Lijkt wel die dude uit de proloogquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Kijk, nog een duidelijke uit elkaar vallende zombie:
[ afbeelding ]
Tss, beetje quoten voordat ik klaar was.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lijkt wel die dude uit de proloog.
Alleen die werd onthoofd, dus zal wel niet.
Hij zat wel op een zombie paard... maar het is zeker dat er feitelijk verschil is in soort wezen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Kijk, nog een duidelijke uit elkaar vallende zombie:
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot deze white walker:
[ afbeelding ]
De white walker kijkt ook echt ergens naar, die zombies staren maar wat voor zich uit.
Ja, White Walkers máken Wights. Herrijzen doden met hun magie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij zat wel op een zombie paard... maar het is zeker dat er feitelijk verschil is in soort wezen?
Cliffhanger enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:50 schreef muzas het volgende:
Waarom lieten ze sam eigenlijk heel? (en die dude uit de proloog)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler in de spoiler denk ik, ik heb de boeken ook niet gelezen, maar in ieder geval staan in de spoiler ook zo'n plaatje over the white walkers.
Wat mij opviel (goh, ik zie dus ook wel wat) is dat beide levende heren ongewapend waren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:50 schreef muzas het volgende:
Ah meer een Necromancer dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:50 schreef muzas het volgende:
Die baby's van Craster ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat mij opviel (goh, ik zie dus ook wel wat) is dat beide levende heren ongewapend waren.
Dat was een deal en het is toch niet bewezen dat die babys doodgaan of wat er met ze gebeurd?quote:
I know, ik roep maar wat. Speculatie voeden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat was een deal en het is toch niet bewezen dat die babys doodgaan of wat er met ze gebeurd?
quote:Samwell: They were touched by white walkers. That’s why they came back. That’s why their eyes turned blue. Only fire will stop them.
Jon: How do you know that?
Samwell: I read about them in a book. A very old book in Maester Aemon’s library.
Jon: What else did the book say?
Samwell: The white walkers sleep under the ice for thousands of years and when they wake up…
Pyp: When they wake up… what?
Samwell: I hope the wall’s high enough.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Word on the street is dat er twee nieuwe Night's Watch castings zijn voor seizoen 3![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]Kleine spoiler denk ik. Maar wel grappig om te weten. Gelijk al weer heel wat theorieën in mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler in de spoiler denk ik, ik heb de boeken ook niet gelezen, maar in ieder geval staan in de spoiler ook zo'n plaatje over the white walkers.![]()
Ja want bij mensen zijn een verschrompelde opa en een klein mollig kind OOK meteen een ander ras!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Goed zo! Als je het verschil niet ziet tussen een gerimpelde verschrompelde opa en een klein mollig kind, sjonge, moest je naar de opticien.
Duh, één is van het opa ras en de ander van het kind ras, snap dat dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want bij mensen zijn een verschrompelde opa en een klein mollig kind OOK meteen een ander ras!
Non-argument dus.
Lijpe Tyrion heb je mang.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:23 schreef maurisioo het volgende:
Lees net even het eerste topic van deze reeks door. Was gewoon even benieuwd. Maar wat een spoilers lees ik daar zeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |