Immers, broertje van die presentator Tim Immersquote:
Ohja...fuck.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet man
Moet eerst geld hebben toch
Als je zo stoer bent als net ben je oud genoeg voor dit soort gein.quote:
*groottequote:
Mja zijn gezicht is geblurred, anders had ik het weggehaald.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ondanks dat het grappig was.. gaat het wel te ver, dadelijk wordt hij een meme.. dat is echt zielig.
Ik heb expres dat gezicht geblurred man. Kan geen meme worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ondanks dat het grappig was.. gaat het wel te ver, dadelijk wordt hij een meme.. dat is echt zielig.
Ik ga door de mazen van de wet, zo rol ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja zijn gezicht is geblurred, anders had ik het weggehaald.
Ja, klopt. Haal die picca maar weg wat mij betreft. We hebben er nu om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Onzin, je wilt niet zo met je kop op internet.. dat verdwijnt niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je zo stoer bent als net ben je oud genoeg voor dit soort gein.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
zeg dat tegen de clubsite van zijn vereniging ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin, je wilt niet zo met je kop op internet.. dat verdwijnt niet.
Het staat fucking op de site van zijn eigen clubquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin, je wilt niet zo met je kop op internet.. dat verdwijnt niet.
Je gebruikt het woord "fucking" niet goedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het staat fucking op de site van zijn eigen club
Ik meen het, ben echt serieus, heb sinds A422 voor de 5e keer vroeg te stoppen ook geen grappen meer gemaakt..quote:
Je hebt wel een punt. Klaar nu wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik meen het, ben echt serieus, heb sinds A422 voor de 5e keer vroeg te stoppen ook geen grappen meer gemaakt..
Als ik die meme's zie vind ik dat echt zielig voor die mensen, dat moet je iemand niet aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zeg dat tegen de clubsite van zijn vereniging ?
Och god, het internet.. de plek zonder wetten, regels en fatsoenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het staat fucking op de site van zijn eigen club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |