abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2012 @ 23:26:36 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112455828
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 4 juni 2012 @ 23:27:22 #2
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112455883
fipo!
Kwak
  maandag 4 juni 2012 @ 23:28:48 #3
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112455976
en op dit hoogtepunt ga ik maar naar bed. ik besef net dat ik daar net alle kleren die ik moet opruimen op gegooid had toen ik besloot wat te gaan eten... ik moet dus was opruimen voor ik kan slapen, want de bed-bank-shuffle gaat nu echt niet meer lukken...

(schone was op t bed, schone was op de bank, slapen, schone was op t bed, schone was op de bank, etc.)

:')
Kwak
  maandag 4 juni 2012 @ 23:29:25 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112456015
Plannen en uitvoeren Kwakje :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 4 juni 2012 @ 23:29:29 #5
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_112456020
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Dit is ook niet jouw topic :P
Ik weet het :@ ...maar het moest even :7
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_112456177
zo, ik heb een mini urbanathlon sessie gehad vanmorgen :P

Wilde in de cardio ruimte gaan hardlopen want fucking warm buiten. Ga ik om 0605 naar de sportschool is alles al bezet :') En de tent ging om 0600 open.

Dus mijn lesje buiten gelopen, terwijl het 29 graden was :') En je hebt veel hellingen en ook een soort flyovers, want je hebt geen kruispunten waar je als voetganger kan oversteken. Dus trap op, bijna doodgaan :P dan naar de overkant hobbelen en de trap weer af.

Was wel leuk :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 4 juni 2012 @ 23:31:56 #7
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_112456194
IK wil zo graag 5 kilo kwijt.. nog een beetje van de zwangerschap :s)
'M'n nieuwe accountje ... groetjes Pinoooo
  maandag 4 juni 2012 @ 23:32:40 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112456237
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef Pinoooo het volgende:
IK wil zo graag 5 kilo kwijt.. nog een beetje van de zwangerschap :s)
Doe je aan sport? Wat eet je? Hou je van brocolli?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112456251
Uniek: plannen was erg lastig. Na avond weg met Freud in hotel geslapen. Na ontbijt direct naar huis, douch gepakt en naar kantoor gegaan. Snel twee overleggen voorbereid, bij eerste overleg geluncht met appeltaart :').

Tweede overleg was tot half vier en toen eindelijk een pistoletje met kipfilet op. Thuis wel gewoon gegeten met wokje van groenten en rijst. Daarna kitten weg gebracht. Savonds nog craqottes met paturain. En thee.

/stomme dag. :D
  maandag 4 juni 2012 @ 23:33:14 #10
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_112456271
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef _aurum_ het volgende:

Wilde in de cardio ruimte gaan hardlopen want fucking warm buiten. Ga ik om 0605 naar de sportschool is alles al bezet :') En de tent ging om 0600 open.

Dus mijn lesje buiten gelopen, terwijl het 29 graden was :') En je hebt veel hellingen en ook een soort flyovers, want je hebt geen kruispunten waar je als voetganger kan oversteken. Dus trap op, bijna doodgaan :P dan naar de overkant hobbelen en de trap weer af.

Waar heb jij 29 graden?? _O_
  maandag 4 juni 2012 @ 23:36:27 #11
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_112456466
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Doe je aan sport? Wat eet je? Hou je van brocolli?
IK hou totaal niet van groente!! Gewoon aardappelen met vlees savonds.. ik sport niet beweeg wel veel.. ontbijten doe ik eigenlijk ook nooit :X

IK woog altijd 60 kilo ik Ben 1.73 en weeg nu 70 ik wil m'n bovenbenen minder hebben en beetje me buik.. *O*
  maandag 4 juni 2012 @ 23:38:14 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112456617
Dik ben je volgens mij niet, wel verslapt waarschijnlijk.
Als ik jou was zou ik gaan sporten en daarnaast je eetgewoontes aanpassen. Ik denk dat je niet eens minder hoeft te eten, maar vooral anders.
Vermoedelijk ben je dan binnen no-time weer in vorm.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:40:08 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112456756
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef _aurum_ het volgende:

Bikkel! _O_
  maandag 4 juni 2012 @ 23:40:48 #14
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_112456799
Dik ben ik zeker niet.. en Wat is anders eten? Zoals Wat?
  maandag 4 juni 2012 @ 23:42:07 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112456899
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:40 schreef Pinoooo het volgende:
Dik ben ik zeker niet.. en Wat is anders eten? Zoals Wat?
Groente, fruit, volkorenproducten, kwark, vis, etc.
Alles wat puur is en niet uit een zakje komt.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:45:38 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112457131
Niet dik is niet gelijk aan gezond :)

Ik lust geen groente??... dan doe je wat verkeerds met die krengen :D
En het klinkt wel heel kinderachtig :@
pi_112457952
Mijn lijstje vandaag was:
O:4 bth ham smeerkaas
L: 4 bth ham smeerkaas met sla
D1: sla met kipfilet, 250 gram kwark na
B: 40 minuten fietsen
D2: salade met tomaat, walnoot, spekjes, aardappeltjes, yoghurt na
T 2 biertjes
Nu banaan..
Best veel voor mijn gevoel. Diner had bijna geen carbs, denk 50 gram aardappeltjes.
Blijkbaar verandert mn lichaam toch nog wel, ondanks mn steady 80 kg.. Kwam een vriend tegen die ik 3 maanden niet gezien had en die vond dat ik er dun maar wel gespierd uitzag.. Ik vind mezelf nog lang niet dun, heb nog lang geen sixpack..
  maandag 4 juni 2012 @ 23:59:25 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112458198
Vind het voor een man maar moeilijk hoor...
Mijn lief eet standaard elke dag:
2 boterhammen boter en kaas
2 boterhammen boter en hagelslag
2 boterhammen boter en pindakaas
500 ml yoghurt met bruine suiker en vla
1 appel
1 kiwi
1 banaan
4 blokjes pure choco
kom soep
1 krentenbol met boter of suikerbrood

Avondeten
pi_112458556
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het voor een man maar moeilijk hoor...
Mijn lief eet standaard elke dag:
2 boterhammen boter en kaas
2 boterhammen boter en hagelslag
2 boterhammen boter en pindakaas
500 ml yoghurt met bruine suiker en vla
1 appel
1 kiwi
1 banaan
4 blokjes pure choco
kom soep
1 krentenbol met boter of suikerbrood

Avondeten
Lijkt ongeveer hetzelfde qua brood, fruit enzo. Iets lagers in suikers eet ik denk ik. Alleen hoeveel is avondeten? Ik eet vaak weinig aardappelen,rijst,pasta, maar veel groente en behoorlijk veel (mager) vlees
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:20:14 #20
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_112459082
Mijn lief eet meestal minder dan mij :o, enkel als ik zijn boterhammetjes smeer eet hij wat overdag.

Weekend was druk, begrafenis was super mooi en verdrietig. Wel nog wat boodschappen kunnen gaan doen voor IJsland, en een nieuwe loopschort voor mij, nu nog een nieuwe t-shirt voor erbij.

Lijstje:
O: 300 gram magere kwark met een klein banaantje en 2 lepels havermout
T: /
L: Kom soep. Bak rauwkost (schep witloof, schep rucola, schep tomaatjes, schepje rodekoolsalade, schepje pastasalade)
T: Appel en nectarine.
T: 2 boterhammen met verse kaas en advocado. Paprika.
D: Omelet van 2 eitjes, klein beetje feta, spinazie, paprika en suikerboontjes. 2 boterhammen kaas met mosterd. Paprika.
T: /
S: Nadanoppes
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_112462407
Goed dat het in ieder geval mooi was Sjaapje, fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen.

Verder meld ik me vandaag aan als stijve plank, niet de neiging veel te bewegen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_112462459
Ml, sterkte!

Kwak, dank je voor de update over Syrena. Dat is nog relatief goed nieuws. Als iemand haar adres heeft hoor ik het ook graag :)

Sjaap, fijn dat het een mooi afscheid was :*

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaidra op 05-06-2012 06:50:23 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112462604
Over Syrena's adres: als iemand mij haar mailadres van 't werk kan pm'en, dan kan ik het misschien opzoeken in 't systeem op 't werk. Geen garanties though.
pi_112462754
Fijn dat het een mooie begrafenis was Sjaap :*.

Mijn planning:
O: Yoghurt met appel, pompoenpitten-cracker met biefstukworst, muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met zelfgemaakte eiersalade/gerookte kip, muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, dressing, zongedroogde tomaten, fricandeau en zachte geitenkaas.
D: Wraps met gebakken champignons, allerlei roerbakgroenten en hamblokjes.
T: Bak optimel yoghurt met verse mango
pi_112462778
Hopelijk trekt de stijfheid snel wat bij Ml! Vervelend!
pi_112462793
Jeetje VB, heb jij ooit wel eens een dag dat je niet perfect eet? Bijna ontmoedigend dit :P
Edit; wel knap hoor :D

Goedemorgen overigens!
pi_112462842
Lijstje gisteren:

O: 5 el muesli met 250 ml hv melk
T: hand gemengde noten (cashew, macadamia, pecan)
L: 300 gr salade (sla, courgette, wortel, tonijn, ui), 2 boterhammen ( 1x augurk/kaas, 1x gekookt ei
T: kwark met kiwi en banaan aardbeien
B: 2x20 minuten fietsen
T: mergpijp (besteengrote)
S: Evy 28; 4.98 km in 29.10 minuten, zonder te stoppen
D: andijviestamp met best wel veel spek, zo lekker en dat eet ik nooit :9

Planning vandaag:
O: 5 el muesli met 200 ml magere yoghurt
T: grote hand gemengde noten (cashew, macadamia, pecan)
L: 300 gr salade + 2 boterhammen
T: kwark met peer of appel en wat honing
D: keine anhung.. heb nog paprika's over, misschien een soepje of couscous salade?
S: Bodybalance
pi_112462896
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:44 schreef Perruche het volgende:
Jeetje VB, heb jij ooit wel eens een dag dat je niet perfect eet? Bijna ontmoedigend dit :P
Edit; wel knap hoor :D

Goedemorgen overigens!
:D. Dankje! Het gaat inderdaad erg goed met eten de laatste weken. Ik heb nette lijstjes (vind ik), geniet van alles wat ik eet en mis niets :9. Dus makkelijk vol te houden :+. Jij hebt (over het algemeen oO<) ook mooie lijstjes de laatste tijd!

Ik vind je planning van vandaag ook goed! Mits je D niet enkel 'een soepje' is. Goed bezig qua sport ook!
pi_112463050
:W

Gelukkig was het mooi Sjaapje!
En eens met Perr wb VB.
Maar het is inderdaad zo als je zelf goed kan plannen en je geniet van alles wat je eet, dan is het heel makkelijk vol te houden :Y
Be someone that makes you happy
pi_112463205
Mogge!

Idd nette lijstjes Vlierbloesem!

Jouw lijstjes zijn meestal ook goed hoor Perr!

Mijn lijst:

O - havermout met melk, rozijnen, banaan en kokos
L - linzensalade met paprika, rucola, tomaat, een gekookt ei, een speltbth hummus
T - 2 rijstwafels pindakaas en een kiwi
S - hardlopen
D - gegrilde entrecote, courgette en ui, krieltjes in schil
T - koffie verkeerd

Ga vandaag beginnen met een schema van 5 tot 10 km hardlopen :9
Schema is wel vrij langzaam opbouwen, dus misschien doe ik het wat sneller, zie wel hoe het gaat.

Vandaag komt als het goed is mijn Garmin 210 binnen :D

Plan voor de urbanathlon is 3 keer per week hardlopen, 2 keer per week circuittraining met traplopen, plyometrics, krachttraining, core-toestanden met bal, oefeningen met lichaamsgewicht etc. en als ik nog puf heb 1 keer boksen :D

Als ik over 3 maanden geen lean, mean, urbanathlonmachine ben weet ik het ook niet meer :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:36:15 #32
276761 Vaith
Moet nog een paradox oplossen
pi_112463306
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:26 schreef Novem het volgende:
lean, mean, urbanathlonmachine
hahahaa Novem :D is de urbanathlon een evenement?

---

Mijn planning voor vandaag:
O 1x kom havermout 1/3 melk 2/3 + glas water
T 1x fruit (appel, kiwi, sinaasappel of citroen) + glas water
L 3x boterham met veel granen en pitten + gekookt eitje + glas water
D waarschijnelijk iets ongezonds bij vrienden thuis
S tennissessie tegen vriendin
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
pi_112463431
De urbanathlon is een hardloopwedstrijd van 12 km door Amsterdam met minimaal 13 obstakels waar je overheen moet, zoals monkey bars, netten, bussen etc!

Nu ik het zo uittyp klinkt het extra belachelijk dat ik eraan meedoe :P
pi_112463450
Hey Vaith, zijn die boterhammen volkoren? Anders kan je dat wel veranderen! Verder zou ik tussen L en D nog een stuk fruit nemen ofzo, dan heb je tenminste 2 stuks fruit, en na je tennissen nog wat yoghurt of ander zuivel want dat heb je nu vrij weinig...

Eet je die citroen "zo"? Is dat lekker? Overigens is alleen een kiwi als T wel echt vet weinig.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:51:05 #35
276761 Vaith
pi_112463514
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:45 schreef Novem het volgende:
De urbanathlon is een hardloopwedstrijd van 12 km door Amsterdam met minimaal 13 obstakels waar je overheen moet, zoals monkey bars, netten, bussen etc!

Ik vind het eigenlijk wel supervet klinken :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Hey Vaith, zijn die boterhammen volkoren? Anders kan je dat wel veranderen! Verder zou ik tussen L en D nog een stuk fruit nemen ofzo, dan heb je tenminste 2 stuks fruit, en na je tennissen nog wat yoghurt of ander zuivel want dat heb je nu vrij weinig...

Eet je die citroen "zo"? Is dat lekker? Overigens is alleen een kiwi als T wel echt vet weinig.
Ja de boterhammen zijn volkoren, gisteren was de eerste keer dat ik i.p.v. euroshopper kwaliteit brood kocht. :P

De citroen eet ik inderdaad zo. Ik heb gehoord dat een citroen veel vitaminen bevat en het geeft me altijd een energiekick. Ik zal me lijstje aanpassen zodat ik indd ook nog wat eet na het sporten maar goede kans dat mijn vriendin wel weer met wat zal komen aanzetten in de vorm van snacks ;d
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
pi_112463515
planning:

O: havermout met banaan en aardbeien
T: appel
L: uit lunchen ergens
T: wortelsalade
D: salade met appel en ...., gegrilde courgette.
T: wat aardbeien met griekse yoghurt
B: eventueel een rondje wandelen.

Ik ben m'n buikje echt zoooo zat. Er moet echt wat aan gebeuren. Bah.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:52:26 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112463545
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:45 schreef Novem het volgende:

Ik vind het gaaf. Apekooi, maar dan anders :+.

Ik ga iig kijken (als ik kan) en als het er leuk uitziet doe ik volgende keer ook mee :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:53:06 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112463560
Oh en goeiemorgen :W.

Heel leuk dat je eerst iets over je bedrijf in de krant leest en dan pas mail krijgt trouwens. Logische volgorde en zulks :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112463601
Net naar de huisarts gegaan, hij begreep gelukkig mijn noodzaak tot chemisch geluk. Nu nog ff in bed lezen en dan maar jillian doen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:59:22 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112463689
Hier ook al jillian achter de kiezen. En havermout met melk.

Moet je aan de AD Puffje? Een aantal jaren geleden heb ik die ook geslikt, en ik werd er helemaal blij en whoopie van. Best fijn, zo'n roze wolk : O+
pi_112463736
Ben ik al een tijdje, maar stoppen was een drama. Stabiel wordt mn situatie voorlopig niet dus ik kan beter nog gewoon doorgaan.
pi_112463757
Mooi sjaap,dat je toch goed afscheid kon nemen..

Ben vandaag ineens 78,5 kg. Dus ik kan wel door mn 80 kg plateau :D
Houden je spieren vocht vast als je spierpijn hebt?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:03:14 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112463782
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ik al een tijdje, maar stoppen was een drama. Stabiel wordt mn situatie voorlopig niet dus ik kan beter nog gewoon doorgaan.
Oh ja, daarmee stoppen sucks. Ik heb het uiteindelijk met hele kleine beetjes afgebouwd (kwart pil per week eraf ofzo).

Ik ga ook maar eens een afspraak maken met de huisarts. Ik heb weer licht last van duizeligheid i.c.m. lichte hoofdpijn (niet zo erg als de vorige keer, maar maak me wel een beetje zorgen, zeker als ik het nu alweer heb) en mijn CI doet stom, dus ik wil een verwijsbrief voor het LUMC.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:03:39 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112463791
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik vind AD niet zo slecht ofzo. Sommige mensen of sommigen mensen in bepaalde perioden hebben die gewoon nodig om fatsoenlijk te functioneren. Als het niets doet, of verkeerd werkt, is het gewoon niet het juiste medicijn.
Combineer jij het slikken met een therapie?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:04:14 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112463804
He Vik, kan niets vinden over jouw bedrijf in de krant.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:07:32 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112463860
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
He Vik, kan niets vinden over jouw bedrijf in de krant.
Het staat in De Telegraaf.

Is hier iemand die toevallig De Telegraaf leest en het stukje over mijn bedrijf (ws kort stukje) even over kan typen? O-) (evt pm voor de bedrijfsnaam). Anders haal ik in de pauze even een exemplaar.
Niet meer actief op Fok!
pi_112463942
Lean, mean, urbanathlonmachine boks met Novem! *O*

Lijstje voor vandaag:
O: koffie verkeerd, yoghurt met rabarber en cruesli
T: dubbele boterham pindakaas banaan
L: dubbele boterham pindakaas banaan, dubbele boterham eiersalade
T: vruchtenreep met vijgen en dadels
D: pond sperziebonen, zalm
S: krachttraining
T: kwark.

Volgens Valtaf is dat ongeveer 1800 calorieen en bijna 100 gram eiwitten. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112463970
Nop, geen tijd of puf voor :@
Zou wel zonder willen, als het kon. Stom hoofd.
pi_112464111
Henk, Cruesli!! Jij ketter!!

En Vaith, ik ben alweer vergeten wat je doel was enzo :') sorry. Maar steunt je vriendin je niet met afvallen? Ik instrueer die van mij gewoon om me niet meer te "verleiden" met zijn chocoladecroissants, pizza's en andere meuk. Dan duw ik mijn dikke buik in zijn gezicht en zeg ik "Not. Sexy!". Dan begrijpt ie het O+
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:26:31 #50
276761 Vaith
pi_112464285
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:19 schreef Perruche het volgende:

En Vaith, ik ben alweer vergeten wat je doel was enzo :') sorry. Maar steunt je vriendin je niet met afvallen? Ik instrueer die van mij gewoon om me niet meer te "verleiden" met zijn chocoladecroissants, pizza's en andere meuk. Dan duw ik mijn dikke buik in zijn gezicht en zeg ik "Not. Sexy!". Dan begrijpt ie het O+
Mijn vriendin hoeft niet af te vallen :D Dit is meer iets dat ik voor mezelf doe.

Ik heb niet echt een doelstelling. Misschien wat meer in gezond BMI zitten. Ik kom namelijk net uit de overgewicht klasse ook al heb ik niet het gevoel dat ik daar ooit thuishoorde. Ik ben namelijk breed gebouwd met brede schouders en redelijke spiermassa waar BMI geen rekening mee houdt. Dit zijn mijn gegevens zoals het nu lijkt:

Leeftijd: 23
Gewicht: 83
Lengte: 183

Ik denk dat dit ongeveer mijn streven is:

Leeftijd: 24
Gewicht: 80

Vanaf daar proberen stabiel te houden.
pi_112464333
Hahaha perr! Duidelijke communicatie ;)
pi_112464342
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:26 schreef Vaith het volgende:

[..]

Mijn vriendin hoeft niet af te vallen :D Dit is meer iets dat ik voor mezelf doe.

Ik heb niet echt een doelstelling. Misschien wat meer in gezond BMI zitten. Ik kom namelijk net uit de overgewicht klasse ook al heb ik niet het gevoel dat ik daar ooit thuishoorde. Ik ben namelijk breed gebouwd met brede schouders en redelijke spiermassa waar BMI geen rekening mee houdt. Dit zijn mijn gegevens zoals het nu lijkt:

Leeftijd: 23
Lengte: 183

Ik denk dat dit ongeveer mijn streven is:

Leeftijd: 24
Gewicht: 80

Vanaf daar proberen stabiel te houden.
Ah ok, dus je hebt al lang geen overgewicht meer, mooi!

En die van mij is ook dun zat, maar ik probeer hem wel aan z'n verstand te brengen dat ie niet mij lekker moet gaan maken met allerlei lekkere dingen ;)
pi_112464350
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:28 schreef the85mc het volgende:
Hahaha perr! Duidelijke communicatie ;)
Ja dat is soms nodig bij de andere sexe :@. Alhoewel ik me soms ook wel schuldig maak aan feeden hoor!
pi_112464369
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:19 schreef Perruche het volgende:
:D Sorry! :D
Het kan ook zijn dat er nog muesli doorheen zit hoor, ik gooi meestal een paar verschillende soorten door elkaar. :P
En het is maar 35 gram. B-)

Net met mn huisarts gebeld, er ligt een formulier voor me klaar om bloed te laten prikken. Donderdag maar even regelen.
Doe wat je niet durft.
pi_112464374
Anywayyy nog een kwartier voor mijn meeting ik ga me eens fatsoeneren!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:30:10 #56
276761 Vaith
pi_112464377
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah ok, dus je hebt al lang geen overgewicht meer, mooi!

En die van mij is ook dun zat, maar ik probeer hem wel aan z'n verstand te brengen dat ie niet mij lekker moet gaan maken met allerlei lekkere dingen ;)
Nouja... volgens BMI wel... :o
pi_112464388
Vaith, dan ben je redelijk met hetzelfde bezig als ik. Weet je je vetpercentage?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:31:57 #58
276761 Vaith
pi_112464433
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:30 schreef the85mc het volgende:
Vaith, dan ben je redelijk met hetzelfde bezig als ik. Weet je je vetpercentage?
Oh 85mc, interessant..

Hoe meet je dat? Ik dacht altijd dat je medisch apparatuur daarvoor nodig hebt
pi_112464503
Je hebt meters in de sportschool. En op www.dietenlijst.nl kun je vetpercentage berekenen. Zit zo rond 10%. Ik weeg nu 78,5 bij 1,84. Jaar geleden was dat nog tegen de 20% en 88 kg
Ik zal eens op je lijstjes letten.
pi_112464667
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het staat in De Telegraaf.

Is hier iemand die toevallig De Telegraaf leest en het stukje over mijn bedrijf (ws kort stukje) even over kan typen? O-) (evt pm voor de bedrijfsnaam). Anders haal ik in de pauze even een exemplaar.
Telegraaf :{w
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:45:06 #61
276761 Vaith
pi_112464729
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:35 schreef the85mc het volgende:
Je hebt meters in de sportschool. En op www.dietenlijst.nl kun je vetpercentage berekenen. Zit zo rond 10%. Ik weeg nu 78,5 bij 1,84. Jaar geleden was dat nog tegen de 20% en 88 kg
Hij berekent het volgende:

Middel omtrek 83
Nek: 36

15,6% lichaamsvet... :o
13kg vet
70 kg vetvrije massa

... ik heb dus nog wel wat af te vallen of spiermassa om op te bouwen
pi_112464753
Mijn streven is toch ouder worden dan 24 :@ Nu ben ik dat al, maar dan nog...

Perr :')

Uniek, je wacht maar even :6 portie ongeduldig zeg, man, man, man... ;)

Gelukkig niet al te veel mis met, Ml :)

Als ik tijd had zou ik het kunnen overtikken, Vik, maar helaas...

Vaith, zo'n blikje is 1,05 bij de Boni. 1,05 voor een blikje met 24gr eiwit en een onbekend maar goede hoeveelheid omega's is niet veel vind ik persoonlijk.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112464871
Iemand op mijn werk zag dat ik was afgevallen! O+ leuke opsteker altijd.

O1: volk boterham sandwichspread
B: 13 km fietsen
O2: bakje magere kwark met een banaan
T: perzik
L: 2 volk boterhammen eiersalade
T: volk boterham sandwichspread, appel
D: shepherds pie
T: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:52:17 #64
276761 Vaith
pi_112464890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:46 schreef V1z0R het volgende:
Mijn streven is toch ouder worden dan 24 :@ Nu ben ik dat al, maar dan nog...
:D haha ja mijn streven is dat ook :D

Het blikje had ik gisteren niet gekocht, ik had al zoveel nieuwe producten gekocht. Ik weet dat visolie gezond is voor je.. en bovendien lekker
pi_112464999
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:
planning:

L: uit lunchen ergens
T: wortelsalade
D: salade met appel en ...., gegrilde courgette.
T: wat aardbeien met griekse yoghurt
B: eventueel een rondje wandelen.

Ik ben m'n buikje echt zoooo zat. Er moet echt wat aan gebeuren. Bah.
*boks!*

Alleen vind ik je lijstje van vandaag wel erg weinig. Die salade mag wel goedgevuld zijn. :)
Wat doe jij op dit moment ook alweer aan beweging? Ik vind het echt zo lastig om af te vallen met alleen maar minder eten zonder door te slaan in té weinig...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_112465005
Schrikken Ml!! Wel fijn dat het vooral de auto is die de klap heeft opgevangen en niet jijzelf!

Gisteren

O: gekookt ei, 2 plakjes ham
L: sashimi van zalm
T: wodka, baconknabbels (met wat boursin)
D: gestoofde kippenpoot met snijboontjes en fijngesneden ijsbergsla en ui gemengd met kerriemayo
T: volle kwark met zoetstof en citroensap
T's: wat lepeltjes philadelphia, plakje ham, plakje kaas en scheut slagroom in de décafé.
(1325 -400 (2,8)

Vandaag:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham
L: gestoofde kip, wat van die ijsbergkerriesla en een gekookt eitje
T: volle kwark met citroensap/zoetstof
D: uit eten
pi_112465107
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:57 schreef Mini. het volgende:

[..]

*boks!*

Alleen vind ik je lijstje van vandaag wel erg weinig. Die salade mag wel goedgevuld zijn. :)
Wat doe jij op dit moment ook alweer aan beweging? Ik vind het echt zo lastig om af te vallen met alleen maar minder eten zonder door te slaan in té weinig...
Hee, ik zie je staan en ineens herinner ik me dat ik over je heb gedroomd vannacht. We fietsten door Amsterdam en je vriendje was er ook bij. Ik heb jouw vriendje nooit gezien, dus dat gezicht heb ik er zelf bij verzonnen. Toen ineens waren we in een soort hotelkamer waar we moesten wachten op iets. Geen idee wat though. En jij vond bovenop de kast sokken van iemand anders, die sokken hadden veters en een strikje, en je was heel blij, want je had koude voeten.

Je maakt wat mee zo 's nachts. :+
pi_112465186
Gaat wel goed met de lowcarb he Co?! ^O^
Ik heb nog steeds spierpijn en moet vanavond boksen en morgen weer aan de squats :')
pi_112465248
Kun je vandaag dan niet beter iets meer vooraf eten, Co? Weet niet in wat voor tent je wat gaat eten?
Dan zijn vreetschuren wel handig :D Kun je jezelf volstouwen met low-carb dingen :) 750gr rundvlees?! Graag! :9~ En doe de spare-ribs maar vooraf :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112465311
Whehe Co... _O- Je hebt er toch wel een leuke kerel bij verzonnen hè? Type Robert Downey Jr. ofzo? :7
Everything has changed
pi_112465379
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:05 schreef Nallie het volgende:
Gaat wel goed met de lowcarb he Co?! ^O^
Ik heb nog steeds spierpijn en moet vanavond boksen en morgen weer aan de squats :')
Ja, echt goed! Ben nu precies een week bezig en bijna 3 kilo eraf, tweede week gaat wel langzamer hoor als het goed is, maar denk wel dat ik aan het eind van de week kan gaan opbouwen. Ik vind het eigenlijk ook helemaal geen straf, voel me nu prima en eet best lekkere dingen. Alleen omschakeldag is even vervelend, maar als je je rustig houdt, is dat eigenlijk ook goed te doen. Oh en ik wéét dat het beter is om het langzaam te doen, maar dat gaat bij mij zo moeilijk, dat ik dit prefereer. Ik zou ook liever à la Tink een paar weken netjes eten en dan afvallen, maar dat werkt bij mij niet. Dus dan maar zo.

En viezzz: ik weet nog niet waar we gaan eten, ga ik vanmiddag even bekijken.
pi_112465430
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef Mini. het volgende:
Whehe Co... _O- Je hebt er toch wel een leuke kerel bij verzonnen hè? Type Robert Downey Jr. ofzo? :7
Wel donker haar, maar weet verder niet meer zo goed en je hebt weleens verteld dat die van jou lang is en deze was medium height. Ik geloof dat Robert D. een dwerg is. :P

Oh en die sokken waren echt cute. Als ik tijd heb vanmiddag zal ik ze eens tekenen.
pi_112465469
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:07 schreef V1z0R het volgende:
Kun je vandaag dan niet beter iets meer vooraf eten, Co? Weet niet in wat voor tent je wat gaat eten?
Dan zijn vreetschuren wel handig :D Kun je jezelf volstouwen met low-carb dingen :) 750gr rundvlees?! Graag! :9~ En doe de spare-ribs maar vooraf :7
ik vind het sowieso al knap dat Co in de ochtend vooruit komt van een eitje en twee plakjes ham :@
pi_112465560
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:15 schreef An24 het volgende:

[..]

ik vind het sowieso al knap dat Co in de ochtend vooruit komt van een eitje en twee plakjes ham :@
Misschien snap je het beter als je weet dat ik pas om half 11 ontbijt en om 1 uur/half 2 lunch?
pi_112465620
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:45 schreef Vaith het volgende:

[..]

Hij berekent het volgende:

Middel omtrek 83
Nek: 36

15,6% lichaamsvet... :o
13kg vet
70 kg vetvrije massa

... ik heb dus nog wel wat af te vallen of spiermassa om op te bouwen
Ik zou dan eerst krachttraining doen. Je wordt dan wel zwaarder, maar je rustverbranding gaan wel omhoog en kun je daarna makkelijker vet verbranden.
Toch apart dat iedereen zo anders gebouwd is. Mijn taille is 86, nek 45,5cm.. Blijkbaar heb ik een dikke nek in verhouding. Heb met pakken kopen dat al eens gemerkt, overhemd zit overal goed, behalve bij mn nek. En als ie bij mn nek goed zit, zit t bij de rest te ruim..
pi_112465637
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Wel donker haar, maar weet verder niet meer zo goed en je hebt weleens verteld dat die van jou lang is en deze was medium height. Ik geloof dat Robert D. een dwerg is. :P

Oh en die sokken waren echt cute. Als ik tijd heb vanmiddag zal ik ze eens tekenen.
Mijn meneer lijkt ook totaal niet op Robert Downey Jr (hij is blond, om te beginnen), maar als je dan toch in een droom aan een willekeurige kerel gekoppeld wordt... :P

Sokken met veters lijkt me trouwens best leuk! Dat niemand dat ooit eerder bedacht heeft...
Everything has changed
pi_112465640
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien snap je het beter als je weet dat ik pas om half 11 ontbijt en om 1 uur/half 2 lunch?
Wat doe je voor half elf dan? Ik kan zonder echt ontbijt helemaal niks..
pi_112465989
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef the85mc het volgende:

[..]

Kunt je lichaam snel ergens aan laten wennen.

Heb per slot van rekening het ook ooit 1,5jr uitgehouden op minder dan 1000kcal per dag. :@
Nu had ik ook de wereld aan kcals om m'n middel zitten natuurlijk. :')

Weet zo niet hoe 'dik' m'n nek is, maar krijg de kraag van m'n 3XL overhemd niet dicht :@
pi_112466107
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb per slot van rekening het ook ooit 1,5jr uitgehouden op minder dan 1000kcal per dag. :@

Weet zo niet hoe 'dik' m'n nek is, maar krijg de kraag van m'n 3XL overhemd niet dicht :@
Niet ontbijten is vanaf 9:00 constant een maag die lawaai maakt.. Dus ja die geeft wel aan dat ik moet eten. Rond half 12 begint ie opnieuw en om 3 uur weer :') Soms zit ik in de bieb te werken en daar is het vrij stil, maakt mn maag ineens een lawaai :@
pi_112466388
zooo KOUD hier! Heb 2 truien aan. Juni O+
pi_112466477
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef Mini. het volgende:

[..]

Mijn meneer lijkt ook totaal niet op Robert Downey Jr (hij is blond, om te beginnen), maar als je dan toch in een droom aan een willekeurige kerel gekoppeld wordt... :P

Sokken met veters lijkt me trouwens best leuk! Dat niemand dat ooit eerder bedacht heeft...
Dat bestaat wel al :Y. Ik heb laatst heel schattige babysokjes gezien met de afdruk van een soort all-star schoentje erop + veters. Kan ik nu natuurlijk niet meer vinden }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112466487
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef the85mc het volgende:

[..]

Slapen. :P

Ik ben een nachtmens en aangezien ik pas om 12 uur hoef te beginnen als ik werk, kan ik eraan toegeven. Word meestal uit mezelf om een uur of half 10/10 uur wakker en dan ga ik koffie pakken en weer even bed in om echt wakker te worden en dan zodra ik opsta, meestal na een half uurtje, dan ga ik ontbijten.
pi_112466493
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Damn V1z! Dat je dat trok...sportte je er ook bij?

Ben je daardoor zoveel afgevallen? Of is het er later weer bijgekomen?
pi_112466660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Yup! :+

Kom je zo laat uit je bed dan? Ik dacht dat ik al een latertje was :')
pi_112466690
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat bestaat wel al :Y. Ik heb laatst heel schattige babysokjes gezien met de afdruk van een soort all-star schoentje erop + veters. Kan ik nu natuurlijk niet meer vinden }:|
Ah, hier (damn wat een mini-plaatje :')):

Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:58:23 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112466838
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
zooo KOUD hier! Heb 2 truien aan. Juni O+
:').

Ik ga vanavond iig met lange mouwen lopen en miss trek ik m'n wintertight ook wel weer uit de kast :|W
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:58:33 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112466845
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cute O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112466918
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:').

Ik ga vanavond iig met lange mouwen lopen en miss trek ik m'n wintertight ook wel weer uit de kast :|W
Wintertight met 16 graden? Lijkt me bloedheet!

Ik doe wel een jasje of iets met lange mouwen aan denk ik, vooral als het regent met deze temperaturen krijg ik ijskoude armen.
pi_112466988
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cute! O+ Heb je de hele babygarderobe al klaar liggen trouwens, of hoe gaat dat? :@ [/babyn00b]
Het is nu echt niet lang meer hè?
Everything has changed
pi_112467023
Bang dat die zelfs Mini te klein zijn, Phaidra :D :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:49 schreef Novem het volgende:

[..]

Damn V1z! Dat je dat trok...sportte je er ook bij?

Ben je daardoor zoveel afgevallen? Of is het er later weer bijgekomen?
Nee, wel veel wandelen en fietsen.

De eerste keer wel :Y 165 -> 95. Toen poosje later weer naar 135 gegaan, me hier weer gemeld, gezonder gaan leven en nu dus op 104.
Maar hoeveelheid spiermassa is nu veel hoger dan toen ik op 95 zat.

Ja, Phaidra, moet jij niet al zo'n beetje in twee stukken donderen?
pi_112467185
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:
Bang dat die zelfs Mini te klein zijn, Phaidra :D :P
Lach maar, ik ben blij met mijn kleine voetjes. :P Maat 40 ofzo zou met mijn lengte ook niet best zijn...
Welke maat heb jij eigenlijk? Mijn meneer heeft 49, 12 maten meer dan ik. :o

Bah, ik vind dat fitnessen in de lunchpauze eigenlijk best onhandig. Weet niet of ik nu nog iets moet eten of niet. Ik hoop echt dat ik na vandaag ook op andere tijden kan...
Everything has changed
pi_112467259
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef Mini. het volgende:

[..]

Cute! O+ Heb je de hele babygarderobe al klaar liggen trouwens, of hoe gaat dat? :@ [/babyn00b]
Het is nu echt niet lang meer hè?
Ja, ik heb wat basisdingetjes. Niet te veel, want je weet natuurlijk niet welke maat hij heeft. Nou verwachten wij een ukkie, dus zal hij waarschijnlijk maat 50 nog wel even passen, maar toch heb ik daar niet zo heel van van gekocht. Kan natuurlijk altijd nog :). De eerste dagen komen we wel door!

Nog 2,5 week tot D-Day :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112467302
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Mini. het volgende:

[..]

Lach maar, ik ben blij met mijn kleine voetjes. :P Maat 40 ofzo zou met mijn lengte ook niet best zijn...

Bah, ik vind dat fitnessen in de lunchpauze eigenlijk best onhandig. Weet niet of ik nu nog iets moet eten of niet. Ik hoop echt dat ik na vandaag ook op andere tijden kan...
Wel goed dat je dat doet. Ik zou allemaal excuses hebben om tijdens lunchtijd niet te gaan :')
pi_112467359
quote:

[..]

Damn, 49 is echt huge! Hij moet zeker wel naar speciale winkels voor die maat?

Ik heb maat 36 met smalle voeten en dat is wel lastig. Zou graag een klein maatje groter hebben, dan zou schoenen kopen een stuk makkelijker worden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112467485
quote:

[..]

Heb nog net geluk dat ik 47 heb, dan hoef je niet zo te zoeken naar goede schoenen.
pi_112467543
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef Mini. het volgende:
Oh, die vind ik ook echt heel sexy! :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:24:20 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112467920
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, ik heb wat basisdingetjes. Niet te veel, want je weet natuurlijk niet welke maat hij heeft. Nou verwachten wij een ukkie, dus zal hij waarschijnlijk maat 50 nog wel even passen, maar toch heb ik daar niet zo heel van van gekocht. Kan natuurlijk altijd nog :). De eerste dagen komen we wel door!

Nog 2,5 week tot D-Day :o
Oh wauw dat gaat rap! *O* Lijkt me heel spannend!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112467989
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Wel goed dat je dat doet. Ik zou allemaal excuses hebben om tijdens lunchtijd niet te gaan :')
Nu is het juist de enige tijd waarop ik kan gaan (omdat je in het begin onder begeleiding moet) dus da's ook wel weer een mooie stok achter de deur. :)

Phaidra: ik ken het, mijn zusje heeft eigenlijk 35 en dat is echt heel lastig inderdaad. Klein vallende 36's passen soms, of laarzen want die blijven toch wel zitten, maar veel andere modellen vallen gewoon uit als ze iets te groot zijn dus die kan ze dan gewoon niet kopen. :+
Everything has changed
pi_112468088
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, die vind ik ook echt heel sexy! :+.
Jouw meneer lijkt ook al zo op hem. :D Ach ja, je kunt altijd dromen... O-)
Hoe gaat het eigenlijk met Baardmans en zijn werkperikelen?
Everything has changed
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:30:00 #100
171890 Chicolate
Chemicals
pi_112468193
Jemig ML, zie net iets over ingeblikte auto's, niet ok :o. Auto van mijn ouders was ook jong en die werd economisch total loss verklaard toen mijn pa op een betonblok stuiterde (uitwijken voor een auto die hem wilde rammen), alle gordels/airbags/wellicht ophanging van auto was toch een iets te duur geintje volgens de verzekering. En dat met 20 km/h ofzo :').

En ik heb vandaag weer mijn eerste rijles. Weer, omdat ik in januari gestopt was toen ik bijna kon afrijden. Nu gaan we proberen om in een paar weken toch mijn rijbewijs binnen te halen :).

Wow wat gaat het snel Phaidra! Ik kan me nog herinneren dat je hier kwam vertellen dat je zwanger was en dat is voor mn gevoel een paar weken terug :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_112468247
Ik vind het ook koud }:| had gister de verwarming aan!
En spannend Phaidra!!

Planning:
O: halve mango, kiwi, yoghurt, speltflakes
T: appel, koffie verkeerd
L: 2 speltbh geitenkaas, 2 rijstwafels pindakaas
T: handje grote gele rozijnen, paar nootjes
D: omelet van spinazie en pecorino met pijnboompitjes en 2 crackers ofzo
S: ruim een uur boksen
T: eiwitshake met een halve banaan en havermout
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:31:29 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112468260
Succes Chico!

Wij gaan morgen luxe lunchen, ben best benieuwd.
Wij wilden er heen gaan wandelen maar het wordt weer godkolere kutweer :r
pi_112468352
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef Mini. het volgende:

[..]

Jouw meneer lijkt ook al zo op hem. :D Ach ja, je kunt altijd dromen... O-)
Hoe gaat het eigenlijk met Baardmans en zijn werkperikelen?
Allebei woest aantrekkelijk, toch? O-) .

Hij heeft nog steeds te veel werk en hij krijgt daar weinig steun in van z'n baas, maar hij zorgt er zelf heel goed voor dat 'ie niet meer te veel overwerkt, dus dat vind ik heel goed van hem! Hij is nu altijd wel tussen zes en half zeven thuis, dus prima!

Binnenkort weer eens quizzen, trouwens?
pi_112468581
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Allebei woest aantrekkelijk, toch? O-) .

Hij heeft nog steeds te veel werk en hij krijgt daar weinig steun in van z'n baas, maar hij zorgt er zelf heel goed voor dat 'ie niet meer te veel overwerkt, dus dat vind ik heel goed van hem! Hij is nu altijd wel tussen zes en half zeven thuis, dus prima!

Binnenkort weer eens quizzen, trouwens?
Dat wel natuurlijk! :7
Stom van de baas... :{ Maar wel goed dat hij op zichzelf past! Als hij het zo maar vol kan houden, dat is het voornaamste.

Ja, leuk! Ik DM je wel even voor een datum. :)
Everything has changed
pi_112469164
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:35 schreef the85mc het volgende:
Aan de hand van zo'n website je vetpercentage meten lijkt me echt NIET nauwkeurig :')
pi_112469318
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:54 schreef Siral het volgende:

[..]

Aan de hand van zo'n website je vetpercentage meten lijkt me echt NIET nauwkeurig :')
Is het ook niet. maar je kunt wel vooruitgang zien. Eerst zat ik rond de 20%. En zo onbetrouwbaar zal deze methode ook niet zijn, het amerikaanse leger gebruikt deze methode als intake..
pi_112469392
Baahh ik mis mn soldoat ;(

Lijssie.

O: havermout met sojamelk en een appel
T: nectarineeeeee lekkeeeeeeer :D :D
L: boterham zalm, boterham hummus, schaaltje salade, glas sojamelk
T: magere kwark met gemendge noten
D: rundertartaart, sperziebonen, gebakken aardappeltjes
S: 10 min roeien, 60 min kt, 20 min hardlopen
T: magere kwark, banaan
pi_112469406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:57 schreef the85mc het volgende:

[..]

Is het ook niet. maar je kunt wel vooruitgang zien. Eerst zat ik rond de 20%. En zo onbetrouwbaar zal deze methode ook niet zijn, het amerikaanse leger gebruikt deze methode als intake..
Nou het verschil is bij mij 5 % :')....
pi_112469419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:01 schreef Siral het volgende:

[..]

Nou het verschil is bij mij 5.5 % :')....
Verschil tussen wat?
pi_112469440
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:01 schreef the85mc het volgende:

[..]

Verschil tussen wat?
Met een tanita weegschaal...

Ik ben peervormig dus heb gewoon meer volume onderin in mijn billen/dijen. Verder heb ik op andere plekken amper vet op mijn lijf, dus aan de hand van mijn heupomtrek geeft dat ding gewoon aan wat mijn zogenaamde vetpercentage is. Kan me niet voorstellen dat ik 21% vet heb EN showende buikspieren. Nouja agh, misschien ook wel? :')
pi_112469503
Die dingen zijn ook onnauwkeurig.. En welke geeft lager aan dan? Ik vermoed dat de rekenmethode lager aangeeft, want zo'n weegschaal meet alleen je onderlichaam, en als vrouw heb je daar vaker wat meer vet dan aan je bovenlichaam.
pi_112469518
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:03 schreef the85mc het volgende:
Die dingen zijn ook onnauwkeurig.. En welke geeft lager aan dan? Ik vermoed dat de rekenmethode lager aangeeft, want zo'n weegschaal meet alleen je onderlichaam, en als vrouw heb je daar vaker wat meer vet dan aan je bovenlichaam.
tanita zit ik rond de 15/16
rekenmethode 21

En ik heb het meeste vet op mijn kont :')
pi_112469558
Ow huh dat ahd ik niet verwacht. In een ander topic had ik ook iemand gevraagd (die had ook op zo'n weegschaal gestaan) en daarbij gaf de rekenmethode 3% lager..
pi_112469574
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:05 schreef the85mc het volgende:
Ow huh dat ahd ik niet verwacht. In een ander topic had ik ook iemand gevraagd (die had ook op zo'n weegschaal gestaan) en daarbij gaf de rekenmethode 3% lager..
Het is maar net hoe je lichaamsbouw is I guess..Heb je weinig heup, dan is de uitkomst gewoon lager, ondanks dat je misschien meer vet hebt op andere plekken. Dan iemand met bredere heupen en minder vet op andere plekken.
pi_112469750
Ik meet alleen m'n buik :@ Nog maar 94 :7
pi_112469836
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:10 schreef V1z0R het volgende:
Ik meet alleen m'n buik :@ Nog maar 94 :7
Bij mij is 1 kilo verschil ong 1 cm meer of minder op mijn heupen en taille, wel grappig hehe.
pi_112470050
netjes viz! Sowieso respect voor hoeveel je lichter bent geworden! Als man hoef je je heupen niet te meten. Daar zit toch geen vet.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:23:23 #118
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112470164
Moge, niet alles bijgelezen, maar wel 2 nieuwe's voorbij zien komen

Verder, Vik, lekker logisch van je bedrijf dus :+

Verder gisteren naar primark geweest en een Sting outlet, leuke dingen gekocht *)
En morgen ga ik met m'n ouders richting Antwerpen een daagie shoppen! (ook al heb ik geen geld, tis wel gezellie met ze *) )

Nu even een lijstje, van de afgelopen dagen post ik maar niet :@
O: Mag yog met muesli (bleehhh wordt t echt zat!)
T: Niks, want niks in huis en collega is nog weg
L: 3x volk bth pindakaas - kaas
T: Weet ik nog niet
D: Weet ik eigenlijk ook nog niet..

Ik heb bevroren filetlapjes, moet ik die van te voren ontdooien voordat ik ze in de pan doe, of kan ik ze bevroren en al in de pan doen?
~ Bonito La Risa ~
pi_112470316
Eerst ontdooien natuurlijk :)
pi_112470325
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:23 schreef Mixende_match het volgende:
Moge, niet alles bijgelezen, maar wel 2 nieuwe's voorbij zien komen

Verder, Vik, lekker logisch van je bedrijf dus :+

Verder gisteren naar primark geweest en een Sting outlet, leuke dingen gekocht *)
En morgen ga ik met m'n ouders richting Antwerpen een daagie shoppen! (ook al heb ik geen geld, tis wel gezellie met ze *) )

Nu even een lijstje, van de afgelopen dagen post ik maar niet :@
O: Mag yog met muesli (bleehhh wordt t echt zat!)
T: Niks, want niks in huis en collega is nog weg
L: 3x volk bth pindakaas - kaas
T: Weet ik nog niet
D: Weet ik eigenlijk ook nog niet..

Ik heb bevroren filetlapjes, moet ik die van te voren ontdooien voordat ik ze in de pan doe, of kan ik ze bevroren en al in de pan doen?
Ontdooien! En droogdeppen. Anders krijg je gekookt taai vlees.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:29:10 #121
171890 Chicolate
Chemicals
pi_112470371
Oeh Primark, nog best een idee om daar na mijn rijles naartoe te gaan ... ben er nog nooit geweest en woon vlakbij Zaandam tegenwoordig :P. Of zou dat te druk/rommelig zijn nu?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:31:03 #122
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112470442
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:29 schreef Chicolate het volgende:
Oeh Primark, nog best een idee om daar na mijn rijles naartoe te gaan ... ben er nog nooit geweest en woon vlakbij Zaandam tegenwoordig :P. Of zou dat te druk/rommelig zijn nu?
Mwah, denk t niet, tis geloof ik niet vakantie. Maar Primark is zowieso wel druk/rommelig hoor!!
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:31:55 #123
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112470470
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Ontdooien! En droogdeppen. Anders krijg je gekookt taai vlees.
Thx! Als ik t r nu uithaal, en gewoon op bord zet in koelkast, is t vanaaf (6u) dan goed? /kooknoob
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:33:48 #124
171890 Chicolate
Chemicals
pi_112470535
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:31 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Mwah, denk t niet, tis geloof ik niet vakantie. Maar Primark is zowieso wel druk/rommelig hoor!!
Hebben ze er ook wijde dunne blouse/jurk dingen die ik in de zomer over mijn shirts heen kan doen als ik verbrand ben/muggen wil weren? :+ En goedkope (strakke) onderjurkjes? /themashoppen.
pi_112470669
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:31 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Thx! Als ik t r nu uithaal, en gewoon op bord zet in koelkast, is t vanaaf (6u) dan goed? /kooknoob
Ik zou het nu buiten de koelkast doen geloof ik. Denk niet dat het in de koelkast genoeg ontdooit voor 6 uur. Of toch in de koelkast en het laatste beetje per magnetron ontdooien. (NIET op de hoogste stand :+ )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:40:05 #126
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112470786
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hebben ze er ook wijde dunne blouse/jurk dingen die ik in de zomer over mijn shirts heen kan doen als ik verbrand ben/muggen wil weren? :+ En goedkope (strakke) onderjurkjes? /themashoppen.
Jup, van die transparante dingen?

Die hebben ze wel, niet echt in superleuke printjes.
En die strakke onderjurkjes volgens mij ook, niet echt naar gekeken.
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:41:54 #127
171890 Chicolate
Chemicals
pi_112470841
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:40 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Jup, van die transparante dingen?
[ afbeelding ]

Die hebben ze wel, niet echt in superleuke printjes.
En die strakke onderjurkjes volgens mij ook, niet echt naar gekeken.
Ja zulke inderdaad, liefst iets hoger gesloten en in een lichte kleur. Hoeft er niet leuk uit te zien, ik wil ze alleen omdat ik een maand in Afrika rond ga lopen in malaria-gebied. En niet perse levend opgevreten wordt door muggen, maar ook niet in mijn winterse longsleeves wil rondlopen overdag :+.
pi_112471088
Kijk ook even voor dunne witte longsleeves ofzo. En vergeet niet extra veel factor 30 in te kopen chico! :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:53:20 #129
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112471327
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja zulke inderdaad, liefst iets hoger gesloten en in een lichte kleur. Hoeft er niet leuk uit te zien, ik wil ze alleen omdat ik een maand in Afrika rond ga lopen in malaria-gebied. En niet perse levend opgevreten wordt door muggen, maar ook niet in mijn winterse longsleeves wil rondlopen overdag :+.
Denk dat ze dat wel hebben hoor. Zowieso hele leuke sieraden O+
ook al zocht je dat niet
~ Bonito La Risa ~
pi_112471642
Zo ik heb net alle dingen die ik moest invullen/uitprinten/kopieeren opgestuurd naar mijn toekomstige opleiding. *O*
pi_112471671
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je gaat naar Afrika? :o :o :o Jaloeeeeers!
pi_112472243
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:02 schreef Siral het volgende:

[..]

Je gaat naar Afrika? :o :o :o Jaloeeeeers!
Ook jij kunt naar Afrika als je wilt! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_112472488
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ook jij kunt naar Afrika als je wilt! B-)
Als ik de loterij win :')
pi_112472571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:02 schreef Siral het volgende:
Zo ik heb net alle dingen die ik moest invullen/uitprinten/kopieeren opgestuurd naar mijn toekomstige opleiding. *O*
Goed bezig! *O*

Afrika is zoooo tof O+ Ben er in 2008 (2007?) eens geweest met Martijn. Safari is geweldig, vakantie was awesome! O+ *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker verse kippensoep met veeeel groente gegeten net. Nom! En zo even nog wat anders scoren :+

Verder niet bijgelezen hiero. Oh, wel geprobeerd Syreen's adres te achterhalen, maar ik kan het in de systemen hier niet vinden...
pi_112472915
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Siral het volgende:

[..]

Dat valt best mee. In Afrika kun je behoorlijk goedkoop rondreizen, zeker als je de tijd hebt.
Werk jij eigenlijk op dit moment? Je had toch een baantje in een lunchroom ofzo?

Ik ben trouwens wel al een paar keer in Afrika geweest, maar dus nooit op safari geweest daar. Op de een of andere manier kom ik steeds in Nep Afrika terecht. O+
Doe wat je niet durft.
pi_112473252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Siral het volgende:

[..]

Chico gaat vrijwilligerswerk doen o.a., dan hoeft het echt niet duur te zijn denk ik?
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:47:38 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112473581
Ingeschreven bij OptiHealth :o. Maandag intake :Y.

Dat ik voornamelijk geïnteresseerd ben in hun omkleed- en douchefaciliteiten zodat ik in Hilversum e.o. kan hardlopen heb ik er maar niet bij gezegd :+. Denk dat ik in het najaar ook wel krachttraining ga doen en alleen als de wegen niet begaanbaar zijn op de loopband. Ben benieuwd of zij iets zinnigs te melden hebben over hardlopers en krachttraining.
Niet meer actief op Fok!
pi_112473625
Thx, Mc :) Mwah, zit wel wat op m'n rug, maar dat meet ik mee onder 'buik'
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Goed bezig! *O*

Afrika is zoooo tof O+ Ben er in 2008 (2007?) eens geweest met Martijn. Safari is geweldig, vakantie was awesome! O+ *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker verse kippensoep met veeeel groente gegeten net. Nom! En zo even nog wat anders scoren :+

Verder niet bijgelezen hiero. Oh, wel geprobeerd Syreen's adres te achterhalen, maar ik kan het in de systemen hier niet vinden...
Wat is die ene neger blank :+
pi_112474347
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef V1z0R het volgende:
Wat is die ene neger blank :+
Haha, ja he? Ik kreeg net al een whatsappje van MI die nogal in shock was/is over zijn witte sportsokken ook _O-
pi_112474689
Ow men, ik weet niet wat ik heb de laatste tijd. Vandaag thuis dagje werken. Ben ik in slaap gevallen op de bank tijdens lunch. Ik slaap normaal toch 6,5-7 uur per nacht en dat zou genoeg moeten zijn.
Edit: tijd voor koffie dus ;)
pi_112474769
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haha, ja he? Ik kreeg net al een whatsappje van MI die nogal in shock was/is over zijn witte sportsokken ook _O-
:D de modepolitie heeft ook overal ogen...

Had je deze trouwens als gezien?
SPOILER
:o ERR MAH GERD! _O-
pi_112474778
Lol!

Ik mag mezelf nomineren voor dumbass of the year award :D :')

Gister een zakje chips gegeten en ik ben erachter dat ik heel veel vocht vast kan houden, in mijn voeten en enkels. Ik herkende mijn voeten en tenen niet meer terug :')

En nu heb ik een blaar op mijn voet en geen pleister.

*ver uit de buurt van zoute dingen blijft*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112475696
Ik hoor net dat je je toch wel in kon schrijven voor de urbanlohn! Heeft iemand dat gedaan?
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:37:30 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112475741
Concentratiepeil all over the place vandaag! Moodswings ook :+ ("Yaaay leuk mailtje van blije klant O+ " --> "Boeh stom mailtje van boze klant en kan niks doen :( " --> "Oh leuk! *O*" --> "Beh stom }:| " :'))

Wel al dit op:
O: bruine bol met kiprollade, bruine bol met rosbief
L: tonijnsalade (tonijn op olie, 2 tomaten, halve ui, hand spinazie, lik mayo) met twee bruine bollen

Nu vol :')
pi_112475772
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:16 schreef the85mc het volgende:
Ow men, ik weet niet wat ik heb de laatste tijd. Vandaag thuis dagje werken. Ben ik in slaap gevallen op de bank tijdens lunch. Ik slaap normaal toch 6,5-7 uur per nacht en dat zou genoeg moeten zijn.
Edit: tijd voor koffie dus ;)
Heb je daar echt genoeg aan? Ik heb toch echt wel 8 uur nodig...
Die ik de laatste tijd trouwens niet krijg. :') Vannacht was weer niet meer dan 6 uur, en morgenochtend gaan we om half 6 naar de Venusovergang kijken. Wel tof!
* Mini. doet mee met de koffie.
Everything has changed
pi_112475867
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef Probability het volgende:
Ik hoor net dat je je toch wel in kon schrijven voor de urbanlohn! Heeft iemand dat gedaan?
Als je je op de mailinglijst hebt gezet heb je gisteren een mailtje gekregen voor 1 van de laatste 1000 plaatsen, maar las op Twitter dat ze gistermiddag al allemaal uitverkocht zijn.
pi_112476144
Oja, ik had nog geen lijstje gepost. Dan nu nog maar even. :)
O: yoghurt met muesli en noten, koffie met melk
T: half broodje met tomaat, mozzarella en pesto
S: fitness, redelijk kort want het was een soort intake: 20 minuten crosstrainer, buik-, rug- en borstspieren
L: 3x volkorenbrood, cup-a-sup, andere helft van het broodje met tomaat en mozzarella
T: koffie met melk
T: geen idee nog, ga misschien nog een bakje yoghurt halen
S: dik half uur fietsen
D: andijviestamppot met spekjes en worst :9 (met dank aan inspiratie van hier)

[ Bericht 2% gewijzigd door Mini. op 05-06-2012 14:53:15 ]
Everything has changed
pi_112476364
Ik moet alleen eten vanavond! Hou ik helemaal niet van, dus ik grijp altijd naar heel simpel. Iemand nog ideeën?
pi_112476379
Raad eens! :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:51:03 #150
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112476470
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef V1z0R het volgende:
Raad eens! :)
Bruine bonen met spek?
~ Bonito La Risa ~
pi_112476521
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef LieLie het volgende:
Ik moet alleen eten vanavond! Hou ik helemaal niet van, dus ik grijp altijd naar heel simpel. Iemand nog ideeën?
Salade met een broodje? Soep met een broodje? Pastasalade? Omelet met een broodje?
pi_112476617
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Bruine bonen met spek?
^O^ :D

Maar is wel voedzaam :@

:o zag gisteren op de Belg iemand een noodlesalade maken, zag er ook lekker uit :9
Edit: was dus een "Tataki van gegrild rundvlees met noedelsalade"...
Deze dus http://www.een.be/program(...)tte-met-noedelsalade

[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 05-06-2012 14:59:31 ]
pi_112476655
Salade nicoise met veel tonijn..
Ik vind bruine bonen met spek echt niet lekker..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:00:02 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112476946
Ik had als lunch tonijnsalade! Vind ik als D ook lekker :9
pi_112477061
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef the85mc het volgende:
Eet ik morgen! Salade nicoise :9.
pi_112477194
Spek :9
pi_112477277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef the85mc het volgende:
;( :D

Zou het elke dag kunnen eten :@

En is goedkoop! Dus misschien een tip voor, Vaith?!
Klein blik bruine bonen is een keer 50ct, half pakje dobbelspek, 90ct, half ui 5ct, ¤1,45 voor een D met vlees, niet slecht! :7
Een grote pot zigeunersalade kost iets van 5,- en dan heb je 2,5kg, mieter dat erbij en je hebt voor 1,50 een heerlijke avondmaal...
pi_112477308
BB met R! Roti! Pasta, Pizza!
pi_112477346
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef Perruche het volgende:
BB met R! Roti! Pasta, Pizza!
Blackberry met Rum?
Bruine bonen met rijst?
pi_112477491
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Blackberry met Rum?
Bruine bonen met rijst?
Blackberry :r .

Die laatste!
pi_112477502
Ik heb ff een werkpauze, vanaf 8:30 tot nu non-stop bezig geweest. Dat doe ik anders nooit :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:13:23 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112477539
Linzen met rijst, ui en spekjes! :9 :Y)
pi_112477556
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:12 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ff een werkpauze, vanaf 8:30 tot nu non-stop bezig geweest. Dat doe ik anders nooit :D
Ik ook niet :')

Weet nu dus wel dat Jolanthe hele lelijke neptanden en opgepompte lippen heeft :')
pi_112477579
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:13 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik ook niet :')

Weet nu dus wel dat Jolanthe hele lelijke neptanden en opgepompte lippen heeft :')
Oh? Linkje?
pi_112477739
Ik heb een drama-dag. Kunnen mensen niet gewoon een dagje normaal doen? Verkeerde werkveld? :') nu nog naar een afspraak. Gelukkig kan ik vanavond boksen *O*
pi_112477754
:o dobbelspek in bulk (1kg) heb je al voor 5,60. *voortaan een kilo tegelijk koopt*
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:20:48 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112477827
Vanavond spaghetti _O_. En heu, dat is carbs na het hardlopen _O_.

(toeval hoor, maar komt wel goed uit dus :+).
Niet meer actief op Fok!
pi_112477841
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef V1z0R het volgende:
:o dobbelspek in bulk (1kg) heb je al voor 5,60. *voortaan een kilo tegelijk koopt*
Als ik grote verpakkingen koop, gaat het er bij mij ook in het groot door heen :')
pi_112478005
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef Nallie het volgende:

[..]

Salade met een broodje? Soep met een broodje? Pastasalade? Omelet met een broodje?
Hmm, iets met ei kan ik wel doen. Eet ik niet vaak. Met wat gerookte zalm erbij!
pi_112478158
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh? Linkje?
De Story :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:29:52 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112478170
Lijstje
s. jillian
o. havermout met melk
t. soepbord met couscous, feta en groente
l. gepofte aardappel met zaziki en salade

+ heel veel water. Heb extreme dorst.
pi_112478259
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:29 schreef Tinkepink het volgende:
+ heel veel water. Heb extreme dorst.
Iets te maken met je nieren? Of iets anders?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:36:19 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112478417
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:32 schreef Novem het volgende:

[..]

Iets te maken met je nieren? Of iets anders?
Geen idee. Dan zou ik eerst naar de dokter moeten om het uit te laten zoeken.
pi_112478506
Als jij gaat voor prestatieverbeteringen zul je toch altijd KH's moeten nemen na het hardlopen, Vik!?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:21 schreef the85mc het volgende:

[..]

Als ik grote verpakkingen koop, gaat het er bij mij ook in het groot door heen :')
:D ja, wat je niet hebt kan ook niet op natuurlijk.

Zat te denken, heb net berekent dat een functioneel goede D best goedkoop kan.
Nu leek het mij wel een leuk idee om m'n eetpatroon een poosje om te gooien van luxe naar zo goedkoop mogelijk.

Uitgaande van een inname van 3000kcal per dag met daarin voldoende groente en fruit, en elke dag gezonde vetten.

Van 't weekend samen met Chloe maar eens een plannetje uitstippelen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:43:18 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112478695
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
Als jij gaat voor prestatieverbeteringen zul je toch altijd KH's moeten nemen na het hardlopen, Vik!?

Ja daarom :@.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:43:29 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112478707
quote:

[..]

:D ja, wat je niet hebt kan ook niet op natuurlijk.

Zat te denken, heb net berekent dat een functioneel goede D best goedkoop kan.
Nu leek het mij wel een leuk idee om m'n eetpatroon een poosje om te gooien van luxe naar zo goedkoop mogelijk.

Uitgaande van een inname van 3000kcal per dag met daarin voldoende groente en fruit, en elke dag gezonde vetten.

Oh komt Chloe van het weekend!? O+

Kittenknuffeltijd!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:43:44 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112478715
Chloe O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112478750
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geen idee. Dan zou ik eerst naar de dokter moeten om het uit te laten zoeken.
Ah ok, ik dacht dat je iets aan je nieren had laatst en dat dit misschien een symptoom is :)
pi_112478772
ik doe een lijstje, pah!

O: muesli met magere yoghurt
T: 35 gr gemengde noten (pecan, macadamia, cashew)
L: 250 gr salade (sla, courgette, tomaat, wortel), 250 ml romige groentesoep, grote bth kaas
T: happers :@
T: kwark waar ik nog geen zin in heb, met een peer en honing
D: weet nog niet.

Trouwens even spammen;
http://www.red-een-kaas.nl/
pi_112478776
Weer solli! Spreidt je winkansen of zo :P
pi_112478873
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef Perruche het volgende:
ik doe een lijstje, pah!

O: muesli met magere yoghurt
T: 35 gr gemengde noten (pecan, macadamia, cashew)
L: 250 gr salade (sla, courgette, tomaat, wortel), 250 ml romige groentesoep, grote bth kaas
T: happers :@
T: kwark waar ik nog geen zin in heb, met een peer en honing
D: weet nog niet.

Trouwens even spammen;
http://www.red-een-kaas.nl/
Wat is happers? :D
pi_112478913
ONTBIJTKOEK ALARM!

"Lekkere en gezonde repen" :') Jaja, 40% suiker is gezond! :)

En ze komt, of nou ik haal haar op van 't weekend :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:51:49 #183
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112479052
quote:
Heb jij een bijzondere pratende kat, of is er toevallig een vriendinnetje in leven met dezelfde naam als jouw kat?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:51:50 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112479054
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:48 schreef V1z0R het volgende:
ONTBIJTKOEK ALARM!

"Lekkere en gezonde repen" :') Jaja, 40% suiker is gezond! :)
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:52:13 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112479069
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb jij een bijzondere pratende kat, of is er toevallig een vriendinnetje in leven met dezelfde naam als jouw kat?
Hij wilde gewoon even vertellen dat Chloe dit weekend komt :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_112479130
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je kunt met je kat overleggen:
Je legt in het ene bakje een blaadje sla, in de andere een stuk biefstuk. En dan I'll have what she's having..
En dat kun je altijd herhalen en ze kiest altijd het goede als je in het ene bakje altijd een blaadje sla legt.

[ Bericht 3% gewijzigd door the85mc op 05-06-2012 16:11:35 ]
pi_112479208
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:47 schreef Novem het volgende:

[..]

Wat is happers? :D
quote:
Happers zijn lekkere en gezonde repen op basis van ontbijtkoek. Eén reep bevat minder dan 1 gram vet per reep, 0 % cholesterol en slechts 81 kCal per reep. Daarnaast zit de reep boordevol druivensuiker voor directe energie!

Happers Vetarm is dus het ideale tussendoortje voor als je even wat energie nodig hebt, maar ook aan de lijn denkt!

Happers Vetarm is verkrijgbaar in de supermarkt in een doosje met 8 repen
pi_112479362
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Klinkt goed, bomvol druivensuiker en vetvrij :D
pi_112479429
Inclusief extragratis suikerdip na 30 minuten!
pi_112479455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef Novem het volgende:

[..]

Klinkt goed, bomvol druivensuiker en vetvrij :D
:9.

Ik ben niet roomser dan de paus ofzo hoor :P
pi_112479562
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

:9.

Ik ben niet roomser dan de paus ofzo hoor :P
Ik ook niet hoor :P Maar wel leuk dat het als een gezonde snack wordt geadverteerd :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:04:57 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112479630
M. zei ook dat 'ie wel gewoon op de pakjes kijkt en dan naar de keurmerken :|W .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:07:13 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112479718
Nou het kan best even goed zijn hoor, snelle suikers :)

Lijst:
O: 2 boterhammen met zelfgegrilde kipfilet, tomaat, ui, komkommer, sla. Beschuit kaas, beker melk, cappuccino
B: 2 uur wandelen
T's: paar dropjes, grote Granny Smith, twee plakjes stokbrood met ossenworst, blokje kaas, stukje appelkruimeltaart (laatste drie bij de AH :') )
L: geroosterd broodje met boter en suiker, beschuit gekookt ei, beschuit kaas
T's: wortels, peer, halve banaan, blokje choco, zoute stokjes
D: sperziebonen, verse rode bieten, gekookte aardappelen met curry, gegrilde tartaar met gegrilde champignons/ui en een komkommersalade
T: 250 gr kwark met 250 gr kwark, zoute stokjes, cola-berenburg
pi_112479836
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor het hardlopen bijv.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:11:39 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112479912
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef Novem het volgende:

[..]

Voor het hardlopen bijv.
Oui! Als ik om 9 uur al ga sporten neem ik ook het liefst een sneetje brood met chocopasta ofzoiets. Even een kickstart als je net uit bed komt rollen :+
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:13:13 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112479998
Hier werkt een banaan goed voor een kort loopje :Y. Maar korte loopjes doe ik eigenlijk alleen 's avonds, dus dan heb ik al genoeg gegeten.

Overigens heb ik al een eeuwigheid geen mueslireep meer gehad, goed hè, Jagär? *).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:15:56 #197
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112480131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef Novem het volgende:

[..]

Voor het hardlopen bijv.
Klopt.

In het blad Runnersworld (wat een leuk blad is dat zeg! De tandarts heeft ze liggen en daar was ik laatst een keer teveel :') ) stond dat je voor het hardlopen beter normale beschuit met boter en suiker kon eten dan volkorenbeschuit
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:16:28 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112480160
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:16:46 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112480173
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Klopt.

In het blad Runnersworld (wat een leuk blad is dat zeg! De tandarts heeft ze liggen en daar was ik laatst een keer teveel :') ) stond dat je voor het hardlopen beter normale beschuit met boter en suiker kon eten dan volkorenbeschuit
Ik heb een proefabbo op Runnersworld! Deze maand komt de eerste als het goed is :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_112480415
Ik heb deze toevallig gehaald van het weekend:

Misschien dat ik 'm vanavond eens ga doorlezen en ga turven hoeveel van de 109 vragen er over beha's en borsten gaan. :P
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:24:21 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112480496
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb een proefabbo op Runnersworld! Deze maand komt de eerste als het goed is :9.
Tof!
Henk, die wil ik ook!
pi_112480535
Leuk, ik zag die runners coach pas in de boekwinkel en ziet er wel tof uit!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:25:42 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112480557
Haha, laat maar even weten wat je ervan vindt :Y. Miss haal ik hem ook wel als er wat nuttigs in staat :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112480562
Tink, dat niet, maar ze is wel aanwezig :)
Dus zal net zo gaan als 80% van de vergaderingen in de wereld :+

Die beestjes! O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Zeg ook niet dat het niet mag, voor het sporten juist handig.

Maar zo zou je alle voedingsmiddelen met functioneel nut gezond kunnen noemen.
Dat doe ik dus ook, alleen maken zij nog wel onderscheid...

Ze durven ontbijtkoek wel gezond te noemen maar bruine bonen met spek dus niet :{w
pi_112480624
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb deze toevallig gehaald van het weekend:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik 'm vanavond eens ga doorlezen en ga turven hoeveel van de 109 vragen er over beha's en borsten gaan. :P
:D
pi_112480683
Ik zie mooie lijstjes mensen O+ andijviestampot is ook wel erg jum. Een keer als ik alleen ben, want Freud houdt er niet van.

Mijn lijstje gaat tot nu toe best aardig:

O: volkorenboterham met boter en cervelaat, gekookt ei en thee met melk.
L: broccoli, champignons, courgette en gehakt, met kruiden en een volkorenrotiplak.
T: twee zwarte koffie
T: karnemelk met een schep weypoeder en appel er door.
D: spinazie, aardappelen en duitse biefstuk.
T: nog geen idee!
pi_112481153
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:28 schreef An24 het volgende:
Ik zie mooie lijstjes mensen O+ andijviestampot is ook wel erg jum. Een keer als ik alleen ben, want Freud houdt er niet van.

Mijn lijstje gaat tot nu toe best aardig:

Mooi lijstje, maar die karnemelk met whey klinkt vies hoor! hoeveel kcals is dit eigenlijk?

Mijn exotische vriendje vindt andijviestamp heerlijk :').
pi_112481180
Lijstje:

O: 3 volkoren knackebrod met boter, kaas, komkommer
T: banaan
L: 3 volkoren bth, 2 met aubergine prut, sla, komkommer en kipfilet, een met pindakaas en komkommer
T: capuchino
D: lasagne
T: 2 of 3 glaasjes witte droge wijn

En ik zit nu vol (na de capuchino). Dus deze hoeveelheid is mooi, yoghurt 's ochtends ga ik even tijdelijk vervangen door knackebrod of havermout, daar kan ik op teren als ik de hele dag op pad ben :)
pi_112481296
Ik weet het eigenlijk niet qua snelle suikers.. Ik eet tijdens duurtrainingen van die graanrepen van lu. Zitten wel veel koolhydraten in, maar niet zo extreem veel suikers, tenminste niet in verhouding tot andere tussendoortjes.
pi_112481399
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mooi lijstje, maar die karnemelk met whey klinkt vies hoor! hoeveel kcals is dit eigenlijk?

Mijn exotische vriendje vindt andijviestamp heerlijk :').
Nee joh, juist niet. Smaakt naar een heerlijke milkshake. Met ijsblokjes had hij compleet geweest! Deze combi is in totaal 248 kcal.
pi_112481492
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee joh, juist niet. Smaakt naar een heerlijke milkshake. Met ijsblokjes had hij compleet geweest! Deze combi is in totaal 248 kcal.
Ik doelde eigenlijk op je hele lijstje :P het lijkt weinig, maar misschien verkijk ik me!
pi_112481619
Lijstje gisteren

verlate O= stokbrood met kruidenboter
L= 2 broodjes met ham
T= Banaan
T= Opgebakken groenten ongeveer 300 gram aan tauge, wortel, prei, witte kool (allemaal kliekjes)
D= Bloemkool met gehakt, en een een wat aardappelschijfjes uit de oven met een sausje.
T= Bakje vanille vla, Ong. 300 gram met 2 koffie lepels lijnzaad.

Vandaag:

verlate O= 2 volkoren beschuit met pure choco-pasta
L= 2 bruine broodjes met filet american en een halve ui erop.
T= 2 crackers
T= Banaan + 250 gram wortelen en een dipsausje
D= ??
T=??
pi_112481706
Ben je tevreden met hoe je nu eet xliefs of vind je dat je nog wel wat zou kunnen/willen veranderen?
pi_112481858
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:52 schreef Perruche het volgende:
Ben je tevreden met hoe je nu eet xliefs of vind je dat je nog wel wat zou kunnen/willen veranderen?
Nog niet helemaal tevreden, wil eigenlijk minimaal 2 stuks fruit, en iets anders vinden voor tussendoortje op mijn werk/school.Maar het fruit weer meenemen is niet een optie. Het ontbijt is inderdaad niet bepaald gezond, maar een ben totaal geen makkelijke eter in de morgen, dus iets daarvoor vinden is wat lastiger. :)
pi_112481883
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:56 schreef xliefs. het volgende:

[..]

Nog niet helemaal tevreden, wil eigenlijk minimaal 2 stuks fruit, en iets anders vinden voor tussendoortje op mijn werk/school.Maar het fruit weer meenemen is niet een optie. Het ontbijt is inderdaad niet bepaald gezond, maar een ben totaal geen makkelijke eter in de morgen, dus iets daarvoor vinden is wat lastiger. :)
Hoezo kan je geen fruit meenemen?
pi_112482064
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op je hele lijstje :P het lijkt weinig, maar misschien verkijk ik me!
Ohw! Ik zal op 1500 komen met dit lijstje. Geen sport vandaag.
pi_112482229
Wil jij eigenlijk nog afvallen An?
1500 vind ik niet echt veel voor onderhoud!
pi_112482430
Onderhoud zit op 1375. Komt doordat ik niet overdreven veel kan bewegen, vanwege de EDS. Daarnaast heb ik een kantoorbaan.

Ik ben 1.66, weeg tussen de 60-62 kilo en wil het liefste 58 wegen. Maar ik ben zo ook tevreden, dus af en toe doe ik een poging om het onder de 60 te krijgen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:18:15 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112482726
Halfvolle melk 1 beker (250ml)
Volkorenbeschuit 3 stuks (10gr)
48+ kaas 1 voor 1 snee
Volkorenbrood 4 snee
Gekookt ei 1 stuks
Magere kwark 2 schaaltje (150ml)
Optimel vla 1 schaaltje (150ml)
Avondeten
Tartaar, bereid 100 gram
Sperziebonen, gekookt... 16 opscheplepel (40gr)
Champignons, gebakken 2 opscheplepel (50gr)
Aardappelen, gekookt... 2 opscheplepel (70gr)
Rode bieten, zoetzuur 2 schaaltje (130gr)
Tartaar, bereid 100 gram
Appel (met schil) 250 gram
Peer 220 gram
Merci 1 staafje (10gr)
Zoute stokjes 2 10 stuks (10gr)

2190 kcal

Heb ik nog niet alles maar zo gaat het ongeveer elke dag
pi_112482788
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:11 schreef An24 het volgende:
Onderhoud zit op 1375. Komt doordat ik niet overdreven veel kan bewegen, vanwege de EDS. Daarnaast heb ik een kantoorbaan.

Ik ben 1.66, weeg tussen de 60-62 kilo en wil het liefste 58 wegen. Maar ik ben zo ook tevreden, dus af en toe doe ik een poging om het onder de 60 te krijgen.
Ah duidelijk! Wel vervelend zo'n laag onderhoud zeg.

En wat een verschil kan sporten maken, want met vergelijkbare stats en 3 keer per week sporten kan je onderhoud al snel naar 2200 stijgen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:20:30 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112482829
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:19 schreef Novem het volgende:

[..]

En wat een verschil kan sporten maken, want met vergelijkbare stats en 3 keer per week sporten kan je onderhoud al snel naar 2200 stijgen.
Klopt. Ik merk het verschil al met jillian. En dat is maar 27 minuten per keer incl. warming-up en cooling down. en ik doe het maar een paar keer per week.
pi_112482928
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:11 schreef An24 het volgende:

Is dat niet je BMR? Of heb je echt totaal geen beweging? Want als ik die stats invul met weinig activiteit/beweging kom ik op een onderhoud van ongeveer 1600 a 1650? Met echt geen beweging is je BMR inderdaad gelijk aan je onderhoud.
pi_112483010
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoezo kan je geen fruit meenemen?
Een banaan wordt meestal plat, Een appel ben ik behoorlijk zat van..Peren ook. Mandarijnen zijn niet lekker (vind ik!) op dit moment, en aardbeien en dergelijke vind ik gewoon lastig om mee te nemen. Dus ben opzoek naar iets vullends maar liefst wel low crab.
pi_112483041
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:19 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik baal er ook van hoor. Voordat de EDS de hoofdrol ging spelen liep ik 30 km per week hard en deed ik ook nog twee keer per week aan fitness. Ik mis dat heel erg, zowel mentaal als fysiek. Soort rouwverwerking. Ik had daarna ook veel moeite om de kcals af te bouwen, omdat ik natuurlijk veel meer at. Ik kwam toen weer een beetje aan tot 64 kilo. Sindsdien blijf ik het toch maar bijhouden wat ik eet.

En met sport moet ik erg voorzichtig zijn. Zo moest ik vrijdag een bruiloft fotograferen, zaterdag naar de tattooconvention en zondagochtend ook een portretopdracht. Savonds avondje uit. Dan moet ik daarna echt een paar dagen rust nemen, anders
Loop ik weer ontstekingen op door uit elkaar vallende gewrichten.

Het is dus continu puzzelen hier :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:26:22 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112483048
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:25 schreef xliefs. het volgende:

[..]

Een banaan wordt meestal plat, Een appel ben ik behoorlijk zat van..Peren ook. Mandarijnen zijn niet lekker (vind ik!) op dit moment, en aardbeien en dergelijke vind ik gewoon lastig om mee te nemen. Dus ben opzoek naar iets vullends maar liefst wel low crab.
Crab is inderdaad best low carb.
Fruit trouwens niet.

Blikje crab mee?
pi_112483066
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:23 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Is dat niet je BMR? Of heb je echt totaal geen beweging? Want als ik die stats invul met weinig activiteit/beweging kom ik op een onderhoud van ongeveer 1600 a 1650? Met echt geen beweging is je BMR inderdaad gelijk aan je onderhoud.
Je hebt gelijk!
pi_112483113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Crab is inderdaad best low carb.
Fruit trouwens niet.

Blikje crab mee?
:D
pi_112483120
quote:

[..]

!

O, en hoi. Buikgriep achter de rug, dus dramatische lijstjes. Vandaag weer op de been, dus ik ga vanavond weer eens een kort stukje hardlopen om te kijken hoe dat gaat.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:28:22 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112483129
quote:

[..]

Appels, je hebt ze in zoveel verschillende smaken!

Zoveel verschillende soorten fruit, kiwi bv.
Je moet er wel een beetje open voor staan en ik weet niet waar jij je banaan laat maar dat kan heus wel heel aankomen.
Fruit in je toetje of bij je ontbijt kan ook prima

Niet piepen, gewoon doen
pi_112483154
quote:

[..]

Gedroogd fruit kan ook nog!
pi_112483164
Ik ben ook geen goede fruiteter trouwens, maar word er wel steeds beter in omdat ik vind dat ik niet flauw moet doen. Het werkt echt!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:30:05 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112483209
Lijkt mij heel erg An dat je zo moet puzzelen... Maar je doet het best heel erg goed dacht ik zo!
pi_112483222
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk!
:D! Mag je meer eten dan je dacht. Al is het slechts een richtlijn natuurlijk, je weet zelf het beste waar je van op gewicht blijft.

Heel rot om niet meer zo intensief te kunnen sporten/bewegen als je dat gewend bent! Heb het idee dat het puzzelen je wel goed lukt qua voeding en beweging!
pi_112483390
Ah vandaag weer geen crab gegeten! :P

Lijstje is misschien een beetje weinig ivm ongepland meetings:

O: 250 ml soja-melk, 50 gram havermout, bosbessen, aardbei
L: grote salade met gegrillde groenten, feta, croutons, en een pistolet
T: boterham pindakaas
S: wielrennen
D: lauw-warme salade met zalm, aardappeltjes en groente zoals sla, bosuitjes, paprika
T: blokje pure choclade
pi_112483403
Ja, gister heb ik rond de 1900 op, dus dat compenseert mooi. En dank uniek en Vlierbloesem!
pi_112483495
Hoelang duurt het trouwens ongeveer voor je spijsverteringsysteem weer de normale output heeft na een buikgriep (of voedselvergiftiging)? :@ Ik ben het wel zat namelijk..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:36:55 #237
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112483497
Hard aan het werk vandaag! Heb bijna de hele dag gedaan over 1 grafiek, maar hij is wel tof geworden. Damn interaction effects.

Lijstje:
L: zalmfilet, kruidenrijst, wat tzaziki, bonensalade, 2 plakken watermeloen en een boterham. klein koekje
T: klein koekje
T: 200 gram wortelsalade
D: salade met appel en spekjes, ? Even kijken wat in huis is.
T: griekse yoghurt met aardbeien.

Wat vinden jullie? Die koekjes zijn misschien niet het mooiste, maar waren zelfgemaakt.
pi_112483567
Gedroogd fruit is een goede optie! Dat vind ik denk ik ook wel erg fijn om mee te nemen. Ik hou gewoon niet van het geklieder in een kantine waarbij ik de helft nog moet klaar maken, thuis maakt me dat niet uit. Het gedroogde fruit ga ik naar kijken/proberen! bedankt!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:42:47 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112483688
Jeager, vind het lijstje nogal suikerrijk en is het genoeg voor je?
Koekjes zijn koekjes al maak je ze zelf :D

We zijn even 'veroordeeld' tot een vakantie is het hoogseizoen.
Schrik van de prijzen!

Aangezien het niet onze hoofdvakantie is mag het wel wat goedkoper en makkelijker.

Wat is feitelijk het goedkoopt?
logies?
logies ontbijt?
half pension
al inn

3 personen, maakt niet zoveel uit waar, binnen 4 uur vliegen.
Eten moet goed zijn
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:43:05 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112483699
Gedroogd fruit is alleen niet echt low carb xliefs. In tegendeel zelfs.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:43:29 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112483715
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:

Schrik van de prijzen!

Aangezien het niet onze hoofdvakantie is mag het wel wat goedkoper en makkelijker.

logies?
logies ontbijt?
half pension
al inn

Eten moet goed zijn
Logies of all-in.
Nog beter: kamperen.
pi_112483776
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:43 schreef Tinkepink het volgende:
Gedroogd fruit is alleen niet echt low carb xliefs. In tegendeel zelfs.

Kan ook niet alles hebben vrees ik! Maar liever wel carb door middel van fruit, dan een koekje! :)
pi_112483818
low carb fruit: aardbeien, bramen, frambozen, blauwe bessen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:46:51 #244
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112483826
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:

Schrik van de prijzen!

logies?
logies ontbijt?
half pension
al inn

Eten moet goed zijn
waar zit de suiker, behalve de koekjes? in het fruit...Dat vind ik niet zo erg, eerlijk gezegd...
pi_112484028
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:38 schreef xliefs. het volgende:
Gedroogd fruit is een goede optie! Dat vind ik denk ik ook wel erg fijn om mee te nemen. Ik hou gewoon niet van het geklieder in een kantine waarbij ik de helft nog moet klaar maken, thuis maakt me dat niet uit. Het gedroogde fruit ga ik naar kijken/proberen! bedankt!
Wel met mate dan, want is inderdaad vrij hoog in suikers! Maar wel gezond. Ik doe vaak een combi met wat nootjes!
pi_112484031
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

waar zit de suiker, behalve de koekjes? in het fruit...Dat vind ik niet zo erg, eerlijk gezegd...
Uniek mag me corrigeren, maar het zit meer in de combi over de hele dag denk ik. Op een dag dat ik veel fruit eet, zou ik geen koekjes en geen wortels eten. Wortels bevatten ook best wat suiker. Maar goed, verder prima lijstje.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:57:26 #247
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112484229
Grom. Ik baal. Ontzettend. Een paar jaar geleden heb ik een businessvoorstel gedaan aan een groot bedrijf. Idee is afgewezen vanwege niet economisch haalbaar. En nu zijn ze met een concurrent in zee gegaan. En het ergste is nog, ik zie mijn teksten uit mijn voorstel letterlijk terug in het persbericht :') (bewijsbaar).
Maarja, om nu een rechtzaak aan te spannen...
pi_112484285
Jagar, op een dag dat je zegt dat je je buik zat bent en dat er iets moet veranderen toch 2 koekjes eten vind ik apart.

Zo schiet het niet op natuurlijk!
pi_112484350
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Grom. Ik baal. Ontzettend. Een paar jaar geleden heb ik een businessvoorstel gedaan aan een groot bedrijf. Idee is afgewezen vanwege niet economisch haalbaar. En nu zijn ze met een concurrent in zee gegaan. En het ergste is nog, ik zie mijn teksten uit mijn voorstel letterlijk terug in het persbericht :') (bewijsbaar).
Als er (al dan niet financiele) eer aan te behalen valt zou ik er voor gaan!
pi_112484374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef Novem het volgende:
Jagar, op een dag dat je zegt dat je je buik zat bent en dat er iets moet veranderen toch 2 koekjes eten vind ik apart.

Okay, das ook wel weer waar!

Tink, wat vervelend. Is het de energie die het zou kosten om een zaak aan te spannen? Klinkt wel als als overweegbaar en niet meer dan logisch.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:04:15 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112484498
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Okay, das ook wel weer waar!

Tink, wat vervelend. Is het de energie die het zou kosten om een zaak aan te spannen? Klinkt wel als als overweegbaar en niet meer dan logisch.
Ik heb eigenlijk geen zin in gedoe en rechtzaken enzo :') En het is echt een heeeeel groot concern. De kans is klein dat ik het win van een legertje advocaten. Iets met gelijk hebben en gelijk krijgen.
pi_112484580
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen zin in gedoe en rechtzaken enzo :') En het is echt een heeeeel groot concern. De kans is klein dat ik het win van een legertje advocaten. Iets met gelijk hebben en gelijk krijgen.
Meh, vervelend :(
pi_112484662
quote:

[..]

Snap ik. Positief punt: blijkbaar zijn je ideeen top ^O^
pi_112484741
quote:

[..]

Ik snap wel dat je geen behoefte hebt aan een eindeloos gevecht, maar ik weet niet of ik persoonlijk met zulk onrecht zou kunnen leven :')
Maar ja, als de kans op succes idd nihil is...
pi_112485053
Thuis en eten op! Eindelijk weer een beetje tijd op het werk om nieuwe dingen te doen, en plannen te maken. Wel fijn!

Lijstje:
O: 2 volkoren crackers, pindakaas en magere leverpastei, kom kwarkyoghurt
T: abrikozenkoek (traktatie)
T: both leverpastei
L: 2 both leverpastei, salade met kip, ananas en yoghurtdressing
D: omelet van twee eieren, met een paprika en halve courgette (3/4e op en nu kan ik niet meer) met 75 gram gerookte zalm en twee maisboterhammen
S: 2x 20 minuten fietsen + straks misschien nog hardlopen
T: smoothie yoghurt/aardbei/mango
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:32:16 #256
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112485624
Tink, wat enorm balen. Kan zo slecht tegen die oneerlijkheid. -O-

Ik had een beetje honger de hele dag :@ . Kwam denk ik door het sporten van gisteravond, het fietsen vandaag en het vergeten van mijn muesli voor in de kwark :P .

O1: volkoren boterham sandwichspread
O2: bakje magere kwark met een banaan
T: volkoren boterham eiersalade
T: volkoren boterham eiersalade (en toen was het pas 12.15 :') )
T: bakje sushi van 8 stuks (4x zalm + 4x tonijn), 100 gram worteltjes
T: volkoren boterham sandwichspread, perzik
D: shepherds pie (draadjesvlees+ui+champignon+sperziebonen gemixt met tomatenpuree en kruiden met bovenop aardappelpuree)
T: Denk een bakje rijstepap en een appel
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:40:01 #257
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112485940
ohai! wat is een dagje hard werken lekker na een weekend alleen op de bank zeg! O+ sc

vandaag uitbreiding op de aanstelling gekregen *O* ik ga weer een dag meer werken na de zomer (kan ook, want proefschrift en iclon af of bijna af dan)

gisteren nog alle bezuinigingen aangehoord, dus ik heb echt geluk...

ik heb bijgelezen maar weet niet meer wat ik wilde zeggen :@

ohja, bah Tink, wat balen is dat! ik zou te schijterig zijn tegenover zo'n groot bedrijf, maar eigenlijk heb je natuurlijk gewoon gelijk...
Kwak
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:40:59 #258
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112485989
Wat fijn, Kwak! *O*
pi_112486063
Ja, gefeliciteerd, kwak!
pi_112486165
Kwak, gefeliciteerd!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:45:32 #261
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112486223
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Snap ik. Positief punt: blijkbaar zijn je ideeen top ^O^
Dat zijn ze inderdaad. En het zijn er nog veel ook :P arrogant :')

Helaas ben ik meestal net een paar jaar te vroeg met mijn ideeen en visie en zien directies pas naderhand in dat ik gelijk had/heb. Maar dan heeft een gewiekstere collega het idee al geadopteerd en mag hij met de eer strijken.

*gaat op zoek naar een training waarmee ik dit probleem kan elimineren :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:46:16 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112486257
tof nieuws kwak!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:00:30 #263
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112486893
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef Novem het volgende:

Ik weet dat het zo niet opschiet. Voor de rest weet ik ook dat die 2 koekjes niet goed zijn. Het commentaar was ook meer gevraagd over de rest van het lijstje. En verder denk ik ook dat die 2 koekjes me niet dik maken/niet doen afvallen, want het waren miniscule koekjes, en voor de rest is m'n lijstje qua kcal aan de magere kant.

[/verdediginsmodus uit]

Zo, thuis. Even bijlezen.
pi_112487080
Heeft iemand hier wel eens wraps met een deel speltmeel gemaakt? Wil dat, of wordt het dan heel droog?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:04:59 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112487112
Lijstje
s. jillian
o. havermout met melk
t. soepbord met couscous, feta en groente
l. gepofte aardappel met zaziki en salade
t. stukje "koek" van gehakt fruit met zaden en honing + augurk + blokje chocolade + handje noten + bakje lactosevrije yoghurt (lekker) met diepvriesframbozen
d. 500 gram asperges + gesmolten boter + gekookt ei + 3 dikke plakken ham
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:07:59 #266
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112487286
Mooi lijstje, Tink! :Y
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:10:19 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112487416
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:07 schreef Goodbye het volgende:
Mooi lijstje, Tink! :Y
Ben ook niet ontevreden. Wel wat hoog in kcalorien volgens mij, maar niet ongezond.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:11:53 #268
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112487494
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat valt best mee. In Afrika kun je behoorlijk goedkoop rondreizen, zeker als je de tijd hebt.
Werk jij eigenlijk op dit moment? Je had toch een baantje in een lunchroom ofzo?

Ik ben trouwens wel al een paar keer in Afrika geweest, maar dus nooit op safari geweest daar. Op de een of andere manier kom ik steeds in Nep Afrika terecht. O+
Ik ben wel door een natuurpark gereden in Zimbabwe. Maar ofd at nu safari is, dat weet ik niet. Was wel heeeel erg tof. Ik wil echt graag weer die kant op. Misschien najaar 2013, veldonderzoek voor m'n promotieonderzoek. Let's see.
pi_112487621
Gefeliciteerd kwak, echt super! ^O^
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:15:11 #270
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112487674
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben ook niet ontevreden. Wel wat hoog in kcalorien volgens mij, maar niet ongezond.
Ja, calorieën vond ik wat lastig inschatten, maar inhoudelijk vond ik 'm mooi!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:15:51 #271
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112487707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Hier werkt een banaan goed voor een kort loopje :Y. Maar korte loopjes doe ik eigenlijk alleen 's avonds, dus dan heb ik al genoeg gegeten.

Overigens heb ik al een eeuwigheid geen mueslireep meer gehad, goed hè, Jagär? *).
O+

Ik eet vaak niks voordat ik ga hardlopen, 's morgens. Op een nuchtere maag gaat het lekker. Voor een loopje tot 5 km. that is. langer moet ik wel wat in de maag hebben.
pi_112487989
Solli ging goed!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:23:08 #273
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112488112
Was dit voor iets anders dan die sollicitatie van laatst, Prob? Fijn dat het goed ging! :7
pi_112490102
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je het voorstel bij ze achtergelaten dan? Hetgeen wij voor de klant maken is automatisch van de klant, althans, zo staat dat doorgaans in de voorwaarden (dan is er dus een contract afgesloten). Onze eigen voorwaarden moeten voorkomen dat de klant het doorspeelt naar concurrenten.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:03:52 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112490149
Wat An inderdaad zegt.. Hoog in suikers over de gehele dag..
Heb ik zelf ook heel erg!
Maar als er commentaar wordt gevraagd terwijl het niet echt nodig is dan worden de puntjes op de 'i' gezet natuurlijk :D

Tink, boh

Kwak, fijn!

Prob, spannend!
pi_112490185
Fietsen ging ruk, wel lekkere snelheid, maar kreeg halverwege een krampaanval die mij de tranen in de ogen deed schieten. Ik wijt het aan de weinige carbs, het weinige vocht en het al tijden niet meer slikken van magnesium pilletjes.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:04:41 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112490186
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heb je het voorstel bij ze achtergelaten dan? Hetgeen wij voor de klant maken is automatisch van de klant, althans, zo staat dat doorgaans in de voorwaarden (dan is er dus een contract afgesloten). Onze eigen voorwaarden moeten voorkomen dat de klant het doorspeelt naar concurrenten.
Het was een iets ander traject. Iets te ingewikkeld om hier toe te lichten. Maar mijn voorstel was dus niet tegen betaling.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:06:55 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112490296
Fietsen...
Anna, Creepy en de andere fietsters, enorm veel respect voor jullie _O_ _O_
Wat een kutwerk is dat :D

Nou volgende week voor het eerst kennis maken met houmous, via insiders.. Ben benieuwd
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:07:56 #279
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112490348
Niezen doet pijn aan m'n buikspieren. :')
pi_112490939
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:23 schreef Goodbye het volgende:
Was dit voor iets anders dan die sollicitatie van laatst, Prob? Fijn dat het goed ging! :7
Ja :P

En die van de eerste plek willen mij toch wel! Dus als iedereen mij wil heb ik 3 plekken. Luxe!
pi_112491402
Heeft iemand nog een tip waar ik mijn koffer kan wegen zonder eigen weegschaal? Bij de sportschool of zo?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:29:11 #282
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112491462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:28 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand nog een tip waar ik mijn koffer kan wegen zonder eigen weegschaal? Bij de sportschool of zo?
Obvious, vliegveld :P
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112491634
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:29 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Obvious, vliegveld :P
O ja dan kan ik weer best lang terug naar huis als m'n koffer te zwaar is :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:33:50 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112491719
Een koffer wegen in de sportschool? _O-
Of je koopt een weegschaal voor een tientje, dat kan ook
pi_112491847
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Een koffer wegen in de sportschool? _O-
Of je koopt een weegschaal voor een tientje, dat kan ook
Ja naar binnen lopen en doen alsof er niets aan de hand is, wegen en weer naar buiten lopen :P
pi_112491925
Cheap ass :')

:W auto's kijken voor het geval dat.
Heb weinig zin om een dure te kopen voor woon-werk en menn wat is de gemiddelde auto saai :D
pi_112492186
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:

Tink, boh

Kwak, fijn!

Prob, spannend!
Wat Uniek zegt!

Gaat er eigenlijk nog iemand morgen naar de Venusovergang kijken?
Everything has changed
pi_112492473
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
Cheap ass :')

:W auto's kijken voor het geval dat.
Heb weinig zin om een dure te kopen voor woon-werk en menn wat is de gemiddelde auto saai :D
Hoe ist nu?
pi_112493335
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:42 schreef Mini. het volgende:

[..]

Wat Uniek zegt!

Gaat er eigenlijk nog iemand morgen naar de Venusovergang kijken?
Wat is het? :+.
pi_112493507
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Hoe ist nu?
Goed wel :Y stijve nek maar dat gaat wel over.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:13:20 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112494016
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat is het? :+.
Het klinkt alsof je tussen je benen moet kijken met een spiegeltje
pi_112494271
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Het klinkt alsof je tussen je benen moet kijken met een spiegeltje
Ik wilde het niet zeggen :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:23:33 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112494623
Beh gnocchi van de Appie is helemaal niet lekker :') Dus voornamelijk groente, gehakt en tomatensaus gegeten oO<

O: bruine bol met kiprollade, bruine bol met rosbief
L: bak tonijnsalade met tomaat, ui, spinazie, mayo met twee bruine bollen
T: soepstengel
D: zie bovenstaande oO<
T: ?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:26:07 #294
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112494775
Zo. woonkamer, badkamer en keuken zijn gepoetst. Morgen nog stofzuigen, wassen en koffer pakken, en dan kan ik donderdag voor anderhalf/2 maand Zweden verlaten!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:28:13 #295
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112494905
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo. woonkamer, badkamer en keuken zijn gepoetst. Morgen nog stofzuigen, wassen en koffer pakken, en dan kan ik donderdag voor anderhalf/2 maand Zweden verlaten!
en ik heb zin om donderdag weer naast de duutser te slapen. 7 nachtjes naast elkaar slapen, dan een maand elkaar niet zien, en dan een heeeeele tijd elkaar wel zien!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:28:56 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112494939
Maria, kan er mijn vinger niet op leggen maar vind het maar een :{ lijstje..
Kweet niet waarom.
pi_112494945
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Goed wel :Y stijve nek maar dat gaat wel over.
Gelukkig maar :*
pi_112495021
Ik heb zin om onze beestjes weer te zien! Groeien nu zo snel O+
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:30:31 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112495024
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, kan er mijn vinger niet op leggen maar vind het maar een :{ lijstje..
Kweet niet waarom.
Hehe ik snap het denk ik :') Heb ik ook, terwijl het best veel was (zit best heel vol van lunch en D) en ook veggies enzo. Nuja ik weet het ook niet oO< Nu iig opblaasbuik, I blame teh gnocchi :+
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:31:24 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112495078
Lief is verkouden en dat gaat zo:

Snuif..........snuif...... SNUIF!!!
OWWWWWWWWWWWWWWW liefje ;( SNUIF

Mannen :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:31:47 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112495096
mannen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')