SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.![]()
Sorry, was even bezig met ontruimingsoefening7 verdiepingen naar beneden+boven. Op hakken. Met laptop in m'n handen.
![]()
![]()
Laptop moet je toch laten liggen tijdens een ontruiming ;-)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:01 schreef GotC het volgende:
Sorry, was even bezig met ontruimingsoefening7 verdiepingen naar beneden+boven. Op hakken. Met laptop in m'n handen.
![]()
Ik zie nog steeds dezelfde?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef streamnl het volgende:
Haha, ik zie dat nu pas MoBlo. Je hebt je UI aangepast
Niet meer actief op Fok!![]()
Iddquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Laptop moet je toch laten liggen tijdens een ontruiming ;-).
Ik zou m'n hardloopschoenen wel meenemen natuurlijk.
Hier niet. Als je in de gelegenheid bent om 'm mee te nemen, neem je 'm meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Laptop moet je toch laten liggen tijdens een ontruiming ;-).
![]()
Jij bent gekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Laptop moet je toch laten liggen tijdens een ontruiming ;-)
Ja doei.![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Laptop moet je toch laten liggen tijdens een ontruiming ;-)Dan klopt de regelgeving niet bij jullie. De regel is zo snel mogelijk (zonder te rennen e.d.). En je laptop meenemen kost meer tijd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Hier niet. Als je in de gelegenheid bent om 'm mee te nemen, neem je 'm mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:05 schreef streamnl het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Dan klopt de regelgeving niet bij jullie. De regel is zo snel mogelijk (zonder te rennen e.d.). En je laptop meenemen kost meer tijd.Mede BHVer hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zo zijn de regels hier. Het is allemaal al goedgekeurd.
![]()
Regelsals ik m'n laptop mee kan nemen gaat hij mee. Ik ga er niet voor terugrennen als ik ergens anders ben, maar anders
Ja doei.![]()
Alles op het werk ligt hier aan Kensington sloten, dat kost teveel tijd om los te halen helaas.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
Regelsals ik m'n laptop mee kan nemen gaat hij mee. Ik ga er niet voor terugrennen als ik ergens anders ben, maar anders
![]()
Ditquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik neem overigens bij een oefening ook altijd gewoon m'n hele tas mee, ik ga m'n dure spullen niet onbeheerd achterlaten
![]()
![]()
Tsjaquote:. Het is qua brandveiligheid een topgebouw: je kan anderhalf uur in het trappenhuis rondlopen voordat er rook/vuur doorheen komt.
![]()
TT![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat mij opvalt is dat rokers nooit ontbijtenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:10 schreef streamnl het volgende:
Wat mij vaak opvalt...
Is dat de rokers vaak het eerste buiten staan![]()
![]()
Die ontbijten met een peukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat rokers nooit ontbijten.
En stinkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat rokers nooit ontbijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
En stinkenonruststokerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
En stinkenIk heb ook gerooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fixedquote:![]()
![]()
Ik heb het nooit gesnapt, geloof ik. Behalve als puber misschien, toen roken nog stoer wasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:20 schreef GotC het volgende:
Nu ik gestopt ben, snap ik ook gewoon niet meer waarom mensen roken.
Ik DENK dat iedereen die gerookt heeft ook om die reden is gaan roken. Maar wat waren we toch volhouders toen. De eerste pakjes waren niet lekker en toch stug door rokenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gesnapt, geloof ik. Behalve als puber misschien, toen roken nog stoer was.
![]()
In november ook gestopt na 25 jaar flink roken, mis er niks aan, al steek ik heel soms een sigaret op in beschonken toestand![]()
![]()
ik hoop alleen dat als ik eenmaal gestopt ben, niet zo verzuurd raak dat ik niets meer van rokers kan hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
kijk eens hoeveel redenen je al hoort DJMO om nooit meer te roken
![]()
vDurf ik niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Shravani het volgende:
In november ook gestopt na 25 jaar flink roken, mis er niks aan, al steek ik heel soms een sigaret op in beschonken toestand
Ik lust graag een glaasje whiskey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En een sigaar is een hele mooie toevoeging. Maar ik ben bang als ik dat doe... Ik helemaal weer bij af ben.
Ach ja, ben blij dat ik er bijna een jaar van af ben.
Edit:
@DJMO
dat valt reuze mee hoor, ik zat een beetje te stangen. Ik heb er in ieder geval geen last van als men een sigaret opsteekt!![]()
Ik heb het alleen met mooi weer, buiten zitten, wijntje erbij.. dan heb ik trekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Shravani het volgende:
In november ook gestopt na 25 jaar flink roken, mis er niks aan, al steek ik heel soms een sigaret op in beschonken toestand
Maar ik doe het niet
En ik ben bijna 5 jaar gestopt![]()
Ik vind t prima als mensen roken, kan mij niets schelen meer
Ben vandaag precies 4 maanden gestopt.
![]()
Dat is wel weer waarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:32 schreef streamnl het volgende:
O ja DJMO, dat doen gestopte rokers wel.....
Wij laten graag weten dat wij WEL gestopt zijn![]()
![]()
![]()
Knapquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef GotC het volgende:
Ik vind t prima als mensen roken, kan mij niets schelen meer
Ben vandaag precies 4 maanden gestopt.
![]()
![]()
![]()
I'm sexy and I know itquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Och, eigenlijk ben ik een dikke harige biker van 53 die een pakje Van Nelle per dag rookt.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
En ik loop ook niet hard.
Kom hier alleen voor de SC.
F means you're fucked![]()
Ik kom voor een paar users waar ik stiekem verliefd op ben, maar ik kan niet zeggen wie want weten ze dat en dan durf ik niet meer te komen.
Oh en morgen komt de takel om mij uit huis ta takelen voor mijn maandelijkse douchebeurt in het plaatselijk meertje.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef amaranta het volgende:
Ik kom voor een paar users waar ik stiekem verliefd op ben, maar ik kan niet zeggen wie want weten ze dat en dan durf ik niet meer te komen.
Oh en morgen komt de takel om mij uit huis ta takelen voor mijn maandelijkse douchebeurt in het plaatselijk meertje.![]()
Badderse!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Och, eigenlijk ben ik een dikke harige biker van 53 die een pakje Van Nelle per dag rookt.Ik weet niet wat ik onsmakelijker vind........quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef amaranta het volgende:
![]()
Normaliter niet, maar laatst toen schoot de koppeling los en toen .... Laten we zeggen dat mijn verzekering waterschade aan huizen van derden niet meer dekt..quote:![]()
Zo, ik ben weer lekker thuis. Nog even een telefoontje afwachten, zodat ik nog een laatste artikel kan afschrijven en als ik dan nog tijd heb, naar de markt voor fruit. En dan lopen!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Laatst zat er in de trein echt een prachtig meisje voor mij, echt een kunstwerkje.
Jammer dat ze als een crematorium uit haar mond stonk![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wat kan ik daar op afknappen, alsof je een asbak uitlebbert![]()
![]()
![]()
![]()
^^ maar dan 7. Ga de vingertoppentip van RD ook eens uitproberen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef YUR het volgende:
Voor vandaag op het programma: ca. 10km, zo ontspannen mogelijkNiet meer actief op Fok!![]()
Ik moet van mezelf vandaag eerst ook nog even wat afschrijven voordat ik ga lopen, anders komt er helemaal niks meer van. Want daarna wil ik alleen maar lekker op de bank ploffen met een groot glas ijskoud waterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef mosselmossel het volgende:
Zo, ik ben weer lekker thuis. Nog even een telefoontje afwachten, zodat ik nog een laatste artikel kan afschrijven en als ik dan nog tijd heb, naar de markt voor fruit. En dan lopen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef streamnl het volgende:
En hij is thuis...
Nu is het gedaan met de SLOW chat...![]()
Ik ga wel weer weg hoor
![]()
![]()
Doe eens niet zo bij de pinken joh , jij staat vast met het wijsvingertje klaar etc etcquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^ maar dan 7. Ga de vingertoppentip van RD ook eens uitproberen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee ik zat in de bus toen ik zat te fokken daarstraks, via DM wat gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Wat zijn we weer aardigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:55 schreef GotC het volgende:
[..]neee..!
Of gewoon een topic alleen voor Dr.Sexy![]()
![]()
![]()
Ik ga nu al mijn verdriet er vanaf lopen(jeuuuuj hardlopen)DOEI
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
http://hardloperszijndoodlopers.websitetoolbox.com/![]()
![]()
![]()
Wat heb ik jullie in godsnaam misdaan
![]()
En zo pervers ben ik heul niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
http://hardloperszijndoodlopers.websitetoolbox.com/.
Je ging toch lopen? Hup hup!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
Wat heb ik jullie in godsnaam misdaan
![]()
En zo pervers ben ik heul niet
Anders heeft dr.sexy een eigen forum voor de rest van z'n levenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Eens kijken of ik dat forum ook weer kan deleten![]()
![]()
Ik denk dat ik binnenkort maar eens contact ga opnemen met een sportarts.quote:Sportmedisch advies maximaal ¤ 115,- per jaar D.2.6. aanvullende verzekering CZ Top Collectief
D.2.6. Sportmedisch advies
Kijk op uw Vergoedingen Overzicht of u recht hebt op vergoeding.
D.2.6.1. Omschrijving van de zorg
De zorg omvat sportmedisch advies.
D.2.6.2. Waar hebt u recht op?
Wij vergoeden:
sportmedische behandelingen;
sportkeuringen;
röntgen- en laboratoriumonderzoek;
sportmedische consulten en sportmedisch onderzoek.
Hoeveel wij vergoeden staat op uw Vergoedingen Overzicht.
D.2.6.3. Voorwaarden
Algemeen
Röntgen- en laboratoriumonderzoek vindt plaats ten behoeve van keuringen.
Zorgverlener
De sportarts:
is geregistreerd in het register van sociaal-geneeskundigen volgens de Wet BIG en werkt in een Sportmedisch Adviescentrum of sportmedische instelling, die is aangesloten bij de Federatie van Sportmedische Instellingen; of
is geregistreerd als gecertificeerd sportduikerarts C of D in het register van de Nederlandse Vereniging voor Duikgeneeskunde. Hij voert een sportduikmedische keuring uit volgens de wetenschappelijke gestelde eisen van de Nederlandse Vereniging voor Duikgeneeskunde.
De therapeut die onder verantwoordelijkheid van een sportarts werkt in een Sportmedisch Adviescentrum of sportmedische instelling, die is aangesloten bij de Federatie van Sportmedische Instellingen.
Voor de vergoeding hanteren wij verschillende tarieven; zie hiervoor artikel A.0.6.![]()
![]()
There are currently 14 users online: 1 member, 13 guests, 0 invisiblequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Eens kijken of ik dat forum ook weer kan deleten
MoBlo
Most users ever online was 14 on Today.
0 Active Chat Room Users
Doe je goed
Er zijn gewoon 14 mensen online daar![]()
![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Niet dat ik zo 1,2,3 kan vinden op de site... dus houden jullie meer geld over voor mijn sponsorloopquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Die groepsmarathon, MD, is dat nog voor een goed doel overigens?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wel blijven aanmelden mensenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet dat ik zo 1,2,3 kan vinden op de site... dus houden jullie meer geld over voor mijn sponsorloop
En godsamme, wanneer belt dat mens nou terug. Ik wil mijn stukkie aftikken en gaan lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Net even aspirientje genomen, want beetje hoofdpijn. Hoop dat ik straks weer een keer echt lekker loop.
oei... en dan heb je zo'n zin om te lopen... hoop dat je asprientje snel werktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Net even aspirientje genomen, want beetje hoofdpijn. Hoop dat ik straks weer een keer echt lekker loop.
![]()
Miss helpt achter de pc vandaan zijn ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef Shravani het volgende:
[..]
oei... en dan heb je zo'n zin om te lopen... hoop dat je asprientje snel werkt. Zo lekker naar buiten en dan in de trein, hopelijk trekt het dan weg
.
Vandaag niet meer wezen hardlopenmoest flink oefenen voor de buikdanstraining van vanavond.
Dus heb ik toch nog netjes 2 rustdagen gehad, morgenmiddag tijd voor de eerste les van week twee.![]()
Extra vroeg naar huis gegaan om te kunnen gaan hardlopen. Ben je dan verslaafd?
Werk vanavond wel een uurtje (ofzo) thuis...
Ben nu rennen
verslaafd wat is dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:19 schreef YUR het volgende:
Extra vroeg naar huis gegaan om te kunnen gaan hardlopen. Ben je dan verslaafd?
Werk vanavond wel een uurtje (ofzo) thuis...
Ben nu rennenen ren ze!
![]()
Eindelijk weer na een week en een dag gelopen. Was al bijna vergeten hoe fijn het voelde!
8 kilometer in 50 minuten. Een beetje jammer dat een van de laatste kilometers boven de 7 km zit dankzij een stoplicht... acht ja.
En YUR, ik denk dat je verslaafd bent![]()
![]()
YES! Ze heeft teruggebeld, ik heb mijn stukkie getikt. Ik ben hollen!
Zo... zometeen weer even 13KM naar huis fietsen, even eten en wat kinderen naar bed helpen en dan 45 minuutjes hardlopen.![]()
Vanochtend al geweest dus vanavond niet en morgen dus ook niet. Nah ja.. Herstellen is net zo belangrijk hou ik me maar voor.![]()
Mag ik tevreden zijn, ja ik mag tevreden zijn![]()
Fijn dat de GPS het wel deed![]()
http://www.endomondo.com/workouts/laLg9ySUZt8
Heel lichte steekjes hier en daar, maar niks ernstigs. Lichtelijk te hard gelopen misschien.
Week 3 klaar
![]()
Verf.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:34 schreef coscha het volgende:
Hoe kunnen jullie namen oranje zijn O.o
(hay)Ja doei.![]()
Probeer, als ik 't zo zie, wat constanter te lopen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Heel lichte steekjes hier en daar, maar niks ernstigs. Lichtelijk te hard gelopen misschien.
Week 3 klaar
Maar verder; fijn op weg
Ja doei.![]()
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php Kiek eensquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:34 schreef coscha het volgende:
Hoe kunnen jullie namen oranje zijn O.o
(hay)![]()
![]()
Dank uquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Probeer, als ik 't zo zie, wat constanter te lopen!Maar verder; fijn op weg
![]()
Ik zag het ja, maar constant lopen is voor mij best lastig omdat ik het op gevoel doe. Zal ter zijner tijd wel komen hoop ik.
En al die lastige mensen op de stoep/straat en overal losliggende tegels hier![]()
![]()
Je hebt een mail als het goed isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dank u![]()
Ik zag het ja, maar constant lopen is voor mij best lastig omdat ik het op gevoel doe. Zal ter zijner tijd wel komen hoop ik.
En al die lastige mensen op de stoep/straat en overal losliggende tegels hier![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
Week 3 klaar
Nog wel wat lichte GPS fuckups zo te zien, zonde.
En idd, iets te hard gelopen denk ik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:48 schreef GotC het volgende:
[..]
MooiNog wel wat lichte GPS fuckups zo te zien, zonde.
En idd, iets te hard gelopen denk ikKlopt, het was 4 of 5 keer 3 minuten, bij de laatste wandel cyclus keek ik op mijn mobiel en zag ik mijn gemiddelde snelheid, geen wonder dat ik al zo moe begon te worden
En de laatste 20 seconden nog even alles er uit gegooid.
Heerlijk
Ga mezelf zo maar eens belonen met een lekker drankje.![]()
deze week hebben ze voor 3 euro stappentellers bij de kruidvat, met een gratis startbewijs voor de leontien ladiesrun (ofzo)![]()
Hee cool, dank voor de tip.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:54 schreef Mirjam het volgende:
deze week hebben ze voor 3 euro stappentellers bij de kruidvat, met een gratis startbewijs voor de leontien ladiesrun (ofzo)How can I make this topic about me?![]()
Dat alles eruit gooien is heerlijk, maar ik had gelezen dat t juist niet goed was om te doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Klopt, het was 4 of 5 keer 3 minuten, bij de laatste wandel cyclus keek ik op mijn mobiel en zag ik mijn gemiddelde snelheid, geen wonder dat ik al zo moe begon te worden
En de laatste 20 seconden nog even alles er uit gegooid.
Heerlijk
Ga mezelf zo maar eens belonen met een lekker drankje.![]()
![]()
Je hebt van die dagen dat het lopen als vanzelf gaat. Vandaag was duidelijk niet zo'n dag. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik in eens ritme kwam. Iedere stap leek een dreun...
Maar desondanks heb ik me wel redelijk aan mijn doel gehouden, namelijk mijn hartslag zo'n 50 slagen onder mijn max hartslag te houden. Met een gemiddelde hartslag van 146 is me dat aardig gelukt. Was erg warm, vooral in de duinen.
Al met al zo'n 12,4km met 6.15 gemiddeld... Maar niet echt een goed gevoel...
Laten we het er maar op houden dat niet iedere loop een fijne loop kan zijn.
http://www.endomondo.com/workouts/iuYMjSwVQ7EF means you're fucked![]()
Ach, dat komt de volgende keer wel weer goedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:14 schreef Wiehoe het volgende:
Trainingsresultaten zien er goed uit Yur. Jammer dat het minder goed voelde.
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:06 schreef YUR het volgende:
Je hebt van die dagen dat het lopen als vanzelf gaat. Vandaag was duidelijk niet zo'n dag. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik in eens ritme kwam. Iedere stap leek een dreun...
Maar desondanks heb ik me wel redelijk aan mijn doel gehouden, namelijk mijn hartslag zo'n 50 slagen onder mijn max hartslag te houden. Met een gemiddelde hartslag van 146 is me dat aardig gelukt. Was erg warm, vooral in de duinen.
http://www.endomondo.com/workouts/iuYMjSwVQ7E![]()
![]()
Stom is dat, als de resultaten op zich best prima zijn, maar je gewoon voor je gevoel niet lekker liep, zonde: de combinatie is altijd beterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:06 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/iuYMjSwVQ7E
Ja doei.![]()
Hier ging die ook wat minder. Het was ook warmer dan ik dacht, ondanks dat ik korte broek en hemd aan had. Maar goed, het kan niet altijd crescendo gaan en eigenlijk voel ik me nu na douchen, een aardbei/kiwi-smoothie en een glas melk best wel piekfijn
http://runkeeper.com/user/PietervK/activity/93040000Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wel netjes gelopen! Warmte was best verrassend vandaag he?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:20 schreef mosselmossel het volgende:
Hier ging die ook wat minder. Het was ook warmer dan ik dacht, ondanks dat ik korte broek en hemd aan had. Maar goed, het kan niet altijd crescendo gaan en eigenlijk voel ik me nu na douchen, een aardbei/kiwi-smoothie en een glas melk best wel piekfijn
http://runkeeper.com/user/PietervK/activity/93040000
En aarbei/kiwi smoothie..hmm! Goed idee!
![]()
Gek is dat he? Ik heb het weleens vaker gehad hoor, en je leest het ook weleens. Maar zo lang de fijne lopen nog altijd in de meerderheid zijn...prima!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stom is dat, als de resultaten op zich best prima zijn, maar je gewoon voor je gevoel niet lekker liep, zonde: de combinatie is altijd beterF means you're fucked![]()
Voor de muesli-liefhebbers, ik kwam dit nog tegen. Mueslimixen, samengesteld door Runnersworld:
http://nl.mymuesli.com/mu(...)&utm_medium=mymuesli![]()
Moblo, offtopic, de volkorenwraps die jij ook wel vaak maakt, denk je dat dat ook lekker is met een deel speltmeel, of zou dat te droog worden?![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:35 schreef LieLie het volgende:
Moblo, offtopic, de volkorenwraps die jij ook wel vaak maakt, denk je dat dat ook lekker is met een deel speltmeel, of zou dat te droog worden?ik heb nog nooit met spelt gewerkt. Misschien dat Ml dat wel weet?
Ja doei.![]()
Straks weer lopen rond de klok van 8, heb er zin in!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Liefhebber hier. Mooie tip.. zat al te bedenken of het wel zo goed is wat ik eet.Wel duur overigensquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef LieLie het volgende:
Voor de muesli-liefhebbers, ik kwam dit nog tegen. Mueslimixen, samengesteld door Runnersworld:
http://nl.mymuesli.com/mu(...)&utm_medium=mymuesli
Ingrediënten staan er bij.. Wellicht dat ik van de week eens naar de natuurwinkel ga.. Koop ik de ingrediënten gewoon en ga ik het zelf maken![]()
![]()
Heb jij Endomondo?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Straks weer lopen rond de klok van 8, heb er zin in!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja hoi! Ik wil graag een bestelling plaatsenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:42 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Liefhebber hier. Mooie tip.. zat al te bedenken of het wel zo goed is wat ik eet.Wel duur overigens
Ingrediënten staan er bij.. Wellicht dat ik van de week eens naar de natuurwinkel ga.. Koop ik de ingrediënten gewoon en ga ik het zelf maken
Ja, maar ik gebruik het niet. Loop via Nike+ en dat bevalt me zeer goed.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Zo maar eens omkleden en m'n rondje lopen. 30 minuten of 45 minuten... ik ben er nog niet uit. Denk zelfs dat ik het pas na 2KM beslis![]()
![]()
Geen peptalk voor jouquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik het niet. Loop via Nike+ en dat bevalt me zeer goed.
quote:neehee.. dan zeg je. "voor jou, liefste Maraca, installeer ik Endomondo wel en gebruik ik hem tijdens het hardlopen"
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:47 schreef Maraca het volgende:
[..]neehee.. dan zeg je. "voor jou, liefste Maraca, installeer ik Endomondo wel en gebruik ik hem tijdens het hardlopen"
__!
Ja doei.![]()
Haha ik heb het op mijn blackberry staan hoor. Heb het graag voor je over, maar blijf nu toch echt bij Nike+quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:47 schreef Maraca het volgende:
[..]neehee.. dan zeg je. "voor jou, liefste Maraca, installeer ik Endomondo wel en gebruik ik hem tijdens het hardlopen"
Go go goquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Omgekleed.. nog eventjes mijn eten laten zakken en dan gaan we er weer voor![]()
![]()
Wrapsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:35 schreef LieLie het volgende:
Moblo, offtopic, de volkorenwraps die jij ook wel vaak maakt, denk je dat dat ook lekker is met een deel speltmeel, of zou dat te droog worden?![]()
![]()
Zou dit de reden zijn waarom ik nog vrijgezel ben?quote:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Haha ik heb het op mijn blackberry staan hoor. Heb het graag voor je over, maar blijf nu toch echt bij Nike+
Ik voel mijn bil niet meer (als in pijn) Dus wij gaan straks nog lopen denk ik.
De vorige keer 30 minuten gelopen en toen waren we nog niet helemaal thuis. Nu maar eens proberen om hetzelfde rondje tot huis te lopen, zal 35-37 minuten zijn gok ik.![]()
Jij kunt wel heel mooi subtiel je UI laten Oranjificerenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou dit de reden zijn waarom ik nog vrijgezel ben?
[..]oranje ogen
Ja doei.![]()
En maar niet met mij op date willen én me dan ook nog zo afkatten..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou dit de reden zijn waarom ik nog vrijgezel ben?
[..]![]()
Strak plan! Ga ik zo even doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij kunt wel heel mooi subtiel je UI laten Oranjificerenoranje ogen
Je bent geFOK!Friendzonedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En maar niet met mij op date willen én me dan ook nog zo afkatten..![]()
Koude wraps recept:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
schrijft op lijstje voor deze week.. voorraadje maken en invriezen
Wrap met roomkaas, lapjes zalm en stukjes ijsbergsla, serve coolyumyum
![]()
Heb je iets vervangens voor de zalm?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Koude wraps recept:
Wrap met roomkaas, lapjes zalm en stukjes ijsbergsla, serve coolyumyum
Ik kan niet zo goed tegen vis![]()
![]()
Zalm maakt het juist lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je iets vervangens voor de zalm?
Ik kan niet zo goed tegen visHmm jammer, Ham zou kunnen werken !
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
How can one unfriend that which has no friendstja, ik ga maar lopen dan..
Gerookte kip?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je iets vervangens voor de zalm?
Ik kan niet zo goed tegen vis
Ook lekker met paprika, lenteui en avocado.![]()
Ja ik zou dolgraag vis eten hoor maar ja... een hele dag op de wc zitten vind ik ook zo zonde van mijn tijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zalm maakt het juist lekkerHmm jammer, Ham zou kunnen werken !
Dat zou ook nog kunnen, genoeg lekkere wraps ideetjes verzameld inmiddelsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gerookte kip?
Ook lekker met paprika, lenteui en avocado.![]()
![]()
Preischotel uit de oven hier! Met lekker gekruid gehakt! Geen idee of dat hardlooptechnisch verantwoord is, maar boeie: het is lekker.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Boh ik heb een receptje voor kipsalade, maar die is zo fout dat ik hem niet kan posten in een hardloop topic![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn GPS nu wel mee wilt werken
Later![]()
Succes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Later![]()
Good luck!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
LaterZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
succes LL!
het is hier prachtig weer en dat lokt uit tot lopen, maar ik mag morgen pas weeren ik wil zo graag op m'n nieuw gekregen mix gaan lopen
*kuch*herstelloopje*kuch*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:24 schreef DJMO het volgende:
succes LL!
het is hier prachtig weer en dat lokt uit tot lopen, maar ik mag morgen pas weeren ik wil zo graag op m'n nieuw gekregen mix gaan lopen
nee, gisteren ging m'n lichaam over de zeik toen ik wilde gaan lopen, dus ik neem gewoon echt even rust. Doe dadelijk wel wat buikspieroefeningen enzo op muziek ..Ik heb er één en ik ben er trots op
Heujjj, vandaag op m'n bek gegaan in het bos
Was teveel bezig met m'n telefoon om de GPS werkend te krijgen
Knie geschaafd en helemaal onder de modder, was vrij glad in het bos helaas haha![]()
Acherm! Verder nergens last van behalve de schaafwond?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef Barbapapamama het volgende:
Heujjj, vandaag op m'n bek gegaan in het bos
Was teveel bezig met m'n telefoon om de GPS werkend te krijgen
Knie geschaafd en helemaal onder de modder, was vrij glad in het bos helaas hahaJa doei.![]()
Behalve dan dat al m'n kleren onder de modder zitten niet nee hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Acherm! Verder nergens last van behalve de schaafwond?![]()
Daar is gelukkig een wasmachine voor uitgevondenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Behalve dan dat al m'n kleren onder de modder zitten niet nee haha![]()
![]()
* rechtsedirecte wordt wakker, geeft de rustdag the one finger salute , propt snel een banaan naar binnen en staat als een klein kind te trappelen om te gaan...running in a winter wonderland....sneeuw!!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Sneeuwquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
* rechtsedirecte wordt wakker, geeft de rustdag the one finger salute , propt snel een banaan naar binnen en staat als een klein kind te trappelen om te gaan...running in a winter wonderland....sneeuw!!!![]()
![]()
Give me some!
![]()
sneeuwquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
* rechtsedirecte wordt wakker, geeft de rustdag the one finger salute , propt snel een banaan naar binnen en staat als een klein kind te trappelen om te gaan...running in a winter wonderland....sneeuw!!!![]()
![]()
als jij je rustdag overslaat, mag ik dat toch zeker ook wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
schrikken barbapapamama!!Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^ maar dan 7. Ga de vingertoppentip van RD ook eens uitproberen!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Disagree. Sneeuw geeft altijd zo'n bendequote:
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik ben het vergetenquote:. Af en toe dacht ik: oh ja, vingertoppen! en dan deed ik het weer even en dan even later weer: oh ja, vingertoppen!
Dit was een van m'n betere loopjes, maar de eerste kilometer ging erg stroef. Vervelend pijntje aan de voorkant van m'n rechterbeen. Had het idee dat ik het er wel uit zou lopen en dat gebeurde ook, maar toch irritant. En ik maakte een paar keer een rare move, waardoor ik m'n hiel voelde, ook iets wat ik eerder niet had. Dus ik kijk het nog even aan tot volgend weekend en dan ga ik even terug naar Starshoe, misschien hebben zij nog ideeën. Wel irri dat ik steeds op andere plekken gekke dingen heb. Het belangrijkste is dat ik m'n scheen niet gevoeld heb. Heb ook lekker gelopen, hoewel 5 min sneller dan de bedoeling was... Lastig blijft dat... En ik weet niet wat het is, maar ik heb het gevoel dat ik me amper inspan en toch zit m'n hartslag rond de 164
.
Nu een kokosshake.
Nee, ik beschouw mijzelf, in al mijn nederige eigendunk, als een loper met iets meer ervaring dan jij en weet wat mijn lichaam aankan....en buiten dat..als het sneeuwt MOET je lopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij je rustdag overslaat, mag ik dat toch zeker ook wel?![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn loopje btw: http://www.endomondo.com/workouts/mtjl3j1K4JA
Ik vind 7.15 min/km wel een heerlijk rustig tempo.
Natuurlijk gaat er altijd wel iets misquote:nu drukte ik per ongeluk op het volgende lesprogramma waardoor ik iets meer rustmomentje had...
Zo leer ik iedere keer weer wat... gewoon met mijn tengels van die telefoon afblijven dus
Maar goed ruim 3 km gelopen![]()
hihi n00b![]()
Zo na 12 uur werken heb ik het wel gehad voor vandaag hardlooptijd!
Ik ben klaar met Evy 5km maar nu weet ik niet wat ik moet gaan doen. Kan de onderhoud gaan doen van Wennemars, iemand daar ervaring mee?![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Nee, ik beschouw mijzelf, in al mijn nederige eigendunk, als een loper met iets meer ervaring dan jij en weet wat mijn lichaam aankan....en buiten dat..als het sneeuwt MOET je lopenik had allang besloten om enkel wat buikspieroefeningen te doen dus je antwoord komt niet als een teleurstelling
toch een schouderkn00bje verdient!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar goed ruim 3 km gelopen![]()
hihi n00b'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
5-10 km van wennemars?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:04 schreef xzaz het volgende:
Zo na 12 uur werken heb ik het wel gehad voor vandaag hardlooptijd!
Ik ben klaar met Evy 5km maar nu weet ik niet wat ik moet gaan doen. Kan de onderhoud gaan doen van Wennemars, iemand daar ervaring mee?Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij loopt echt vlak langs een van de mooiste hardloopgebieden in de buurtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Mijn loopje btw: http://www.endomondo.com/workouts/mtjl3j1K4JA
Ik vind 7.15 min/km wel een heerlijk rustig tempo.
Over nagedacht maar mijn doel is om 20 minuten te lopen op de 5k met als hoger doel 10k in 40 min. Onderhoud / interval lijkt me beter heb alleen geen idee hoe ik het moet aanpakken.quote:![]()
Haagse bos bedoel je? Daar heb ik nog nooit gelopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij loopt echt vlak langs een van de mooiste hardloopgebieden in de buurt. Moet ik echt maar eens gaan doen
.
Haagse bos is ook erg fraai inderdaad, maar ik bedoel Meijendel. Mocht je besluiten bij de The Hague Roadrunners te gaan lopen, zul je daar wel vaak gaan komenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haagse bos bedoel je? Daar heb ik nog nooit gelopen. Moet ik echt maar eens gaan doen
.
Deze lijkt me wel leuk:quote:500 Meter Repeats
A classic interval training workout is 400 meter repeats. This is an adaptation of that interval session that is more specifically designed for the 5K distance.
Description: 10 x 500 Meter Repeats
Pace: 5K race pace
Recovery: 2 minutes of passive recovery (complete rest) between each repeat![]()
Startnr voor zondag is ook binnen trouwens. Heb er nu wel vertrouwen in, maar ik ga wel even een warming-up doen deze keer om eventuele stijfheid er alvast uit te lopen. Heb geen zin om de wedstrijd met een meh-gaat-dit-nog-weg?-gevoel te beginnen
.
Overigens moest ik de verleiding weerstaan om niet meer dan 7 km te lopen, maar ik ben verstandig geweest.
wat is je startnr?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Startnr voor zondag is ook binnen trouwens. Heb er nu wel vertrouwen in, maar ik ga wel even een warming-up doen deze keer om eventuele stijfheid er alvast uit te lopen. Heb geen zin om de wedstrijd met een meh-gaat-dit-nog-weg?-gevoel te beginnen
.
Overigens moest ik de verleiding weerstaan om niet meer dan 7 km te lopen, maar ik ben verstandig geweest.
Oh, gelukkig maar!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Behalve dan dat al m'n kleren onder de modder zitten niet nee haha
Ja doei.![]()
4733quote:. M'n zus komt ook als het goed is, dus er gaan wel foto's gemaakt worden
. Hopelijk ook actiefoto
.
jij doet toch ook de 5k vik? ik heb 3298 . had niet verwacht dat er zoveel inschrijvingen zouden zijn
Zegt me niks. Ga ik even opzoekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Haagse bos is ook erg fraai inderdaad, maar ik bedoel Meijendel. Mocht je besluiten bij de The Hague Roadrunners te gaan lopen, zul je daar wel vaak gaan komen. Is dat ook een soort bos/park? Dus met onverharde paden?
Nee, ik ga de 10 doen in Amersfoort.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:14 schreef DJMO het volgende:
jij doet toch ook de 5k vik? ik heb 3298 . had niet verwacht dat er zoveel inschrijvingen zouden zijnNiet meer actief op Fok!![]()
quote:ik dacht jij ook de ladiesrun in r'dam deed
![]()
my bad!Ik heb er één en ik ben er trots op
Het hele duingebied ten noorden van Scheveningen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zegt me niks. Ga ik even opzoeken. Is dat ook een soort bos/park? Dus met onverharde paden?
Als je door het Haagse Bos gaat lopen, kun je ook mooi de oversteek maken naar Clingendael. Schijnt ook errug mooi te zijn
Dat dacht ik ook en toen had ik een spier verrekt vanwege de gladheid en kon niet lopen toen de sneeuw weg was. Sinds dat moment besloten, geen wedstrijdvoorbereiding meer in de sneeuw. Tis op zich leuk lopen, maar ook gelijk drama.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
en buiten dat..als het sneeuwt MOET je lopenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
doet me denken aan zonnedaelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Het hele duingebied ten noorden van Scheveningen!
Als je door het Haagse Bos gaat lopen, kun je ook mooi de oversteek maken naar Clingendael. Schijnt ook errug mooi te zijn
Hmmm, als het goed weer is, ga ik dat eens doen. Thx! Lijkt me wel weer een bijzondere ervaring, door de duinen!Niet meer actief op Fok!![]()
Is mijn standaard playground. Vanmiddag ook weerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef Viking84 het volgende:
Hmmm, als het goed weer is, ga ik dat eens doen. Thx! Lijkt me wel weer een bijzondere ervaring, door de duinen!
gladheidquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en toen had ik een spier verrekt vanwege de gladheid en kon niet lopen toen de sneeuw weg was. Sinds dat moment besloten, geen wedstrijdvoorbereiding meer in de sneeuw. Tis op zich leuk lopen, maar ook gelijk drama.
Je moet het wel KUNNEN natuurlijk hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en toen had ik een spier verrekt vanwege de gladheid en kon niet lopen toen de sneeuw weg was. Sinds dat moment besloten, geen wedstrijdvoorbereiding meer in de sneeuw. Tis op zich leuk lopen, maar ook gelijk drama.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef Perruche het volgende:
Dr. Sexy wat heb je een mooi forum, helemaal voor jezelf___!
Ja doei.![]()
Dr. Sexy wat heb je een mooi forum, helemaal voor jezelf![]()
![]()
Dr. Sexy wat heb je een mooi forum, helemaal voor jezelf![]()
![]()
Oh, dan moet je wel een stukje fietsenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Is mijn standaard playground. Vanmiddag ook weer. Heb je bij Kijkduin niets?
. Jij zit niet bij de Road Runners toch? Ik moet even bedenken wanneer ik me eens ga aanmelden. Ws na de HM half september, dan heb ik weer ruimte om nieuwe dingen te proberen
.
Dr. Sexy wat heb je een mooi forum, helemaal voor jezelf.
Keep the drSexy forum aliiiiiiive!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Dat forum houdt alleen over 7 dagen op te bestaan als 't goed is
Waarom zien we je trouwens niet meer zoveel in het andere slowchat topic?![]()
![]()
Ik bedoelde ook de duinen an sich he. Die heb je hier ook ja. Vertrek gewoon in de buurt van huis, loop 2 kiometertjes en hoppa! Duinen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dan moet je wel een stukje fietsen. Heb je bij Kijkduin niets?
. Jij zit niet bij de Road Runners toch? Ik moet even bedenken wanneer ik me eens ga aanmelden. Ws na de HM half september, dan heb ik weer ruimte om nieuwe dingen te proberen
.
Ik zou me lekker al aanmelden. Je kunt er alleen maar profijt van hebben
Omdat het hier veul leuker isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Keep the drSexy forum aliiiiiiive!
Waarom zien we je trouwens niet meer zoveel in het andere slowchat topic?![]()
.
Ik ga even bekijken wanneer. Maar dat ik een maandje ga meetrainen staat iig al vastquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de duinen an sich he. Die heb je hier ook ja. Vertrek gewoon in de buurt van huis, loop 2 kiometertjes en hoppa! Duinen!
Ik zou me lekker al aanmelden. Je kunt er alleen maar profijt van hebben.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Keep the drSexy forum aliiiiiiive!
Waarom zien we je trouwens niet meer zoveel in het andere slowchat topic?
en ben 'n beetje 'slank-moe', komt wel weer denk ik
Ja doei.![]()
Jij zoekt ruzie he... Wacht maar jongen, wacht maarquote:![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben inderdaad als de dood voor kapotte plaatjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij zoekt ruzie he... Wacht maar jongen, wacht maar![]()
[ afbeelding ]
Oke, ik ben klaar voor m'n eerste serieuze rondje hardlopen!Hoewel het meer lopen zal zijn.
Vergat in al m'n enthousiasme bijna de huissleutelsMaar volgens mij heb ik nu alles
![]()
![]()
Jammer van je loop. Wat is de reden achter je doel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:06 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/iuYMjSwVQ7E
Ik ben wel benieuwd hoe ik m'n hartslag omlaag kan krijgen tijdens het hardlopen. Zouden intervallen daarbij helpen? Ik vind het niet normaal dat ik het gevoel heb dat ik me amper inspan en toch nog zo'n hoge hartslag heb.Niet meer actief op Fok!![]()
Succes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Oke, ik ben klaar voor m'n eerste serieuze rondje hardlopen!Hoewel het meer lopen zal zijn.
Vergat in al m'n enthousiasme bijna de huissleutelsMaar volgens mij heb ik nu alles
Ja doei.![]()
@YUR Tis een heel leuk plaatje!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Trainen, trainen, trainen, trainen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer van je loop. Wat is de reden achter je doel?
Ik ben wel benieuwd hoe ik m'n hartslag omlaag kan krijgen tijdens het hardlopen. Zouden intervallen daarbij helpen? Ik vind het niet normaal dat ik het gevoel heb dat ik me amper inspan en toch nog zo'n hoge hartslag heb.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://www.hartslagmeter.com/nl/dept_107.htmlquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ik m'n hartslag omlaag kan krijgen tijdens het hardlopen. Zouden intervallen daarbij helpen? Ik vind het niet normaal dat ik het gevoel heb dat ik me amper inspan en toch nog zo'n hoge hartslag heb.F means you're fucked![]()
Succesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Maar ik train al bijna 2 jaar en hij is nog hoog? Blijkbaar doe ik iets fout? Moet ik misschien weer helemaal terug naar net iets meer dan wandeltempo tijdens de langzame duurlopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Trainen, trainen, trainen, trainen.Niet meer actief op Fok!![]()
succes en veel plezier!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Ben ook wel eens bijna sleutels vergeten omdat ik m'n sleutelbos altijd opsplits![]()
![]()
Dit is het shirt dat ik zaterdag bij mn wedstrijdje ga krijgen
https://twitter.com/vtmte(...)830358319105/photo/1F means you're fucked![]()
Zo, terug! Na zes keer zat er nu eens niet een stijgende lijn in
Eten zat een beetje hoog nog, dat loopt niet erg prettig. En een beetje te hard van stapel met 8 km/u in de eerste 10 minuten. Dus het werd ongeveer 3x 10 minuten, waarvan de twee andere stukken ongeveer 7/7,5 km/u.![]()
Rustig ademen. Ik kan het gewoon zelf wat omlaag brengen. Maar om nou te beschrijven hoe dat werkt... kan het moeilijk uitleggen. Als ik stop met rennen en moet wandelen, dan luister ik naar mijn hartslag, adem lang en traag uit en concentreer me op mijn hartslag. (onder het wandelen)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ik m'n hartslag omlaag kan krijgen tijdens het hardlopen. Zouden intervallen daarbij helpen? Ik vind het niet normaal dat ik het gevoel heb dat ik me amper inspan en toch nog zo'n hoge hartslag heb.
Dan voel ik mijn hart direct rustiger kloppen en adem ik weer langzaam in. Repeat.
Ademhaling is de sleutel hierin.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef LieLie het volgende:
Zo, terug! Na zes keer zat er nu eens niet een stijgende lijn in
Eten zat een beetje hoog nog, dat loopt niet erg prettig. En een beetje te hard van stapel met 8 km/u in de eerste 10 minuten. Dus het werd ongeveer 3x 10 minuten, waarvan de twee andere stukken ongeveer 7/7,5 km/u.Klasse
![]()
Tis niet zo dat je in een dag/jaar je hartslag zomaar verlaagt. Daar moet je lang voor trainen, plus voldoende rust, ademoefeningen etc. En ook van belang periodes van intensief trainen en rustig trainen. Maar anders: dokter.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik train al bijna 2 jaar en hij is nog hoog? Blijkbaar doe ik iets fout? Moet ik misschien weer helemaal terug naar net iets meer dan wandeltempo tijdens de langzame duurlopen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat vind je dan hoog? En hoe snel herstelt het na het lopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik train al bijna 2 jaar en hij is nog hoog? Blijkbaar doe ik iets fout? Moet ik misschien weer helemaal terug naar net iets meer dan wandeltempo tijdens de langzame duurlopen?![]()
Even kijken, als ik tussen de 7.00 en 7.30 min/km loop (wat voor mij als een heel prettig, rustig tempo voelt), zit ik toch tussen de 164 en de 172 ongeveer. Als ik ervan uit ga m'n max hartslag 192 is, is dat gewoon al 90% en dan loop ik nog lang niet op m'n hardst! Na het lopen ben ik snel hersteld. Minuutje, twee minuutjes maximaal, afhankelijk van hoe snel ik liep.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat vind je dan hoog? En hoe snel herstelt het na het lopen?
Er is lichamelijk niets wat erop wijst dat ik te hard ga, behalve die als een gek piepende hartslagmeter. Ik moet toch een afspraak bij de huisarts maken, dus dan neem ik dit direct ook even mee.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik kom niet aan de 150...Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik ga morgen tijdens mijn herstelloopje van 3 km mijn hartslag op 70% proberen te houden. Ben wel benieuwd hoe langzaam ik dan eigenlijk moet lopen.Niet meer actief op Fok!![]()
Maar voel jij je er ook echt slecht onder dan ? Misschien beter naar de Cardioloog.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen tijdens mijn herstelloopje van 3 km mijn hartslag op 70% proberen te houden. Ben wel benieuwd hoe langzaam ik dan eigenlijk moet lopen.![]()
Nee, wat ik hierboven ook al schreef: er is niets wat erop wijst dat ik te hard loop. Voel me niet buiten adem tijdens en na het lopen, en al helemaal niet tijdens zo'n langzaam duurloopje, voel me niet licht in het hoofd, etc. Dus ik vind het apart. Wil wel graag weten hoe het kan. Of mijn max hartslag gewoon veel hoger ligt ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar voel jij je er ook echt slecht onder dan ?Niet meer actief op Fok!![]()
Waarom maakt iedereen zich zo druk om z'n hartslag? Voor sommige is alle informatie eerder beklemmend dan een nuttige info heb ik het idee.
Als je hardloopt gaat je hart sneller kloppen. Sommige mensen hebben een snellere hartslag dan anderen. Zolang je je niet 'raar' voelt als je op een "lekker" tempo loopt zou ik me echt niet druk maken.![]()
Vik, ben jij niet teveel bezig met " hoe het ideaal gewijs " moet?
Qua voeding, kleding, statistieken, drinken, hartslagen ?
Fijne van rennen is juist de ontspanning en het kan op alle momenten.
Ach, jij vind het gewoon leuk, dat weet ik ook wel en vind je enthousiasme echt geweldig maar als je herstelloopje per ongeluk 2 km langer wordt dan is het echt niet erg hoor.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Misschien maak je je er wel te druk omquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, wat ik hierboven ook al schreef: er is niets wat erop wijst dat ik te hard loop. Voel me niet buiten adem tijdens en na het lopen, en al helemaal niet tijdens zo'n langzaam duurloopje, voel me niet licht in het hoofd, etc. Dus ik vind het apart. Wil wel graag weten hoe het kan. Of mijn max hartslag gewoon veel hoger ligt ofzo.![]()
* Dr.Sexy schrijft twee weken lopen om het lopen voor![]()
@ Swets: nou, we hebben wel hartproblematiek in de familie en mijn moeder zegt elke keer als ik daar ben: "denk maar om je hart!", dus ik ben een beetje huiverig dat ik mezelf ongemerkt toch kapot loop en een keer dood neerval na een wedstrijd. Zou het graag even gecheckt hebben door een huisarts, dan loop ik met een gerust hart () verder.
@ Uniek: ja maar ik wil graag het maximale uit mezelf halen en daarvoor moet je je trainingen in verschillende hartslagzones afleggen.
En geloof me: ik vind het nu leuker dan ik het vond, toen ik elke training nog op m'n max deed.
Naja: nu ik m'n trainingen op verschillende intensiteitsniveaus doe ben ik iig al beter bezig dan voorheen, dus het zal toch wel z'n vruchten afwerpen.
Zooo, voor het eerst sinds ik begonnen ben de 5km gepasseerd en ook maar direct dik overheen gegaan ook! Les 13 van Evy (ja ik ben nu dus op de helft van het schema voor 5km) was 2(2), 3(2), 5(3), 5(3), 5(2). Het weer was perfect en de muziek van Evy - op 1 liedje na - stimuleerde me echt goed deze keer!
33m34s, 5,73km, 5:51min/km, 410 cal.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Zooo, voor het eerst sinds ik begonnen ben de 5km gepasseerd en ook maar direct dik overheen gegaan ook! Les 13 van Evy (ja ik ben nu dus op de helft van het schema voor 5km) was 2(2), 3(2), 5(3), 5(3), 5(2). Het weer was perfect en de muziek van Evy - op 1 liedje na - stimuleerde me echt goed deze keer!
![]()
Nais
![]()
Hoei!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Maar dat is wel snel hoor Jor_Dii. Zeker als dit inclusief wandelstukken is.
Je loopt nu toch tijdelijk met een Polar? Mag ik vragen welke?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:01 schreef Viking84 het volgende:
@ Swets: nou, we hebben wel hartproblematiek in de familie en mijn moeder zegt elke keer als ik daar ben: "denk maar om je hart!", dus ik ben een beetje huiverig dat ik mezelf ongemerkt toch kapot loop en een keer dood neerval na een wedstrijd. Zou het graag even gecheckt hebben door een huisarts, dan loop ik met een gerust hart () verder.
@ Uniek: ja maar ik wil graag het maximale uit mezelf halen en daarvoor moet je je trainingen in verschillende hartslagzones afleggen.
En geloof me: ik vind het nu leuker dan ik het vond, toen ik elke training nog op m'n max deed.
Naja: nu ik m'n trainingen op verschillende intensiteitsniveaus doe ben ik iig al beter bezig dan voorheen, dus het zal toch wel z'n vruchten afwerpen.
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb een meisje in de klas met een maximale hartslag van 215. Ze voelt zich dan gewoon prima en er is verder niks vreemds aan de hand. Iedereen heeft zijn eigen persoonlijke hartslag. Pas als je ergens last van krijgt zou je je er zorgen om kunnen maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, wat ik hierboven ook al schreef: er is niets wat erop wijst dat ik te hard loop. Voel me niet buiten adem tijdens en na het lopen, en al helemaal niet tijdens zo'n langzaam duurloopje, voel me niet licht in het hoofd, etc. Dus ik vind het apart. Wil wel graag weten hoe het kan. Of mijn max hartslag gewoon veel hoger ligt ofzo.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Oh, dat zou ik zo niet weten. Eentje waarvan ik alleen de huidige hartslag af kan lezen en verder niets (kan dus geen data transporteren naar computer enzo). Heel simpel geval dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:04 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Je loopt nu toch tijdelijk met een Polar? Mag ik vragen welke?.
Edit: even gezocht en het is de Polar FS1: http://www.hardloopcentrum.nl/polar-fs1.htmlNiet meer actief op Fok!![]()
Ah ok, maar dan had ik het sowieso een keer bij de huisarts neergelegd met een verzoek voor een verwijskaart naar een cardioloog.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:01 schreef Viking84 het volgende:
![]()
Dat besef ik me, maar ik voel me er prima bij. Het gaat gewoon super goed vooruit met m'n conditiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoei!
Maar dat is wel snel hoor Jor_Dii. Zeker als dit inclusief wandelstukken is.
Dan zijn mijn suggesties idd waarschijnlijk al overbodig. Wou zeggen dat je dan eens zo'n training programma moet proberen op de polar site. Die gaat op basis van hartslag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik zo niet weten. Eentje waarvan ik alleen de huidige hartslag af kan lezen en verder niets (kan dus geen data transporteren naar computer enzo). Heel simpel geval dus.
En anders zoals Swets ook al zei: Als je meer beklemmend naar de data kijkt dan dat je het als nuttige informatie gebruikt, dan is het verstandiger om gewoon te lopen waar je je goed bij voelt.![]()
![]()
Hartslag is inderdaad een nogal persoonlijk iets, en het kan door honderdduizend dingen worden beinvloed...F means you're fucked![]()
Toen ik over m'n hardlopen vertelde en dat er hartproblemen waren in de familie, zei de huisarts dat een hoge hartslag niet per se een probleem is. Maar als ik nu weer ga, krijg ik ws een andere huisarts, dus ik kijk even wat die zegt en probeer idd een verwijzing voor een cardioloog te krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ok, maar dan had ik het sowieso een keer bij de huisarts neergelegd met een verzoek voor een verwijskaart naar een cardioloog..
Wat is je rusthartslag.. volgens mij is dat veel interessanter.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen ik over m'n hardlopen vertelde en dat er hartproblemen waren in de familie, zei de huisarts dat een hoge hartslag niet per se een probleem is. Maar als ik nu weer ga, krijg ik ws een andere huisarts, dus ik kijk even wat die zegt en probeer idd een verwijzing voor een cardioloog te krijgen.
![]()
Viking, is het ook constant gelijk? Mijn zus heeft bijvoorbeeld een onregelmatigheidje in haar hartslag, waardoor hij af en toe even eentje overslaat en die dan dubbel zo snel inhaalt zeg maar. Geeft niks, maar omdat zo'n hartslag meter doorrekent schoot dat bij haar meteen erg omhoog. Dus bij zo'n fietstest in de sportschool zat ze volgens de computer al snel op haar max, terwijl dat in wezen niet echt zo was.
Gewoon eens navragen bij de huisarts hoor!![]()
Ik heb idd weinig zin om nog langzamer te gaan lopen dan 7.30. Dat is het tempo waarop het voor mij nog enigszins natuurlijk voelt (mind you: een paar weken geleden voelde dat nog als tergend langzaam).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:07 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dan zijn mijn suggesties idd waarschijnlijk al overbodig. Wou zeggen dat je dan eens zo'n training programma moet proberen op de polar site. Die gaat op basis van hartslag.
En anders zoals Swets ook al zei: Als je meer beklemmend naar de data kijkt dan dat je het als nuttige informatie gebruikt, dan is het verstandiger om gewoon te lopen waar je je goed bij voelt.Niet meer actief op Fok!![]()
Daar wilde ik net over beginnen. Als die gewoon tussen de 60 - 80 ligt is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:10 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wat is je rusthartslag.. volgens mij is dat veel interessanter.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ja, ik ga het gewoon eens navragen bij de huisarts. Thx voor de tips iedereen, ik ga nu gewoon lekker verder lopen op een tempo dat goed voelt voor mij.
Ik had net ook een smoothie, al hing het een beetje tussen smoothie en mango/aardbei/blauwe bes/yoghurt-ijs inquote:![]()
![]()
Die is wel goed, volgens mij, al eens gecheckt. Ben nu niet in totale rust, maar hij zit nu op 77quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar wilde ik net over beginnen. Als die gewoon tussen de 60 - 80 ligt is er niks aan de hand..
Kan je het beste meten om gewoon een tijdje stil te liggen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is wel goed, volgens mij, al eens gecheckt. Ben nu niet in totale rust, maar hij zit nu op 77.
![]()
Je kan het altijd aankaarten Vik, kan helemaal geen kwaad.
Vrijdag is de eerste kans weer om te rennen.
Zo raar is dat: helemaal geen zin maar ondertussen wil je ook wel graag?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Oh, ik heb zelden geen zin. Ik mag morgen een herstelloopje doen van 3 km en dan ga ik zondag pas weer. Kunnen m'n blaren een beetje genezen
. Ik moet echt eens leren daar niet aan te peuteren.
44
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:17 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik heb zelden geen zin. Ik mag morgen een herstelloopje doen van 3 km en dan ga ik zondag pas weer. Kunnen m'n blaren een beetje genezen
. Ik moet echt eens leren daar niet aan te peuteren.
Heel herkenbaar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: