Ik weet hetquote:
Doe je aan sport? Wat eet je? Hou je van brocolli?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef Pinoooo het volgende:
IK wil zo graag 5 kilo kwijt.. nog een beetje van de zwangerschap
Waar heb jij 29 graden??quote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef _aurum_ het volgende:
zo, ik heb een mini urbanathlon sessie gehad vanmorgen
Wilde in de cardio ruimte gaan hardlopen want fucking warm buiten. Ga ik om 0605 naar de sportschool is alles al bezetEn de tent ging om 0600 open.
Dus mijn lesje buiten gelopen, terwijl het 29 graden wasEn je hebt veel hellingen en ook een soort flyovers, want je hebt geen kruispunten waar je als voetganger kan oversteken. Dus trap op, bijna doodgaan
dan naar de overkant hobbelen en de trap weer af.
Was wel leuk
IK hou totaal niet van groente!! Gewoon aardappelen met vlees savonds.. ik sport niet beweeg wel veel.. ontbijten doe ik eigenlijk ook nooitquote:Op maandag 4 juni 2012 23:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe je aan sport? Wat eet je? Hou je van brocolli?
Bikkel!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef _aurum_ het volgende:
zo, ik heb een mini urbanathlon sessie gehad vanmorgen
Wilde in de cardio ruimte gaan hardlopen want fucking warm buiten. Ga ik om 0605 naar de sportschool is alles al bezetEn de tent ging om 0600 open.
Dus mijn lesje buiten gelopen, terwijl het 29 graden wasEn je hebt veel hellingen en ook een soort flyovers, want je hebt geen kruispunten waar je als voetganger kan oversteken. Dus trap op, bijna doodgaan
dan naar de overkant hobbelen en de trap weer af.
Was wel leuk
Groente, fruit, volkorenproducten, kwark, vis, etc.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:40 schreef Pinoooo het volgende:
Dik ben ik zeker niet.. en Wat is anders eten? Zoals Wat?
Lijkt ongeveer hetzelfde qua brood, fruit enzo. Iets lagers in suikers eet ik denk ik. Alleen hoeveel is avondeten? Ik eet vaak weinig aardappelen,rijst,pasta, maar veel groente en behoorlijk veel (mager) vleesquote:Op maandag 4 juni 2012 23:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het voor een man maar moeilijk hoor...
Mijn lief eet standaard elke dag:
2 boterhammen boter en kaas
2 boterhammen boter en hagelslag
2 boterhammen boter en pindakaas
500 ml yoghurt met bruine suiker en vla
1 appel
1 kiwi
1 banaan
4 blokjes pure choco
kom soep
1 krentenbol met boter of suikerbrood
Avondeten
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:44 schreef Perruche het volgende:
Jeetje VB, heb jij ooit wel eens een dag dat je niet perfect eet? Bijna ontmoedigend dit
Edit; wel knap hoor
Goedemorgen overigens!
hahahaa Novemquote:
Ik vind het eigenlijk wel supervet klinkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:45 schreef Novem het volgende:
De urbanathlon is een hardloopwedstrijd van 12 km door Amsterdam met minimaal 13 obstakels waar je overheen moet, zoals monkey bars, netten, bussen etc!
Nu ik het zo uittyp klinkt het extra belachelijk dat ik eraan meedoe
Ja de boterhammen zijn volkoren, gisteren was de eerste keer dat ik i.p.v. euroshopper kwaliteit brood kocht.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Hey Vaith, zijn die boterhammen volkoren? Anders kan je dat wel veranderen! Verder zou ik tussen L en D nog een stuk fruit nemen ofzo, dan heb je tenminste 2 stuks fruit, en na je tennissen nog wat yoghurt of ander zuivel want dat heb je nu vrij weinig...
Eet je die citroen "zo"? Is dat lekker? Overigens is alleen een kiwi als T wel echt vet weinig.
Ik vind het gaaf. Apekooi, maar dan andersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:45 schreef Novem het volgende:
De urbanathlon is een hardloopwedstrijd van 12 km door Amsterdam met minimaal 13 obstakels waar je overheen moet, zoals monkey bars, netten, bussen etc!
Nu ik het zo uittyp klinkt het extra belachelijk dat ik eraan meedoe
Oh ja, daarmee stoppen sucks. Ik heb het uiteindelijk met hele kleine beetjes afgebouwd (kwart pil per week eraf ofzo).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ik al een tijdje, maar stoppen was een drama. Stabiel wordt mn situatie voorlopig niet dus ik kan beter nog gewoon doorgaan.
Ik vind AD niet zo slecht ofzo. Sommige mensen of sommigen mensen in bepaalde perioden hebben die gewoon nodig om fatsoenlijk te functioneren. Als het niets doet, of verkeerd werkt, is het gewoon niet het juiste medicijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ik al een tijdje, maar stoppen was een drama. Stabiel wordt mn situatie voorlopig niet dus ik kan beter nog gewoon doorgaan.
Het staat in De Telegraaf.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
He Vik, kan niets vinden over jouw bedrijf in de krant.
Mijn vriendin hoeft niet af te vallenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:19 schreef Perruche het volgende:
Henk, Cruesli!! Jij ketter!!
En Vaith, ik ben alweer vergeten wat je doel was enzosorry. Maar steunt je vriendin je niet met afvallen? Ik instrueer die van mij gewoon om me niet meer te "verleiden" met zijn chocoladecroissants, pizza's en andere meuk. Dan duw ik mijn dikke buik in zijn gezicht en zeg ik "Not. Sexy!". Dan begrijpt ie het
Ah ok, dus je hebt al lang geen overgewicht meer, mooi!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:26 schreef Vaith het volgende:
[..]
Mijn vriendin hoeft niet af te vallenDit is meer iets dat ik voor mezelf doe.
Ik heb niet echt een doelstelling. Misschien wat meer in gezond BMI zitten. Ik kom namelijk net uit de overgewicht klasse ook al heb ik niet het gevoel dat ik daar ooit thuishoorde. Ik ben namelijk breed gebouwd met brede schouders en redelijke spiermassa waar BMI geen rekening mee houdt. Dit zijn mijn gegevens zoals het nu lijkt:
Leeftijd: 23
Gewicht: 83
Lengte: 183
Ik denk dat dit ongeveer mijn streven is:
Leeftijd: 24
Gewicht: 80
Vanaf daar proberen stabiel te houden.
Ja dat is soms nodig bij de andere sexequote:
quote:
Nouja... volgens BMI wel...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah ok, dus je hebt al lang geen overgewicht meer, mooi!
En die van mij is ook dun zat, maar ik probeer hem wel aan z'n verstand te brengen dat ie niet mij lekker moet gaan maken met allerlei lekkere dingen
Oh 85mc, interessant..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:30 schreef the85mc het volgende:
Vaith, dan ben je redelijk met hetzelfde bezig als ik. Weet je je vetpercentage?
Telegraafquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het staat in De Telegraaf.
Is hier iemand die toevallig De Telegraaf leest en het stukje over mijn bedrijf (ws kort stukje) even over kan typen?(evt pm voor de bedrijfsnaam). Anders haal ik in de pauze even een exemplaar.
Hij berekent het volgende:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:35 schreef the85mc het volgende:
Je hebt meters in de sportschool. En op www.dietenlijst.nl kun je vetpercentage berekenen. Zit zo rond 10%. Ik weeg nu 78,5 bij 1,84. Jaar geleden was dat nog tegen de 20% en 88 kg
Ik zal eens op je lijstjes letten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:46 schreef V1z0R het volgende:
Mijn streven is toch ouder worden dan 24Nu ben ik dat al, maar dan nog...
*boks!*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:
planning:
O: havermout met banaan en aardbeien
T: appel
L: uit lunchen ergens
T: wortelsalade
D: salade met appel en ...., gegrilde courgette.
T: wat aardbeien met griekse yoghurt
B: eventueel een rondje wandelen.
Ik ben m'n buikje echt zoooo zat. Er moet echt wat aan gebeuren. Bah.
Hee, ik zie je staan en ineens herinner ik me dat ik over je heb gedroomd vannacht. We fietsten door Amsterdam en je vriendje was er ook bij. Ik heb jouw vriendje nooit gezien, dus dat gezicht heb ik er zelf bij verzonnen. Toen ineens waren we in een soort hotelkamer waar we moesten wachten op iets. Geen idee wat though. En jij vond bovenop de kast sokken van iemand anders, die sokken hadden veters en een strikje, en je was heel blij, want je had koude voeten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:57 schreef Mini. het volgende:
[..]
*boks!*
Alleen vind ik je lijstje van vandaag wel erg weinig. Die salade mag wel goedgevuld zijn.
Wat doe jij op dit moment ook alweer aan beweging? Ik vind het echt zo lastig om af te vallen met alleen maar minder eten zonder door te slaan in té weinig...
Ja, echt goed! Ben nu precies een week bezig en bijna 3 kilo eraf, tweede week gaat wel langzamer hoor als het goed is, maar denk wel dat ik aan het eind van de week kan gaan opbouwen. Ik vind het eigenlijk ook helemaal geen straf, voel me nu prima en eet best lekkere dingen. Alleen omschakeldag is even vervelend, maar als je je rustig houdt, is dat eigenlijk ook goed te doen. Oh en ik wéét dat het beter is om het langzaam te doen, maar dat gaat bij mij zo moeilijk, dat ik dit prefereer. Ik zou ook liever à la Tink een paar weken netjes eten en dan afvallen, maar dat werkt bij mij niet. Dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:05 schreef Nallie het volgende:
Gaat wel goed met de lowcarb he Co?!![]()
Ik heb nog steeds spierpijn en moet vanavond boksen en morgen weer aan de squats
Wel donker haar, maar weet verder niet meer zo goed en je hebt weleens verteld dat die van jou lang is en deze was medium height. Ik geloof dat Robert D. een dwerg is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef Mini. het volgende:
Whehe Co...Je hebt er toch wel een leuke kerel bij verzonnen hè? Type Robert Downey Jr. ofzo?
ik vind het sowieso al knap dat Co in de ochtend vooruit komt van een eitje en twee plakjes hamquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:07 schreef V1z0R het volgende:
Kun je vandaag dan niet beter iets meer vooraf eten, Co? Weet niet in wat voor tent je wat gaat eten?
Dan zijn vreetschuren wel handigKun je jezelf volstouwen met low-carb dingen
750gr rundvlees?! Graag!
En doe de spare-ribs maar vooraf
Misschien snap je het beter als je weet dat ik pas om half 11 ontbijt en om 1 uur/half 2 lunch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:15 schreef An24 het volgende:
[..]
ik vind het sowieso al knap dat Co in de ochtend vooruit komt van een eitje en twee plakjes ham
Ik zou dan eerst krachttraining doen. Je wordt dan wel zwaarder, maar je rustverbranding gaan wel omhoog en kun je daarna makkelijker vet verbranden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:45 schreef Vaith het volgende:
[..]
Hij berekent het volgende:
Gewicht: 83
Middel omtrek 83
Nek: 36
15,6% lichaamsvet...![]()
13kg vet
70 kg vetvrije massa
... ik heb dus nog wel wat af te vallen of spiermassa om op te bouwen
Mijn meneer lijkt ook totaal niet op Robert Downey Jr (hij is blond, om te beginnen), maar als je dan toch in een droom aan een willekeurige kerel gekoppeld wordt...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel donker haar, maar weet verder niet meer zo goed en je hebt weleens verteld dat die van jou lang is en deze was medium height. Ik geloof dat Robert D. een dwerg is.
Oh en die sokken waren echt cute. Als ik tijd heb vanmiddag zal ik ze eens tekenen.
Wat doe je voor half elf dan? Ik kan zonder echt ontbijt helemaal niks..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien snap je het beter als je weet dat ik pas om half 11 ontbijt en om 1 uur/half 2 lunch?
Kunt je lichaam snel ergens aan laten wennen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat doe je voor half elf dan? Ik kan zonder echt ontbijt helemaal niks..
Niet ontbijten is vanaf 9:00 constant een maag die lawaai maakt.. Dus ja die geeft wel aan dat ik moet eten. Rond half 12 begint ie opnieuw en om 3 uur weerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kunt je lichaam snel ergens aan laten wennen.
Heb per slot van rekening het ook ooit 1,5jr uitgehouden op minder dan 1000kcal per dag.
Nu had ik ook de wereld aan kcals om m'n middel zitten natuurlijk.
Weet zo niet hoe 'dik' m'n nek is, maar krijg de kraag van m'n 3XL overhemd niet dicht
Dat bestaat wel alquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mijn meneer lijkt ook totaal niet op Robert Downey Jr (hij is blond, om te beginnen), maar als je dan toch in een droom aan een willekeurige kerel gekoppeld wordt...
Sokken met veters lijkt me trouwens best leuk! Dat niemand dat ooit eerder bedacht heeft...
Slapen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:22 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat doe je voor half elf dan? Ik kan zonder echt ontbijt helemaal niks..
Damn V1z! Dat je dat trok...sportte je er ook bij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kunt je lichaam snel ergens aan laten wennen.
Heb per slot van rekening het ook ooit 1,5jr uitgehouden op minder dan 1000kcal per dag.
Nu had ik ook de wereld aan kcals om m'n middel zitten natuurlijk.
Weet zo niet hoe 'dik' m'n nek is, maar krijg de kraag van m'n 3XL overhemd niet dicht
Yup!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien snap je het beter als je weet dat ik pas om half 11 ontbijt en om 1 uur/half 2 lunch?
Ah, hier (damn wat een mini-plaatjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat bestaat wel al. Ik heb laatst heel schattige babysokjes gezien met de afdruk van een soort all-star schoentje erop + veters. Kan ik nu natuurlijk niet meer vinden
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
zooo KOUD hier! Heb 2 truien aan. Juni
Cutequote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah, hier (damn wat een mini-plaatje):
[ afbeelding ]
Wintertight met 16 graden? Lijkt me bloedheet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik ga vanavond iig met lange mouwen lopen en miss trek ik m'n wintertight ook wel weer uit de kast
Cute!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah, hier (damn wat een mini-plaatje):
[ afbeelding ]
Nee, wel veel wandelen en fietsen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Damn V1z! Dat je dat trok...sportte je er ook bij?
Ben je daardoor zoveel afgevallen? Of is het er later weer bijgekomen?
Lach maar, ik ben blij met mijn kleine voetjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:
Bang dat die zelfs Mini te klein zijn, Phaidra![]()
Ja, ik heb wat basisdingetjes. Niet te veel, want je weet natuurlijk niet welke maat hij heeft. Nou verwachten wij een ukkie, dus zal hij waarschijnlijk maat 50 nog wel even passen, maar toch heb ik daar niet zo heel van van gekocht. Kan natuurlijk altijd nogquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:02 schreef Mini. het volgende:
[..]
Cute!Heb je de hele babygarderobe al klaar liggen trouwens, of hoe gaat dat?
[/babyn00b]
Het is nu echt niet lang meer hè?
Wel goed dat je dat doet. Ik zou allemaal excuses hebben om tijdens lunchtijd niet te gaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Lach maar, ik ben blij met mijn kleine voetjes.Maat 40 ofzo zou met mijn lengte ook niet best zijn...
Welke maat heb jij eigenlijk? Mijn meneer heeft 49, 12 maten meer dan ik.
Bah, ik vind dat fitnessen in de lunchpauze eigenlijk best onhandig. Weet niet of ik nu nog iets moet eten of niet. Ik hoop echt dat ik na vandaag ook op andere tijden kan...
Damn, 49 is echt huge! Hij moet zeker wel naar speciale winkels voor die maat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Lach maar, ik ben blij met mijn kleine voetjes.Maat 40 ofzo zou met mijn lengte ook niet best zijn...
Bah, ik vind dat fitnessen in de lunchpauze eigenlijk best onhandig. Weet niet of ik nu nog iets moet eten of niet. Ik hoop echt dat ik na vandaag ook op andere tijden kan...
Heb nog net geluk dat ik 47 heb, dan hoef je niet zo te zoeken naar goede schoenen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, die vind ik ook echt heel sexy!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef Mini. het volgende:
Whehe Co...Je hebt er toch wel een leuke kerel bij verzonnen hè? Type Robert Downey Jr. ofzo?
Oh wauw dat gaat rap!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat basisdingetjes. Niet te veel, want je weet natuurlijk niet welke maat hij heeft. Nou verwachten wij een ukkie, dus zal hij waarschijnlijk maat 50 nog wel even passen, maar toch heb ik daar niet zo heel van van gekocht. Kan natuurlijk altijd nog. De eerste dagen komen we wel door!
Nog 2,5 week tot D-Day
Nu is het juist de enige tijd waarop ik kan gaan (omdat je in het begin onder begeleiding moet) dus da's ook wel weer een mooie stok achter de deur.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel goed dat je dat doet. Ik zou allemaal excuses hebben om tijdens lunchtijd niet te gaan
Jouw meneer lijkt ook al zo op hem.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, die vind ik ook echt heel sexy!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |