abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:08:16 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112461439
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:06 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Je hebt ook gelijk, wordt niet op in gegaan in de serie.
Da's dus mijn punt, magic wordt in de boeken blijkbaar wel uitgebreid besproken maar in de serie wordt het er aan de haren bij gesleept terwijl je als kijker dan zoiets hebt van 'WTF GEBEURT HIER WAT IS DIT VOOR WERELD DIE IK AL 2 SEIZOENEN AAN HET KIJKEN BEN'
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112461455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's dus mijn punt, magic wordt in de boeken blijkbaar wel uitgebreid besproken maar in de serie wordt het er aan de haren bij gesleept terwijl je als kijker dan zoiets hebt van 'WTF GEBEURT HIER WAT IS DIT VOOR WERELD DIE IK AL 2 SEIZOENEN AAN HET KIJKEN BEN'
oplossing: lees.de.boeken :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:11:27 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112461469
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:10 schreef eQuaL het volgende:

[..]

geen tijd voor.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:11:48 #54
28033 Pek
je moet wat
pi_112461472
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:06 schreef Maanvis het volgende:

Da's toch mijn punt? 6 mensen die het weten en niemand die er freaked out door is :').
Twee sowieso niet, natuurlijk :P Davos was freaked out, maar werkt voor Stannis en is presumed dead en Catelyn en Brienne worden verdacht van de moord, dus die worden door niemand op hun blauwe ogen geloofd ;)
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_112461486
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:11 schreef Pek het volgende:

[..]

Twee sowieso niet, natuurlijk :P Davos was freaked out, maar werkt voor Stannis en is presumed dead en Catelyn en Brienne worden verdacht van de moord, dus die worden door niemand op hun blauwe ogen geloofd ;)
Maar wie o wie is de nummer 6 dan :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

geen tijd voor.
vakantie? :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:14:09 #56
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_112461496
Erg goede aflevering :Y

Weinig naakt, maar dat stoorde deze aflevering helemaal niet :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:14:53 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112461503
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:11 schreef Pek het volgende:

[..]

maar ondertussen zijn ze privé ook niet freaked out.
En catelyn wordt echt wel door robb geloofd hoor. je vertelt je eigen zoon (die een fokking oorlog aan het vechten is waar die fokking schaduw wezens wel van pas komen) toch wel dat er een fokking schaduw wezen bestaat?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:16:48 #58
28033 Pek
je moet wat
pi_112461526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar ondertussen zijn ze privé ook niet freaked out.
En catelyn wordt echt wel door robb geloofd hoor. je vertelt je eigen zoon (die een fokking oorlog aan het vechten is waar die fokking schaduw wezens wel van pas komen) toch wel dat er een fokking schaduw wezen bestaat?
Ze is momenteel Robb's gevangene en persona non grata, hij zet niet voor niets dat huwelijk door, laat maar lullen dat wijf :P
pi_112461528
Ja Robb en Cat hebben echt een goeie band momenteel :')
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112461537
Ze had het natuurlijk wel meteen kúnnen vertellen, bedoelt Maanvis...
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:17:49 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112461539
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:16 schreef Pek het volgende:

[..]

Ze is momenteel Robb's gevangene en persona non grata, hij zet niet voor niets dat huwelijk door, laat maar lullen dat wijf :P
ze had robb gewoon moeten vertellen over dat schaduw wezen PUNT. en anders laat dat hele schaduw wezen weg uit game of thrones als je het daarna toch verrekt om mensen er geloofwaardig op te laten reageren ;).
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:20:20 #62
28033 Pek
je moet wat
pi_112461560
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:17 schreef eQuaL het volgende:
Ze had het natuurlijk wel meteen kúnnen vertellen, bedoelt Maanvis...
Snap ik, maar als je zelf verdachte bent in een zaak is het niet goed voor je geloofwaardigheid om te roepen:"It wasn't me, it was a shadow" :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:20:50 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112461566
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:20 schreef Pek het volgende:

[..]

Snap ik, maar als je zelf verdachte bent in een zaak is het niet goed voor je geloofwaardigheid om te roepen:"It wasn't me, it was a shadow" :')
ze werd toch niet door robb verdacht... :')
Een gedicht over Maanvis
pi_112461594
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 01:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

in Elder scrolls gebruikt iedereen op de straathoek magic. In Game of thrones komt het incidenteel voor (DUS FOKKING BIJZONDER) en dan zou je dus verwachten dat als er iets magisch gebeurt dat dan de hele wereld het erover heeft ipv zoals nu dat iedereen zoiets heeft van 'meh'.
In deze aflevering is erin geramd letterlijk dat het samenhangt; de geboorte van die draken heeft magische krachten losgemaakt en er is kennelijk een band tussen de geboorte van de draken en de white walkers. Er wordt ook met regelmaat op gewezen dat het fout is dat iedereen de Iron Throne wil veroveren terwijl er White Walkers zijn. Mensen als Cersei zijn de dekstoelen van de Titanic aan het arrangeren en denken dat het er toe doet. Daenerys is een sleutel tot het redden van de wereld met haar draken.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:24:40 #65
28033 Pek
je moet wat
pi_112461602
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ze werd toch niet door robb verdacht... :')
Nee, maar ze heeft zelf ook twijfels over wat ze precies gezien heeft en kan het nauwelijks geloven, dus waarom je zoon laten denken dat je geschift bent? Ik wauwel ook maar wat, hoor :P
pi_112461609
Anyways I agree, ze had het inderdaad meteen uitvoerig aan Robb moeten vertellen. Of ze dat gedaan heeft is in elk geval niet gebleken uit de serie.

Ik ga naar bed :')
pi_112461665
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hij vertelt het zelf ook nogal dubbelzinnig.

[..]

Da's toch mijn punt? 6 mensen die het weten en niemand die er freaked out door is :').
Stannis is wel freaked out. Zo erg dat hij Melisandre bijna vermoord.

Catelyn's waanzinsactie met Jamie Lannister kan goed verklaard worden uit het feit dat ze weet hoeveel gevaarlijker de situatie voor haar kinderen is.

Melisandre is de heks die het gedaan heeft dus waarom die freaked out zou moeten zijn ontgaat me.

Blijft over Brienne, maar Brienne is perdefinitie een raar mens dat raar reageert op alles. Een soort Negatief van de Hound
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:37:57 #68
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_112461689
Zojuist de seizoensfinale gezien en ik vond t echt wel een waardige afsluiter van het seizoen.

Tyrion: wat een zure hel voor hem om door maester Pycelle 'betaald' te worden. Die had ie toch mooi in zn tuc eerst. :{

Tywin: wat een baas is dat zeg. Met die gore paardenschijt nog aan de hoeven die zaal betreden en niemand iets te hoeven zeggen. Repect. :7

Sansa: eindelijk verlost van Joffry en toch zo moedig om Kings Landing thuis te blijven noemen. _O_ "Lady Sansa, you may survive us all."

Bealish/Varys: wat is die zwakte van Bealish waarover Varys tegen Roz sprak? Sansa wellicht? Props voor beide acteurs: zo sluw slangachtig en tegelijk verradelijk ratachtig gespeeld. Én subtiel!

Brienne+Jamie: geweldig duo! Ben nu wel meer geïnteresseerd in Brienne's motief van waarom ze zo is zoals ze is.

Stannis: jammer dat we geen schim van wat Stannis in het vuur zag te zien kregen. Zijn gezicht zo wat ongeloof en tevreden tegelijk. Was dat een illusie van Melisandre? Stannis is wmb ook baas trouwens.

Theon: mooie speech

Maester Luwin: NOOOOOOOOOOO :'(

Arya+Jaqen: O+ Vind het erg jammer om Jaqen niet meer terug te zien. Alhoewel een faceless man te zijn zo cewl is. Zou Arya dan straks een faceless woman kunnen worden?

Khaleesi: Ik had me van the house of the undying wel meer voorgesteld, iig moeilijker. Die paar illusies waren echter wel heel mooi in beeld gebracht en die draakjes waren echt cute! Maar die warlock fikte wel snel weg zeg, leek wel Qhorin Halfhand van the Night's Watch.

Jon dus: jah Qhorin gedood dus nu vertrouweling van de wildlings. Ben erg benieuwd naar Mance, heb het idee dat ze een pact met de White Walkers hebben gesloten ofzo.. Waarbij de White Walkers met de komst van de winter naar het zuiden trekken en Mance en zn wildlings over het noorden kan heersen ofzoiets. O ja, waar is SNOW? Denken jullie dat Jon ooit nog Bran & Rickon zal zien?

Kreeg bij de eindscene een sterk gevoel van The Walking Dead, alleen moest ik nu denken aan de verhalen van Old Nan en oja die blauwe ogen waren vet. Heb nog #43-44 nog niet helemaal doorgenomen, is daar een wallpaper van?

Tot slot: Robb/Catelyn gebeuren was wel het enige wat mij niet echt heeft geboeid. Na ja bijna het hele seizoen eigenlijk.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:48:21 #69
28033 Pek
je moet wat
pi_112461730
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:13 schreef eQuaL het volgende:

Maar wie o wie is de nummer 6 dan :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:04 schreef ems. het volgende:

Alleen Caitlyn, Brienne, Stannis, Davos en Melisandre weten daarvan.

Alleen natuurlijk, daar gaan we nog veel van horen volgend seizoen, casting is gestart! ^O^

Ik ga ook naar bed :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Pek op 05-06-2012 02:54:24 ]
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:57:28 #70
28033 Pek
je moet wat
pi_112461783
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:37 schreef Asskimo het volgende:

Brienne+Jamie: geweldig duo! Ben nu wel meer geïnteresseerd in Brienne's motief van waarom ze zo is zoals ze is.
Mooi verhaal, hoop dat ze het laten zien idd :)
pi_112461785
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

geen tijd voor.
Dan maak je maar tijd.

Ik moet de seizoensfinale nog zien (wat gaat dat snel zeg, zo'n seizoen :{), dus ik ben mezelf even aan het spoileren hier. :)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_112462318
Seizoen 1 was beter imo.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_112462682
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:10 schreef eQuaL het volgende:

[..]

serie hoort op zichzelf te staan
pi_112462705
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:37 schreef Asskimo het volgende:
Bealish/Varys: wat is die zwakte van Bealish waarover Varys tegen Roz sprak? Sansa wellicht? Props voor beide acteurs: zo sluw slangachtig en tegelijk verradelijk ratachtig gespeeld. Én subtiel!

Caetelyn Stark.
pi_112462772
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:33 schreef HiZ het volgende:

[..]

Blijft over Brienne, maar Brienne is perdefinitie een raar mens dat raar reageert op alles. Een soort Negatief van de Hound
Brienne wil kosten wat kost Stannis doden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')