Ik zit in de middenmoot zo te zien met mijn HD6970 2GB.quote:AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
Probeer Crysis 3 eensquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zit in de middenmoot zo te zien met mijn HD6970 2GB.
Zal vast wel goed komen. Draai momenteel alles nog op full detail in 1920x1200 (alleen The Witcher 2 zonder ubersampling).
Owja Crysis 3 ook niet helemaal maxed out ja, die was ik vergetenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Probeer Crysis 3 eensDaar gaat'ie het toch wat lastig mee krijgen.
Bepaalde maps heeft mn HD7950 RK 3GB het zwaar mee.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Owja Crysis 3 ook niet helemaal maxed out ja, die was ik vergeten
Ja hoor, zelfs current-gen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar komt'ie dan nog wel op, ik durf het woord haast niet in te tikken, consoles uit?
De PS4 gaat dit niet trekken, te weinig CPU en -ivm shared memory- ook te weinig RAM.
Lijkt me dat er dan wel heel erg fors op graphics ingeleverd gaat worden?quote:
Current-gen vast, maar next-gen niet of nauwelijk. Je vergeet gemakshalve dat een console best goed te optimaliseren valt via de SDK. De console is vastgezet, dus ze weten dat elke optimalisatie voor elke PS4 werkt, wat bij pc onmogelijk is, want zoveel smaken, merken en configuraties.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lijkt me dat er dan wel heel erg fors op graphics ingeleverd gaat worden?
het is veel makkelijker om te optimaliseren voor een console met standaard hardware dan voor een pcquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar komt'ie dan nog wel op, ik durf het woord haast niet in te tikken, consoles uit?
De PS4 gaat dit niet trekken, te weinig CPU en -ivm shared memory- ook te weinig RAM.
Heb net een aantal jaren een gloednieuwe HD 5770.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zit in de middenmoot zo te zien met mijn HD6970 2GB.
Zal vast wel goed komen. Draai momenteel alles nog op full detail in 1920x1200 (alleen The Witcher 2 zonder ubersampling).
WD is volgens Ubi voor de pc gemaakt. Dus geen port.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:18 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ubi spellen zijn meestal goede ports.
Denk aan Far Cry en Assassin's Creed.
WD zal niet anders zijn.
het is een open world dus er moeten concessies gemaakt worden in beeldkwaliteit of hogere specs dan dat je bij een lineaire shooter zou zien met vergelijkbare beeldkwaliteitquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb net een aantal jaren een gloednieuwe HD 5770.
Ik heb nog wel 1280x1024 () hier, dus dat vergt dan wel weer wat minder kracht dan Full HD.
[..]
WD is volgens Ubi voor de pc gemaakt. Dus geen port.
Al hebben ze vast niet veel aandacht besteed aan optimalisatie aan de specs te zien.
quote:
Zo moet iequote:
PS4 komt qua specs ook nog wel een beetje in de buurt.. Maar als ze hem ook op de huidige generatie consoles uit willen brengen, dan moeten er flinke concessies gemaakt worden lijkt me?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Current-gen vast, maar next-gen niet of nauwelijk. Je vergeet gemakshalve dat een console best goed te optimaliseren valt via de SDK. De console is vastgezet, dus ze weten dat elke optimalisatie voor elke PS4 werkt, wat bij pc onmogelijk is, want zoveel smaken, merken en configuraties.
Helft van de AI, bagger schaduwen, lage res textures, geen effecten etc.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
PS4 komt qua specs ook nog wel een beetje in de buurt.. Maar als ze hem ook op de huidige generatie consoles uit willen brengen, dan moeten er flinke concessies gemaakt worden lijkt me?
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.quote:Our ambition from the start with Watch Dogs has been to deliver something that embodies what we wanted to see in the next-generation of gaming. It is with this in mind that we’ve made the tough decision to delay the release until spring 2014.
Echt niet.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:49 schreef Friday12 het volgende:
Godver zeg nu moeten we zolang wachten
3-4 fucking maanden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
November > Lente 2014 is niet lang wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |