quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb nieuwe UI, wat vinden jullie ervan?
Hier geen dankquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:46 schreef drumstickNL het volgende:
Of mijn gastje een nederlandse vlag als achtergrond maken?
Hahahahahahahahahahahauhmm.....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb nieuwe UI, wat vinden jullie ervan?
Darius is zo debiel OP, ik heb hem penta's zien maken met zijn ultquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:53 schreef Berend. het volgende:
Ik ga de hele week draftpick doen aangezien Darius in de freeweek is
OP.
ahahaha ik hoor niks zal wel het locale kutkneus-alarm zijn xDxDxDquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:55 schreef drumstickNL het volgende:
Er gaat hier een sirene af; is het maandag?
Pixiioquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Darius is zo debiel OP, ik heb hem penta's zien maken met zijn ult
Wat is je nick trouwens?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:02 schreef vogelkooi het volgende:
Klapjostie.
Er is nu en amerikaan die de hele dag ''well'' en ''in my opinion'' en ''how wonderfull'' op de zaak die onze oven na moet kijken, daar wordt je bang van. Die gemaakte vrolijkheid...
Er was zo'n knakker die had en leuke UI, en ik dacht die jat ik wel even. Verder mag die natnek de kinkhoest krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Er was zo'n knakker die had en leuke UI, en ik dacht die jat ik wel even. Verder mag die natnek de kinkhoest krijgen.
Welke opleiding dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:25 schreef -Datdus- het volgende:
Zo, ik ben even mijn leven weer op de rails aan het zetten.Woonpas aangevraagd me aangemeld voor een HBO opleiding,
CMD.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke opleiding dan?
plz plz plz niet bij de HROquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
CMD.Als ik dat heb gehaald ga ik verder met mijn eigen web design/development bedrijfje.
Hier al anderhalf jaar bezig met proberen af te studerenquote:
LoL? vertel..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hier al anderhalf jaar bezig met proberen af te studeren
Ben begonnen met een ongelofelijk kut onderwerp wat uiteindelijk veel te breed bleek om zinnig mee te kunnen werken. Begeleiders hadden imho dit al van te voren kunnen zien maar hebben mij hier nooit voor gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:42 schreef -Datdus- het volgende:
Maar wees eerlijk. Heeft iemand hier wel eens positieve verhalen gehoord over welke HBO-opleiding dan ook?Het is gewoon een hel waar je even 3 jaar doorheen moet omdat je anders nergens aan de slag komt.
Precies dit had ik ook op het MBO!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ben begonnen met een ongelofelijk kut onderwerp wat uiteindelijk veel te breed bleek om zinnig mee te kunnen werken. Begeleiders hadden imho dit al van te voren kunnen zien maar hebben mij hier nooit voor gewaarschuwd.
Vervolgens krijg je dat dan wel te horen tijdens je afstudeer verdedigingEn ja dan haal je het niets, gaat je motivatie totaal naar de klote en verpruts je zo een jaar.
Wat voor onderwerp had je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ben begonnen met een ongelofelijk kut onderwerp wat uiteindelijk veel te breed bleek om zinnig mee te kunnen werken. Begeleiders hadden imho dit al van te voren kunnen zien maar hebben mij hier nooit voor gewaarschuwd.
Vervolgens krijg je dat dan wel te horen tijdens je afstudeer verdedigingEn ja dan haal je het niets, gaat je motivatie totaal naar de klote en verpruts je zo een jaar.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-breivikproces.html#
Waarom zijn zulke mensen wel geslaagd![]()
quote:Volgens haar zijn er meerdere manieren waarop rechters zich kunnen concentreren.
lol. Hij heeft zijn oordeel toch vast wel klaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]Dus afleiding is een manier om je te concentreren, die gaan we onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |