Eerste helft is de oorspronkelijke reveal trailer. Tweede helft met de oranje auto zijn beelden van deze maand. Ik (en anderen) vind(en) het er persoonlijk veel minder goed uitzien.quote:
Is het niet ps3/360 vs ps4/one trailer?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eerste helft is de oorspronkelijke reveal trailer. Tweede helft met de oranje auto zijn beelden van deze maand. Ik (en anderen) vind(en) het er persoonlijk veel minder goed uitzien.
Naar het schijnt is het tweede deel van de PS4 ("next gen" dus waarschijnlijk vergelijkbaar met pc).quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Is het niet ps3/360 vs ps4/one trailer?
2e stuk is inderdaad niet mooi.
Klopt, maar ik zie geen verschil tussen ps3 en ps4. Alleen upscaling.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:34 schreef delano.888 het volgende:
En het lijkt me ook alles behalve onlogisch dat de PS4/XBONE er beter uit zien dan de PS3/360
Niks is zeker. We moeten eerst maar eens videos afwachten waarvan we zeker weten op welke console ze gefilmd zijn, natuurlijk is het onlogisch een trailer te schieten op ps3/360 maar het kan wel..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie geen verschil tussen ps3 en ps4. Alleen upscaling.
Wat ik niet snap is dat ze een next-gen game gingen maken en downscalen naar ps3/360. Het lijkt nu het tegenovergestelde.
Is het niet gewoon een bug...quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:38 schreef Qunix het volgende:
Blijft toch interessant.
http://www.gamespot.com/a(...)andbox/1100-6418125/
There's your problemquote:Op zondag 9 maart 2014 01:36 schreef -CRASH- het volgende:
zo tweette Tessa Vilyn (Ubisoft PR Benelux)
Maar de grote vraag: hoeveel verschil zit er tussen de pc en PS4?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:58 schreef Fokker101 het volgende:
Er zit echt wel verschil tussen de PS4 en PS3 hoor. -,-
Ja dat ligt aan de devs natuurlijk. De PS4 staat gelijk met een midrange gamepc volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar de grote vraag: hoeveel verschil zit er tussen de pc en PS4?
Ik toch ook maar voor 50 euro de vigilante editie. Vind het wel lullig, de dedsec heeft toffere dlc er bij zitten maar ik wil die pet enz liever dan een poppetje enzquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag eindelijk de pre order gedaan
Console versie zekerquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb de vigilante versie gedaan, kostte mij 65 euro en had nog 5 euro tegoedbonnen dus uiteindelijk maar 15 euro. Kreeg wel een sleutelhanger alvast![]()
Idd. Alleen jammer dat ze bij Ubisoft wel een deal hebben voor exclusieve PS content.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Console versie zekerik pc versie dat scheelt altijd wel
Ach ja je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:29 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Idd. Alleen jammer dat ze bij Ubisoft wel een deal hebben voor exclusieve PS content.
PS4 inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Console versie zekerik pc versie dat scheelt altijd wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |