![4bl1S.jpg]()
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
@Dientje alleen CQ volgens mij (als je Premium koopt, anders kan je het pas over 2 weken spelen).
quote:
Ja, Dientje12 beste speler van BF3
quote:
Oh ok, ga hem denk dan zometeen kopen
quote:
kut ps3 godver ik haat ps3 spelers kut kinderen altijd
quote:
Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef MrStalin het volgende:Als ik het goed begrijp kan je nu dus al alle DLC's kopen door de premium pack te nemen? en dan kan je ze spelen als ze uit zijn?
ja CQ pas over 1 week, naaiers
BurnaBoy
Ignorance is Bliss
quote:
Ja maar dus niet duidelijk is of dat ook zo is als je premium hebt,
Ik hoop dat het inderdaad alleen is voor mensen die alleen CQ kopen en niet premium, mensen die premium hebben gewoon kunnen spelen maargoed, ik ben bang van niet.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:
Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef BurnaBoy het volgende:[..]
Ik hoop dat het inderdaad alleen is voor mensen die alleen CQ kopen en niet premium, mensen die premium hebben gewoon kunnen spelen maargoed, ik ben bang van niet.
Nee, dat is alleen voor playstation die kunnen straks spelen als ze premium kopen.
Voor pc moeten we nog een week wachten als we premium kopen
quote:
Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef BurnaBoy het volgende:[..]
Alleen over een week als je premium hebt, anders over 3 weken

(1 week na ps3 "normale release"). Ps3 komt steeds week eerder uit, maar die 2 weken eerder is ook gewoon voor pc (op pc release date)
hmmmmmmmmm 50 euro voor premium, interesting...
quote:
Op maandag 4 juni 2012 22:52 schreef JK het volgende:[..]
Bedank EA voor het aannemen van extra geld van Sony.

Maar denk dat CQ voor de meesten niets is, omdat Metro ook door de meesten hier niet kan worden gewaardeerd?

precies, metro speel je niet omdat het leuk is maar omdat het veel punten oplevert, 1 map daarvan is dus genoeg, anders is er nog altijd team deathmatch tussen containers oid..
quote:
Op maandag 4 juni 2012 23:32 schreef andreas612 het volgende:[..]
precies, metro speel je niet omdat het leuk is maar omdat het veel punten oplevert, 1 map daarvan is dus genoeg, anders is er nog altijd team deathmatch tussen containers oid..
Stel je voor, shipment van Cod4 in BF3 met 64 spelers.