om me aan het praten te krijgen maar ik geloof wel dat ze flink bezig zijn geweest.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:39:18 #109
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_112478532
quote:

[..]

Haha bekend verhaal!

zal een geld kosten :')
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_112478536
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Soms willen ze jou ook gebruiken om achter de grotere dealers aan te gaan.
Naja ze zeiden dus dat ze dachten dat ik zelf ook veel dealde, en later hebben ze een lijst met al mijn msn-contacten en telefooncontacten voor m'n neus gelegd, of ik even wilde aanwijzen wie dealden....
pi_112478574
Lekker anoniem ben je he, op het world wide web. :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:41:35 #112
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112478624
Daarom moet je ook ook, als je dat soort dingen gaat doen, Onion gebruiken of Orbot
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112478626
quote:

[..]

Haha bekend verhaal!

Jep, ik heb het zien gebeuren, je kan waarschuwen.. maar luisteren doe je niet.. Het voelt ook te makkelijk aan, het halen, het knutselen, verkopen.. Als ouder is het ook moeilijk, moet je alles in de vuilnisbak gooien? Moet je je eigen zoon aangeven? Sier vuurwerk is toch niet zo erg.. en die knallers ach daar let hij wel mee op.. het is tenslotte voor eigen gebruikt.

Zelf ben ik ook genieter en voorstander van Bels vuurwerk, vele malen goedkoper en veel mooier en groter. Al vind ik Cobra's toch ERG ver gaan hoor.. dat is gewoon ziek, is gewoon 1.1G.
Maar dat zie je zoooo vaak bij al die politie programma's, Undercover etc, die mannetjes hebben allemaal de drang om het te laten zien..

Op zo'n vuurwerk forum zitten ook echt wel agenten hoor, ik weet dat op AVP het ook helemaal veranderd is.. Maar dat is inderdaad dom om zo op internet te zetten.
Nadeel voor je dat je huis over hoop is gepleurd, ook best triest, als je zus mee werkt en jij 'toestemming' gaf (beval of niet) heb dan een beetje fatsoen.

Krijg je wel een bewijs van goed gedrag of kun je dat vergeten? Kan serieuze gevolgen hebben..
pi_112478671
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:41 schreef Smoofie het volgende:
Daarom moet je ook ook, als je dat soort dingen gaat doen, Onion gebruiken of Orbot
TOR?
Ja, maar je blijft niet 24/7 alert, als je iets wilt kopen of verkopen vraag je om een mobiel nummer van hey ben je er al, waar sta je.. en dan ben je al de sjaak. Of je moet echt elke week een nieuwe prepaid kopen, maar dan pakken ze je alsnog wel.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:43:24 #115
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112478702
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

TOR?
Ja, maar je blijft niet 24/7 alert, als je iets wilt kopen of verkopen vraag je om een mobiel nummer van hey ben je er al, waar sta je.. en dan ben je al de sjaak. Of je moet echt elke week een nieuwe prepaid kopen, maar dan pakken ze je alsnog wel.
TOR ja.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112478751
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:43 schreef Smoofie het volgende:

[..]

TOR ja.
Beter doe je het gewoon niet, kan serieuze gevolgen hebben.. kijk naar de geschiedenis, hoeveel (extreem) intelligente mensen zijn gepakt voor hun daden? Waarom zou jij er wel mee weg komen?

Nou zijn die mensen wel vaak gestoord, maar toch..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 15:44:52 ]
pi_112478824
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:41 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Jep, ik heb het zien gebeuren, je kan waarschuwen.. maar luisteren doe je niet.. Het voelt ook te makkelijk aan, het halen, het knutselen, verkopen.. Als ouder is het ook moeilijk, moet je alles in de vuilnisbak gooien? Moet je je eigen zoon aangeven? Sier vuurwerk is toch niet zo erg.. en die knallers ach daar let hij wel mee op.. het is tenslotte voor eigen gebruikt.

Zelf ben ik ook genieter en voorstander van Bels vuurwerk, vele malen goedkoper en veel mooier en groter. Al vind ik Cobra's toch ERG ver gaan hoor.. dat is gewoon ziek, is gewoon 1.1G.
Maar dat zie je zoooo vaak bij al die politie programma's, Undercover etc, die mannetjes hebben allemaal de drang om het te laten zien..

Op zo'n vuurwerk forum zitten ook echt wel agenten hoor, ik weet dat op AVP het ook helemaal veranderd is.. Maar dat is inderdaad dom om zo op internet te zetten.
Nadeel voor je dat je huis over hoop is gepleurd, ook best triest, als je zus mee werkt en jij 'toestemming' gaf (beval of niet) heb dan een beetje fatsoen.

Krijg je wel een bewijs van goed gedrag of kun je dat vergeten? Kan serieuze gevolgen hebben..
Was ook via AVP inderdaad, jaar of 5 geleden, misschien dat je nog wel iets terug kan vinden, postte toen ook als Saind.

En was gelukkig minderjarig, ze zeiden dat ik met een jaar of 4 wel weer een VOG zou kunnen krijgen. Heb het nog niet geprobeerd maar het zou dus moeten kunnen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:48:29 #118
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112478912
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Beter doe je het gewoon niet, kan serieuze gevolgen hebben.. kijk naar de geschiedenis, hoeveel (extreem) intelligente mensen zijn gepakt voor hun daden? Waarom zou jij er wel mee weg komen?

Nou zijn die mensen wel vaak gestoord, maar toch..
Ik heb een standaard encryptor aanstaan voor alles wat ik typ en via TOR en wat router instellingen is het echt onmogelijk om gepakt te worden als het niet de NSA of FBI is
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112478931
Heb je er nog veel problemen aan over gehouden uiteindelijk?
pi_112478942
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik heb een standaard encryptor aanstaan voor alles wat ik typ en via TOR en wat router instellingen is het echt onmogelijk om gepakt te worden als het niet de NSA of FBI is
Is browsen met TOR niet retetraag? Heb voor de grap wel eens op Silk Road zitten kijken en dat was niet vooruit te branden.
pi_112478957
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:46 schreef Saind het volgende:

[..]

Was ook via AVP inderdaad, jaar of 5 geleden, misschien dat je nog wel iets terug kan vinden, postte toen ook als Saind.

En was gelukkig minderjarig, ze zeiden dat ik met een jaar of 4 wel weer een VOG zou kunnen krijgen. Heb het nog niet geprobeerd maar het zou dus moeten kunnen.
2000 euro boete.. veel geld, als je handelaar bent moet je toch veel geld verdienen wil je zulke (de hogere) boetes af te kunnen betalen :')

Maar het is echt te simpel.. je gaat met de trein naar tilburg, stapt in een bus naar Baarle.. je ziet nog 8 jongeren met lege sporttassen bij zich.. en aan het eind van de dag zie je enkele terug, slepend en sjouwend met volle sport tassen :')

En die buschauffeur weet hier niks van wou je zeggen? Dan weer treintje terug en klaar.
Of met de auto..
pi_112479018
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dan nog, iemand doet zich voor als klant, hell.. iemand op Fok! doet alsof hij een ajacied is en jij spreekt een keer met hem af.. Politie pakt een koper op en hij snitched je.
pi_112479021
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:48 schreef Bonkers. het volgende:
Heb je er nog veel problemen aan over gehouden uiteindelijk?
Viel mee, proeftijd voor de voorwaardelijke straf was 2 jaar en ik heb me gewoon heel netjes gedragen. Boete was kut, maarja zomervakantie lang hard gewerkt en die was ook betaald.

Uiteindelijk alleen eraan over gehouden dat ik niks meer met vuurwerk doe en een stuk verstandiger ben geworden qua internet. Was ook al lid van schietvereniging, zolang ik geen eigen verlof aanvraag is er daar ook niks aan de hand.
pi_112479036
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

2000 euro boete.. veel geld, als je handelaar bent moet je toch veel geld verdienen wil je zulke (de hogere) boetes af te kunnen betalen :')

Maar het is echt te simpel.. je gaat met de trein naar tilburg, stapt in een bus naar Baarle.. je ziet nog 8 jongeren met lege sporttassen bij zich.. en aan het eind van de dag zie je enkele terug, slepend en sjouwend met volle sport tassen :')

En die buschauffeur weet hier niks van wou je zeggen? Dan weer treintje terug en klaar.
Of met de auto..
Baarle en Poppel zijn klote, daar geven ze zelf (de verkopers) de kentekenplaten door aan de NL politie. Ben nog nooit met openbaar vervoer vuurwerk gaan kopen.
Ik koop meestal in Overpelt.
BFF met GGMM
pi_112479043
Sjonnies hiero joh _O-.

Vuurwerk heeft me nooit kunnen bekoren :').

Als je DEZE explosie:

o.a. hebt gecreëerd, snap je waarom. ;).
pi_112479088
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Baarle en Poppel zijn klote, daar geven ze zelf (de verkopers) de kentekenplaten door aan de NL politie. Ben nog nooit met openbaar vervoer vuurwerk gaan kopen.
Ben toen met m'n pa naar Baarle gereden in de zomervakantie, best gezellig dorpje. Heeft ie ook nog problemen met justitie mee gehad ;( Economisch delict... Weer 2000 euro armer.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:53:10 #127
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112479107
Ben eens naar baarle gereden met pa toen ik 16 was. Hele auto vol met vuurwerk _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112479143
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:53 schreef Smoofie het volgende:
Ben eens naar baarle gereden met pa toen ik 16 was. Hele auto vol met vuurwerk _O-
Ken ook gasten die met de auto naar Napels gingen, puur om vuurwerk te halen. Die hebben me toch een belachelijke hoeveelheid cobra's en Italiaanse bommen gehaald, echt gek.
Ze hebben zelfs nog een tripreport op internet gezet, idioten.
pi_112479195
Niemand reageert op mijn explosie. ;(.
pi_112479197
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat verhaal hoor ik altijd over Wph Frank..
Nooit gezeik gehad bij Baarle ook niet met de auto, krijg daar ook altijd veel potten gratis of korting (soms wel tot 200euro toe :o )
pi_112479218
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
Ik klikte en het duurde 10min, ik dacht fuck it.. youtube is al traag op me kut laptop :') ga niet zoeken.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:55:23 #132
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112479219
Je kunt ook gewoon bestellen via Poolse sites, die sturen het op, het wordt niet gecontroleerd _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112479233
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
Haha ziet er wel tof uit! Wat heb je er gedaan?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:55:38 #134
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112479237
Pauper explosie
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112479243
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:55 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt ook gewoon bestellen via Poolse sites, die sturen het op, het wordt niet gecontroleerd _O-
lol klopt, Geenstijl ging bij dat bedrijf langs :D
pi_112479257
Film explosies :') overdreven rotzooi, totaal niet realistisch..
pi_112479271
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat verhaal hoor ik altijd over Wph Frank..
Nooit gezeik gehad bij Baarle ook niet met de auto, krijg daar ook altijd veel potten gratis of korting (soms wel tot 200euro toe :o )
Grappig, ik heb dat juist bij Frank.
Leukste is nog wel dat ze niet aan Belgen mogen verkopen, dus iedereen geeft daar hetzelfde adres op: Stadhuisplein 1, 5600 RB Eindhoven :')
BFF met GGMM
pi_112479276
In Baarle-Hertog werkt de helft in de vuurwerkverkoop, zo lijkt het. :')
pi_112479299
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Grappig, ik heb dat juist bij Frank.
Leukste is nog wel dat ze niet aan Belgen mogen verkopen, dus iedereen geeft daar hetzelfde adres op: Stadhuisplein 1, 5600 RB Eindhoven :')
Saaie grap, sorry.
pi_112479327
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik klikte en het duurde 10min, ik dacht fuck it.. youtube is al traag op me kut laptop :') ga niet zoeken.
Gelijk de eerste sconden zie je de explosie ;(.
pi_112479341
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gelijk de eerste sconden zie je de explosie ;(.
Oh, dan ga ik kijken!
pi_112479368
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
Film explosies :') overdreven rotzooi, totaal niet realistisch..
Zeg dat nog eens als je zo'n 150 liter benzine in 3 seconden ziet opbranden door zuurstoftoevoeging gek.

We hadden de hele dag in het water staan werken, onze schoenen waren zeiknat.

Hadden ze uitgedaan en 50 meter van de steiger af neergezet in de zon om te laten drogen.

.... Er kwam gewoon rook uit van de hitte. :D _O-
pi_112479374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Saaie grap, sorry.
;( Ik vond het wel geinig.

Ik bedenk me wel nu dta ik met Belgische kentekenplaten rijd en daarom misschien nooit gepakt ben bij de grens.
BFF met GGMM
  Forum Admin dinsdag 5 juni 2012 @ 16:00:00 #145
35723 crew  GGMM
pi_112479416
MIndhunters _O_
Alleen LL Cool J hoeft van mij niet zo nodig te acteren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_112479418
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

;( Ik vond het wel geinig.

Ik bedenk me wel nu dta ik met Belgische kentekenplaten rijd en daarom misschien nooit gepakt ben bij de grens.
Ik schroef bij de lokale bouwmarkt altijd kentekenplaten van een auto en rijd daarmee naar Bels.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:00:35 #147
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112479439
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zeg dat nog eens als je zo'n 150 liter benzine in 3 seconden ziet opbranden door zuurstoftoevoeging gek.

We hadden de hele dag in het water staan werken, onze schoenen waren zeiknat.

Hadden ze uitgedaan en 50 meter van de steiger af neergezet in de zon om te laten drogen.

.... Er kwam gewoon rook uit van de hitte. :D _O-
Toch liever een 2000Ib GBU-31 Jdam
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:00:39 #148
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_112479446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef GGMM het volgende:
MIndhunters _O_
Alleen LL Cool J hoeft van mij niet zo nodig te acteren.
Die speelt toch ook in XXX2? Niet de pornoversie :')
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_112479453
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik schroef bij de lokale bouwmarkt altijd kentekenplaten van een auto en rijd daarmee naar Bels.
Of je koopt het in Nederland :)
pi_112479456
Sinds mijn bijbaantje op de oogheelkunde-afdeling, wil ik nooit meer iets te maken hebben met vuurwerk. :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')