Hallo allemaal,
Ik heb echt dringend hulp nodig ik voel mij zo gebroken als jullie tips, kritiek of wat dan ook hebben ik lees het graag !
Ik heb ongeveer 4 jaar geleden een relatie gehad met een jongen (2 maanden), waar ik echt verliefd op was jammer en helaas ging hij toen vreemd, en dat was voor mij gelijk genoeg om hem in mijn verleden te plaatsen.
Na een weekje liefdesverdriet ben ik erover heen gekomen en heb Ik 1 jaar geen contact meer met hem gehad, en had ondertussen ook niet meer aan hem gedacht of wat dan ook.
Na 1 jaar kwam hij aankakken dat hij mij miste, dat hij mij wou zien en hoeveel hij aan mij denkt, met tegenzin gaf ik hem een kans en ik was van plan om het bij 1 date te houden.
De 1 date die ik in mijn gedachte had werden er 100 en het duurde ongeveer 3 maanden tot we echt een relatie met elkaar kregen. Ik was echt gek op hem, mijn gevoelens waren echt pure liefde en ik hield echt super veel van hem (Hij ook van mij dacht ik).
De laatste tijd ging het al slecht tussen ons, en ik zag ook de afstand die tussen ons gegroeid was.
Ik dacht er vaker aan om het uit te maken maar er was iets wat mij altijd tegenhouden.
Onze relatie duurde tot afgelopen vrijdag 2 en half jaar. Na een ongelofelijke zware ruzie zei ik tegen hem, dat ik hem nooit meer wou zien en had ook gelijk daarna weer spijt, ik belde hem maar hij drukte mij weg, sms'te hem maar reageerde niet.... ik voelde mij zo zwak en machteloos.
Ik heb hem sinds vrijdag niet meer gesproken en ik voelde mij heel erg goed en ik ging gewoon door met mijn leven (ontkenningsfase) tot ik vandaag van een "vriendin" te horen kreeg dat hij opstap was geweest en met haar ge****** had. (En nu pas vraagt ze aan mij of wij nog een relatie hebben).
Ik heb kapot gehuild, geschreeuwd, foto's verbrand, cadeautjes weg gegooid ect. ect.
Ik voel mij echt gebroken, en ik wil gewoon zo snel mogelijk over mijn liefdesverdriet heen komen. Hij is mijn tranen niet waard, dat weet ik in een drukke stad als Rotterdam voel ik mij zo eenzaam en alleen. Heeft iemand tips voor mij en kan iemand mij uitleggen waarom hij na 3 dagen dat het uit is tussen ons na 2 en half jaar relatie zoiets kan doen ? Ik begrijp het echt niet.. en ik heb echt hulp nodig.
Hopelijk hebben jullie tips, verhalen, wat dan ook ?
Alvast bedankt,
Nadia