abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112466345
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:31 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Niet boeiend, want bastards zijn er genoeg. Robert had er wel een dozijn...
Mwa, een bastaard verwekken bij een Highborn is niet echt handig hoor. Dat had Robert ook gedaan een na een shitstorm heeft hij dat kind maar erkent als zijn bastaard.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_112466571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:44 schreef Kirov het volgende:

[..]

Mwa, een bastaard verwekken bij een Highborn is niet echt handig hoor. Dat had Robert ook gedaan een na een shitstorm heeft hij dat kind maar erkent als zijn bastaard.
Nouja dan verwekt hij geen kind bij haar, maar misbruikt hij haar? Wat willen ze doen, hij is de koning... en je zag hoeveel plezier hij had met die 2 hoertjes...
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:55:28 #93
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_112466730
Ik vind de wat realistischere scenes interesaanter dan de echte fantasy persoonlijk.

Combi Brienne-jamie vind ik erg leuk, Tyrion vind ik echt een prachtig karakter nog steeds. Robb is een beetje een beige vlek voor mij.

De stannis verhaalllijn wordt nu wel interessanter vind ik.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_112466894
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:51 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Nouja dan verwekt hij geen kind bij haar, maar misbruikt hij haar? Wat willen ze doen, hij is de koning... en je zag hoeveel plezier hij had met die 2 hoertjes...
Sansa is nog steeds het enige ruilmiddel om Jaime terug te krijgen van de Starks.

Dus normaal gezien zou ik denken: ze zullen wel hun verstand gebruiken en haar heel laten.
Maar het geweten en mededogen van de Lannisters zit nu opgesloten in een klein kamertje ergens in de Red Keep, dus zo zeker ben ik daar niet meer van... Benieuwd welke invloed Tywin en Cersei nog kunnen hebben op Mad King II

BTW: is Tyrion eigenlijk opgesloten nu, of is ie verstopt voor Cersei? Was me niet helemaal duidelijk.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112467013
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:59 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Sansa is nog steeds het enige ruilmiddel om Jaime terug te krijgen van de Starks.

Dus normaal gezien zou ik denken: ze zullen wel hun verstand gebruiken en haar heel laten.
Maar het geweten en mededogen van de Lannisters zit nu opgesloten in een klein kamertje ergens in de Red Keep, dus zo zeker ben ik daar niet meer van... Benieuwd welke invloed Tywin en Cersei nog kunnen hebben op Mad King II
Tywin kan er zelfs anders ook wel wat van, hij heeft twee van zijn vaders vazallen compleet met vrouwen en kinderen uitgeroeid en hij heeft Kingslanding al een keer geplunderd en alle Targaryens, vrouwen en kinderen, daar laten verkrachten en afslachten.
pi_112467039
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef Kirov het volgende:

[..]

Tywin kan er zelfs anders ook wel wat van, hij heeft twee van zijn vaders vazallen compleet met vrouwen en kinderen uitgeroeid en hij heeft Kingslanding al een keer geplunderd en alle Targaryens, vrouwen en kinderen, daar laten verkrachten en afslachten.
But he loves Jaime O+ (tough love, dan :') )

En wordt Tywin eigenlijk een actieve Hand, of gaat ie weer gelijk naar de battle fields? Daar is ie meer in zijn element denk ik :)
pi_112467134
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:38 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Puur op de personen afgaand zou ik dan eerder voor Sansa kiezen, met Margaery heb je nog net iets sneller een mes in je rug denk ik, zo geil is zij op die macht. Daar heb ze toch geen Joffrey voor nodig? :7

Maar goed Sansa heeft qua macht, land, geld helemaal niks meer te bieden aan dat huwelijk, dus daar heb je weinig aan...
Enig overgebleven erfgenaam van Winterfell. Zij is de beste kans voor de Lannisters op een legitieme aanspraak op het noorden.
pi_112467167
Oja en niet te vergeten zijn terreur campagne in de Riverlands onder leiding van Gregor Clegane en Amory Lorch. Ze branden daar elk dorp af wat ze tegenkwamen en verkrachten en vermoorden alles en iedereen die ze tegenkwamen :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:07:10 #99
133369 Jivis
Critikut
pi_112467184
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 01:58 schreef VacaLoca het volgende:
Welke bovennatuurlijke dingen zijn er tot nu toe (op tv) in de wereld van Game of Thrones voorgekomen eigenlijk?

Daenerys en haar draakjes
Lord of Light
Dat schaduwmonster uit de flamoes van Carice
White Walkers
Zombies
Die creepy kale van de 13 van Qath
Jaqen die een nieuw gezicht tevoorschijn toverde
Die 'heks' die Drogo een plantje maakte ten koste van ongeboren kind

meer?
Wildfire valt er toch ook wel onder?
Amen.
pi_112467244
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:05 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Enig overgebleven erfgenaam van Winterfell. Zij is de beste kans voor de Lannisters op een legitieme aanspraak op het noorden.
Legitiem, is niet echt een woord meer wat voorkomt in het vocabulaire van de Lannisters denk ik :')
Als ze iets willen, dan pakken ze het wel, zeker samen met de Tyrells ;)
pi_112467249
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Jivis het volgende:

[..]

Wildfire valt er toch ook wel onder?
Wildfire is een beetje als Grieks vuur.

Maar we hebben ook nog de Wall, Storms End, Valyrian steel en dragon glass als magische dingen.
pi_112467487
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:08 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Legitiem, is niet echt een woord meer wat voorkomt in het vocabulaire van de Lannisters denk ik :')
Als ze iets willen, dan pakken ze het wel, zeker samen met de Tyrells ;)
Toch vergis je je daarin, anders had Tywin zo over Robb gelopen. The North is sterk, en zeker met de winter die er aan komt zijn de Lannisters in het nadeel. Met een erfgenaam van Winterfell hebben ze meer kans om de rest van het noorden aan hun kant te krijgen.
pi_112467553
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Toch vergis je je daarin, anders had Tywin zo over Robb gelopen. The North is sterk, en zeker met de winter die er aan komt zijn de Lannisters in het nadeel. Met een erfgenaam van Winterfell hebben ze meer kans om de rest van het noorden aan hun kant te krijgen.
En de North heeft een heel andere cultuur en religie als het zuiden.
pi_112467847
Mij lijkt toch dat Lannisters leger + Tyrell's leger sterk genoeg zou moeten zijn om dat van Robb neer te kunnen slaan?

En wat valt er nog te halen in het Noorden dan? Met de winter op komst is het er amper leefbaar.
Winterfell is inmiddels een ruïne en de Stark familie staat op het randje van de afgrond.
Daarbovenop komen nog belangrijke families als Arryn, Frey, en Bolton (?) die min of meer overhoop liggen met de Starks.

Winterfell is niet echt meer de powerhouse die het was, me dunkt :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:24:15 #105
133369 Jivis
Critikut
pi_112467916
Waarom is de Wall magisch.
Amen.
pi_112468069
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef Jivis het volgende:
Waarom is de Wall magisch.
The Wall is a colossal fortification which stretches for 300 miles along the northern border of the Seven Kingdoms, defending the realm from the wildlings who live beyond. The Wall is reported to be over 700 feet tall and is made of solid ice. It was reportedly constructed using both magic and mundane means some eight millennia ago to defend the realm against the White Walkers who reportedly dwell in the uppermost north, although the White Walkers are now only considered to be mythical.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:30:39 #107
133369 Jivis
Critikut
pi_112468222
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

The Wall is a colossal fortification which stretches for 300 miles along the northern border of the Seven Kingdoms, defending the realm from the wildlings who live beyond. The Wall is reported to be over 700 feet tall and is made of solid ice. It was reportedly constructed using both magic and mundane means some eight millennia ago to defend the realm against the White Walkers who reportedly dwell in the uppermost north, although the White Walkers are now only considered to be mythical.
Dankje :D.

Godverdomme, een jaar wachten :{.
Amen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:33:42 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_112468358
Trouwens een goede reden waarom actieve magie niet zo snel gelooft wordt is dat de draken ervoor zorgen dat magie weer sterker wordt dan een waakvlammetje. Dus voor de geboorte van de draken was magie bijna niet bestaand en dat al een hele lange tijd. Daarom geloofd bijna niemand meer in het bestaan van deze magie omdat ze er niet mee in aanraking zijn gekomen tot nu dus. Dit komt wel wat duidelijker naar voren in de boeken. Daar wordt ook gespeculeerd dat die wild fire sterker is geworden door de geboorte van de draken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_112468435
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:30 schreef Jivis het volgende:

Godverdomme, een jaar wachten :{.
Een jaar lang niet meer deze zeehondenbaby oogjes :'(

dinsdag 5 juni 2012 @ 11:48:13 #110
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_112468923
Ik vraag me af hoe lang ze die kind-acteurs nog kunnen gebruiken, ze worden sneller groot dan hun verhaallijn toestaat.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:49:06 #111
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_112468953
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:08 schreef Kirov het volgende:

Maar we hebben ook nog de Wall, Storms End, Valyrian steel en dragon glass als magische dingen.
Wat is er zo bijzonder aan Storms End? Behalve dat Renly m kreeg ipv Stannis.
pi_112469057
pi_112469107
Zolang mensen van 28 jaar iemand van 16 kan spelen, valt dat wel mee denk ik :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:53:11 #114
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_112469125
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef Gwywen het volgende:
Ik vraag me af hoe lang ze die kind-acteurs nog kunnen gebruiken, ze worden sneller groot dan hun verhaallijn toestaat.
Hoezo zou dat niet gaan, mogen ze niet ouder dan 15 zijn om een bepaalde zee over te steken? :P
Hier moet je gewoon niet naar de boeken kijken + de tijd is toch niet hetzelfde als in onze wereld met de seizoenen en alles.
吴 曼 迪
pi_112469223
Jon Snow is ook maar iets van 17 ofzo... _O-
pi_112469227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:49 schreef Asskimo het volgende:

[..]

Wat is er zo bijzonder aan Storms End? Behalve dat Renly m kreeg ipv Stannis.
Storms End + Stannis + uien = onneembaar?
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:57:35 #117
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_112469302
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:51 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Toen zijn hoofd veranderde was dat het grootste holy shit moment van dit seizoen voor mij
O)))
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:04:10 #118
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_112469514
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:55 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Storms End + Stannis + uien = onneembaar?
Maar daar is toch nix magisch aan?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:04:41 #119
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_112469536
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:53 schreef megamandy het volgende:

[..]

Hoezo zou dat niet gaan, mogen ze niet ouder dan 15 zijn om een bepaalde zee over te steken? :P
Hier moet je gewoon niet naar de boeken kijken + de tijd is toch niet hetzelfde als in onze wereld met de seizoenen en alles.
Ik bedoel bijv. dat de jongen die Bran speelt over een paar jaar praktisch een volwassen kerel is. (Straks kan Hodor hem niet meer dragen. :P ) Een deel van de moeilijkheden die Bran en Rickon ervaren komt voort uit het feit dat ze nog maar kinderen zijn, en dus te jong om bepaalde dingen te doen, beslissingen te nemen etc.
Dat gaat niet werken met te groot geworden acteurs. Waar zouden ze bijv. Osha dan nog voor nodig hebben.
pi_112469633
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:04 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik bedoel bijv. dat de jongen die Bran speelt over een paar jaar praktisch een volwassen kerel is. (Straks kan Hodor hem niet meer dragen. :P ) Een deel van de moeilijkheden die Bran en Rickon ervaren komt voort uit het feit dat ze nog maar kinderen zijn, en dus te jong om bepaalde dingen te doen, beslissingen te nemen etc.
Dat gaat niet werken met te groot geworden acteurs. Waar zouden ze bijv. Osha dan nog voor nodig hebben.
Andere acteurs voor Bran & Rickon dan maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')