Ik weet hetquote:
Doe je aan sport? Wat eet je? Hou je van brocolli?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef Pinoooo het volgende:
IK wil zo graag 5 kilo kwijt.. nog een beetje van de zwangerschap
Waar heb jij 29 graden??quote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef _aurum_ het volgende:
zo, ik heb een mini urbanathlon sessie gehad vanmorgen
Wilde in de cardio ruimte gaan hardlopen want fucking warm buiten. Ga ik om 0605 naar de sportschool is alles al bezetEn de tent ging om 0600 open.
Dus mijn lesje buiten gelopen, terwijl het 29 graden wasEn je hebt veel hellingen en ook een soort flyovers, want je hebt geen kruispunten waar je als voetganger kan oversteken. Dus trap op, bijna doodgaan
dan naar de overkant hobbelen en de trap weer af.
Was wel leuk
IK hou totaal niet van groente!! Gewoon aardappelen met vlees savonds.. ik sport niet beweeg wel veel.. ontbijten doe ik eigenlijk ook nooitquote:Op maandag 4 juni 2012 23:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe je aan sport? Wat eet je? Hou je van brocolli?
Bikkel!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef _aurum_ het volgende:
zo, ik heb een mini urbanathlon sessie gehad vanmorgen
Wilde in de cardio ruimte gaan hardlopen want fucking warm buiten. Ga ik om 0605 naar de sportschool is alles al bezetEn de tent ging om 0600 open.
Dus mijn lesje buiten gelopen, terwijl het 29 graden wasEn je hebt veel hellingen en ook een soort flyovers, want je hebt geen kruispunten waar je als voetganger kan oversteken. Dus trap op, bijna doodgaan
dan naar de overkant hobbelen en de trap weer af.
Was wel leuk
Groente, fruit, volkorenproducten, kwark, vis, etc.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:40 schreef Pinoooo het volgende:
Dik ben ik zeker niet.. en Wat is anders eten? Zoals Wat?
Lijkt ongeveer hetzelfde qua brood, fruit enzo. Iets lagers in suikers eet ik denk ik. Alleen hoeveel is avondeten? Ik eet vaak weinig aardappelen,rijst,pasta, maar veel groente en behoorlijk veel (mager) vleesquote:Op maandag 4 juni 2012 23:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het voor een man maar moeilijk hoor...
Mijn lief eet standaard elke dag:
2 boterhammen boter en kaas
2 boterhammen boter en hagelslag
2 boterhammen boter en pindakaas
500 ml yoghurt met bruine suiker en vla
1 appel
1 kiwi
1 banaan
4 blokjes pure choco
kom soep
1 krentenbol met boter of suikerbrood
Avondeten
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:44 schreef Perruche het volgende:
Jeetje VB, heb jij ooit wel eens een dag dat je niet perfect eet? Bijna ontmoedigend dit
Edit; wel knap hoor
Goedemorgen overigens!
hahahaa Novemquote:
Ik vind het eigenlijk wel supervet klinkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:45 schreef Novem het volgende:
De urbanathlon is een hardloopwedstrijd van 12 km door Amsterdam met minimaal 13 obstakels waar je overheen moet, zoals monkey bars, netten, bussen etc!
Nu ik het zo uittyp klinkt het extra belachelijk dat ik eraan meedoe
Ja de boterhammen zijn volkoren, gisteren was de eerste keer dat ik i.p.v. euroshopper kwaliteit brood kocht.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Hey Vaith, zijn die boterhammen volkoren? Anders kan je dat wel veranderen! Verder zou ik tussen L en D nog een stuk fruit nemen ofzo, dan heb je tenminste 2 stuks fruit, en na je tennissen nog wat yoghurt of ander zuivel want dat heb je nu vrij weinig...
Eet je die citroen "zo"? Is dat lekker? Overigens is alleen een kiwi als T wel echt vet weinig.
Ik vind het gaaf. Apekooi, maar dan andersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:45 schreef Novem het volgende:
De urbanathlon is een hardloopwedstrijd van 12 km door Amsterdam met minimaal 13 obstakels waar je overheen moet, zoals monkey bars, netten, bussen etc!
Nu ik het zo uittyp klinkt het extra belachelijk dat ik eraan meedoe
Oh ja, daarmee stoppen sucks. Ik heb het uiteindelijk met hele kleine beetjes afgebouwd (kwart pil per week eraf ofzo).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ik al een tijdje, maar stoppen was een drama. Stabiel wordt mn situatie voorlopig niet dus ik kan beter nog gewoon doorgaan.
Ik vind AD niet zo slecht ofzo. Sommige mensen of sommigen mensen in bepaalde perioden hebben die gewoon nodig om fatsoenlijk te functioneren. Als het niets doet, of verkeerd werkt, is het gewoon niet het juiste medicijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ik al een tijdje, maar stoppen was een drama. Stabiel wordt mn situatie voorlopig niet dus ik kan beter nog gewoon doorgaan.
Het staat in De Telegraaf.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
He Vik, kan niets vinden over jouw bedrijf in de krant.
Mijn vriendin hoeft niet af te vallenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:19 schreef Perruche het volgende:
Henk, Cruesli!! Jij ketter!!
En Vaith, ik ben alweer vergeten wat je doel was enzosorry. Maar steunt je vriendin je niet met afvallen? Ik instrueer die van mij gewoon om me niet meer te "verleiden" met zijn chocoladecroissants, pizza's en andere meuk. Dan duw ik mijn dikke buik in zijn gezicht en zeg ik "Not. Sexy!". Dan begrijpt ie het
Ah ok, dus je hebt al lang geen overgewicht meer, mooi!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:26 schreef Vaith het volgende:
[..]
Mijn vriendin hoeft niet af te vallenDit is meer iets dat ik voor mezelf doe.
Ik heb niet echt een doelstelling. Misschien wat meer in gezond BMI zitten. Ik kom namelijk net uit de overgewicht klasse ook al heb ik niet het gevoel dat ik daar ooit thuishoorde. Ik ben namelijk breed gebouwd met brede schouders en redelijke spiermassa waar BMI geen rekening mee houdt. Dit zijn mijn gegevens zoals het nu lijkt:
Leeftijd: 23
Gewicht: 83
Lengte: 183
Ik denk dat dit ongeveer mijn streven is:
Leeftijd: 24
Gewicht: 80
Vanaf daar proberen stabiel te houden.
Ja dat is soms nodig bij de andere sexequote:
quote:
Nouja... volgens BMI wel...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah ok, dus je hebt al lang geen overgewicht meer, mooi!
En die van mij is ook dun zat, maar ik probeer hem wel aan z'n verstand te brengen dat ie niet mij lekker moet gaan maken met allerlei lekkere dingen
Oh 85mc, interessant..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:30 schreef the85mc het volgende:
Vaith, dan ben je redelijk met hetzelfde bezig als ik. Weet je je vetpercentage?
Telegraafquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het staat in De Telegraaf.
Is hier iemand die toevallig De Telegraaf leest en het stukje over mijn bedrijf (ws kort stukje) even over kan typen?(evt pm voor de bedrijfsnaam). Anders haal ik in de pauze even een exemplaar.
Hij berekent het volgende:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:35 schreef the85mc het volgende:
Je hebt meters in de sportschool. En op www.dietenlijst.nl kun je vetpercentage berekenen. Zit zo rond 10%. Ik weeg nu 78,5 bij 1,84. Jaar geleden was dat nog tegen de 20% en 88 kg
Ik zal eens op je lijstjes letten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:46 schreef V1z0R het volgende:
Mijn streven is toch ouder worden dan 24Nu ben ik dat al, maar dan nog...
*boks!*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:
planning:
O: havermout met banaan en aardbeien
T: appel
L: uit lunchen ergens
T: wortelsalade
D: salade met appel en ...., gegrilde courgette.
T: wat aardbeien met griekse yoghurt
B: eventueel een rondje wandelen.
Ik ben m'n buikje echt zoooo zat. Er moet echt wat aan gebeuren. Bah.
Hee, ik zie je staan en ineens herinner ik me dat ik over je heb gedroomd vannacht. We fietsten door Amsterdam en je vriendje was er ook bij. Ik heb jouw vriendje nooit gezien, dus dat gezicht heb ik er zelf bij verzonnen. Toen ineens waren we in een soort hotelkamer waar we moesten wachten op iets. Geen idee wat though. En jij vond bovenop de kast sokken van iemand anders, die sokken hadden veters en een strikje, en je was heel blij, want je had koude voeten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:57 schreef Mini. het volgende:
[..]
*boks!*
Alleen vind ik je lijstje van vandaag wel erg weinig. Die salade mag wel goedgevuld zijn.
Wat doe jij op dit moment ook alweer aan beweging? Ik vind het echt zo lastig om af te vallen met alleen maar minder eten zonder door te slaan in té weinig...
Ja, echt goed! Ben nu precies een week bezig en bijna 3 kilo eraf, tweede week gaat wel langzamer hoor als het goed is, maar denk wel dat ik aan het eind van de week kan gaan opbouwen. Ik vind het eigenlijk ook helemaal geen straf, voel me nu prima en eet best lekkere dingen. Alleen omschakeldag is even vervelend, maar als je je rustig houdt, is dat eigenlijk ook goed te doen. Oh en ik wéét dat het beter is om het langzaam te doen, maar dat gaat bij mij zo moeilijk, dat ik dit prefereer. Ik zou ook liever à la Tink een paar weken netjes eten en dan afvallen, maar dat werkt bij mij niet. Dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:05 schreef Nallie het volgende:
Gaat wel goed met de lowcarb he Co?!![]()
Ik heb nog steeds spierpijn en moet vanavond boksen en morgen weer aan de squats
Wel donker haar, maar weet verder niet meer zo goed en je hebt weleens verteld dat die van jou lang is en deze was medium height. Ik geloof dat Robert D. een dwerg is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef Mini. het volgende:
Whehe Co...Je hebt er toch wel een leuke kerel bij verzonnen hè? Type Robert Downey Jr. ofzo?
ik vind het sowieso al knap dat Co in de ochtend vooruit komt van een eitje en twee plakjes hamquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:07 schreef V1z0R het volgende:
Kun je vandaag dan niet beter iets meer vooraf eten, Co? Weet niet in wat voor tent je wat gaat eten?
Dan zijn vreetschuren wel handigKun je jezelf volstouwen met low-carb dingen
750gr rundvlees?! Graag!
En doe de spare-ribs maar vooraf
Misschien snap je het beter als je weet dat ik pas om half 11 ontbijt en om 1 uur/half 2 lunch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:15 schreef An24 het volgende:
[..]
ik vind het sowieso al knap dat Co in de ochtend vooruit komt van een eitje en twee plakjes ham
Ik zou dan eerst krachttraining doen. Je wordt dan wel zwaarder, maar je rustverbranding gaan wel omhoog en kun je daarna makkelijker vet verbranden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:45 schreef Vaith het volgende:
[..]
Hij berekent het volgende:
Gewicht: 83
Middel omtrek 83
Nek: 36
15,6% lichaamsvet...![]()
13kg vet
70 kg vetvrije massa
... ik heb dus nog wel wat af te vallen of spiermassa om op te bouwen
Mijn meneer lijkt ook totaal niet op Robert Downey Jr (hij is blond, om te beginnen), maar als je dan toch in een droom aan een willekeurige kerel gekoppeld wordt...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel donker haar, maar weet verder niet meer zo goed en je hebt weleens verteld dat die van jou lang is en deze was medium height. Ik geloof dat Robert D. een dwerg is.
Oh en die sokken waren echt cute. Als ik tijd heb vanmiddag zal ik ze eens tekenen.
Wat doe je voor half elf dan? Ik kan zonder echt ontbijt helemaal niks..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien snap je het beter als je weet dat ik pas om half 11 ontbijt en om 1 uur/half 2 lunch?
Kunt je lichaam snel ergens aan laten wennen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat doe je voor half elf dan? Ik kan zonder echt ontbijt helemaal niks..
Niet ontbijten is vanaf 9:00 constant een maag die lawaai maakt.. Dus ja die geeft wel aan dat ik moet eten. Rond half 12 begint ie opnieuw en om 3 uur weerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kunt je lichaam snel ergens aan laten wennen.
Heb per slot van rekening het ook ooit 1,5jr uitgehouden op minder dan 1000kcal per dag.
Nu had ik ook de wereld aan kcals om m'n middel zitten natuurlijk.
Weet zo niet hoe 'dik' m'n nek is, maar krijg de kraag van m'n 3XL overhemd niet dicht
Dat bestaat wel alquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mijn meneer lijkt ook totaal niet op Robert Downey Jr (hij is blond, om te beginnen), maar als je dan toch in een droom aan een willekeurige kerel gekoppeld wordt...
Sokken met veters lijkt me trouwens best leuk! Dat niemand dat ooit eerder bedacht heeft...
Slapen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat doe je voor half elf dan? Ik kan zonder echt ontbijt helemaal niks..
Damn V1z! Dat je dat trok...sportte je er ook bij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kunt je lichaam snel ergens aan laten wennen.
Heb per slot van rekening het ook ooit 1,5jr uitgehouden op minder dan 1000kcal per dag.
Nu had ik ook de wereld aan kcals om m'n middel zitten natuurlijk.
Weet zo niet hoe 'dik' m'n nek is, maar krijg de kraag van m'n 3XL overhemd niet dicht
Yup!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien snap je het beter als je weet dat ik pas om half 11 ontbijt en om 1 uur/half 2 lunch?
Ah, hier (damn wat een mini-plaatjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat bestaat wel al. Ik heb laatst heel schattige babysokjes gezien met de afdruk van een soort all-star schoentje erop + veters. Kan ik nu natuurlijk niet meer vinden
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
zooo KOUD hier! Heb 2 truien aan. Juni
Cutequote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah, hier (damn wat een mini-plaatje):
[ afbeelding ]
Wintertight met 16 graden? Lijkt me bloedheet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik ga vanavond iig met lange mouwen lopen en miss trek ik m'n wintertight ook wel weer uit de kast
Cute!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah, hier (damn wat een mini-plaatje):
[ afbeelding ]
Nee, wel veel wandelen en fietsen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Damn V1z! Dat je dat trok...sportte je er ook bij?
Ben je daardoor zoveel afgevallen? Of is het er later weer bijgekomen?
Lach maar, ik ben blij met mijn kleine voetjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:
Bang dat die zelfs Mini te klein zijn, Phaidra![]()
Ja, ik heb wat basisdingetjes. Niet te veel, want je weet natuurlijk niet welke maat hij heeft. Nou verwachten wij een ukkie, dus zal hij waarschijnlijk maat 50 nog wel even passen, maar toch heb ik daar niet zo heel van van gekocht. Kan natuurlijk altijd nogquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef Mini. het volgende:
[..]
Cute!Heb je de hele babygarderobe al klaar liggen trouwens, of hoe gaat dat?
[/babyn00b]
Het is nu echt niet lang meer hè?
Wel goed dat je dat doet. Ik zou allemaal excuses hebben om tijdens lunchtijd niet te gaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Lach maar, ik ben blij met mijn kleine voetjes.Maat 40 ofzo zou met mijn lengte ook niet best zijn...
Welke maat heb jij eigenlijk? Mijn meneer heeft 49, 12 maten meer dan ik.
Bah, ik vind dat fitnessen in de lunchpauze eigenlijk best onhandig. Weet niet of ik nu nog iets moet eten of niet. Ik hoop echt dat ik na vandaag ook op andere tijden kan...
Damn, 49 is echt huge! Hij moet zeker wel naar speciale winkels voor die maat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Lach maar, ik ben blij met mijn kleine voetjes.Maat 40 ofzo zou met mijn lengte ook niet best zijn...
Bah, ik vind dat fitnessen in de lunchpauze eigenlijk best onhandig. Weet niet of ik nu nog iets moet eten of niet. Ik hoop echt dat ik na vandaag ook op andere tijden kan...
Heb nog net geluk dat ik 47 heb, dan hoef je niet zo te zoeken naar goede schoenen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, die vind ik ook echt heel sexy!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef Mini. het volgende:
Whehe Co...Je hebt er toch wel een leuke kerel bij verzonnen hè? Type Robert Downey Jr. ofzo?
Oh wauw dat gaat rap!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat basisdingetjes. Niet te veel, want je weet natuurlijk niet welke maat hij heeft. Nou verwachten wij een ukkie, dus zal hij waarschijnlijk maat 50 nog wel even passen, maar toch heb ik daar niet zo heel van van gekocht. Kan natuurlijk altijd nog. De eerste dagen komen we wel door!
Nog 2,5 week tot D-Day
Nu is het juist de enige tijd waarop ik kan gaan (omdat je in het begin onder begeleiding moet) dus da's ook wel weer een mooie stok achter de deur.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel goed dat je dat doet. Ik zou allemaal excuses hebben om tijdens lunchtijd niet te gaan
Jouw meneer lijkt ook al zo op hem.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, die vind ik ook echt heel sexy!.
Allebei woest aantrekkelijk, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef Mini. het volgende:
[..]
Jouw meneer lijkt ook al zo op hem.Ach ja, je kunt altijd dromen...
Hoe gaat het eigenlijk met Baardmans en zijn werkperikelen?
Dat wel natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Allebei woest aantrekkelijk, toch?.
Hij heeft nog steeds te veel werk en hij krijgt daar weinig steun in van z'n baas, maar hij zorgt er zelf heel goed voor dat 'ie niet meer te veel overwerkt, dus dat vind ik heel goed van hem! Hij is nu altijd wel tussen zes en half zeven thuis, dus prima!
Binnenkort weer eens quizzen, trouwens?
Aan de hand van zo'n website je vetpercentage meten lijkt me echt NIET nauwkeurigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:35 schreef the85mc het volgende:
Je hebt meters in de sportschool. En op www.dietenlijst.nl kun je vetpercentage berekenen. Zit zo rond 10%. Ik weeg nu 78,5 bij 1,84. Jaar geleden was dat nog tegen de 20% en 88 kg
Ik zal eens op je lijstjes letten.
Is het ook niet. maar je kunt wel vooruitgang zien. Eerst zat ik rond de 20%. En zo onbetrouwbaar zal deze methode ook niet zijn, het amerikaanse leger gebruikt deze methode als intake..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Aan de hand van zo'n website je vetpercentage meten lijkt me echt NIET nauwkeurig
Nou het verschil is bij mij 5 %quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Is het ook niet. maar je kunt wel vooruitgang zien. Eerst zat ik rond de 20%. En zo onbetrouwbaar zal deze methode ook niet zijn, het amerikaanse leger gebruikt deze methode als intake..
Met een tanita weegschaal...quote:
tanita zit ik rond de 15/16quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:03 schreef the85mc het volgende:
Die dingen zijn ook onnauwkeurig.. En welke geeft lager aan dan? Ik vermoed dat de rekenmethode lager aangeeft, want zo'n weegschaal meet alleen je onderlichaam, en als vrouw heb je daar vaker wat meer vet dan aan je bovenlichaam.
Het is maar net hoe je lichaamsbouw is I guess..Heb je weinig heup, dan is de uitkomst gewoon lager, ondanks dat je misschien meer vet hebt op andere plekken. Dan iemand met bredere heupen en minder vet op andere plekken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:05 schreef the85mc het volgende:
Ow huh dat ahd ik niet verwacht. In een ander topic had ik ook iemand gevraagd (die had ook op zo'n weegschaal gestaan) en daarbij gaf de rekenmethode 3% lager..
Bij mij is 1 kilo verschil ong 1 cm meer of minder op mijn heupen en taille, wel grappig hehe.quote:
Ontdooien! En droogdeppen. Anders krijg je gekookt taai vlees.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:23 schreef Mixende_match het volgende:
Moge, niet alles bijgelezen, maar wel 2 nieuwe's voorbij zien komen
Verder, Vik, lekker logisch van je bedrijf dus
Verder gisteren naar primark geweest en een Sting outlet, leuke dingen gekocht![]()
En morgen ga ik met m'n ouders richting Antwerpen een daagie shoppen! (ook al heb ik geen geld, tis wel gezellie met ze)
Nu even een lijstje, van de afgelopen dagen post ik maar niet![]()
O: Mag yog met muesli (bleehhh wordt t echt zat!)
T: Niks, want niks in huis en collega is nog weg
L: 3x volk bth pindakaas - kaas
T: Weet ik nog niet
D: Weet ik eigenlijk ook nog niet..
Ik heb bevroren filetlapjes, moet ik die van te voren ontdooien voordat ik ze in de pan doe, of kan ik ze bevroren en al in de pan doen?
Mwah, denk t niet, tis geloof ik niet vakantie. Maar Primark is zowieso wel druk/rommelig hoor!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:29 schreef Chicolate het volgende:
Oeh Primark, nog best een idee om daar na mijn rijles naartoe te gaan ... ben er nog nooit geweest en woon vlakbij Zaandam tegenwoordig. Of zou dat te druk/rommelig zijn nu?
Thx! Als ik t r nu uithaal, en gewoon op bord zet in koelkast, is t vanaaf (6u) dan goed? /kooknoobquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ontdooien! En droogdeppen. Anders krijg je gekookt taai vlees.
Hebben ze er ook wijde dunne blouse/jurk dingen die ik in de zomer over mijn shirts heen kan doen als ik verbrand ben/muggen wil weren?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:31 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Mwah, denk t niet, tis geloof ik niet vakantie. Maar Primark is zowieso wel druk/rommelig hoor!!
Ik zou het nu buiten de koelkast doen geloof ik. Denk niet dat het in de koelkast genoeg ontdooit voor 6 uur. Of toch in de koelkast en het laatste beetje per magnetron ontdooien. (NIET op de hoogste standquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:31 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Thx! Als ik t r nu uithaal, en gewoon op bord zet in koelkast, is t vanaaf (6u) dan goed? /kooknoob
Jup, van die transparante dingen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hebben ze er ook wijde dunne blouse/jurk dingen die ik in de zomer over mijn shirts heen kan doen als ik verbrand ben/muggen wil weren?En goedkope (strakke) onderjurkjes? /themashoppen.
Ja zulke inderdaad, liefst iets hoger gesloten en in een lichte kleur. Hoeft er niet leuk uit te zien, ik wil ze alleen omdat ik een maand in Afrika rond ga lopen in malaria-gebied. En niet perse levend opgevreten wordt door muggen, maar ook niet in mijn winterse longsleeves wil rondlopen overdagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:40 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Jup, van die transparante dingen?
[ afbeelding ]
Die hebben ze wel, niet echt in superleuke printjes.
En die strakke onderjurkjes volgens mij ook, niet echt naar gekeken.
Denk dat ze dat wel hebben hoor. Zowieso hele leuke sieradenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zulke inderdaad, liefst iets hoger gesloten en in een lichte kleur. Hoeft er niet leuk uit te zien, ik wil ze alleen omdat ik een maand in Afrika rond ga lopen in malaria-gebied. En niet perse levend opgevreten wordt door muggen, maar ook niet in mijn winterse longsleeves wil rondlopen overdag.
Je gaat naar Afrika?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zulke inderdaad, liefst iets hoger gesloten en in een lichte kleur. Hoeft er niet leuk uit te zien, ik wil ze alleen omdat ik een maand in Afrika rond ga lopen in malaria-gebied. En niet perse levend opgevreten wordt door muggen, maar ook niet in mijn winterse longsleeves wil rondlopen overdag.
Ook jij kunt naar Afrika als je wilt!quote:
Als ik de loterij winquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ook jij kunt naar Afrika als je wilt!
Goed bezig!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:02 schreef Siral het volgende:
Zo ik heb net alle dingen die ik moest invullen/uitprinten/kopieeren opgestuurd naar mijn toekomstige opleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker verse kippensoep met veeeel groente gegeten net. Nom! En zo even nog wat anders scoren
Verder niet bijgelezen hiero. Oh, wel geprobeerd Syreen's adres te achterhalen, maar ik kan het in de systemen hier niet vinden...
Dat valt best mee. In Afrika kun je behoorlijk goedkoop rondreizen, zeker als je de tijd hebt.quote:
Chico gaat vrijwilligerswerk doen o.a., dan hoeft het echt niet duur te zijn denk ik?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goed bezig!
Afrika is zoooo tofBen er in 2008 (2007?) eens geweest met Martijn. Safari is geweldig, vakantie was awesome!
![]()
Wat is die ene neger blankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker verse kippensoep met veeeel groente gegeten net. Nom! En zo even nog wat anders scoren
Verder niet bijgelezen hiero. Oh, wel geprobeerd Syreen's adres te achterhalen, maar ik kan het in de systemen hier niet vinden...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Haha, ja he? Ik kreeg net al een whatsappje van MI die nogal in shock was/is over zijn witte sportsokken ookquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, ja he? Ik kreeg net al een whatsappje van MI die nogal in shock was/is over zijn witte sportsokken ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ERR MAH GERD!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Heb je daar echt genoeg aan? Ik heb toch echt wel 8 uur nodig...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:16 schreef the85mc het volgende:
Ow men, ik weet niet wat ik heb de laatste tijd. Vandaag thuis dagje werken. Ben ik in slaap gevallen op de bank tijdens lunch. Ik slaap normaal toch 6,5-7 uur per nacht en dat zou genoeg moeten zijn.
Edit: tijd voor koffie dus
Als je je op de mailinglijst hebt gezet heb je gisteren een mailtje gekregen voor 1 van de laatste 1000 plaatsen, maar las op Twitter dat ze gistermiddag al allemaal uitverkocht zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef Probability het volgende:
Ik hoor net dat je je toch wel in kon schrijven voor de urbanlohn! Heeft iemand dat gedaan?
Salade met een broodje? Soep met een broodje? Pastasalade? Omelet met een broodje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef LieLie het volgende:
Ik moet alleen eten vanavond! Hou ik helemaal niet van, dus ik grijp altijd naar heel simpel. Iemand nog ideeën?
quote:
Eet ik morgen! Salade nicoisequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef the85mc het volgende:
Salade nicoise met veel tonijn..
Ik vind bruine bonen met spek echt niet lekker..
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef the85mc het volgende:
Salade nicoise met veel tonijn..
Ik vind bruine bonen met spek echt niet lekker..
Blackberryquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Blackberry met Rum?
Bruine bonen met rijst?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:12 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ff een werkpauze, vanaf 8:30 tot nu non-stop bezig geweest. Dat doe ik anders nooit
Oh? Linkje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:13 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik ook niet
Weet nu dus wel dat Jolanthe hele lelijke neptanden en opgepompte lippen heeft
Als ik grote verpakkingen koop, gaat het er bij mij ook in het groot door heenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:18 schreef V1z0R het volgende:
dobbelspek in bulk (1kg) heb je al voor 5,60. *voortaan een kilo tegelijk koopt*
Hmm, iets met ei kan ik wel doen. Eet ik niet vaak. Met wat gerookte zalm erbij!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Salade met een broodje? Soep met een broodje? Pastasalade? Omelet met een broodje?
Iets te maken met je nieren? Of iets anders?quote:
Geen idee. Dan zou ik eerst naar de dokter moeten om het uit te laten zoeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Iets te maken met je nieren? Of iets anders?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als ik grote verpakkingen koop, gaat het er bij mij ook in het groot door heen
Ja daaromquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
Als jij gaat voor prestatieverbeteringen zul je toch altijd KH's moeten nemen na het hardlopen, Vik!?
Oh komt Chloe van het weekend!?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
Als jij gaat voor prestatieverbeteringen zul je toch altijd KH's moeten nemen na het hardlopen, Vik!?
[..]ja, wat je niet hebt kan ook niet op natuurlijk.
Zat te denken, heb net berekent dat een functioneel goede D best goedkoop kan.
Nu leek het mij wel een leuk idee om m'n eetpatroon een poosje om te gooien van luxe naar zo goedkoop mogelijk.
Uitgaande van een inname van 3000kcal per dag met daarin voldoende groente en fruit, en elke dag gezonde vetten.
Van 't weekend samen met Chloe maar eens een plannetje uitstippelen.
Ah ok, ik dacht dat je iets aan je nieren had laatst en dat dit misschien een symptoom isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Dan zou ik eerst naar de dokter moeten om het uit te laten zoeken.
Wat is happers?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:44 schreef Perruche het volgende:
ik doe een lijstje, pah!
O: muesli met magere yoghurt
T: 35 gr gemengde noten (pecan, macadamia, cashew)
L: 250 gr salade (sla, courgette, tomaat, wortel), 250 ml romige groentesoep, grote bth kaas
T: happers
T: kwark waar ik nog geen zin in heb, met een peer en honing
B: 2x20 minuten fietsen
D: weet nog niet.
Trouwens even spammen;
http://www.red-een-kaas.nl/
Heb jij een bijzondere pratende kat, of is er toevallig een vriendinnetje in leven met dezelfde naam als jouw kat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
Van 't weekend samen met Chloe maar eens een plannetje uitstippelen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:48 schreef V1z0R het volgende:
ONTBIJTKOEK ALARM!
"Lekkere en gezonde repen"Jaja, 40% suiker is gezond!
Hij wilde gewoon even vertellen dat Chloe dit weekend komtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij een bijzondere pratende kat, of is er toevallig een vriendinnetje in leven met dezelfde naam als jouw kat?
Je kunt met je kat overleggen:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij een bijzondere pratende kat, of is er toevallig een vriendinnetje in leven met dezelfde naam als jouw kat?
quote:
quote:Happers zijn lekkere en gezonde repen op basis van ontbijtkoek. Eén reep bevat minder dan 1 gram vet per reep, 0 % cholesterol en slechts 81 kCal per reep. Daarnaast zit de reep boordevol druivensuiker voor directe energie!
Happers Vetarm is dus het ideale tussendoortje voor als je even wat energie nodig hebt, maar ook aan de lijn denkt!
Happers Vetarm is verkrijgbaar in de supermarkt in een doosje met 8 repen
Klinkt goed, bomvol druivensuiker en vetvrijquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef Novem het volgende:
[..]
Klinkt goed, bomvol druivensuiker en vetvrij
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef Perruche het volgende:
[..].
Ik ben niet roomser dan de paus ofzo hoor
Voor het hardlopen bijv.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou het kan best even goed zijn hoor, snelle suikers
Oui! Als ik om 9 uur al ga sporten neem ik ook het liefst een sneetje brood met chocopasta ofzoiets. Even een kickstart als je net uit bed komt rollenquote:
Klopt.quote:
Ik heb een proefabbo op Runnersworld! Deze maand komt de eerste als het goed isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klopt.
In het blad Runnersworld (wat een leuk blad is dat zeg! De tandarts heeft ze liggen en daar was ik laatst een keer teveel) stond dat je voor het hardlopen beter normale beschuit met boter en suiker kon eten dan volkorenbeschuit
Tof!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een proefabbo op Runnersworld! Deze maand komt de eerste als het goed is.
Zeg ook niet dat het niet mag, voor het sporten juist handig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou het kan best even goed zijn hoor, snelle suikers
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb deze toevallig gehaald van het weekend:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik 'm vanavond eens ga doorlezen en ga turven hoeveel van de 109 vragen er over beha's en borsten gaan.
Mooi lijstje, maar die karnemelk met whey klinkt vies hoor! hoeveel kcals is dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:28 schreef An24 het volgende:
Ik zie mooie lijstjes mensenandijviestampot is ook wel erg jum. Een keer als ik alleen ben, want Freud houdt er niet van.
Mijn lijstje gaat tot nu toe best aardig:
Nee joh, juist niet. Smaakt naar een heerlijke milkshake. Met ijsblokjes had hij compleet geweest! Deze combi is in totaal 248 kcal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mooi lijstje, maar die karnemelk met whey klinkt vies hoor! hoeveel kcals is dit eigenlijk?
Mijn exotische vriendje vindt andijviestamp heerlijk.
Ik doelde eigenlijk op je hele lijstjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet. Smaakt naar een heerlijke milkshake. Met ijsblokjes had hij compleet geweest! Deze combi is in totaal 248 kcal.
Nog niet helemaal tevreden, wil eigenlijk minimaal 2 stuks fruit, en iets anders vinden voor tussendoortje op mijn werk/school.Maar het fruit weer meenemen is niet een optie. Het ontbijt is inderdaad niet bepaald gezond, maar een ben totaal geen makkelijke eter in de morgen, dus iets daarvoor vinden is wat lastiger.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:52 schreef Perruche het volgende:
Ben je tevreden met hoe je nu eet xliefs of vind je dat je nog wel wat zou kunnen/willen veranderen?
Hoezo kan je geen fruit meenemen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:56 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Nog niet helemaal tevreden, wil eigenlijk minimaal 2 stuks fruit, en iets anders vinden voor tussendoortje op mijn werk/school.Maar het fruit weer meenemen is niet een optie. Het ontbijt is inderdaad niet bepaald gezond, maar een ben totaal geen makkelijke eter in de morgen, dus iets daarvoor vinden is wat lastiger.
Ohw! Ik zal op 1500 komen met dit lijstje. Geen sport vandaag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op je hele lijstjehet lijkt weinig, maar misschien verkijk ik me!
Ah duidelijk! Wel vervelend zo'n laag onderhoud zeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:11 schreef An24 het volgende:
Onderhoud zit op 1375. Komt doordat ik niet overdreven veel kan bewegen, vanwege de EDS. Daarnaast heb ik een kantoorbaan.
Ik ben 1.66, weeg tussen de 60-62 kilo en wil het liefste 58 wegen. Maar ik ben zo ook tevreden, dus af en toe doe ik een poging om het onder de 60 te krijgen.
Klopt. Ik merk het verschil al met jillian. En dat is maar 27 minuten per keer incl. warming-up en cooling down. en ik doe het maar een paar keer per week.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:19 schreef Novem het volgende:
[..]
Ah duidelijk! Wel vervelend zo'n laag onderhoud zeg.
En wat een verschil kan sporten maken, want met vergelijkbare stats en 3 keer per week sporten kan je onderhoud al snel naar 2200 stijgen.
Is dat niet je BMR? Of heb je echt totaal geen beweging? Want als ik die stats invul met weinig activiteit/beweging kom ik op een onderhoud van ongeveer 1600 a 1650? Met echt geen beweging is je BMR inderdaad gelijk aan je onderhoud.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:11 schreef An24 het volgende:
Onderhoud zit op 1375. Komt doordat ik niet overdreven veel kan bewegen, vanwege de EDS. Daarnaast heb ik een kantoorbaan.
Ik ben 1.66, weeg tussen de 60-62 kilo en wil het liefste 58 wegen. Maar ik ben zo ook tevreden, dus af en toe doe ik een poging om het onder de 60 te krijgen.
Een banaan wordt meestal plat, Een appel ben ik behoorlijk zat van..Peren ook. Mandarijnen zijn niet lekker (vind ik!) op dit moment, en aardbeien en dergelijke vind ik gewoon lastig om mee te nemen. Dus ben opzoek naar iets vullends maar liefst wel low crab.quote:
Ik baal er ook van hoor. Voordat de EDS de hoofdrol ging spelen liep ik 30 km per week hard en deed ik ook nog twee keer per week aan fitness. Ik mis dat heel erg, zowel mentaal als fysiek. Soort rouwverwerking. Ik had daarna ook veel moeite om de kcals af te bouwen, omdat ik natuurlijk veel meer at. Ik kwam toen weer een beetje aan tot 64 kilo. Sindsdien blijf ik het toch maar bijhouden wat ik eet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:19 schreef Novem het volgende:
[..]
Ah duidelijk! Wel vervelend zo'n laag onderhoud zeg.
En wat een verschil kan sporten maken, want met vergelijkbare stats en 3 keer per week sporten kan je onderhoud al snel naar 2200 stijgen.
Crab is inderdaad best low carb.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:25 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Een banaan wordt meestal plat, Een appel ben ik behoorlijk zat van..Peren ook. Mandarijnen zijn niet lekker (vind ik!) op dit moment, en aardbeien en dergelijke vind ik gewoon lastig om mee te nemen. Dus ben opzoek naar iets vullends maar liefst wel low crab.
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:23 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Is dat niet je BMR? Of heb je echt totaal geen beweging? Want als ik die stats invul met weinig activiteit/beweging kom ik op een onderhoud van ongeveer 1600 a 1650? Met echt geen beweging is je BMR inderdaad gelijk aan je onderhoud.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Crab is inderdaad best low carb.
Fruit trouwens niet.
Blikje crab mee?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:25 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Een banaan wordt meestal plat, Een appel ben ik behoorlijk zat van..Peren ook. Mandarijnen zijn niet lekker (vind ik!) op dit moment, en aardbeien en dergelijke vind ik gewoon lastig om mee te nemen. Dus ben opzoek naar iets vullends maar liefst wel low crab.
Appels, je hebt ze in zoveel verschillende smaken!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:25 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Gedroogd fruit kan ook nog!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:25 schreef xliefs. het volgende:
[..]
quote:
Logies of all-in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, vind het lijstje nogal suikerrijk en is het genoeg voor je?
Koekjes zijn koekjes al maak je ze zelf
We zijn even 'veroordeeld' tot een vakantie is het hoogseizoen.
Schrik van de prijzen!
Aangezien het niet onze hoofdvakantie is mag het wel wat goedkoper en makkelijker.
Wat is feitelijk het goedkoopt?
logies?
logies ontbijt?
half pension
al inn
3 personen, maakt niet zoveel uit waar, binnen 4 uur vliegen.
Eten moet goed zijn
Kan ook niet alles hebben vrees ik! Maar liever wel carb door middel van fruit, dan een koekje!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:43 schreef Tinkepink het volgende:
Gedroogd fruit is alleen niet echt low carb xliefs. In tegendeel zelfs.
waar zit de suiker, behalve de koekjes? in het fruit...Dat vind ik niet zo erg, eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, vind het lijstje nogal suikerrijk en is het genoeg voor je?
Koekjes zijn koekjes al maak je ze zelf
We zijn even 'veroordeeld' tot een vakantie is het hoogseizoen.
Schrik van de prijzen!
Aangezien het niet onze hoofdvakantie is mag het wel wat goedkoper en makkelijker.
Wat is feitelijk het goedkoopt?
logies?
logies ontbijt?
half pension
al inn
3 personen, maakt niet zoveel uit waar, binnen 4 uur vliegen.
Eten moet goed zijn
Wel met mate dan, want is inderdaad vrij hoog in suikers! Maar wel gezond. Ik doe vaak een combi met wat nootjes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:38 schreef xliefs. het volgende:
Gedroogd fruit is een goede optie! Dat vind ik denk ik ook wel erg fijn om mee te nemen. Ik hou gewoon niet van het geklieder in een kantine waarbij ik de helft nog moet klaar maken, thuis maakt me dat niet uit. Het gedroogde fruit ga ik naar kijken/proberen! bedankt!
Uniek mag me corrigeren, maar het zit meer in de combi over de hele dag denk ik. Op een dag dat ik veel fruit eet, zou ik geen koekjes en geen wortels eten. Wortels bevatten ook best wat suiker. Maar goed, verder prima lijstje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar zit de suiker, behalve de koekjes? in het fruit...Dat vind ik niet zo erg, eerlijk gezegd...
Als er (al dan niet financiele) eer aan te behalen valt zou ik er voor gaan!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Grom. Ik baal. Ontzettend. Een paar jaar geleden heb ik een businessvoorstel gedaan aan een groot bedrijf. Idee is afgewezen vanwege niet economisch haalbaar. En nu zijn ze met een concurrent in zee gegaan. En het ergste is nog, ik zie mijn teksten uit mijn voorstel letterlijk terug in het persbericht(bewijsbaar).
Maarja, om nu een rechtzaak aan te spannen...
Okay, das ook wel weer waar!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef Novem het volgende:
Jagar, op een dag dat je zegt dat je je buik zat bent en dat er iets moet veranderen toch 2 koekjes eten vind ik apart.
Zo schiet het niet op natuurlijk!
Ik heb eigenlijk geen zin in gedoe en rechtzaken enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Okay, das ook wel weer waar!
Tink, wat vervelend. Is het de energie die het zou kosten om een zaak aan te spannen? Klinkt wel als als overweegbaar en niet meer dan logisch.
Meh, vervelendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen zin in gedoe en rechtzaken enzoEn het is echt een heeeeel groot concern. De kans is klein dat ik het win van een legertje advocaten. Iets met gelijk hebben en gelijk krijgen.
Snap ik. Positief punt: blijkbaar zijn je ideeen topquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen zin in gedoe en rechtzaken enzoEn het is echt een heeeeel groot concern. De kans is klein dat ik het win van een legertje advocaten. Iets met gelijk hebben en gelijk krijgen.
Ik snap wel dat je geen behoefte hebt aan een eindeloos gevecht, maar ik weet niet of ik persoonlijk met zulk onrecht zou kunnen levenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zijn ze inderdaad. En het zijn er nog veel ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Snap ik. Positief punt: blijkbaar zijn je ideeen top
Ik weet dat het zo niet opschiet. Voor de rest weet ik ook dat die 2 koekjes niet goed zijn. Het commentaar was ook meer gevraagd over de rest van het lijstje. En verder denk ik ook dat die 2 koekjes me niet dik maken/niet doen afvallen, want het waren miniscule koekjes, en voor de rest is m'n lijstje qua kcal aan de magere kant.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef Novem het volgende:
Jagar, op een dag dat je zegt dat je je buik zat bent en dat er iets moet veranderen toch 2 koekjes eten vind ik apart.
Zo schiet het niet op natuurlijk!
Ben ook niet ontevreden. Wel wat hoog in kcalorien volgens mij, maar niet ongezond.quote:
Ik ben wel door een natuurpark gereden in Zimbabwe. Maar ofd at nu safari is, dat weet ik niet. Was wel heeeel erg tof. Ik wil echt graag weer die kant op. Misschien najaar 2013, veldonderzoek voor m'n promotieonderzoek. Let's see.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat valt best mee. In Afrika kun je behoorlijk goedkoop rondreizen, zeker als je de tijd hebt.
Werk jij eigenlijk op dit moment? Je had toch een baantje in een lunchroom ofzo?
Ik ben trouwens wel al een paar keer in Afrika geweest, maar dus nooit op safari geweest daar. Op de een of andere manier kom ik steeds in Nep Afrika terecht.
Ja, calorieën vond ik wat lastig inschatten, maar inhoudelijk vond ik 'm mooi!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben ook niet ontevreden. Wel wat hoog in kcalorien volgens mij, maar niet ongezond.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Hier werkt een banaan goed voor een kort loopje. Maar korte loopjes doe ik eigenlijk alleen 's avonds, dus dan heb ik al genoeg gegeten.
Overigens heb ik al een eeuwigheid geen mueslireep meer gehad, goed hè, Jagär?.
Heb je het voorstel bij ze achtergelaten dan? Hetgeen wij voor de klant maken is automatisch van de klant, althans, zo staat dat doorgaans in de voorwaarden (dan is er dus een contract afgesloten). Onze eigen voorwaarden moeten voorkomen dat de klant het doorspeelt naar concurrenten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Grom. Ik baal. Ontzettend. Een paar jaar geleden heb ik een businessvoorstel gedaan aan een groot bedrijf. Idee is afgewezen vanwege niet economisch haalbaar. En nu zijn ze met een concurrent in zee gegaan. En het ergste is nog, ik zie mijn teksten uit mijn voorstel letterlijk terug in het persbericht(bewijsbaar).
Maarja, om nu een rechtzaak aan te spannen...
Het was een iets ander traject. Iets te ingewikkeld om hier toe te lichten. Maar mijn voorstel was dus niet tegen betaling.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heb je het voorstel bij ze achtergelaten dan? Hetgeen wij voor de klant maken is automatisch van de klant, althans, zo staat dat doorgaans in de voorwaarden (dan is er dus een contract afgesloten). Onze eigen voorwaarden moeten voorkomen dat de klant het doorspeelt naar concurrenten.
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:23 schreef Goodbye het volgende:
Was dit voor iets anders dan die sollicitatie van laatst, Prob? Fijn dat het goed ging!
Obvious, vliegveldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:28 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand nog een tip waar ik mijn koffer kan wegen zonder eigen weegschaal? Bij de sportschool of zo?
O ja dan kan ik weer best lang terug naar huis als m'n koffer te zwaar isquote:
Ja naar binnen lopen en doen alsof er niets aan de hand is, wegen en weer naar buiten lopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Een koffer wegen in de sportschool?![]()
Of je koopt een weegschaal voor een tientje, dat kan ook
Wat Uniek zegt!quote:
Hoe ist nu?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
Cheap assauto's kijken voor het geval dat.
Heb weinig zin om een dure te kopen voor woon-werk en menn wat is de gemiddelde auto saai
Wat is het?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:42 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wat Uniek zegt!
Gaat er eigenlijk nog iemand morgen naar de Venusovergang kijken?
Goed welquote:
Het klinkt alsof je tussen je benen moet kijken met een spiegeltjequote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je tussen je benen moet kijken met een spiegeltje
en ik heb zin om donderdag weer naast de duutser te slapen. 7 nachtjes naast elkaar slapen, dan een maand elkaar niet zien, en dan een heeeeele tijd elkaar wel zien!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo. woonkamer, badkamer en keuken zijn gepoetst. Morgen nog stofzuigen, wassen en koffer pakken, en dan kan ik donderdag voor anderhalf/2 maand Zweden verlaten!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed welstijve nek maar dat gaat wel over.
Hehe ik snap het denk ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, kan er mijn vinger niet op leggen maar vind het maar eenlijstje..
Kweet niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |