Tegen sam is wel moeilijk op te boksen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:48 schreef Im.Kant. het volgende:
Kutradbouduniversiteit heb opeens hoorcollege tijdens NATRES AMO.
De lijst moet actueel gehouden worden. Anders had Maitje er ook wel in gestaan of niet dan... Er zijn bepaalde " richtlijnen" zegmaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:47 schreef Thaboel het volgende:
Maar als de hele Def sc reeks er in is meegenomen lijkt me dat trouwens onmogelijk hoor(dat sam zo 'hoog' staat.
Zwakjes. Schrijf dat script maar over.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:48 schreef Esses het volgende:
[..]
De lijst moet actueel gehouden worden. Anders had Maitje er ook wel in gestaan of niet dan... Er zijn bepaalde " richtlijnen" zegmaar.
Hoe is het in the US of A? Of ben je alweer terug?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:51 schreef Royyy het volgende:
[..]
Is even druk bezig met zalfjes op z'n aambeien te smeren.
Zo snel gaat het niet om alles te regelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe is het in the US of A? Of ben je alweer terug?
Wat ga je daar dan doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zo snel gaat het niet om alles te regelenAls alles volgens plan gaat begin ik in januari daar.
Oh dacht dat je nu gewoon eventjes op vakantie wasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zo snel gaat het niet om alles te regelenAls alles volgens plan gaat begin ik in januari daar.
Ah nee, ga ik wel binnenkort, over 4 weken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh dacht dat je nu gewoon eventjes op vakantie was
Spannundquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah nee, ga ik wel binnenkort, over 4 weken.
In Amerika nerdquote:
Amerika is godverdhdoomdmee groter dan Europa dus dat zegt niksch.quote:
Nu heb ik dat godvergeten kutlied in mijn hoofd, bedankt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:05 schreef Esses het volgende:
Thaboel, wanneer ga je wat van je leven maken ipv hoeren neuken nooit meer werken?
Bezig met solliciteren, komt goed joh!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:05 schreef Esses het volgende:
Thaboel, wanneer ga je wat van je leven maken ipv hoeren neuken nooit meer werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |