Wat ga je daar dan doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zo snel gaat het niet om alles te regelenAls alles volgens plan gaat begin ik in januari daar.
Oh dacht dat je nu gewoon eventjes op vakantie wasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zo snel gaat het niet om alles te regelenAls alles volgens plan gaat begin ik in januari daar.
Ah nee, ga ik wel binnenkort, over 4 weken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh dacht dat je nu gewoon eventjes op vakantie was
Spannundquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah nee, ga ik wel binnenkort, over 4 weken.
In Amerika nerdquote:
Amerika is godverdhdoomdmee groter dan Europa dus dat zegt niksch.quote:
Nu heb ik dat godvergeten kutlied in mijn hoofd, bedankt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:05 schreef Esses het volgende:
Thaboel, wanneer ga je wat van je leven maken ipv hoeren neuken nooit meer werken?
Bezig met solliciteren, komt goed joh!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:05 schreef Esses het volgende:
Thaboel, wanneer ga je wat van je leven maken ipv hoeren neuken nooit meer werken?
Wyoming.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:05 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Amerika is godverdhdoomdmee groter dan Europa dus dat zegt niksch.
Heb je weer gedronken?quote:
Ik ben een ontevreden burger en heb altijd wat te zeiken alleen nu ga ik eerst slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:15 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik ben een ontevreden burger en heb altijd wat te zeiken alleen nu ga ik eerst slapen.Morgen heb jij ZO'n kater heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
hij zit aan de port... Dus dat moet wel.quote:
Trots op de op. Def doet het in vergelijking tot andere reeksen nog best goed :-)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
hij zit aan de port... Dus dat moet wel.
Bosje bloemen voor je scriptsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Trots op de op. Def doet het in vergelijking tot andere reeksen nog best goed :-)
Idd, laat AUB de trolls eruit....want die zorgen toch alleen maar voor crap....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:33 schreef Esses het volgende:
Oja... Theoretisch gezien kunnen er 90 mensen in de actieve users lijst geparkeerd worden. Sta je er nu niet in heb je dat echt aan jezelf te danken. Het is overigens ook geen overzicht van "wie was ooit aanwezig" maar meer een van wie kan ik nu verwachten dat die ook gaat reageren. Liefs (l)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |