abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113067096
L heeft dat een week of vijf gehad, Elmo. Geen diarree, maar wel een rare substantie. Dun en dik door elkaar, drie keer per dag poepen en dan weet twee dagen niet. Ze had alleen geen pijn, leek. Ik dacht zelf idd aan peuterdiarree, dus had appelsap e.d. in de ban gedaan, maar dat bleek het niet te zijn. De ha dacht wel wat verstoppingen te voelen en heeft van die zakjes meegegeven. Maar daar heb ik er maar een stuk of vijf halve van gebruikt; toen ging het al beter.

Dit filmpje laat zo goed zien in welke fase L momenteel zit. O+

Rollenspellen. :D
pi_113088367
we mochten vanochtend al direct oefenen want er zat een spinnetje op het aankleedkussen. hij kwam al eventjes kijken voordat hij ging huilen en werd niet zo gillend hysterisch als gister *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_113088661
Mooi Simmu, dat is al een stapje in de goede richting.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 11:38:56 #154
100412 mefke79
komt goed!
pi_113090806
Peuter was gisteravond nog heel sneu, maar kwam vanochtend zelf zijn bed uit. Of ie een boterham mocht, want honger. Nou ja, prima. Als ie hoest dan klinkt het vrij beroerd, dus ik vrees toch een luchtweginfectie die em dwars zat. Tenzij hij nu ineens onder de vlekken komt, dan was het toch zesde ziekte.

Simmu, fijn dat je meteen weer oefenmateriaal had en dat het zo goed ging nu.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_113094988
nou, in hun slaapkamer liep hij nog altijd met een boze blik om de vlekjes op de vloer heen (dat zijn volgens hem miertjes). maarrrr; hij spotte een vlieg op onze slaapkamer, dus ik gelijk erbovenop ( :D ): "oh! wat leuk dat jij dat zo goed ziet! en? wilde hij komen? kon je hem aaien? nee ;( wat jammer nou ;( zullen we samen even gaan kijken dan? vliegjes zijn heeeeeeeeel bang van mensjes :* " en zowaar; aan de hand durfde hij wel wat dichterbij te komen (2 meter :P ) zonder overmatig angst, zelfs niet gehuild O+
pi_113095026
nou ja. het klinkt alsof ik er bovenop zit, maar ik grijp gewoon steeds een gelegenheid aan waar die zich voordoet ;)
pi_113095632
Was mijn peuter maar heel iets banger voor beestjes. Die komt echt met werkelijk alles thuis. Brr.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113095840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef MeNicole2 het volgende:
Was mijn peuter maar heel iets banger voor beestjes. Die komt echt met werkelijk alles thuis. Brr.
selene is er gelukkig uit geggroeid dat ze ze opeet (er was een incident met een pissebed :X )
pi_113095894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:51 schreef simmu het volgende:

[..]

selene is er gelukkig uit geggroeid dat ze ze opeet (er was een incident met een pissebed :X )
Ik hoorde laatst van een teamgenootje dat ze haar zoontje (nu 1,5) een keer al kauwend op "iets" buiten aantrof. Bij nadere inspectie bleek het een slak met huisje en al te zijn :X
pi_113096418
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:13 schreef mefke79 het volgende:
ik heb btw echt een latertje met tanden. We moeten nog steeds 1 kies en dat terwijl hij in september drie wordt.
Zal wel aan de uitgerekende datum liggen. Hier mist ook nog steeds een kies. Rechtsonder ;)

Free, hopelijk valt het mee voor L. :*

En beterschap voor Driekus, T. en Tirza :*
Lotte!
Noah!
pi_113097033
Ieuw, beestjes kauwen... Hier zijn slakken wel populair, maar gelukkig worden ze niet opgegeten...
Fake it till you make it...
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:28:47 #162
100412 mefke79
komt goed!
pi_113097336
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:05 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Zal wel aan de uitgerekende datum liggen. Hier mist ook nog steeds een kies. Rechtsonder ;)

Free, hopelijk valt het mee voor L. :*

En beterschap voor Driekus, T. en Tirza :*
Linksboven is hier de achterblijver. En rechtsboven en links onder zaten er 'ineens', niks van gemerkt.

Peuter is net naar het kdv vertrokken. Eigenlijk zou zijn papa op hem letten vanmiddag zodat ik mijn sollicitatie kon voorbereiden, maar meneer stond te springen in de kamer en was weer zijn oude vertrouwde drukke zelf, dus dan kon ie ook wel naar het kdv. Waar hij, vertelde mijn man, met gejuich ontvangen werd. Fijn. Kan ik weer aan de slag en mijn man ook.
pi_113098751
Elmo.... Hier nog een meisje met zo'n verhaal... Rare substantiesmurrie en af en toe zielig piepend volgens ons van de buikpijn.... Wellicht heerst er een soort half buikgriepje?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_113101091
Hier ook hoor, alleen niet half maar echt vol. Hannah begon met kotsen en heeft nu diarree (wittig van kleur). Ik heb het ook, S. alleen de buikloop en Mia is ook niet fit. Maar van haar kan ik het verschil tussen diarree en bv-poep moeilijk onderscheiden.
Gisteren en vandaag gelukkig hulp van ouders en schoonouders, maar die gaan morgen allemaal op vakantie dus dan wordt het bikkelen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:58:45 #165
100412 mefke79
komt goed!
pi_113101386
Pff Octo, klinkt niet heel best. Ik hoop dat jullie allemaal snel weer opknappen. Dat is dan weer het 'voordeel' van een echte buikgriep: meestal kort maar krachtig.
pi_113108075
Beterschap Octo!! Hier denk ik idd zo'n halve.. duurt al dagen en vandaag de hele dag rommelbuik & scheetjes..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_113108268
beterschap octo!

hier heerst ook iets (naast de kinkhoest in het dorp). de halve psz is geloof ik ziek. ravi voelde vanmiddag ook warm (sneltsjek voelen met mijn lippen) maar was gewoon vrolijk en eet. wel wat huilerig, maar ja, da's niet zo raar met voor het eerst zonder selene. zonet getempt: 39.4 :X

dus een sinaassprilletje erin. hij wilde wel naar bed al.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:53:34 #168
100412 mefke79
komt goed!
pi_113110817
hier was het 1 dag koorts. Zijn opa heeft het ook, met wat keelpijn erbij. En aangezien ze afgelopen zondag samen van 1 bord en lepel gegeten hebben is de vraag nu: wie stak wie aan.
pi_113113060
Het gaat de goede kant op. Hannah heeft zelfs gegeten vanavond. Ik heb haar een slokje cola beloofd als ze een hapje (aardappelgratin) nam en dat deed ze. Daarna heeft ze de rest ook maar opgelepeld van haar bord :')
Omkoperij FTW (heel onpedagogisch, ik weet).

Beterschap voor de ziekjes :*
pi_113114836
Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's :*

Net terug van een kinderverjaardag van een 3-jarig buurmeisje. Het is zo leuk, dat je rond deze tijd kinderverjaardagen vaker buiten kunt vieren. Dat is dan het nadeel van mijn peuter die in februari jarig is. En een idee gekregen voor leuk spelletje: in het engels heet het "pass the prsent", geen idee wat het nederlandse begrip is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113116298
en selene is thuis *O*

tis allemaal heel goed gegaan. ze kan zoveel beter tegen prikkels :Y ws morgen wel een reactie, maar toch. ze kwam thuis zonet (niet geslapen in de trein), begroette mij en kachelde zo naar boven naar haar bed. dus we liepen haar maar achterna met piep en mimi :P ravi werd nog eventjes wakker. het wurm wilde zonder dekentje slapen, wat me met die koorts geen slecht idee leek. maar vaak krijg ik het dan na eventjes koud als ik zoiets doe, dus ik had een dekentje aan zn voeteneind gelegd en die had hij gepakt. dus ik heb hem eventjes wat toegedekt en ingestopt en dat was allemaal ok. rust en vrede hier.

fuck die fokwet :6
pi_113123991
Spring, heb je nog gekeken voor een spel? Anders zou ik iets voor je kunnen meenemen vanaf hier? (kom zaterdag naar NL)
Lotte!
Noah!
pi_113130841
nou. dat was ravi zn koorts alweer. een eendagsgriepje. ik daarentegen zit aan de ab
pi_113130859
en selene had de verklaring voor ravi zn plotse insectenangst! hij blijkt geprikt te zijn door een mug ofzo. en zat daar op te kijken en voelde de prik. dus ja; da's wel eng en naar
pi_113131086
Ahhh, dan is het niet zo gek dat hij die beestjes ineens eng vindt simmu.
pi_113132821
Gisteren raakte Isabeau in paniek om een pissebedje. Ik heb me maar even over mijn eigen weerzin heengezet en hem over mijn hand laten lopen en uitgeroepen hoe schattig hij was. Dat hielp wel een beetje. :')
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:02:10 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113139359
Het dochtertje van vrienden van ons liet van de week zonder blikken of blozen een torretje over haar arm lopen, ze vond hem gewèldig, ik was stomverbaasd. :D
Haar moeder wilde hem weg halen maar dat was dus absoluut niet de bedoeling. :D

Ik heb naar aanleiding van een tip in het kleuter topic een Smartgames spel voor Oscar gekocht Trucky 3. Een 2D puzzel-spelletje en hij vindt het, vooralsnog, erg leuk. Voordeel is dat hij gek is op alles met wielen, dus dan is het al gauw goed, maar ook het op de juiste manier moeten puzzelen van de stukjes is toch wel erg leuk.

pi_113140505
Dat ziet er geweldig leuk uit, BE! Denk dat mijn peutertje dat ook al heel leuk zal vinden, combinatie auto en puzzel klinkt goed...
* Shandaly begint alvast aan een verlanglijstje...
pi_113141340
Ik heb een vraagje / jullie visie op het zindelijk worden.

Mart plast sinds een goede week goed op de wc, maar geeft dit vooralsnog niet zelf aan.
Als ik hem in de blote kont laat lopen en hij laat een paar druppeltjes plas lopen, zegt hij 'beetje plas' waarna ik zeg op een rustige manier, je moet niet op de grond/bank/etc plassen maar op de wc hoor. En dan zet ik hem op de wc en hup dan komt er een grote plas. Onder luid applaus en blij gepraat van mijn kant vind hij het geweldig natuurlijk.

Poepen is nog niet gebeurd op de wc. En zoals ik al noemde, hij geeft het niet aan. Zou hij het niet aan voelen komen? En wat nu verder te doen? Gewoon zo door gaan, thuis in de blote bips.

Ik wil er absoluut geen druk op leggen, maar zou het ook jammer vinden als dit de weg naar het zindelijk worden toe is en ik iets 'verkeerds' doe of er niet goed op inspeel.

:)
pi_113144323
klinkt toch goed zo ymme? ik zou gewoon lekker doorgaan zo :)
pi_113157279
BE dat spelletje/ puzzel ziet er leuk uit.

Ymme dat is toch prima. Had je al eens geprobeerd wat er gebeurt als je hem wel een (onder)broekje aantrekt?

Heb er vandaag 2 uur over gedaan van opstaan totdat peuter op het kdv was. Hoe moet dat nou worden als ik weer ga werken? Moeten wij allemaal om 6 uur opstaan? :P Moet nog even wennen aan baby voeden & aankleden, mezelf en peuter aankleden in een beter tempo denk ik.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:06:54 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_113157534
komt goed tinuviel; ik d8 in het begin ook dat het heeeeel knap was als ik om 11 uur eindelijk zover was...tegenwoordig kan ik in een half uurtje douchen, kids aankleden en samen eten... :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_113157984
BJ dank voor je opbeurende woorden. Ik probeer al tijd te besparen door de baby aan tafel zittend te voeden, zodat ik zelf kan eten samen met mijn peuter en dat hij dan ook wat eet. Maar hij loopt allerlei ongein uit te halen en gaat ervandoor wetende, dat ik niet makkelijk achteraan kan met een baby die aan de borst hangt :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:22:04 #184
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_113158257
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:15 schreef Tinuviel het volgende:
BJ dank voor je opbeurende woorden. Ik probeer al tijd te besparen door de baby aan tafel zittend te voeden, zodat ik zelf kan eten samen met mijn peuter en dat hij dan ook wat eet. Maar hij loopt allerlei ongein uit te halen en gaat ervandoor wetende, dat ik niet makkelijk achteraan kan met een baby die aan de borst hangt :(
ook dat komt vast helemaal goed. ik vond de eerste weken/ maanden ook slopend. Evie had door dat ik niet altijd tijd had om op haar te reageren, als ik met Liene bezig was en ging toen ook echt alles doen wat niet kon... pfff heel lastig. (vooral tijdens het voeden...)..

in elk geval suc6 ermee :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_113158804
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
BE dat spelletje/ puzzel ziet er leuk uit.

Ymme dat is toch prima. Had je al eens geprobeerd wat er gebeurt als je hem wel een (onder)broekje aantrekt?

Heb er vandaag 2 uur over gedaan van opstaan totdat peuter op het kdv was. Hoe moet dat nou worden als ik weer ga werken? Moeten wij allemaal om 6 uur opstaan? :P Moet nog even wennen aan baby voeden & aankleden, mezelf en peuter aankleden in een beter tempo denk ik.
Ik sta met één kind al een uur en 50 minuten van tevoren op. :') Om 6.20 uur.
pi_113159819
Bij mij was het met een kind 1 uur en een half uur ofzo. Dus zo slecht is dat eigenlijk dan niet. Maar goed nu hoef ik mezelf niet zo klaar te maken alsof ik naar werk ga. Dat scheelt ook in de tijd. Hopelijk wordt het met de tijd en de oefening wat beter. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113160719
Tinuviel: hier redden we het in dik een uur tegenwoordig, en dat gaat meestal zonder al te veel stress. Manlief gaat met de peuter naar beneden en geeft haar een boterham, terwijl ik boven de baby voed, en daarna douche en mezelf + baby aankleed. Daarna ga ik ontbijten. Als de peuter klaar is met haar boterham, kleedt manlief haar aan, daarna gaat hij douchen (hij ontbijt zelf niet, drinkt alleen koffie, dat scheelt wel iets). Ondertussen pak ik mijn spullen en maak de baby klaar voor vertrek, en doe peuter schoenen en jas aan, en dan kunnen we allemaal gelijktijdig de deur uit. Het is even zoeken naar een nieuw ritme, maar het komt echt wel goed.

Hier een heerlijke dag gehad vandaag! Ik ben op woensdag altijd vrij, dus fijn als het lekker weer is. Manlief was vanochtend ook thuis, dus ik kon met alleen de peuter boodschapjes gaan doen, terwijl de baby lag te slapen. 's Middags moest manlief weg, maar kwam mijn moeder. Eerst samen wat in de tuin geklungeld, en toen naar de nieuwe speeltuin hier vlak bij gegaan (aanrader ook voor Claudia, btw), Pietje lag een tijdlang te slapen in de wandelwagen, en B. heeft zich twee uur vermaakt in de zandbak. Er waren nog een paar kindjes van het kdv, dus daar lekker mee gespeeld. Later thuis ook nog heerlijk in het zonnetje gezeten. Buurmeisje kwam in de zandbak spelen. Heel fijn gewoon!
pi_113163890
Mini is net klaar met de buikpijn en vreemde luiers, heb op advies van cb toch appel (in alle sappen) geschrapt en ze dronk eigenlijk hoe dan ook net teveel dus wat proberen te minderen
ook minder ei gegeven en het lijkt allemaal te werken!

We hebben eindelijk bijna het moeilijke slaappatroon weten te doorbreken door idd het ritueel te volgen en 5 - 10 min methode

Ik ben ook bezig met psz , de enige hier in de buurt is met indicatie voor achterstand, nou denken ze wel dat mini daar recht op heeft (mijn chronisch ziek zijn en meneer zonder opleiding al vinden wij dat rare redenen en zien we totaal geen achterstand) vind ik het vooral moeilijk dat ze dan 3 dagdelen moet ipv 2

free :* is nooit leuk succes!

En beterschap voor alle zieke kindjes hopelijk zijn ze snel opgeknapt
pi_113163988
Qua tijden heb ik geloof ik geluk! Meestal 30min a 45 min bezig
ben wel benieuwd hoe dat straks gaat
pi_113177942
Bleie, dat is idd een geweldige oplossing als je de taken van het aankleden, ontbijt van de kinderen etc verzorgen verdeeld. Bij ons is dat misschien wat moeilijker, omdat wij allebei een behoorlijke afstand naar werk moeten reizen en maar 1 auto hebben. Als ik dus de auto heb, moet manlief met ov en dus veel eerder de deur uit. Hij zou alleen tussen 5.30 en 6.45 uur kunnen helpen met de kids. Dat is vrees ik een beetje erg vroeg. Hij zou wellicht de grote kunnen aankleden en thee met hem drinken als die al wakker is. Voor ontbijt is het denk ik dan echt nog te vroeg. Mijn zoon komt wat dat betreft naar mijn man, die ontbijt helemaal niet voordat hij naar werk gaat.
Ik heb nog wat tijd om te kunnen oefenen met beide kids, wanneer ik nog vrij ben en het niet erg is als het langer duurt. En ik ga met mijn baas ook even overleggen over een vaste thuiswerkdag, die al in mijn contract was vastgelegd, maar die ik tot nu toe niet heb genomen. Een dagje thuis werken geeft wat dat betreft ook wat rust denk ik.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113177975
Ons monstertje blijft maar slapen :o Ik denk dat ik hem eens uit zijn bed zal tillen.

Voor de rest gaat alles wel goed met hem :Y Hij gebruikt de laatste tijd steeds vaker volledig correcte zinnen, de zindelijkheidstraining gaat vlot, hij vindt het nog steeds heerlijk om naar de onthaalmoeder te gaan en is echt een gelukkig kind (ik blijf me er soms over verbazen als ik terug denk aan de eerste maanden :% ).

En de ochtendshift? Die neemt P. voornamelijk op zich aangezien ik toch wat langer bezig ben in de badkamer O-)
pi_113178187
Ik haal hier de kinderen om 07:30 uit bed. Matthias leg in dan in Mikael zijn bed met een fles en kleed ondertussen Leander aan. Mikael kleed zichzelf aan. Dan heeft Matthias de fles leeg ik doe ik de hele zooi naar beneden. Mikael en Leander voor de tv met een broodje en Matthias in de box dan ga ik zelf aankleden. Dan pak ik de tas van Mikael in (en van Leander als die naar de psz moet) en om 10 over 8 zet ik de hele zooi op de fiets om richting school te fietsen. Heb Matthias dan nog in pyjama maar dat ziet niemand :P
Soms haalt mijn lief Matthias al eerder uit bed als die huilt. Dan is die dus al beneden als ik de andere 2 brood doe.
  donderdag 21 juni 2012 @ 09:53:38 #193
100412 mefke79
komt goed!
pi_113178277
Hier gaat de wekker om kwart over zes. Dan zet mijn man de deur open bij Driekus en gaat douchen. Meestal geeft Driekus dan ergens tijdens of net na het douchen een teken van leven en verhuist hij naar ons bed waar wij samen even tv kijken. Zo rond vijf voor zeven kleed ik dan Driekus aan, die gaat naar beneden waar mijn man met boterhammen wacht. Ik kleed dan Tienus aan en ga ook met hem naar beneden. Het hele spul is dan rond half acht de deur uit en dan kan ik beginnen met eten en aankleden. We hebben natuurlijk nog het voordeel dan Tienus ergens rond vijf uur voor een fles komt en daardoor in de ochtendshift geen brood wil.
pi_113178421
Hier gaat de wekker alleen op de psz dagen dus maandag en donderdag en dan gaat ie om 7.15, maar meestal is S al wel eerder wakker en die mag dan lekker bij mij in bed, tv kijken.
Op de overige dagen slaapt Jaël uit tot ergens tussen 8 en 9 en dan gaan S en ik er meestal ook uit, soms kleed ik S dan al tussendoor aan, maar ik heb in de ochtenden geen verplichtingen dus we kunnen heerlijk in ons eigen tempo alles doen :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_113179011
Wat leuk om al die verschillende ochtendrituelen te lezen! Iedereen doet het toch weer op zijn eigen manier.

TInuviel: ik werkte tot een jaar geleden ook erg ver weg (Den Haag, en woon in Amsterdam), moest dan om 7.15 de deur uit, dus toen deed manlief op mijn werkdagen de ochtendspits grotendeels in zijn eentje - meestal zat B. dan net aan haar boterham als ik de deur uit ging. Dat wij een tweede kindje wilden, was voor mij dan ook een belangrijke factor in zoeken naar werk dichter bij huis. Maar ja, dat moet je ook maar net willen en kunnen. Ik heb wel veel geluk gehad dat ik opnieuw een heel leuke baan heb gevonden, maar nu in Amsterdam.
pi_113179182
MeNicole jij hebt er natuurlijk al 3, dat lijkt me een nog grotere uitdaging. Hoe oud is Mikael? Jair kan zich bijna helemaal zelf aankleden, maar doet dat absoluut niet. Misschien nu maar vast gaan oefenen.
Peuter met broodje voor de tv zou misschien tijd besparen, maar daar ben ik niet zo'n voorstander van.
Dan misschien liever broodje in de auto geven om tijd te besparen.

Mefke, de voedingstijd van onze baby verschuift ook nogal. Het zou ergens tussen 5.30 uur en 8 uur kunnen vallen, dus dat moet ik ook nog op dagbasis bekijken, aangezien er nog niet echt een vast ritme inzit.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113179340
Mikael is al bijna 6. Dus die kan alles wel zelf. Leander van bijna 3 kan het ook wel zelf maar daar hebben we geen tijd voor :P En hier scheelt het ook in tijd dat Matthias ook smorgens nog geen brood eet. Dat doen we als we Mikael naar school hebben gebracht. Straks moeten we met nummer 4 erbij weer een heel nieuw ritme zoeken.
pi_113179355
wij houden het hier heel strak. zodra je afwijkt gaat het mis. dus: om kwart over 7 mogen ze uit de slaapkamer indien al wakker en eventjes spelen ofzo tot kwart voor 8. dan is het gezamelijk aankleden en tandenpoetsen enzo en tussen 8 uur en kwart over 8 iedereen aan tafel voor ontbijt (4 soorten ontbijtgranen inmiddels :D ) en dan is iedereen om half 9 startklaar.
pi_113179486
Hier zijn we gemiddeld om 09:30 pas beneden w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_113179507
Onze ochtendrituelen verschillen per dag ongeveer. Op maandag breng ik Minke naar het kdv, dus tegen de tijd dat man gaat douchen (6.45) wordt MInke ongeveer wakker en kleed ik me vast aan (ik douche s avonds, dat scheelt ook) en pluk ik haar uit bed of we kroelen nog effe in ons bed. Dan tegen 7.15 naar beneden, zij nog in pyjama, zodat ze wat kan eten voor de tv. Dat is het moment dat ik alle spullen bij elkaar zoek die mee moeten en als het eten op is kleed ik haar aan (nog steeds voor de tv om groot drama te voorkomen, als het aan haar lag gaat de pyjama nooit uit). Dan tussen 7.30 en 8.00 naar kdv en ik dan door naar mijn werk.
Dinsdag/woensdag en donderdag ben ik al weg voor de rest uberhaupt een oog open heeft, dus hoe het dan gaat geen idee. Minke is wel rond 7-7.30 wakker over het algemeen. Op vrijdag is mijn vrije dag, maar omdat man dan lekker vroeg gaat douchen is Minke meestal ook wakker en kijken we lekker nog even tv in ons bed. Weekenden lopen zoals het uitkomt. Vaak wel rond 7 wakker, maar lekker rustig aan alles. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')