Zou wel weer tof zijn, zonder al het geruzie iigquote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef drumstickNL het volgende:
Met 1.3 een aangepast base vs base doen?
Nee, maar toen met de base vs base welquote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef drumstickNL het volgende:
Hier is al maanden geen ruzie meer geweest.
Geweldig idee!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef drumstickNL het volgende:
Of twee landen; vrij huge.
Twee teams krijgen een week de tijd om een kasteel en shiz te bouwen in hun eigen land. In die tijd krijgen ze oneindige stone en dat soort basic shit (geen diamonds/iron etc.) om hun kasteel te bouwen.
Daarna cleared de admin alle kisten en inventories waarna men tegen elkaar moet vechten.
Ze mogen niet bouwen / blokken breken in het land van de ander maar wel ladders plaatsen / tnt / vechten e.d.
Pffff doe even moeilijk zeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef maurisioo het volgende:
Maar hoe komen ze dan aan wapens?
Misschien leuk als ze dan wel ores kunnen minen. Dan moeten ze voor de tijd mijnschachten maken en kunnen ze dat pas na de tijd minen.
Dat je niet boven de grond mag komen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zat eerder te denken richting tunnels
GARPIGquote:Op maandag 11 juni 2012 19:29 schreef TJV het volgende:
Ik dacht dat alleen bruno zoiets voor kon stellen.
Nee, om onder de muren door te gaan en zo het kasteel binnen dringenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat je niet boven de grond mag komen?
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een punt heb je wel. Wie o wie die niet uit zweden komt host er een server?
Oh.. maareh; waarom zou men dat doen terwijl ze ook door de muren kunnen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, om onder de muren door te gaan en zo het kasteel binnen dringen
Dat is geniepiger natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh.. maareh; waarom zou men dat doen terwijl ze ook door de muren kunnen?
Jezus jongen we zijn nog niet begonnen of je zoekt al ruzie?quote:
Ja dus? Hou gewoon op met mij pesten man.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Jezus jongen we zijn nog niet begonnen of je zoekt al ruzie?
Ik voel mij genoodzaakt om bij deze onze discussie te staken, ik ben mijn leven niet zeker met de ban-grage modjes die hier rondsluipen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja dus? Hou gewoon op met mij pesten man.
Welkomquote:Op maandag 11 juni 2012 21:48 schreef Oerbeer het volgende:
Hoi. Ik ga even rondkijken op jullie server.
Dat is niet jouw server vriend.quote:
Nu ineens aardig doen he.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik voel mij genoodzaakt om bij deze onze discussie te staken, ik ben mijn leven niet zeker met de ban-grage modjes die hier rondsluipen.
Wees gegroet, mijn vriend.
Pertinent niet jalalala pertinent niet jaaalaaaalalaaallaaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:40 schreef drumstickNL het volgende:
Maar dat idee is best uitvoerbaar en fun .. - toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |