abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2012 @ 23:26:36 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112455828
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 4 juni 2012 @ 23:27:22 #2
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112455883
fipo!
Kwak
  maandag 4 juni 2012 @ 23:28:48 #3
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112455976
en op dit hoogtepunt ga ik maar naar bed. ik besef net dat ik daar net alle kleren die ik moet opruimen op gegooid had toen ik besloot wat te gaan eten... ik moet dus was opruimen voor ik kan slapen, want de bed-bank-shuffle gaat nu echt niet meer lukken...

(schone was op t bed, schone was op de bank, slapen, schone was op t bed, schone was op de bank, etc.)

:')
Kwak
  maandag 4 juni 2012 @ 23:29:25 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112456015
Plannen en uitvoeren Kwakje :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 4 juni 2012 @ 23:29:29 #5
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_112456020
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Dit is ook niet jouw topic :P
Ik weet het :@ ...maar het moest even :7
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_112456177
zo, ik heb een mini urbanathlon sessie gehad vanmorgen :P

Wilde in de cardio ruimte gaan hardlopen want fucking warm buiten. Ga ik om 0605 naar de sportschool is alles al bezet :') En de tent ging om 0600 open.

Dus mijn lesje buiten gelopen, terwijl het 29 graden was :') En je hebt veel hellingen en ook een soort flyovers, want je hebt geen kruispunten waar je als voetganger kan oversteken. Dus trap op, bijna doodgaan :P dan naar de overkant hobbelen en de trap weer af.

Was wel leuk :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 4 juni 2012 @ 23:31:56 #7
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_112456194
IK wil zo graag 5 kilo kwijt.. nog een beetje van de zwangerschap :s)
'M'n nieuwe accountje ... groetjes Pinoooo
  maandag 4 juni 2012 @ 23:32:40 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112456237
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef Pinoooo het volgende:
IK wil zo graag 5 kilo kwijt.. nog een beetje van de zwangerschap :s)
Doe je aan sport? Wat eet je? Hou je van brocolli?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112456251
Uniek: plannen was erg lastig. Na avond weg met Freud in hotel geslapen. Na ontbijt direct naar huis, douch gepakt en naar kantoor gegaan. Snel twee overleggen voorbereid, bij eerste overleg geluncht met appeltaart :').

Tweede overleg was tot half vier en toen eindelijk een pistoletje met kipfilet op. Thuis wel gewoon gegeten met wokje van groenten en rijst. Daarna kitten weg gebracht. Savonds nog craqottes met paturain. En thee.

/stomme dag. :D
  maandag 4 juni 2012 @ 23:33:14 #10
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_112456271
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef _aurum_ het volgende:

Wilde in de cardio ruimte gaan hardlopen want fucking warm buiten. Ga ik om 0605 naar de sportschool is alles al bezet :') En de tent ging om 0600 open.

Dus mijn lesje buiten gelopen, terwijl het 29 graden was :') En je hebt veel hellingen en ook een soort flyovers, want je hebt geen kruispunten waar je als voetganger kan oversteken. Dus trap op, bijna doodgaan :P dan naar de overkant hobbelen en de trap weer af.

Waar heb jij 29 graden?? _O_
  maandag 4 juni 2012 @ 23:36:27 #11
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_112456466
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Doe je aan sport? Wat eet je? Hou je van brocolli?
IK hou totaal niet van groente!! Gewoon aardappelen met vlees savonds.. ik sport niet beweeg wel veel.. ontbijten doe ik eigenlijk ook nooit :X

IK woog altijd 60 kilo ik Ben 1.73 en weeg nu 70 ik wil m'n bovenbenen minder hebben en beetje me buik.. *O*
  maandag 4 juni 2012 @ 23:38:14 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112456617
Dik ben je volgens mij niet, wel verslapt waarschijnlijk.
Als ik jou was zou ik gaan sporten en daarnaast je eetgewoontes aanpassen. Ik denk dat je niet eens minder hoeft te eten, maar vooral anders.
Vermoedelijk ben je dan binnen no-time weer in vorm.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:40:08 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112456756
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef _aurum_ het volgende:

Bikkel! _O_
  maandag 4 juni 2012 @ 23:40:48 #14
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_112456799
Dik ben ik zeker niet.. en Wat is anders eten? Zoals Wat?
  maandag 4 juni 2012 @ 23:42:07 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112456899
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:40 schreef Pinoooo het volgende:
Dik ben ik zeker niet.. en Wat is anders eten? Zoals Wat?
Groente, fruit, volkorenproducten, kwark, vis, etc.
Alles wat puur is en niet uit een zakje komt.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:45:38 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112457131
Niet dik is niet gelijk aan gezond :)

Ik lust geen groente??... dan doe je wat verkeerds met die krengen :D
En het klinkt wel heel kinderachtig :@
pi_112457952
Mijn lijstje vandaag was:
O:4 bth ham smeerkaas
L: 4 bth ham smeerkaas met sla
D1: sla met kipfilet, 250 gram kwark na
B: 40 minuten fietsen
D2: salade met tomaat, walnoot, spekjes, aardappeltjes, yoghurt na
T 2 biertjes
Nu banaan..
Best veel voor mijn gevoel. Diner had bijna geen carbs, denk 50 gram aardappeltjes.
Blijkbaar verandert mn lichaam toch nog wel, ondanks mn steady 80 kg.. Kwam een vriend tegen die ik 3 maanden niet gezien had en die vond dat ik er dun maar wel gespierd uitzag.. Ik vind mezelf nog lang niet dun, heb nog lang geen sixpack..
  maandag 4 juni 2012 @ 23:59:25 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112458198
Vind het voor een man maar moeilijk hoor...
Mijn lief eet standaard elke dag:
2 boterhammen boter en kaas
2 boterhammen boter en hagelslag
2 boterhammen boter en pindakaas
500 ml yoghurt met bruine suiker en vla
1 appel
1 kiwi
1 banaan
4 blokjes pure choco
kom soep
1 krentenbol met boter of suikerbrood

Avondeten
pi_112458556
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het voor een man maar moeilijk hoor...
Mijn lief eet standaard elke dag:
2 boterhammen boter en kaas
2 boterhammen boter en hagelslag
2 boterhammen boter en pindakaas
500 ml yoghurt met bruine suiker en vla
1 appel
1 kiwi
1 banaan
4 blokjes pure choco
kom soep
1 krentenbol met boter of suikerbrood

Avondeten
Lijkt ongeveer hetzelfde qua brood, fruit enzo. Iets lagers in suikers eet ik denk ik. Alleen hoeveel is avondeten? Ik eet vaak weinig aardappelen,rijst,pasta, maar veel groente en behoorlijk veel (mager) vlees
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:20:14 #20
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_112459082
Mijn lief eet meestal minder dan mij :o, enkel als ik zijn boterhammetjes smeer eet hij wat overdag.

Weekend was druk, begrafenis was super mooi en verdrietig. Wel nog wat boodschappen kunnen gaan doen voor IJsland, en een nieuwe loopschort voor mij, nu nog een nieuwe t-shirt voor erbij.

Lijstje:
O: 300 gram magere kwark met een klein banaantje en 2 lepels havermout
T: /
L: Kom soep. Bak rauwkost (schep witloof, schep rucola, schep tomaatjes, schepje rodekoolsalade, schepje pastasalade)
T: Appel en nectarine.
T: 2 boterhammen met verse kaas en advocado. Paprika.
D: Omelet van 2 eitjes, klein beetje feta, spinazie, paprika en suikerboontjes. 2 boterhammen kaas met mosterd. Paprika.
T: /
S: Nadanoppes
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_112462407
Goed dat het in ieder geval mooi was Sjaapje, fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen.

Verder meld ik me vandaag aan als stijve plank, niet de neiging veel te bewegen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_112462459
Ml, sterkte!

Kwak, dank je voor de update over Syrena. Dat is nog relatief goed nieuws. Als iemand haar adres heeft hoor ik het ook graag :)

Sjaap, fijn dat het een mooi afscheid was :*

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaidra op 05-06-2012 06:50:23 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112462604
Over Syrena's adres: als iemand mij haar mailadres van 't werk kan pm'en, dan kan ik het misschien opzoeken in 't systeem op 't werk. Geen garanties though.
pi_112462754
Fijn dat het een mooie begrafenis was Sjaap :*.

Mijn planning:
O: Yoghurt met appel, pompoenpitten-cracker met biefstukworst, muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met zelfgemaakte eiersalade/gerookte kip, muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, dressing, zongedroogde tomaten, fricandeau en zachte geitenkaas.
D: Wraps met gebakken champignons, allerlei roerbakgroenten en hamblokjes.
T: Bak optimel yoghurt met verse mango
pi_112462778
Hopelijk trekt de stijfheid snel wat bij Ml! Vervelend!
pi_112462793
Jeetje VB, heb jij ooit wel eens een dag dat je niet perfect eet? Bijna ontmoedigend dit :P
Edit; wel knap hoor :D

Goedemorgen overigens!
pi_112462842
Lijstje gisteren:

O: 5 el muesli met 250 ml hv melk
T: hand gemengde noten (cashew, macadamia, pecan)
L: 300 gr salade (sla, courgette, wortel, tonijn, ui), 2 boterhammen ( 1x augurk/kaas, 1x gekookt ei
T: kwark met kiwi en banaan aardbeien
B: 2x20 minuten fietsen
T: mergpijp (besteengrote)
S: Evy 28; 4.98 km in 29.10 minuten, zonder te stoppen
D: andijviestamp met best wel veel spek, zo lekker en dat eet ik nooit :9

Planning vandaag:
O: 5 el muesli met 200 ml magere yoghurt
T: grote hand gemengde noten (cashew, macadamia, pecan)
L: 300 gr salade + 2 boterhammen
T: kwark met peer of appel en wat honing
B: 2x20 minuten fietsen
D: keine anhung.. heb nog paprika's over, misschien een soepje of couscous salade?
S: Bodybalance
pi_112462896
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:44 schreef Perruche het volgende:
Jeetje VB, heb jij ooit wel eens een dag dat je niet perfect eet? Bijna ontmoedigend dit :P
Edit; wel knap hoor :D

Goedemorgen overigens!
:D. Dankje! Het gaat inderdaad erg goed met eten de laatste weken. Ik heb nette lijstjes (vind ik), geniet van alles wat ik eet en mis niets :9. Dus makkelijk vol te houden :+. Jij hebt (over het algemeen oO<) ook mooie lijstjes de laatste tijd!

Ik vind je planning van vandaag ook goed! Mits je D niet enkel 'een soepje' is. Goed bezig qua sport ook!
pi_112463050
:W

Gelukkig was het mooi Sjaapje!
En eens met Perr wb VB.
Maar het is inderdaad zo als je zelf goed kan plannen en je geniet van alles wat je eet, dan is het heel makkelijk vol te houden :Y
Be someone that makes you happy
pi_112463205
Mogge!

Idd nette lijstjes Vlierbloesem!

Jouw lijstjes zijn meestal ook goed hoor Perr!

Mijn lijst:

O - havermout met melk, rozijnen, banaan en kokos
L - linzensalade met paprika, rucola, tomaat, een gekookt ei, een speltbth hummus
T - 2 rijstwafels pindakaas en een kiwi
S - hardlopen
D - gegrilde entrecote, courgette en ui, krieltjes in schil
T - koffie verkeerd

Ga vandaag beginnen met een schema van 5 tot 10 km hardlopen :9
Schema is wel vrij langzaam opbouwen, dus misschien doe ik het wat sneller, zie wel hoe het gaat.

Vandaag komt als het goed is mijn Garmin 210 binnen :D

Plan voor de urbanathlon is 3 keer per week hardlopen, 2 keer per week circuittraining met traplopen, plyometrics, krachttraining, core-toestanden met bal, oefeningen met lichaamsgewicht etc. en als ik nog puf heb 1 keer boksen :D

Als ik over 3 maanden geen lean, mean, urbanathlonmachine ben weet ik het ook niet meer :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:36:15 #32
276761 Vaith
Moet nog een paradox oplossen
pi_112463306
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:26 schreef Novem het volgende:
lean, mean, urbanathlonmachine
hahahaa Novem :D is de urbanathlon een evenement?

---

Mijn planning voor vandaag:
O 1x kom havermout 1/3 melk 2/3 + glas water
T 1x fruit (appel, kiwi, sinaasappel of citroen) + glas water
L 3x boterham met veel granen en pitten + gekookt eitje + glas water
D waarschijnelijk iets ongezonds bij vrienden thuis
S tennissessie tegen vriendin
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
pi_112463431
De urbanathlon is een hardloopwedstrijd van 12 km door Amsterdam met minimaal 13 obstakels waar je overheen moet, zoals monkey bars, netten, bussen etc!

Nu ik het zo uittyp klinkt het extra belachelijk dat ik eraan meedoe :P
pi_112463450
Hey Vaith, zijn die boterhammen volkoren? Anders kan je dat wel veranderen! Verder zou ik tussen L en D nog een stuk fruit nemen ofzo, dan heb je tenminste 2 stuks fruit, en na je tennissen nog wat yoghurt of ander zuivel want dat heb je nu vrij weinig...

Eet je die citroen "zo"? Is dat lekker? Overigens is alleen een kiwi als T wel echt vet weinig.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:51:05 #35
276761 Vaith
pi_112463514
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:45 schreef Novem het volgende:
De urbanathlon is een hardloopwedstrijd van 12 km door Amsterdam met minimaal 13 obstakels waar je overheen moet, zoals monkey bars, netten, bussen etc!

Ik vind het eigenlijk wel supervet klinken :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Hey Vaith, zijn die boterhammen volkoren? Anders kan je dat wel veranderen! Verder zou ik tussen L en D nog een stuk fruit nemen ofzo, dan heb je tenminste 2 stuks fruit, en na je tennissen nog wat yoghurt of ander zuivel want dat heb je nu vrij weinig...

Eet je die citroen "zo"? Is dat lekker? Overigens is alleen een kiwi als T wel echt vet weinig.
Ja de boterhammen zijn volkoren, gisteren was de eerste keer dat ik i.p.v. euroshopper kwaliteit brood kocht. :P

De citroen eet ik inderdaad zo. Ik heb gehoord dat een citroen veel vitaminen bevat en het geeft me altijd een energiekick. Ik zal me lijstje aanpassen zodat ik indd ook nog wat eet na het sporten maar goede kans dat mijn vriendin wel weer met wat zal komen aanzetten in de vorm van snacks ;d
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
pi_112463515
planning:

O: havermout met banaan en aardbeien
T: appel
L: uit lunchen ergens
T: wortelsalade
D: salade met appel en ...., gegrilde courgette.
T: wat aardbeien met griekse yoghurt
B: eventueel een rondje wandelen.

Ik ben m'n buikje echt zoooo zat. Er moet echt wat aan gebeuren. Bah.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:52:26 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112463545
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:45 schreef Novem het volgende:

Ik vind het gaaf. Apekooi, maar dan anders :+.

Ik ga iig kijken (als ik kan) en als het er leuk uitziet doe ik volgende keer ook mee :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:53:06 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112463560
Oh en goeiemorgen :W.

Heel leuk dat je eerst iets over je bedrijf in de krant leest en dan pas mail krijgt trouwens. Logische volgorde en zulks :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112463601
Net naar de huisarts gegaan, hij begreep gelukkig mijn noodzaak tot chemisch geluk. Nu nog ff in bed lezen en dan maar jillian doen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:59:22 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112463689
Hier ook al jillian achter de kiezen. En havermout met melk.

Moet je aan de AD Puffje? Een aantal jaren geleden heb ik die ook geslikt, en ik werd er helemaal blij en whoopie van. Best fijn, zo'n roze wolk : O+
pi_112463736
Ben ik al een tijdje, maar stoppen was een drama. Stabiel wordt mn situatie voorlopig niet dus ik kan beter nog gewoon doorgaan.
pi_112463757
Mooi sjaap,dat je toch goed afscheid kon nemen..

Ben vandaag ineens 78,5 kg. Dus ik kan wel door mn 80 kg plateau :D
Houden je spieren vocht vast als je spierpijn hebt?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:03:14 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112463782
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ik al een tijdje, maar stoppen was een drama. Stabiel wordt mn situatie voorlopig niet dus ik kan beter nog gewoon doorgaan.
Oh ja, daarmee stoppen sucks. Ik heb het uiteindelijk met hele kleine beetjes afgebouwd (kwart pil per week eraf ofzo).

Ik ga ook maar eens een afspraak maken met de huisarts. Ik heb weer licht last van duizeligheid i.c.m. lichte hoofdpijn (niet zo erg als de vorige keer, maar maak me wel een beetje zorgen, zeker als ik het nu alweer heb) en mijn CI doet stom, dus ik wil een verwijsbrief voor het LUMC.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:03:39 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112463791
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik vind AD niet zo slecht ofzo. Sommige mensen of sommigen mensen in bepaalde perioden hebben die gewoon nodig om fatsoenlijk te functioneren. Als het niets doet, of verkeerd werkt, is het gewoon niet het juiste medicijn.
Combineer jij het slikken met een therapie?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:04:14 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112463804
He Vik, kan niets vinden over jouw bedrijf in de krant.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:07:32 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112463860
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
He Vik, kan niets vinden over jouw bedrijf in de krant.
Het staat in De Telegraaf.

Is hier iemand die toevallig De Telegraaf leest en het stukje over mijn bedrijf (ws kort stukje) even over kan typen? O-) (evt pm voor de bedrijfsnaam). Anders haal ik in de pauze even een exemplaar.
Niet meer actief op Fok!
pi_112463942
Lean, mean, urbanathlonmachine boks met Novem! *O*

Lijstje voor vandaag:
O: koffie verkeerd, yoghurt met rabarber en cruesli
T: dubbele boterham pindakaas banaan
L: dubbele boterham pindakaas banaan, dubbele boterham eiersalade
T: vruchtenreep met vijgen en dadels
D: pond sperziebonen, zalm
S: krachttraining
T: kwark.

Volgens Valtaf is dat ongeveer 1800 calorieen en bijna 100 gram eiwitten. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112463970
Nop, geen tijd of puf voor :@
Zou wel zonder willen, als het kon. Stom hoofd.
pi_112464111
Henk, Cruesli!! Jij ketter!!

En Vaith, ik ben alweer vergeten wat je doel was enzo :') sorry. Maar steunt je vriendin je niet met afvallen? Ik instrueer die van mij gewoon om me niet meer te "verleiden" met zijn chocoladecroissants, pizza's en andere meuk. Dan duw ik mijn dikke buik in zijn gezicht en zeg ik "Not. Sexy!". Dan begrijpt ie het O+
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:26:31 #50
276761 Vaith
pi_112464285
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:19 schreef Perruche het volgende:

En Vaith, ik ben alweer vergeten wat je doel was enzo :') sorry. Maar steunt je vriendin je niet met afvallen? Ik instrueer die van mij gewoon om me niet meer te "verleiden" met zijn chocoladecroissants, pizza's en andere meuk. Dan duw ik mijn dikke buik in zijn gezicht en zeg ik "Not. Sexy!". Dan begrijpt ie het O+
Mijn vriendin hoeft niet af te vallen :D Dit is meer iets dat ik voor mezelf doe.

Ik heb niet echt een doelstelling. Misschien wat meer in gezond BMI zitten. Ik kom namelijk net uit de overgewicht klasse ook al heb ik niet het gevoel dat ik daar ooit thuishoorde. Ik ben namelijk breed gebouwd met brede schouders en redelijke spiermassa waar BMI geen rekening mee houdt. Dit zijn mijn gegevens zoals het nu lijkt:

Leeftijd: 23
Gewicht: 83
Lengte: 183

Ik denk dat dit ongeveer mijn streven is:

Leeftijd: 24
Gewicht: 80

Vanaf daar proberen stabiel te houden.
pi_112464333
Hahaha perr! Duidelijke communicatie ;)
pi_112464342
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:26 schreef Vaith het volgende:

[..]

Mijn vriendin hoeft niet af te vallen :D Dit is meer iets dat ik voor mezelf doe.

Ik heb niet echt een doelstelling. Misschien wat meer in gezond BMI zitten. Ik kom namelijk net uit de overgewicht klasse ook al heb ik niet het gevoel dat ik daar ooit thuishoorde. Ik ben namelijk breed gebouwd met brede schouders en redelijke spiermassa waar BMI geen rekening mee houdt. Dit zijn mijn gegevens zoals het nu lijkt:

Leeftijd: 23
Lengte: 183

Ik denk dat dit ongeveer mijn streven is:

Leeftijd: 24
Gewicht: 80

Vanaf daar proberen stabiel te houden.
Ah ok, dus je hebt al lang geen overgewicht meer, mooi!

En die van mij is ook dun zat, maar ik probeer hem wel aan z'n verstand te brengen dat ie niet mij lekker moet gaan maken met allerlei lekkere dingen ;)
pi_112464350
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:28 schreef the85mc het volgende:
Hahaha perr! Duidelijke communicatie ;)
Ja dat is soms nodig bij de andere sexe :@. Alhoewel ik me soms ook wel schuldig maak aan feeden hoor!
pi_112464369
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:19 schreef Perruche het volgende:
:D Sorry! :D
Het kan ook zijn dat er nog muesli doorheen zit hoor, ik gooi meestal een paar verschillende soorten door elkaar. :P
En het is maar 35 gram. B-)

Net met mn huisarts gebeld, er ligt een formulier voor me klaar om bloed te laten prikken. Donderdag maar even regelen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112464374
Anywayyy nog een kwartier voor mijn meeting ik ga me eens fatsoeneren!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:30:10 #56
276761 Vaith
pi_112464377
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah ok, dus je hebt al lang geen overgewicht meer, mooi!

En die van mij is ook dun zat, maar ik probeer hem wel aan z'n verstand te brengen dat ie niet mij lekker moet gaan maken met allerlei lekkere dingen ;)
Nouja... volgens BMI wel... :o
pi_112464388
Vaith, dan ben je redelijk met hetzelfde bezig als ik. Weet je je vetpercentage?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:31:57 #58
276761 Vaith
pi_112464433
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:30 schreef the85mc het volgende:
Vaith, dan ben je redelijk met hetzelfde bezig als ik. Weet je je vetpercentage?
Oh 85mc, interessant..

Hoe meet je dat? Ik dacht altijd dat je medisch apparatuur daarvoor nodig hebt
pi_112464503
Je hebt meters in de sportschool. En op www.dietenlijst.nl kun je vetpercentage berekenen. Zit zo rond 10%. Ik weeg nu 78,5 bij 1,84. Jaar geleden was dat nog tegen de 20% en 88 kg
Ik zal eens op je lijstjes letten.
pi_112464667
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het staat in De Telegraaf.

Is hier iemand die toevallig De Telegraaf leest en het stukje over mijn bedrijf (ws kort stukje) even over kan typen? O-) (evt pm voor de bedrijfsnaam). Anders haal ik in de pauze even een exemplaar.
Telegraaf :{w
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:45:06 #61
276761 Vaith
pi_112464729
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:35 schreef the85mc het volgende:
Je hebt meters in de sportschool. En op www.dietenlijst.nl kun je vetpercentage berekenen. Zit zo rond 10%. Ik weeg nu 78,5 bij 1,84. Jaar geleden was dat nog tegen de 20% en 88 kg
Ik zal eens op je lijstjes letten.
Hij berekent het volgende:

Middel omtrek 83
Nek: 36

15,6% lichaamsvet... :o
13kg vet
70 kg vetvrije massa

... ik heb dus nog wel wat af te vallen of spiermassa om op te bouwen
pi_112464753
Mijn streven is toch ouder worden dan 24 :@ Nu ben ik dat al, maar dan nog...

Perr :')

Uniek, je wacht maar even :6 portie ongeduldig zeg, man, man, man... ;)

Gelukkig niet al te veel mis met, Ml :)

Als ik tijd had zou ik het kunnen overtikken, Vik, maar helaas...

Vaith, zo'n blikje is 1,05 bij de Boni. 1,05 voor een blikje met 24gr eiwit en een onbekend maar goede hoeveelheid omega's is niet veel vind ik persoonlijk.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112464871
Iemand op mijn werk zag dat ik was afgevallen! O+ leuke opsteker altijd.

O1: volk boterham sandwichspread
B: 13 km fietsen
O2: bakje magere kwark met een banaan
T: perzik
L: 2 volk boterhammen eiersalade
T: volk boterham sandwichspread, appel
B: 13 km fietsen
D: shepherds pie
T: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:52:17 #64
276761 Vaith
pi_112464890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:46 schreef V1z0R het volgende:
Mijn streven is toch ouder worden dan 24 :@ Nu ben ik dat al, maar dan nog...
:D haha ja mijn streven is dat ook :D

Het blikje had ik gisteren niet gekocht, ik had al zoveel nieuwe producten gekocht. Ik weet dat visolie gezond is voor je.. en bovendien lekker
pi_112464999
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:
planning:

O: havermout met banaan en aardbeien
T: appel
L: uit lunchen ergens
T: wortelsalade
D: salade met appel en ...., gegrilde courgette.
T: wat aardbeien met griekse yoghurt
B: eventueel een rondje wandelen.

Ik ben m'n buikje echt zoooo zat. Er moet echt wat aan gebeuren. Bah.
*boks!*

Alleen vind ik je lijstje van vandaag wel erg weinig. Die salade mag wel goedgevuld zijn. :)
Wat doe jij op dit moment ook alweer aan beweging? Ik vind het echt zo lastig om af te vallen met alleen maar minder eten zonder door te slaan in té weinig...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_112465005
Schrikken Ml!! Wel fijn dat het vooral de auto is die de klap heeft opgevangen en niet jijzelf!

Gisteren

O: gekookt ei, 2 plakjes ham
L: sashimi van zalm
T: wodka, baconknabbels (met wat boursin)
D: gestoofde kippenpoot met snijboontjes en fijngesneden ijsbergsla en ui gemengd met kerriemayo
T: volle kwark met zoetstof en citroensap
T's: wat lepeltjes philadelphia, plakje ham, plakje kaas en scheut slagroom in de décafé.
(1325 -400 (2,8)

Vandaag:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham
L: gestoofde kip, wat van die ijsbergkerriesla en een gekookt eitje
T: volle kwark met citroensap/zoetstof
D: uit eten
pi_112465107
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:57 schreef Mini. het volgende:

[..]

*boks!*

Alleen vind ik je lijstje van vandaag wel erg weinig. Die salade mag wel goedgevuld zijn. :)
Wat doe jij op dit moment ook alweer aan beweging? Ik vind het echt zo lastig om af te vallen met alleen maar minder eten zonder door te slaan in té weinig...
Hee, ik zie je staan en ineens herinner ik me dat ik over je heb gedroomd vannacht. We fietsten door Amsterdam en je vriendje was er ook bij. Ik heb jouw vriendje nooit gezien, dus dat gezicht heb ik er zelf bij verzonnen. Toen ineens waren we in een soort hotelkamer waar we moesten wachten op iets. Geen idee wat though. En jij vond bovenop de kast sokken van iemand anders, die sokken hadden veters en een strikje, en je was heel blij, want je had koude voeten.

Je maakt wat mee zo 's nachts. :+
pi_112465186
Gaat wel goed met de lowcarb he Co?! ^O^
Ik heb nog steeds spierpijn en moet vanavond boksen en morgen weer aan de squats :')
Be someone that makes you happy
pi_112465248
Kun je vandaag dan niet beter iets meer vooraf eten, Co? Weet niet in wat voor tent je wat gaat eten?
Dan zijn vreetschuren wel handig :D Kun je jezelf volstouwen met low-carb dingen :) 750gr rundvlees?! Graag! :9~ En doe de spare-ribs maar vooraf :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112465311
Whehe Co... _O- Je hebt er toch wel een leuke kerel bij verzonnen hè? Type Robert Downey Jr. ofzo? :7
Everything has changed
pi_112465379
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:05 schreef Nallie het volgende:
Gaat wel goed met de lowcarb he Co?! ^O^
Ik heb nog steeds spierpijn en moet vanavond boksen en morgen weer aan de squats :')
Ja, echt goed! Ben nu precies een week bezig en bijna 3 kilo eraf, tweede week gaat wel langzamer hoor als het goed is, maar denk wel dat ik aan het eind van de week kan gaan opbouwen. Ik vind het eigenlijk ook helemaal geen straf, voel me nu prima en eet best lekkere dingen. Alleen omschakeldag is even vervelend, maar als je je rustig houdt, is dat eigenlijk ook goed te doen. Oh en ik wéét dat het beter is om het langzaam te doen, maar dat gaat bij mij zo moeilijk, dat ik dit prefereer. Ik zou ook liever à la Tink een paar weken netjes eten en dan afvallen, maar dat werkt bij mij niet. Dus dan maar zo.

En viezzz: ik weet nog niet waar we gaan eten, ga ik vanmiddag even bekijken.
pi_112465430
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef Mini. het volgende:
Whehe Co... _O- Je hebt er toch wel een leuke kerel bij verzonnen hè? Type Robert Downey Jr. ofzo? :7
Wel donker haar, maar weet verder niet meer zo goed en je hebt weleens verteld dat die van jou lang is en deze was medium height. Ik geloof dat Robert D. een dwerg is. :P

Oh en die sokken waren echt cute. Als ik tijd heb vanmiddag zal ik ze eens tekenen.
pi_112465469
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:07 schreef V1z0R het volgende:
Kun je vandaag dan niet beter iets meer vooraf eten, Co? Weet niet in wat voor tent je wat gaat eten?
Dan zijn vreetschuren wel handig :D Kun je jezelf volstouwen met low-carb dingen :) 750gr rundvlees?! Graag! :9~ En doe de spare-ribs maar vooraf :7
ik vind het sowieso al knap dat Co in de ochtend vooruit komt van een eitje en twee plakjes ham :@
pi_112465560
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:15 schreef An24 het volgende:

[..]

ik vind het sowieso al knap dat Co in de ochtend vooruit komt van een eitje en twee plakjes ham :@
Misschien snap je het beter als je weet dat ik pas om half 11 ontbijt en om 1 uur/half 2 lunch?
pi_112465620
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:45 schreef Vaith het volgende:

[..]

Hij berekent het volgende:

Middel omtrek 83
Nek: 36

15,6% lichaamsvet... :o
13kg vet
70 kg vetvrije massa

... ik heb dus nog wel wat af te vallen of spiermassa om op te bouwen
Ik zou dan eerst krachttraining doen. Je wordt dan wel zwaarder, maar je rustverbranding gaan wel omhoog en kun je daarna makkelijker vet verbranden.
Toch apart dat iedereen zo anders gebouwd is. Mijn taille is 86, nek 45,5cm.. Blijkbaar heb ik een dikke nek in verhouding. Heb met pakken kopen dat al eens gemerkt, overhemd zit overal goed, behalve bij mn nek. En als ie bij mn nek goed zit, zit t bij de rest te ruim..
pi_112465637
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Wel donker haar, maar weet verder niet meer zo goed en je hebt weleens verteld dat die van jou lang is en deze was medium height. Ik geloof dat Robert D. een dwerg is. :P

Oh en die sokken waren echt cute. Als ik tijd heb vanmiddag zal ik ze eens tekenen.
Mijn meneer lijkt ook totaal niet op Robert Downey Jr (hij is blond, om te beginnen), maar als je dan toch in een droom aan een willekeurige kerel gekoppeld wordt... :P

Sokken met veters lijkt me trouwens best leuk! Dat niemand dat ooit eerder bedacht heeft...
Everything has changed
pi_112465640
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien snap je het beter als je weet dat ik pas om half 11 ontbijt en om 1 uur/half 2 lunch?
Wat doe je voor half elf dan? Ik kan zonder echt ontbijt helemaal niks..
pi_112465989
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef the85mc het volgende:

[..]

Kunt je lichaam snel ergens aan laten wennen.

Heb per slot van rekening het ook ooit 1,5jr uitgehouden op minder dan 1000kcal per dag. :@
Nu had ik ook de wereld aan kcals om m'n middel zitten natuurlijk. :')

Weet zo niet hoe 'dik' m'n nek is, maar krijg de kraag van m'n 3XL overhemd niet dicht :@
pi_112466107
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb per slot van rekening het ook ooit 1,5jr uitgehouden op minder dan 1000kcal per dag. :@

Weet zo niet hoe 'dik' m'n nek is, maar krijg de kraag van m'n 3XL overhemd niet dicht :@
Niet ontbijten is vanaf 9:00 constant een maag die lawaai maakt.. Dus ja die geeft wel aan dat ik moet eten. Rond half 12 begint ie opnieuw en om 3 uur weer :') Soms zit ik in de bieb te werken en daar is het vrij stil, maakt mn maag ineens een lawaai :@
pi_112466388
zooo KOUD hier! Heb 2 truien aan. Juni O+
pi_112466477
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef Mini. het volgende:

[..]

Mijn meneer lijkt ook totaal niet op Robert Downey Jr (hij is blond, om te beginnen), maar als je dan toch in een droom aan een willekeurige kerel gekoppeld wordt... :P

Sokken met veters lijkt me trouwens best leuk! Dat niemand dat ooit eerder bedacht heeft...
Dat bestaat wel al :Y. Ik heb laatst heel schattige babysokjes gezien met de afdruk van een soort all-star schoentje erop + veters. Kan ik nu natuurlijk niet meer vinden }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112466487
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef the85mc het volgende:

[..]

Slapen. :P

Ik ben een nachtmens en aangezien ik pas om 12 uur hoef te beginnen als ik werk, kan ik eraan toegeven. Word meestal uit mezelf om een uur of half 10/10 uur wakker en dan ga ik koffie pakken en weer even bed in om echt wakker te worden en dan zodra ik opsta, meestal na een half uurtje, dan ga ik ontbijten.
pi_112466493
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Damn V1z! Dat je dat trok...sportte je er ook bij?

Ben je daardoor zoveel afgevallen? Of is het er later weer bijgekomen?
pi_112466660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Yup! :+

Kom je zo laat uit je bed dan? Ik dacht dat ik al een latertje was :')
pi_112466690
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat bestaat wel al :Y. Ik heb laatst heel schattige babysokjes gezien met de afdruk van een soort all-star schoentje erop + veters. Kan ik nu natuurlijk niet meer vinden }:|
Ah, hier (damn wat een mini-plaatje :')):

Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:58:23 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112466838
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
zooo KOUD hier! Heb 2 truien aan. Juni O+
:').

Ik ga vanavond iig met lange mouwen lopen en miss trek ik m'n wintertight ook wel weer uit de kast :|W
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:58:33 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112466845
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cute O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112466918
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:').

Ik ga vanavond iig met lange mouwen lopen en miss trek ik m'n wintertight ook wel weer uit de kast :|W
Wintertight met 16 graden? Lijkt me bloedheet!

Ik doe wel een jasje of iets met lange mouwen aan denk ik, vooral als het regent met deze temperaturen krijg ik ijskoude armen.
pi_112466988
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cute! O+ Heb je de hele babygarderobe al klaar liggen trouwens, of hoe gaat dat? :@ [/babyn00b]
Het is nu echt niet lang meer hè?
Everything has changed
pi_112467023
Bang dat die zelfs Mini te klein zijn, Phaidra :D :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:49 schreef Novem het volgende:

[..]

Damn V1z! Dat je dat trok...sportte je er ook bij?

Ben je daardoor zoveel afgevallen? Of is het er later weer bijgekomen?
Nee, wel veel wandelen en fietsen.

De eerste keer wel :Y 165 -> 95. Toen poosje later weer naar 135 gegaan, me hier weer gemeld, gezonder gaan leven en nu dus op 104.
Maar hoeveelheid spiermassa is nu veel hoger dan toen ik op 95 zat.

Ja, Phaidra, moet jij niet al zo'n beetje in twee stukken donderen?
pi_112467185
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:
Bang dat die zelfs Mini te klein zijn, Phaidra :D :P
Lach maar, ik ben blij met mijn kleine voetjes. :P Maat 40 ofzo zou met mijn lengte ook niet best zijn...
Welke maat heb jij eigenlijk? Mijn meneer heeft 49, 12 maten meer dan ik. :o

Bah, ik vind dat fitnessen in de lunchpauze eigenlijk best onhandig. Weet niet of ik nu nog iets moet eten of niet. Ik hoop echt dat ik na vandaag ook op andere tijden kan...
Everything has changed
pi_112467259
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef Mini. het volgende:

[..]

Cute! O+ Heb je de hele babygarderobe al klaar liggen trouwens, of hoe gaat dat? :@ [/babyn00b]
Het is nu echt niet lang meer hè?
Ja, ik heb wat basisdingetjes. Niet te veel, want je weet natuurlijk niet welke maat hij heeft. Nou verwachten wij een ukkie, dus zal hij waarschijnlijk maat 50 nog wel even passen, maar toch heb ik daar niet zo heel van van gekocht. Kan natuurlijk altijd nog :). De eerste dagen komen we wel door!

Nog 2,5 week tot D-Day :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112467302
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Mini. het volgende:

[..]

Lach maar, ik ben blij met mijn kleine voetjes. :P Maat 40 ofzo zou met mijn lengte ook niet best zijn...

Bah, ik vind dat fitnessen in de lunchpauze eigenlijk best onhandig. Weet niet of ik nu nog iets moet eten of niet. Ik hoop echt dat ik na vandaag ook op andere tijden kan...
Wel goed dat je dat doet. Ik zou allemaal excuses hebben om tijdens lunchtijd niet te gaan :')
pi_112467359
quote:

[..]

Damn, 49 is echt huge! Hij moet zeker wel naar speciale winkels voor die maat?

Ik heb maat 36 met smalle voeten en dat is wel lastig. Zou graag een klein maatje groter hebben, dan zou schoenen kopen een stuk makkelijker worden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112467485
quote:

[..]

Heb nog net geluk dat ik 47 heb, dan hoef je niet zo te zoeken naar goede schoenen.
pi_112467543
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef Mini. het volgende:
Oh, die vind ik ook echt heel sexy! :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:24:20 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112467920
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, ik heb wat basisdingetjes. Niet te veel, want je weet natuurlijk niet welke maat hij heeft. Nou verwachten wij een ukkie, dus zal hij waarschijnlijk maat 50 nog wel even passen, maar toch heb ik daar niet zo heel van van gekocht. Kan natuurlijk altijd nog :). De eerste dagen komen we wel door!

Nog 2,5 week tot D-Day :o
Oh wauw dat gaat rap! *O* Lijkt me heel spannend!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112467989
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Wel goed dat je dat doet. Ik zou allemaal excuses hebben om tijdens lunchtijd niet te gaan :')
Nu is het juist de enige tijd waarop ik kan gaan (omdat je in het begin onder begeleiding moet) dus da's ook wel weer een mooie stok achter de deur. :)

Phaidra: ik ken het, mijn zusje heeft eigenlijk 35 en dat is echt heel lastig inderdaad. Klein vallende 36's passen soms, of laarzen want die blijven toch wel zitten, maar veel andere modellen vallen gewoon uit als ze iets te groot zijn dus die kan ze dan gewoon niet kopen. :+
Everything has changed
pi_112468088
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, die vind ik ook echt heel sexy! :+.
Jouw meneer lijkt ook al zo op hem. :D Ach ja, je kunt altijd dromen... O-)
Hoe gaat het eigenlijk met Baardmans en zijn werkperikelen?
Everything has changed
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:30:00 #100
171890 Chicolate
Chemicals
pi_112468193
Jemig ML, zie net iets over ingeblikte auto's, niet ok :o. Auto van mijn ouders was ook jong en die werd economisch total loss verklaard toen mijn pa op een betonblok stuiterde (uitwijken voor een auto die hem wilde rammen), alle gordels/airbags/wellicht ophanging van auto was toch een iets te duur geintje volgens de verzekering. En dat met 20 km/h ofzo :').

En ik heb vandaag weer mijn eerste rijles. Weer, omdat ik in januari gestopt was toen ik bijna kon afrijden. Nu gaan we proberen om in een paar weken toch mijn rijbewijs binnen te halen :).

Wow wat gaat het snel Phaidra! Ik kan me nog herinneren dat je hier kwam vertellen dat je zwanger was en dat is voor mn gevoel een paar weken terug :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')