Ja die waren er wel en misschien achteraf gezien beter om die kaarten te hebben gekocht alhoewel je nu heerlijk kon dansen. En dat ken je van mequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef Karzai het volgende:
Ziet er goed uit
Heb je geen tribunes in Ahoy waar je kan zitten?
Ow je kan niet heen en weer lopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja die waren er wel en misschien achteraf gezien beter om die kaarten te hebben gekocht alhoewel je nu heerlijk kon dansen. En dat ken je van me![]()
Ja echt wel, zit nu nog na te genieten eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow je kan niet heen en weer lopen
Je bent helemaal losgegaan
Als je de volgende keer weer alleen gaat mag je me wel even bellen hoor, vind ik niet ergquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja echt wel, zit nu nog na te genieten eigenlijk
Ehm, zal ik doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je de volgende keer weer alleen gaat mag je me wel even bellen hoor, vind ik niet erg
Ja dat is wel vervelend maakte het laatst ook mee kon gelukkig een ander slachtoffer vindenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, zal ik doen![]()
Was ook omdat ik met een collega zou gaan en die heel laat af zei. Dan word het toch een beetje ehm... tja, maak zulke dingen eigenlijk niet zoveel mee dat iemand afzegt zo vlak voor het optreden.
Overigens zit ik nog te twijfelen of ik naar sensation white ga. Lijkt me wel gaaf om dat ook een keer mee te maken maar 99 euro vind ik wel erg veel eigenlijk. Jennifer Lopez komt 29 oktober ook en ook daar zit ik over te twijfelen. Die kaartjes kosten 94 euro voor een staanplaats en 64 voor een zitplaats
Ik denk het. Ik ben niet zo van de haring eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik de enige die me op de haring zit te verheugen?
Neej ik wil de komende weken ook wel ff een harinkie pikkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Deisyy het volgende:
Ja, en gevangen voor de kust van Denemarken... sjugt. Valsheid in geschriftequote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja![]()
Ik ga der even vandoor, rustig aan mensen laters
Door Hollandse vissersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, en gevangen voor de kust van Denemarken... sjugt. Valsheid in geschrifte
Meid gooi je haar los, stap uit je schaduw en je eigen boxje en geniet van het leven, het is maar dansenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Mickeys het volgende:
Axl Rose is wel een creepy verlept manneke hoor, maar gelukkig stond ik ver genoeg er vandaan. Als ik dichterbij had gestaan was het nog enger geweest hihi.
Waar ik mijzelf het meeste over verbaasd heb is dat ik gewoon met een wildvreemde gedanst heb. Zulke dingen doe ik nooit en ben altijd heel "degelijk". Moet wel toegeven dat ik het doodeng vond want je kent die persoon immers niet, maar desondanks een erg leuke herinnering daar ook aan hihihi
Ja dat laatste dus hahaha, overigens schat ik hem rond een jaar of 30. Wie weet leer ik het eens op mijn 45equote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meid gooi je haar los, stap uit je schaduw en je eigen boxje en geniet van het leven, het is maar dansen![]()
Ja, klopt. Die kerels denken misschien wel dat de vrouwen het mooi vinden omdat die ook mogelijk veel verbouwen aan zichzelf.quote:Qua Axl Rose, zag ik pas op YT Mick Jagger.. nou eh die is toch ook behoorlijk aangetast door het leven. Net als de artiesten gisteren bij het Diamond Jubilee.
En dan ook nog je koppie verbouwen omdat je denkt dat je er dan jonger uitziet
Weet je wie ik mooi oud, mooi van lelijkheid vind? Iggy Pop
Goeie vent ook.
Nee, ik heb er zelfs een heel topic voor geopend gisteren: Hollandse nieuwe haring 2012quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |