SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
[quote] Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivoRustig aan.
Er is hoopquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat mannen obsessief zijn met tetten maar stiekem een maat meer zouden willen omdat ze niet tevreden zijn met hun cup-maat terwijl de meeste mannen helemaal niet van joekels houden
Ik heb persoonlijk liever iets groterequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat mannen obsessief zijn met tetten maar stiekem een maat meer zouden willen omdat ze niet tevreden zijn met hun cup-maat terwijl de meeste mannen helemaal niet van joekels houden
quote:
Maagd spottedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, lekker timing ook, haha.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
Wat zoekt automatic....?
We gaan het antwoord vinden in dit deel van die wonderschone topic:
Ik wil jouw testmateriaal wel zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, lekker timing ook, haha.
Ik ben testmateriaal kwijt
Nu heb ik de meeste informatie wel verwerkt, maar het moet wel in het dossier komen
Hiervoor ben je te oudquote:
Ja, sorry... Wie had dat ooit gedacht he!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, sorry... Wie had dat ooit gedacht he!![]()
Nee laat maar, iets met gebroken hart en all the king's horses and all the king's menquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, sorry... Wie had dat ooit gedacht he!![]()
Ahhh....!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee laat maar, iets met gebroken hart en all the king's horses and all the king's men
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kan je ook echt allemaal aan dan Weiss? Ben je al door je Supradyn heen?
Ik heb net een nieuw pakje gekochtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kan je ook echt allemaal aan dan Weiss? Ben je al door je Supradyn heen?
quote:
Jullie gaan het uitvindenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Seriously, mannen doen wel zo stoer, maar volgens mij kunnen ze 1 al niet aan. Mijn vriend iig niet
je kan je vriend ook niet met weissie verglijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Seriously, mannen doen wel zo stoer, maar volgens mij kunnen ze 1 al niet aan. Mijn vriend iig niet
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
I'll pass, for now
Heb al met Weiss afgesproken dat hij de klos is mocht ik vrijgezel worden
Oelalalaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
I'll pass, for now
Heb al met Weiss afgesproken dat hij de klos is mocht ik vrijgezel worden
Geef iedereen een plak, m'n cake is lang.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kan je dat ook echt allemaal aan Weiss? Ben je al door je Supradyn heen?
Daar mag je zelf over oordelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef IHaveAmnesia het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
je kan je vriend ook niet met weissie verglijken![]()
No offence.. hij is leuk maar weissman is weissman he![]()
Ben gek op cakequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef iedereen een plak, m'n cake is lang.
[..]
Daar mag je zelf over oordelen
[..]
QFT
Bel je vriend opquote:
gluurderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ kijkt toe vanaf de zijlijn
Om klaar te makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:05 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Om het voor me te kopen in de supermarkt?
Ach, ook leuk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Haha. Ik denk eerder dat hij met een dildo thuiskomtIk kreeg een tijdje terug al een grote piemel van chocolade. Hij kan me gewoon niet (meer) aan
Was lekker trouwens
Wij hebben een keer een vriendin van ons voor haar verjaardag een grote roze dildo gegeven, ze zei dat ze er niks mee zou doen, maar toen de hond er mee door de kamer liep haalde ze hem toch maar snel uit zijn bekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Haha. Ik denk eerder dat hij met een dildo thuiskomtIk kreeg een tijdje terug al een grote piemel van chocolade. Hij kan me gewoon niet (meer) aan
Was lekker trouwens
Lust ik ook wel..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Was lekker trouwens
Mijn voorkeur gaat ook uit naar het echte werkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hell no! Heb nooit zo'n ding gehad en ik hoef het ook niet
Hoi pop, jij ook hier?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:12 schreef LaPeach het volgende:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar het echte werk
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een vriendin van ons voor haar verjaardag een grote roze dildo gegeven, ze zei dat ze er niks mee zou doen, maar toen de hond er mee door de kamer liep haalde ze hem toch maar snel uit zijn bek![]()
En al die meiden die binnenkwamen en dat ding zagen staan, met zo'n semi vies gezicht iiiieeeuw zeggen, maar toch ff aanraken enzo. Ik zeg ik ga zo'n ding voor het raam op de vensterbank zetten
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Juist. Same here![]()
Mijn seksleven sucks man. Ik mis de tijd waarin de locaties anders waren dan thuis. Iets met bosjes enzo
De knipoog van die vrachtwagenchauffeur toen ik met een toenmalige vriendin tegen zijn vrachtwagen aan stond was ook epicquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Juist. Same here![]()
Mijn seksleven sucks man. Ik mis de tijd waarin de locaties anders waren dan thuis. Iets met bosjes enzo
Hahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De knipoog van die vrachtwagenchauffeur toen ik met een toenmalige vriendin tegen zijn vrachtwagen aan stond was ook epic
Ik heb het andersom meegemaaktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Singel zijn betekend niet sexloos zijn![]()
![]()
![]()
Nou, vaginisme + geen seks voor het huwelijk + pas op je 22e voor het eerst ongesteld raken lag toch echt niet aan mij hoorquote:
Ach... Gewoon een keer proberenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hell no! Heb nooit zo'n ding gehad en ik hoef het ook niet
Juistquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Singel zijn betekend niet sexloos zijn![]()
![]()
![]()
Je hebt toch wel met carnaval-meisje seks gehad?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, vaginisme + geen seks voor het huwelijk + pas op je 22e voor het eerst ongesteld raken lag toch echt niet aan mij hoor
Tuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
goed zoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Of je hebt een geweldige relatie, of geweldige seks. Je kan niet alles hebbenIk probeer daar vrede mee te hebben
Dat was zij niet en nee, daar heb ik geen seks mee gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt toch wel met carnaval-meisje seks gehad?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
There is nothing permanent except change.
Ooooo had dan je slag geslagen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat was zij niet en nee, daar heb ik geen seks mee gehad![]()
Alhoewel ik van maten wel hoorde dat zij niet de moeilijkste is...
Misschien kan je haar toch nog een keertje strikken?quote:
Nou liever nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien kan je haar toch nog een keertje strikken?
Ik had trouwens écht gedacht dat jij vrij snel met een meisje het bed in zou duiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou liever niet
Echt?! Nou, dat had ik noooooit achter je gezocht!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Als je er éénmalig seks mee hebt gehad; ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Is 12 uur na de ontmoeting seks hebben een ONS?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt?! Nou, dat had ik noooooit achter je gezocht!!Ja, ik heb ook wel goeie ONS seks gehad hoor, maar ik vind het gevoel gewoon fijner. Een ONS wil ik na de seks ook het liefst het bed uitschoppen, ben er dan gelijk klaar mee eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is idd leuker.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef LaPeach het volgende:
Ik heb ook vaker MNS dan ONS..![]()
MNS zijn gewoon![]()
![]()
Haha oke, misschien moet je dan toch voor MNS gaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel goeie ONS seks gehad hoor, maar ik vind het gevoel gewoon fijner. Een ONS wil ik na de seks ook het liefst het bed uitschoppen, ben er dan gelijk klaar mee eigenlijk.
Mwa ligt er aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is idd leuker.
Alleen een beetje jammer dat daar op den duur een einde aan komt
More Night Standquote:
Laten we zeggen dat ik nogal hard baal van de laatstequote:
Echt spijt heb ik ook nooit gehad hoor, maar om nou te zeggen dat ik trots ben op al mijn veroveringen, niet bepaaldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke, misschien moet je dan toch voor MNS gaan
Maar idd; als je er niet achterstaat, dan is het erg goed dat je het niet doet!
Ik heb achteraf ook weleens mijn bedenkingen gehad
ahh dat is minder danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik nogal hard baal van de laatste
Dat heb ik ook hoor!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Echt spijt heb ik ook nooit gehad hoor, maar om nou te zeggen dat ik trots ben op al mijn veroveringen, niet bepaald
Dan kan je hem eruit trekkenquote:
Fuck it all!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wat een gedoe allemaal. Je hebt zoveel relatie/fuck-varianten.
Zolang ik mijn portemonnee niet hoef te trekkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wat een gedoe allemaal. Je hebt zoveel relatie/fuck-varianten.
Ja, dat is wel lastigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Skull-splitter het volgende:
ONS vind ik maar niks, MNS neigt al snel naar (korte) relatie tenzij het echt alleen om seks gaat...
Saunaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Maat van me vroeg een tijdje terug serieus of ik zin had om mee te gaan naar een saunaclub, heb maar vriendelijk bedankt
Gewoon een leuke MNS zoekenquote:
Ja, maar dan nog is de kans aanwezig dat de één verliefd wordt en/of het wel erg veel op een relatie lijktquote:
Dat is dus mijn probleem, als ik verliefd ben komt degene waarop ik verliefd ben meestal niet verder dan ik vind je aantrekkelijk maar meer niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog is de kans aanwezig dat de één verliefd wordt en/of het wel erg veel op een relatie lijkt
Been there, done that
Ja, vertel mij watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zulke situaties zijn veel te verwarrend joh.
Ja, dat is zwaaaar irritantquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat is dus mijn probleem, als ik verliefd ben komt degene waarop ik verliefd ben meestal niet verder dan ik vind je aantrekkelijk maar meer niet.
Leuke aan gevoel: laat zich niet sturen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog is de kans aanwezig dat de één verliefd wordt en/of het wel erg veel op een relatie lijkt
Been there, done that
Ik vind er geen ruk aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuke aan gevoel: laat zich niet sturen.
Als je maar lol hebt en af en toe wel iemand toelaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef automatic_ het volgende:
Voorlopig ben er klaar mee
En ja, daar mogen jullie mij aanhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lastig he
There is nothing permanent except change.
en daarna een date achter meeuwen aanrennen toch??quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Om de juiste partners aan te trekken moet je eerst dartpijlen uit je bips halen en vervolgens de dartbord wegvegen. In Jip en Janneke taal: kappen met genoegen nemen met minder en uitstralen dat je meer eist. Dan vallen losers vanzelf af.
quote:
Weet je zeker dat dat is wat je voelt?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik voel een lichter FB vrienden lijst
Bewolktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:20 schreef JK1982 het volgende:
Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Wat ik nou toch maar op de motor gegaan vanmorgen..
Ze is iig altijd op tijd om het te oefenen...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, dat woord komt dus wél voor in je vocabulair.
Een half jaar iemand aan het lijntje houden om hem te leren kennen? WTF woman?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hem eerst (een half jaar) leren kennenKieskeurig zijn in je dates.
Nee, ik meende het hahaquote:
Je mist alleen een hoop frustratie die erbij komt kijken hihiquote:
Ik mis niets, het blijft me bespaardquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je mist alleen een hoop frustratie die erbij komt kijken hihi
Positief formuleren iddquote:
Moet je gelijk iets krijgen? Kan je niet gewoon met elkaar omgaan? Iets fundamenteels opbouwen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een half jaar iemand aan het lijntje houden om hem te leren kennen? WTF woman?
Ik snap niet zo goed waarom daar een termijn (half jaar) aan vast moet zitten eigenlijk. Waarom persé een half jaar? Kan het niet korter? Of langer? Waarom?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Moet je gelijk iets krijgen? Kan je niet gewoon met elkaar omgaan? Iets fundamenteels opbouwen?
Soms moet het haha.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alarmmmmm!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een half uur ofzo..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom daar een termijn (half jaar) aan vast moet zitten eigenlijk. Waarom persé een half jaar? Kan het niet korter? Of langer? Waarom?
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb laatst ook met iemand gedate, waarbij we afspraken dat we het ook "rustig aan" zouden doen, maar ondanks dat zij totaal niet mijn type was had ik toch zoiets van, nah, dat rustig aan doen is niet echt mijn ding. Het komt en het gaat zoals het gaat, bij de één is dat snel, bij de ander rustig. Kijk, ik hoef niet na een half jaar al samen te wonen, maar als het klikt en het gevoel is wederzijds, dan mag je van mij best wat sneller gaan. Liever zelfs.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Moet je gelijk iets krijgen? Kan je niet gewoon met elkaar omgaan? Iets fundamenteels opbouwen?
Ik gaf maar een termijn. Het kan wat korter en langer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom daar een termijn (half jaar) aan vast moet zitten eigenlijk. Waarom persé een half jaar? Kan het niet korter? Of langer? Waarom?
Dat is lang hoor... Als je elkaar iedere week ziet 1 maand lang dan wordt het in de 2e maand toch wel erop of eronder....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hem eerst (een half jaar) leren kennenKieskeurig zijn in je dates.
Thnx, jij bent de enige die mij wegstuurt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Soms moet het haha.
Wtf doe jij hier? Wegwezen jij!
Liefde op eerste gezicht bestaat niet. Lust wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht.. Dat hoeft toch niet zo lang te duren?
Pas als je het een keer meegemaakt heb geloof je het. Neem maar van mij aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Liefde op eerste gezicht bestaat niet. Lust wel.
Je hoort gewoon nog bij het meubilairquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thnx, jij bent de enige die mij wegstuurt.
Liefde op het eerste gezicht... Raar concept is dat, hoe kun je verliefd worden op iemand die je niet kent?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht.. Dat hoeft toch niet zo lang te duren?
Dat jouw lust uitbloeit in liefde zegt niet dat het niet ''lust op het eerste gezicht'' was.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Pas als je het een keer meegemaakt heb geloof je het. Neem maar van mij aan.
Ik vind verliefdheid toch echt wat anders dan lust hoor. Degene die ik bedoel was ik vanaf het eerste moment dat ik die zag verliefd op. Ik ben normaal gesproken ook heel rationeel hoor, maar liefde op het eerste gezicht kan echt wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat jouw lust uitbloeit in liefde zegt niet dat het niet ''lust op het eerste gezicht'' was.
Tsja, misschien toch door iemand zijn/haar uitstraling.. Ok, liefde is misschien een groot woord, maar ik denk dat je al vrij snel door kunt hebben of het wel of niet wat kan worden met iemand. En ik denk niet dat dat alleen afhangt van lust, dus dat het een van die 2 is. De waarheid hangt ergens in het midden denk ik..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht... Raar concept is dat, hoe kun je verliefd worden op iemand die je niet kent?
Dat maak je jezelf wijs.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Pas als je het een keer meegemaakt heb geloof je het. Neem maar van mij aan.
Ben ik zó saai dat ik tegenwoordig voor meubilair word aangezien?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hoort gewoon nog bij het meubilair
Jemie... En dat houdt allang stand!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:49 schreef MsMessy het volgende:
Ik kende mijn vriend nog geen 48 uur voordat we besloten dat we bij elkaar zouden blijven.
Nee... Maar je hoort hier gewoon bijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben ik zó saai dat ik tegenwoordig voor meubilair word aangezien?
Liefde is trouwens een subjectief begrip.
Ja, maar das toch wat heel anders? Als ik in de kroeg een leuke man zie dan ga ik daar eens mee praten (of niet natuurlijk)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, misschien toch door iemand zijn/haar uitstraling.. Ok, liefde is misschien een groot woord, maar ik denk dat je al vrij snel door kunt hebben of het wel of niet wat kan worden met iemand. En ik denk niet dat dat alleen afhangt van lust, dus dat het een van die 2 is. De waarheid hangt ergens in het midden denk ik..
Bijna 15 jaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... En dat houdt allang stand!
Ik ben saai, weet je dat nog steeds niet na twee meetings?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Maar je hoort hier gewoon bij
Nouja goed, ik geef het op..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar das toch wat heel anders? Als ik in de kroeg een leuke man zie dan ga ik daar eens mee praten (of niet natuurlijk)Dat heeft niets met liefde te maken, 't is gewoon een leuke vent om te zien
Zit eens niet zo te miepen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben saai, weet je dat nog steeds niet na twee meetings?
Ik ga voor mezelf toch sneller besluiten nemen i.p.v. dingen te lang laten doorpruttelen terwijl je eigenlijk al weet dat het niks wordt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:52 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jullie moeten MsMessy en mij niet als voorbeeld nemen om toch te snel te gaan. Dat het voor ons zo heeft uitgepakt moet geen hoop geven en leiden tot disasters bij jullie.
Ja, dat moet ik ook wel doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga voor mezelf toch sneller besluiten nemen i.p.v. dingen te lang laten doorpruttelen terwijl je eigenlijk al weet dat het niks wordt.
Had ik met die vorige dus moeten doen. Plus dan had ik mijn karthandschoenen nog gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik ook wel doen
Maar aan de andere kant is dat ook wel risicovol denk ik
Hier nog eentje... Hahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Had ik met die vorige dus moeten doen. Plus dan had ik mijn karthandschoenen nog gehad
Serieus??quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bitch loopt nog steeds te lullen hè
Ja, kwam vorige week bij de AH nog een ouwe maat van me tegen, die begon erover want die kende haar ook, hij had het van haar gehoord maar hij geloofde haar verhalen over mij niet omdat hij mij zo niet kent.quote:
Laat jij een dame (mee)betalen voor een etentje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja echt hè, en ze heeft er ook een enorm groot probleem mee dat ik een fucking tientje minder had betaald bij het etentje, tegen die maat van me zei ze al dat ik 25 Euro minder had betaald, het wordt steeds meer
Ik split ook altijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat jij een dame (mee)betalen voor een etentje?
Ik ook meestal... sterker nog: ik word boos als ik niet mee mag betalenquote:
Hmm... Ja, weet niet... Vaak kom ik samen tot het besluit ergens te gaan eten, dus deel ik ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik iemand uitnodig voor een etentje, dan ben ik ook degene die betaalt. Punt uit.
Als ik samen tot het besluit ergens te gaan eten, dan vind ik het niet erg om te delen. Echter wanneer ik iemand uitnodig, dan betaal ik gewoon. Misschien moet ik toch iets meer kaas eten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ja, weet niet... Vaak kom ik samen tot het besluit ergens te gaan eten, dus deel ik ook.
Ja, dan is het misschien andersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik samen tot het besluit ergens te gaan eten, dan vind ik het niet erg om te delen. Echter wanneer ik iemand uitnodig, dan betaal ik gewoon. Misschien moet ik toch iets meer kaas eten.
Ten eerste had ik het voordat we naar binnen gingen nog gevraagd, en ze wilde absoluut niet dat ik de rekening geheel betaalde. Ten tweede, de rekening kwam, was 84 Euro, zij legt meteen een briefje van 50 op de tafel, met de melding dat ze niet kleiner had. Ok, dat kan, maar als ik ook 50 Euro had betaald, dan had er 100 Euro gelegen, en ik vond 16 Euro fooi een beetje teveel van het goeie, dus maakte ik er 90 van. Bij het afscheid nemen in de auto kreeg ik nog de opmerking hoe gezellig het wel niet was, en dat we snel opnieuw moesten afspreken, achteraf hoorde ik dat ze er achter mijn rug om dus over had geluld, ik was een gierigaard ofzo, terwijl ze voor het gemak even vergeet dat ik een paar keer heb gereden, niet ver, maar toch, en toen ze een avondje film bij me kwam kijken, ik voor rond de 25 Euro boodschappen had gehaald, hapjes, paar flesjes wijn enzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat jij een dame (mee)betalen voor een etentje?
't Is gewoon kut als iemand dingen over je vertelt die niet waar zijn. Dan maakt het niet uit hoe jij verder in elkaar zit of wie zij is... Het blijft kut.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:25 schreef Kper_Norci het volgende:
Hehe, ja, dat wel, maar ik baal aan de ene kant wel dat ik het me zo aantrek hoor. Maar goed, dat is ook waarschijnlijk omdat ik zelf zo niet ben.
Ja, en als je nou 5 jaar bij elkaar bent geweest ofzo, maar we hebben 3 dates gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Is gewoon kut als iemand dingen over je vertelt die niet waar zijn. Dan maakt het niet uit hoe jij verder in elkaar zit of wie zij is... Het blijft kut.
Ah, ik begrijp het.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach ja, ze kan er in stikken. Op zich ben ik het met je eens hoor sylvesterrr, ik ben ook nog wat meer van de ouwe stempel, maar ik wil het ook niet opdringen. Sowieso interesseert mij dat geld niet, maar het steekt me wel erg dat er achter mijn rug om dingen worden gezegd over me, die totaal niet kloppen. Gelukkig nemen de meeste het van haar wel met een korreltje zout, maar toch.
Zo weinig? Dacht veel meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, en als je nou 5 jaar bij elkaar bent geweest ofzo, maar we hebben 3 dates gehad
Nee, wij hebben 3 weken achter elkaar elke week een date gehad, daarna kwamen 2 weken dat ze het te druk had, en toen kwam het grote uitstellen, dus tot 2x toe een afspraak voor een date maken en die daarna weer afzeggen of verplaatsen. Bij de 2e keer was ik het beu, toen was het mij inmiddels ook al duidelijk dat het niks ging worden.quote:
Dat doen we ons leven lang met alles, moeten we daar dan meteen een punt van maken? We hebben maar een paar dingen echt nodig, de rest moeten we vooral van leren en genieten, right?quote:
Misschien toch je eisen bijstellen..?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja ik kies ze wel uit hoor. Diegene daarvoor was gekleed als de winterschilder en had nog net geen scheermesjes bij.
Af en toe moeten ze wel even een scheermesje hanteren als het effe kan..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja ik kies ze wel uit hoor. Diegene daarvoor was gekleed als de winterschilder en had nog net geen scheermesjes bij.
Nah, dat had niks met te hoge eisen te maken, maar meer met een minderwaardig zelfbeeld. Ik ben dik dus ik trek maar een vuilniszak aan zeg maar. Alhoewel ze inmiddels al een kilo of 25 is afgevallen, dus gelukkig is ze wel aan het bijtrekken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien toch je eisen bijstellen..?
Hmm ja, alhoewel het voor mij nog niet eens een vereiste is hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Af en toe moeten ze wel even een scheermesje hanteren als het effe kan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, dat had niks met te hoge eisen te maken, maar meer met een minderwaardig zelfbeeld. Ik ben dik dus ik trek maar een vuilniszak aan zeg maar. Alhoewel ze inmiddels al een kilo of 25 is afgevallen, dus gelukkig is ze wel aan het bijtrekken.
[..]
Hmm ja, alhoewel het voor mij nog niet eens een vereiste is hoor.Ik zeg ook niet dat het een vereiste is.. Maar het is wel prettigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets met etenstijd en 4e topic binnen 2 dagen oid?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:41 schreef MsMessy het volgende:
Dit topic is zo stil als een spookstadje
[ afbeelding ]
Leuk toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:41 schreef MsMessy het volgende:
Dit topic is zo stil als een spookstadje
[ afbeelding ]
zodat jij het niet meer gezellig gaat vinden?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
zodat jij het niet meer gezellig gaat vinden?![]()
oja en goede avond enzo
ow ja dacht dat sylvester hier niet meer zou komenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
zodat jij het niet meer gezellig gaat vinden?![]()
oja en goede avond enzo
Hij kan niet zonder onsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:50 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow ja dacht dat sylvester hier niet meer zou komen
Ik ging daarnet "even" in bed tennis kijken, en ik werd opeens een uurtje later wakkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:06 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hoe zit het met jullie energie niveau pple? Ik ben moe. Heel moe. Ik rust maar niet uit. Ook al doe ik geen flikker
dan kunnen wij elkaar de hand schuddenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:06 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hoe zit het met jullie energie niveau pple? Ik ben moe. Heel moe. Ik rust maar niet uit. Ook al doe ik geen flikker
+1quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ging daarnet "even" in bed tennis kijken, en ik werd opeens een uurtje later wakker
Eerste paar uren na opstaan gaan nog wel, maar stort nu alweer aardig in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:06 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Chronisch te kort aan energie lijkt het soms wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:06 schreef IHaveAmnesia het volgende:
goed gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef automatic_ het volgende:
Ooo, wat ben ik toch ook een vrouw...
Birckenstocks voor ¤18,- i.p.v. ¤45 en ja hoor, mevrouw heeft haar winkelmandje al vol
Nee! Piet Kerkhof ofzo. Kende er niets vanquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee! Piet Kerkhof ofzo. Kende er niets van
Volgens mij mis je er ook niet zo veel aanquote:
Nee, dat zit hier nietquote:
ben de laatste tijd ook ontzettend moe of ik nu werk of vrije dagen heb het maakt niet uitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:06 schreef IHaveAmnesia het volgende:
nee dat is ook zo.. maar tochquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij mis je er ook niet zo veel aan
Ahh okquote:
Ik ben een man aan mij moet je sowieso niets over kleding- of schoenenwinkels vragen. Ik heb het modegevoel van een stoeptegelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
nee dat is ook zo.. maar tochvroeger kocht ik er nog wel eens wat maar vind er nu niks meer aan
geen idee, weet niet wat het zijn eigenlijkquote:
Doeiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef mutsieflutsie het volgende:
nou luitjes ik scheur nog richting Utrecht om een vergadering bij te wonen
fijne avond en tot laters
hoi en doeiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
Een goedenavond schoone deernes en krijgsheeren.
net zei je toch iets heel andersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hoi en doei
en nee ik ren niet voor je weg
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
stttttttt
nu val ik door de mand he
quote:
Gromt*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
stttttttt
nu val ik door de mand he
Fuckquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig rent ze weg voor Kringtoppie en niet mij
Oepsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fuck
Je leert ''kring'' toppie ook niet af ook he
Even doorwerken en daarna lekker slaapje doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr wil slapen, maar moet nog enkele verslagen afmaken...
Log uit op Fok! en ga aan de slag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr wil slapen, maar moet nog enkele verslagen afmaken...
Dan heb ik geen leven meer en jij moet studeren ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat een permban effectiever is. Wie helpt?
Wanneer moet alles af zijn?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Geintje.
Ik heb momenteel onvoldoende motivatie, dat is het probleem. Gisteravond heb ik in twee uurtjes 5 A4'tjes tekst getypt (Arial 10pt, normale regelafstand)...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik ging daarnet "even" in bed tennis kijken, en ik werd opeens een uurtje later wakker
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:20 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ben de laatste tijd ook ontzettend moe of ik nu werk of vrije dagen heb het maakt niet uit
of zou het er toch aan liggen dat de 50 a 60 uur werken per week me op gaat breken
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Chronisch te kort aan energie lijkt het soms wel.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Eerste paar uren na opstaan gaan nog wel, maar stort nu alweer aardig in.
Vermoeden jullie dat het ook door geestelijke druk komt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dan kunnen wij elkaar de hand schudden
vanmiddag weer in slaap gevallen
Ja, het voelt soms alsof ik niet goed mee doe in de maatschappij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vermoeden jullie dat het ook door geestelijke druk komt?
Hoe ver ben je al?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag, maar ik moet donderdag al een conceptversie inleveren.
Ik krijg mijn advies- en evaluatierapporten op het werk regelmatig ook niet op tijd af omdat ik niet tevreden ben met het resultaat. Dat terwijl de rest van de organisatie al meer dan tevreden was (en is) met de conceptversie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik stel mezelf hoge eisen en flikker vervolgens niets uit = beland moe in bed
Ik dus ook. Kan het idee dat ik aan zoveel verwachtingen moet voldoen gewoon niet loslatenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, het voelt soms alsof ik niet goed mee doe in de maatschappij.
Ik heb het over verslagen voor school...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Sterkte jongeman. Ik was allang ontslagen denk ik![]()
Niet waar. Ik had laatste keer ontslag genomen, omdat ik volop werd ingeroosterd en ik niet kon zeggen ''Ik kom gewoon niet''.
Ik denk zo'n 60% (van definitieve versie).quote:
Overcompensatie vanwege diepliggende onzekerheden afkomstig van opvoeding en ervaringen. Oorzaak van perfectionisme.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik krijg mijn advies- en evaluatierapporten op het werk regelmatig ook niet op tijd af omdat ik niet tevreden ben met het resultaat. Dat terwijl de rest van de organisatie al meer dan tevreden was (en is) met de conceptversie.
Ow, oke. Ik dacht een deadline voor werk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het over verslagen voor school...
Ik denk zo'n 60% (van definitieve versie).
Oh dat idee heb ik al jaren geleden losgelaten. Bij mij zijn het vooral dingen als een sociaal leven en relatie. Ondanks dat ik vrij regelmatig dingen doe met andere voel ik mij vaak eenzaam. De meeste contacten die ik heb zijn en blijven oppervlakkig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik dus ook. Kan het idee dat ik aan zoveel verwachtingen moet voldoen gewoon niet loslaten
Even doorzetten dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het over verslagen voor school...
[..]
Ik denk zo'n 60% (van definitieve versie).
Mensen zijn steeds meer op hun hoede. Hoe meer ze meemaken hoe banger ze zijn om zich bloot te stellen. Iets met ''rugzakje'' en ''bindingsangst''. Gewoon geduld hebben en risico's nemenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Oh dat idee heb ik al jaren geleden losgelaten. Bij mij zijn het vooral dingen als een sociaal leven en relatie. Ondanks dat ik vrij regelmatig dingen doe met andere voel ik mij vaak eenzaam. De meeste contacten die ik heb zijn en blijven oppervlakkig.
Oeh, klinkt goed! Heb vanmiddag met de lunch een beetje pastasalade gehad en vanavond een italiaanse salade, lekker licht..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:56 schreef mutsieflutsie het volgende:
goedeavond
zit aan een heerlijke pastasalade
Da's niet duur..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef automatic_ het volgende:
Ooo, wat ben ik toch ook een vrouw...
Birckenstocks voor ¤18,- i.p.v. ¤45 en ja hoor, mevrouw heeft haar winkelmandje al vol
En dat risico's nemen durf ik niet zo goed. Durf niet zo goed uit mijn comfortzone te stappenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Mensen zijn steeds meer op hun hoede. Hoe meer ze meemaken hoe banger ze zijn om zich bloot te stellen. Iets met ''rugzakje'' en ''bindingsangst''. Gewoon geduld hebben en risico's nemen
Vast welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:39 schreef JK1982 het volgende:
Idd stil hier
En er is niet eens wat leuks op tv?
Hier staat een flauwe film op, op Veronica. Verder is er niet veel, begin NCIS ook een beetje zat te worden. Zie wel dat Jong-Oranje opeens met 4-0 voorstaat op Jong-Bulgarije. Ze begonnen de 2e helft met 1-0, toen is er na een tijdje 2-0 gemaakt en heb ik weggezapt omdat er niet veel aan was, en nu is het bijna afgelopen, ik kijk weer even en opeens staan ze met 4-0 voor.. Dusss...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast welik kijk nu naar de loverboys
Wat voor puzzel?quote:
oh, dus hier hang je uitquote:
Beseffen dat je niet het enige bent helpt misschienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat risico's nemen durf ik niet zo goed. Durf niet zo goed uit mijn comfortzone te stappen
daar niet dusquote:
Haha. Gelukkig kan jij mij altijd vinden!quote:
Ja dat helpt inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:02 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Beseffen dat je niet het enige bent helpt misschien
kei gaaf héquote:
ik heb een automaticdarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig kan jij mij altijd vinden!
Ga jij ook mee de 30e....?quote:
pffff dan ben ik 32quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |