Omdat er wat mensen nog gehyped zijn voor GTA V. Als dat eenmaal achter de rug is komt deze welquote:Op zaterdag 7 september 2013 08:11 schreef dekkered het volgende:
Ik snap het niet dat dit topic zo slecht loopt. Het lijkt mij zo een gaaf spel, de gameplay video van 14 minuten liet dat ook wel weer zien.
iddquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er wat mensen nog gehyped zijn voor GTA V. Als dat eenmaal achter de rug is komt deze wel
awesomequote:
dat is nu misschien ja. Maar het is al langer zo. Dat nu iedereen GTA geil is is te snappen. Maar een maand terug viel dat nog op dat moment minder mee (omdat rockstar ook zo weinig los laat altijd)quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er wat mensen nog gehyped zijn voor GTA V. Als dat eenmaal achter de rug is komt deze wel
Het enige wat ik gedaan hebquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
awesomeik laat mijn pre order zeker staan nu
Van GTA weet je wat je krijgt. Bij WD ligt het wat anders.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is nu misschien ja. Maar het is al langer zo. Dat nu iedereen GTA geil is is te snappen. Maar een maand terug viel dat nog op dat moment minder mee (omdat rockstar ook zo weinig los laat altijd)
we hebben al genoeg gezien kwa het idee er achter. En ze hebben ook al echt dingen laten zien.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het enige wat ik gedaan heb
is de PS3 versie omgezet naar de PS4 versie.
Toen ik hoorde dat de PS4 een week later uitkwam
dan WD.
[..]
Van GTA weet je wat je krijgt. Bij WD ligt het wat anders.
Maar als ik het grafische vergelijk... Ziet WD er mooier uit.
Het idee is geweldig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
we hebben al genoeg gezien kwa het idee er achter. En ze hebben ook al echt dingen laten zien.
heb het ook niet gespeeld. maar ik bedoel de gameplay beelden (zoals de laatste 14 minuten) die ze al hebben laten zien is gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het idee is geweldig.
Helaas niet zelf gespeeld op gamescom ( 3 uur ervoor in de rij staan)
Ik koop nog lang geen ps4 denk ik heb net een half jaar de ps3quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het enige wat ik gedaan heb
is de PS3 versie omgezet naar de PS4 versie.
Toen ik hoorde dat de PS4 een week later uitkwam
dan WD.
[..]
Van GTA weet je wat je krijgt. Bij WD ligt het wat anders.
Maar als ik het grafische vergelijk... Ziet WD er mooier uit.
14 minuten gameplay ook al gezien?quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef m0j0 het volgende:
Vind `m erg interessant, maar die gameplay trailer komt erg scripted over.. wat blijft er over in het uiteindelijke spel?.
dat is wel heel extreem gedacht heb ik t idee.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef N-E-R-D het volgende:
Gisteren voor het eerst van gehoord en gezien en het was meteen. Dit spel kan mij gta wel doen vergeten denk ik.
Zo, waar heb jij gelegen afgelopen maanden dan?quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef N-E-R-D het volgende:
Gisteren voor het eerst van gehoord en gezien en het was meteen. Dit spel kan mij gta wel doen vergeten denk ik.
dat dachten wel meer games, uiteindelijk vallen ze allemaal tegen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef N-E-R-D het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |