quote:
Dat had ik fantastisch gevonden als ze niet zo vreselijk vals had gezongenquote:
Zingen heeft ze nooit gekund maar wat je zegt: ze ziet er geweldig uitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat had ik fantastisch gevonden als ze niet zo vreselijk vals had gezongenGrace ziet er nog heeeeel goed uit voor haar leeftijd, trouwens.
Ik ben een voetbalkennerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Wat heb jij trouwens een vreemd kleurtje?
Als je een kenner zou zijn, wist je dat Spanje Europees kampioen gaat wordenquote:
Aanstaande vrijdag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:27 schreef wyccie het volgende:
Wanneer begint dat EK nou?
Kregen jullie ook een vreemde melding van cookies?
Geen idee wanneer dat begint.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:27 schreef wyccie het volgende:
Wanneer begint dat EK nou?
Kregen jullie ook een vreemde melding van cookies?
Ik weet één ding zeker: Oranje wordt deze zomer geen wereldkampioen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je een kenner zou zijn, wist je dat Spanje Europees kampioen gaat worden
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet één ding zeker: Oranje wordt deze zomer geen wereldkampioen.
Maar wat gek dat ik dat nu pas krijg, zo om half 1 's nachts op 5 juni, terwijl het op 1 juni is ingegaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
En mbt de cookies: FOK! en het cookieverbod
Het fijne weet ik er ook niet van, maar ik zag dit: Over 10 minuten gaat het Cookieverbod op FOK! in ....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
Maar wat gek dat ik dat nu pas krijg, zo om half 1 's nachts op 5 juni, terwijl het op 1 juni is ingegaan.
Die pop-up kwam ook niet goed in beeld, kon niet naar beneden scrollen om het hele stuk te lezen. Kun je dat aan Danny doorgeven, C4?
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wat gek dat ik dat nu pas krijg, zo om half 1 's nachts op 5 juni, terwijl het op 1 juni is ingegaan.
Die pop-up kwam ook niet goed in beeld, kon niet naar beneden scrollen om het hele stuk te lezen. Kun je dat aan Danny doorgeven, C4?
Ok.quote:
Incubatietijd? Hehe, nooit over nagedacht. Maar je krijgt het van bacterië inderdaad, niet van de tocht.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, ik heb een medische vraag voor je. Heeft een blaasontsteking een incubatietijd? En je kunt een blaasontsteking toch niet krijgen als je op een tochtige hoek hebt gestaan, wordt toch veroorzaakt door een bacterie?
Dank je. Er werd namelijk gesuggereerd dat prins Philip een blaasontsteking had overgehouden aan de vlootschouw van het weekeinde waar hij eindeloos in kou en regen moest staan. Ik dacht al: dakennie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:40 schreef wyccie het volgende:
Incubatietijd? Hehe, nooit over nagedacht. Maar je krijgt het van bacterië inderdaad, niet van de tocht.
Misschien heeft hij onveilige seks met een matroos gehad.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je. Er werd namelijk gesuggereerd dat prins Philip een blaasontsteking had overgehouden aan de vlootschouw van het weekeinde waar hij eindeloos in kou en regen moest staan. Ik dacht al: dakennie.
En toen kreeg hij klachten na amper één dagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien heeft hij onveilige seks met een matroos gehad.
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, ik heb een medische vraag voor je. Heeft een blaasontsteking een incubatietijd? En je kunt een blaasontsteking toch niet krijgen als je op een tochtige hoek hebt gestaan, wordt toch veroorzaakt door een bacterie?
Maar ga je wel naar TROS-muziekfeest? Ze zijn in Enschede vandaagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ondanks dat ik gek ben op de kleur oranje, ga ik niet in oranje.
Wat denk je? Ik probeer dat soort feeste zoveel mogelijk te ontwijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ga je wel naar TROS-muziekfeest? Ze zijn in Enschede vandaag
Ben je nog steeds geblesseerd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik probeer dat soort feeste zoveel mogelijk te ontwijken![]()
Ik moet na mn werk meteen naar voetbal. Ouder-kindwedstrijd. Helaas voor Twan doet er niemand van zijn ouders mee.
Geweldig! Wat een sterren!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
Was wel nieuwsgierig naar de line-up... dit is m:
René Schuurmans
Thomas Berge
Frans Duijts
Joan Franka
Willem Barth
Wesley Klein
Marga Bult
Monique Smit
Grad Damen
Helemaal Hollands
Peter Beense
Gerard Joling
Sieneke
Vinzzent
Django Wagner
Jannes
Stef Ekkel
André jr. Hazes
Berget Lewis
Jan Smit
Thomas Berge
Nick & Simon
LA The Voices
Ik weet wel welk soort mensen vanavond op de Oude Markt te vinden zijn.
Het is nog steeds wat pijnlijk. Vooral 's morgens. Durf het niet aan om te voetballen...quote:
Pas maar op! Mijn nichtje is ook een fanatieke voetbalster, die loopt momenteel met krukken. Enkelbanden verrekt en enigszins gescheurd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is nog steeds wat pijnlijk. Vooral 's morgens. Durf het niet aan om te voetballen...
Ik denk dat ik het wel op tv ga bekijken. Zal wel een dubbele aflevering worden.quote:
Precies zeer blessuregevoelig dat voetbal. Vooral voor de ongeoefende voetbalster.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op! Mijn nichtje is ook een fanatieke voetbalster, die loopt momenteel met krukken. Enkelbanden verrekt en enigszins gescheurd.
[..]
29 juni wordt het uitgezonden! Zet je het even in je agenda?quote:Ik denk dat ik het wel op tv ga bekijken. Zal wel een dubbele aflevering worden.
Nu maar hopen dat Lennon op ballet gaat of zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies zeer blessuregevoelig dat voetbal. Vooral voor de ongeoefende voetbalster.
Shit, dan kan ik niet. Dan moet ik naar een begrafenis.quote:[..]
29 juni wordt het uitgezonden! Zet je het even in je agenda?
Lennon gaat op voetbal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Lennon op ballet gaat of zo.
[..]
's Avonds om 21:25 uur?quote:Shit, dan kan ik niet. Dan moet ik naar een begrafenis.
Een linkspoot, zag ik onlangs op een filmpje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon gaat op voetbal.Daar is niets aan te doen denk ik.
Begrafenis van een avondmens kennelijk.quote:[..]
's Avonds om 21:25 uur?
Yeps, stijf een linkspoot. Met rechts kan hij niet.... is Peace soms wel met hem aan het oefenen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een linkspoot, zag ik onlangs op een filmpje.
[..]
quote:Begrafenis van een avondmens kennelijk.
En dan ook nog eens alles met buitenkant voet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, stijf een linkspoot. Met rechts kan hij niet.... is Peace soms wel met hem aan het oefenen.
Is dat zo? Geen idee eigenlijk....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan ook nog eens alles met buitenkant voet.
Wel op dat filmpje dat je gepost had van je twee jongens voetballend in de tuin.quote:
Hij wordt een langequote:
Dat zou idd best kunnen. Het was mij niet opgevallen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel op dat filmpje dat je gepost had van je twee jongens voetballend in de tuin.
[..]
Yeps. Hij heeft de bouw van zijn vader. Zal ook wel de lengte van zijn vader krijgen.quote:Hij wordt een lange
Bijna goed. Hij is volgens mij 1.84.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:02 schreef brother52 het volgende:
Peace zit boven het gemiddelde. Rond de 1.85 schat ik.
Hangt er natuurlijk ook vanaf wanneer hij voor het laatst naar de kapper is geweest.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
Mijn lul is 5 centimeter. Of is dat te veel of topic ?
Het gemiddelde op Fok! is 28 cm, daar zit je dan wel flink onderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
Mijn lul is 20 centimeter. Of is dat te veel of topic ?
Daar zeg je zowat. De mijne is ook een stuk groterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gemiddelde op Fok! is 28 cm, daar zit je dan wel flink onder
Pyl heeft de grootste naar het schijnt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar zeg je zowat. De mijne is ook een stuk groter
Pyl moet met hintjes komen als het plaatje moet worden geraden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl heeft de grootste naar het schijnt.
Dan heb je iig de juiste winnaarsmentaliteit. Maar ik las wel dat die Mannschaft geen enkel oefenduel heeft gewonnen. Hmmm.quote:
Heb jij een abonnement op Voetbal International?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heb je iig de juiste winnaarsmentaliteit. Maar ik las wel dat die Mannschaft geen enkel oefenduel heeft gewonnen. Hmmm.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
En jij bent de jongste .... hmmm. Pyccie
Ey, ga jij mijn typfouten quoten? Dat is niet lief.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij een abonnement op Voetbal International?
Ik doe wat jij laatst deedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ey, ga jij mijn typfouten quoten? Dat is niet lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |