SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
[quote] Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivoRustig aan.
Er is hoopquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat mannen obsessief zijn met tetten maar stiekem een maat meer zouden willen omdat ze niet tevreden zijn met hun cup-maat terwijl de meeste mannen helemaal niet van joekels houden
Ik heb persoonlijk liever iets groterequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat mannen obsessief zijn met tetten maar stiekem een maat meer zouden willen omdat ze niet tevreden zijn met hun cup-maat terwijl de meeste mannen helemaal niet van joekels houden
quote:
Maagd spottedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, lekker timing ook, haha.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
Wat zoekt automatic....?
We gaan het antwoord vinden in dit deel van die wonderschone topic:
Ik wil jouw testmateriaal wel zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, lekker timing ook, haha.
Ik ben testmateriaal kwijt
Nu heb ik de meeste informatie wel verwerkt, maar het moet wel in het dossier komen
Hiervoor ben je te oudquote:
Ja, sorry... Wie had dat ooit gedacht he!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, sorry... Wie had dat ooit gedacht he!![]()
Nee laat maar, iets met gebroken hart en all the king's horses and all the king's menquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, sorry... Wie had dat ooit gedacht he!![]()
Ahhh....!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee laat maar, iets met gebroken hart en all the king's horses and all the king's men
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kan je ook echt allemaal aan dan Weiss? Ben je al door je Supradyn heen?
Ik heb net een nieuw pakje gekochtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kan je ook echt allemaal aan dan Weiss? Ben je al door je Supradyn heen?
quote:
Jullie gaan het uitvindenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Seriously, mannen doen wel zo stoer, maar volgens mij kunnen ze 1 al niet aan. Mijn vriend iig niet
je kan je vriend ook niet met weissie verglijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Seriously, mannen doen wel zo stoer, maar volgens mij kunnen ze 1 al niet aan. Mijn vriend iig niet
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
I'll pass, for now
Heb al met Weiss afgesproken dat hij de klos is mocht ik vrijgezel worden
Oelalalaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
I'll pass, for now
Heb al met Weiss afgesproken dat hij de klos is mocht ik vrijgezel worden
Geef iedereen een plak, m'n cake is lang.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kan je dat ook echt allemaal aan Weiss? Ben je al door je Supradyn heen?
Daar mag je zelf over oordelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef IHaveAmnesia het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
je kan je vriend ook niet met weissie verglijken![]()
No offence.. hij is leuk maar weissman is weissman he![]()
Ben gek op cakequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef iedereen een plak, m'n cake is lang.
[..]
Daar mag je zelf over oordelen
[..]
QFT
Bel je vriend opquote:
gluurderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ kijkt toe vanaf de zijlijn
Om klaar te makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:05 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Om het voor me te kopen in de supermarkt?
Ach, ook leuk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Haha. Ik denk eerder dat hij met een dildo thuiskomtIk kreeg een tijdje terug al een grote piemel van chocolade. Hij kan me gewoon niet (meer) aan
Was lekker trouwens
Wij hebben een keer een vriendin van ons voor haar verjaardag een grote roze dildo gegeven, ze zei dat ze er niks mee zou doen, maar toen de hond er mee door de kamer liep haalde ze hem toch maar snel uit zijn bekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Haha. Ik denk eerder dat hij met een dildo thuiskomtIk kreeg een tijdje terug al een grote piemel van chocolade. Hij kan me gewoon niet (meer) aan
Was lekker trouwens
Lust ik ook wel..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Was lekker trouwens
Mijn voorkeur gaat ook uit naar het echte werkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hell no! Heb nooit zo'n ding gehad en ik hoef het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |