abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112462821
Veel mensen klagen in deze reeks dat de serie soms te traag is. Ik heb echter precies het tegenovergestelde. :{

Dat trouwen tussen Margaery en Joffrey bv:
"He jullie hebben ons goed geholpen, wat willen jullie van ons?"
"Margaery wil wel trouwen met jou."
"Ok, maar ik heb al een verloofde."
"Ja, maar dat is dochter van een verrader."
"Ok, dan gaan we trouwen!"
"Yay!"
  dinsdag 5 juni 2012 @ 07:48:22 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_112462829
Haal die kutgifs en plaatjes eens uit de Op. is gewoon niet meer te laden dit, mobiel.
Laffe huichelaar
pi_112462868
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:47 schreef Klauz het volgende:
Veel mensen klagen in deze reeks dat de serie soms te traag is. Ik heb echter precies het tegenovergestelde. :{

Dat trouwen tussen Margaery en Joffrey bv:
"He jullie hebben ons goed geholpen, wat willen jullie van ons?"
"Margaery wil wel trouwen met jou."
"Ok, maar ik heb al een verloofde."
"Ja, maar dat is dochter van een verrader."
"Ok, dan gaan we trouwen!"
"Yay!"
Dat heb ik ook wel hoor. Bij het bevrijden van die draakjes verwacht je toch een episch verhaal met snelle vechtscenes, ergens nog wat tegenslag, spanning en sensatie en dan uiteindelijk toch de positieve uitkomst...

-- " Eey draak, doe es blazen!"
-- "Oh. Ok. BLAAS!"

The end.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_112463223
Dat is nou eenmaal het logische gevolg van zoveel verhaallijnen willen proppen in slechts 10 eps per seizoen. :|W

Gebeurtenissen volgen elkaar te snel en soms onlogisch op, met vaak enorme gaten ertussenin. Characters draaien 180 graden zonder dat uitgelegd wordt waarom. :{

1 van de weinige bezwaren die ik heb tegen de serie...
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:39:56 #80
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_112463358
Waar is je avatar met Khaleesi die als een derp roept dat ´r draken gejat zijn... ik moest erom lachen maar vergeten op te slaan :').
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_112463364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:37 schreef Asskimo het volgende:
Denken jullie dat Jon ooit nog Bran & Rickon zal zien?

Tot slot: Robb/Catelyn gebeuren was wel het enige wat mij niet echt heeft geboeid. Na ja bijna het hele seizoen eigenlijk.
De Starks waren de lieverdjes van seizoen 1 en mede seizoen 2, maar ik heb zo het idee dat het niet meer goed komt met die familie. Pa dood, Winterfell in de fik, zoontjes ondergedoken, dochters aan de andere kant van Westeros, Robb en Cat op bijzonder glad ijs, Jon achter de wall... No way dat dat allemaal terug samen komt.

Ik denk dat de Starks gaandeweg steeds meer naar de marge geschoven worden in het verhaal ten faveure van nieuwe families. Shame natuurlijk, maar wel knap van GRRM dat hij zulke keuzes durft te maken. ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:39 schreef Rabieluh het volgende:
Waar is je avatar met Khaleesi die als een derp roept dat ´r draken gejat zijn... ik moest erom lachen maar vergeten op te slaan :').

:') Ik ben overigens blij dat dit niet de Khaleesi is waar we het seizoen mee afgesloten zijn!

[ Bericht 13% gewijzigd door Khaleesi op 05-06-2012 08:57:32 ]
pi_112463406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:36 schreef Klauz het volgende:

[..]

Caetelyn Stark.
denk ik ook.

Faceless man was wel ech awesome
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:51:36 #83
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_112463532
Bedankt :D
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_112465010
die Margaery is toch veel te oud voor die Joffrey

al schijnt het in de boeken wel te kloppen
pi_112465070
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:57 schreef Klauz het volgende:

ja in de boeken zijn ze ongeveer even oud. in de serie ziet ze er in ieder geval een stuk ouder uit
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:18:56 #86
285005 Splodgenessabounds
Two pints of lager...
pi_112465552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 01:32 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Waar is 8?
quote:
Kan ook wel in de TT als meer mensen die wallpaper mooier vinden.

quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:57 schreef Klauz het volgende:

Zij wil gewoon met een koning trouwen, leeftijd boeit haar niet. Is gewoon een golddigger. En als ik Joffrey was zou ik ook voor Margaery gaan en Sansa voor de fun erbij :P
...and a packet of crisps, please.
pi_112465824
Die Joffrey is helemaal niet van het neuken toch? Anders had ie wel wat met die hoeren van Tyrion gedaan. Hij mishandelt ze liever.
pi_112465892
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef VacaLoca het volgende:
Die Joffrey is helemaal niet van het neuken toch? Anders had ie wel wat met die hoeren van Tyrion gedaan. Hij mishandelt ze liever.
Joffrey geilt wel een beetje op de macht ja. Maar ik vind het zo vreemd dat Petyr zegt dat Joffrey Sansa voor heel wat meer kan gebruiken nu ze een vrouw is, want waarom zou Joffrey het risico willen lopen dat Sansa zwanger wordt van hem?
pi_112465922
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:30 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Joffrey geilt wel een beetje op de macht ja. Maar ik vind het zo vreemd dat Petyr zegt dat Joffrey Sansa voor heel wat meer kan gebruiken nu ze een vrouw is, want waarom zou Joffrey het risico willen lopen dat Sansa zwanger wordt van hem?
Niet boeiend, want bastards zijn er genoeg. Robert had er wel een dozijn...
pi_112466140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:18 schreef Splodgenessabounds het volgende:

Zij wil gewoon met een koning trouwen, leeftijd boeit haar niet. Is gewoon een golddigger. En als ik Joffrey was zou ik ook voor Margaery gaan en Sansa voor de fun erbij :P
Puur op de personen afgaand zou ik dan eerder voor Sansa kiezen, met Margaery heb je nog net iets sneller een mes in je rug denk ik, zo geil is zij op die macht. Daar heb ze toch geen Joffrey voor nodig? :7

Maar goed Sansa heeft qua macht, land, geld helemaal niks meer te bieden aan dat huwelijk, dus daar heb je weinig aan...
pi_112466345
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:31 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Niet boeiend, want bastards zijn er genoeg. Robert had er wel een dozijn...
Mwa, een bastaard verwekken bij een Highborn is niet echt handig hoor. Dat had Robert ook gedaan een na een shitstorm heeft hij dat kind maar erkent als zijn bastaard.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_112466571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:44 schreef Kirov het volgende:

[..]

Mwa, een bastaard verwekken bij een Highborn is niet echt handig hoor. Dat had Robert ook gedaan een na een shitstorm heeft hij dat kind maar erkent als zijn bastaard.
Nouja dan verwekt hij geen kind bij haar, maar misbruikt hij haar? Wat willen ze doen, hij is de koning... en je zag hoeveel plezier hij had met die 2 hoertjes...
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:55:28 #93
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_112466730
Ik vind de wat realistischere scenes interesaanter dan de echte fantasy persoonlijk.

Combi Brienne-jamie vind ik erg leuk, Tyrion vind ik echt een prachtig karakter nog steeds. Robb is een beetje een beige vlek voor mij.

De stannis verhaalllijn wordt nu wel interessanter vind ik.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_112466894
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:51 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Nouja dan verwekt hij geen kind bij haar, maar misbruikt hij haar? Wat willen ze doen, hij is de koning... en je zag hoeveel plezier hij had met die 2 hoertjes...
Sansa is nog steeds het enige ruilmiddel om Jaime terug te krijgen van de Starks.

Dus normaal gezien zou ik denken: ze zullen wel hun verstand gebruiken en haar heel laten.
Maar het geweten en mededogen van de Lannisters zit nu opgesloten in een klein kamertje ergens in de Red Keep, dus zo zeker ben ik daar niet meer van... Benieuwd welke invloed Tywin en Cersei nog kunnen hebben op Mad King II

BTW: is Tyrion eigenlijk opgesloten nu, of is ie verstopt voor Cersei? Was me niet helemaal duidelijk.
pi_112467013
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:59 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Sansa is nog steeds het enige ruilmiddel om Jaime terug te krijgen van de Starks.

Dus normaal gezien zou ik denken: ze zullen wel hun verstand gebruiken en haar heel laten.
Maar het geweten en mededogen van de Lannisters zit nu opgesloten in een klein kamertje ergens in de Red Keep, dus zo zeker ben ik daar niet meer van... Benieuwd welke invloed Tywin en Cersei nog kunnen hebben op Mad King II
Tywin kan er zelfs anders ook wel wat van, hij heeft twee van zijn vaders vazallen compleet met vrouwen en kinderen uitgeroeid en hij heeft Kingslanding al een keer geplunderd en alle Targaryens, vrouwen en kinderen, daar laten verkrachten en afslachten.
pi_112467039
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef Kirov het volgende:

[..]

Tywin kan er zelfs anders ook wel wat van, hij heeft twee van zijn vaders vazallen compleet met vrouwen en kinderen uitgeroeid en hij heeft Kingslanding al een keer geplunderd en alle Targaryens, vrouwen en kinderen, daar laten verkrachten en afslachten.
But he loves Jaime O+ (tough love, dan :') )

En wordt Tywin eigenlijk een actieve Hand, of gaat ie weer gelijk naar de battle fields? Daar is ie meer in zijn element denk ik :)
pi_112467134
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:38 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Puur op de personen afgaand zou ik dan eerder voor Sansa kiezen, met Margaery heb je nog net iets sneller een mes in je rug denk ik, zo geil is zij op die macht. Daar heb ze toch geen Joffrey voor nodig? :7

Maar goed Sansa heeft qua macht, land, geld helemaal niks meer te bieden aan dat huwelijk, dus daar heb je weinig aan...
Enig overgebleven erfgenaam van Winterfell. Zij is de beste kans voor de Lannisters op een legitieme aanspraak op het noorden.
pi_112467167
Oja en niet te vergeten zijn terreur campagne in de Riverlands onder leiding van Gregor Clegane en Amory Lorch. Ze branden daar elk dorp af wat ze tegenkwamen en verkrachten en vermoorden alles en iedereen die ze tegenkwamen :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:07:10 #99
133369 Jivis
Critikut
pi_112467184
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 01:58 schreef VacaLoca het volgende:
Welke bovennatuurlijke dingen zijn er tot nu toe (op tv) in de wereld van Game of Thrones voorgekomen eigenlijk?

Daenerys en haar draakjes
Lord of Light
Dat schaduwmonster uit de flamoes van Carice
White Walkers
Zombies
Die creepy kale van de 13 van Qath
Jaqen die een nieuw gezicht tevoorschijn toverde
Die 'heks' die Drogo een plantje maakte ten koste van ongeboren kind

meer?
Wildfire valt er toch ook wel onder?
Amen.
pi_112467244
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:05 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Enig overgebleven erfgenaam van Winterfell. Zij is de beste kans voor de Lannisters op een legitieme aanspraak op het noorden.
Legitiem, is niet echt een woord meer wat voorkomt in het vocabulaire van de Lannisters denk ik :')
Als ze iets willen, dan pakken ze het wel, zeker samen met de Tyrells ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')