Helemaal mee eens. Een makkelijke fiets ook voor beginnende motorrijders en fijn voor de lange ritten vanwege de rechte zit. Morgen ga ik er weer een tochtje mee rijdenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:18 schreef raimen het volgende:
Mooie en betrouwbare motor. Succes met de verkoop.
Nee ik mag er nog niet op rijdenquote:
Jammer! Maar bedankt voor het compliment hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee ik mag er nog niet op rijdenEn sowieso heb ik het geld niet
Maar een leuke kerel die deze knapperd heeft mag wel langs komen
Ik had m'n kans gegrepen...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Jammer! Maar bedankt voor het compliment haha
Ja, haha. Hij heeft het niet door misschien..quote:
Ik heb ondertussen een veel mooiere motor(zie fobo) waarmee ik zeker mag langskomenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:12 schreef Spro het volgende:
[..]
Ik had m'n kans gegrepen...
Inderdaad een leuke motor, suzuki dus het rijdt heerlijk! (rij zelf een DL650)
Koop 'm dan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef JK1982 het volgende:
2800?![]()
Dat is echt geen geld voor deze mooie motor..
Ik heb er al 2.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hij heeft al een motor helaas.....Heb je zelf geen interesse?
Het is inderdaad maar net waar je je prioriteit legt en waar je naar op zoek bent. als je niet zoveel geeft om looks/leeftijd is er zeker wel wat te vinden rond deze prijs of lager dan deze prijs.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 04:29 schreef Marvelous het volgende:
ben op zoek naar een motor... alleen voor dit geld kan je een hoop ander leuks kopen!
zet het wel in mijn achterhoofd in mijn zoektocht...
laat de reeks nog maar even verder gaan!
ik mag hopen voor jou dat hij dan nog te koop is (wat ik uiteraard niet voor mijzelf hoopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:40 schreef sanger het volgende:
Voorzichtige tvp![]()
Ga bijna beginnen met lessen
Zo niet dan heb ik pech en ben jij gelukigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:23 schreef NaRRaToR het volgende:
ik mag hopen voor jou dat hij dan nog te koop is (wat ik uiteraard niet voor mijzelf hoop)
SV650S is heul geen naked bike. Dat is 'officieel' een sport/tourquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:06 schreef NaRRaToR het volgende:
De officiele beschrijving van de motor is het type naked. Ik kan me ook goed voorstellen dat mensen het schalen onder de sport/tour. Het is namelijk wel de S versie van de GSF. en de GSF zelf is een naked. zie ook : http://www.suzukicycles.o(...)SF600_Bandit_600.jpg en natuurlijk wikihttp://nl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600
Ik rijd nu een SV650S en dat is officieel ook een naked bike. echter de sport versie heeft een volledige kuip en lijkt meer op de sport motoren.
Bedankt voor de kick
Dus ook wiki zegt kopen dat dingquote:De Suzuki Bandit 600 (GSF 600) is een motorfiets van Suzuki die tussen 1995 en 2004 werd geproduceerd in Japan.
De motor valt in de categorieën naked bikes en de sport/tourmotoren. De Suzuki Bandit 600 werd geproduceerd in twee modellen: Van 1995 tot het jaar 1999, en het nieuwere model van 2000 tot 2004. Het verschil tussen de twee modellen zit hem in de koplamp(en) en het windscherm. Het nieuwere model heeft een golvend windscherm en dubbele koplampen. Het oudere model heeft een rond windscherm, en een enkele koplamp.
De motor behoorde niet tot de snelste 600 cc motoren die in deze jaren geproduceerd waren maar qua prijsstelling en kwaliteit was het een veelverkochte en gevraagde motor. Hij valt in het segment middelzwaar en ziet er stoer en gestroomlijnd vormgegeven uit. Ook omdat het repareren en onderhoud niet moeilijk zijn is het nog steeds een courante motor om tweedehands aan te schaffen. De motor bestaat uit standaard onderdelen die makkelijk te verkrijgen zijn en te vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |