selene is er gelukkig uit geggroeid dat ze ze opeet (er was een incident met een pissebedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef MeNicole2 het volgende:
Was mijn peuter maar heel iets banger voor beestjes. Die komt echt met werkelijk alles thuis. Brr.
Ik hoorde laatst van een teamgenootje dat ze haar zoontje (nu 1,5) een keer al kauwend op "iets" buiten aantrof. Bij nadere inspectie bleek het een slak met huisje en al te zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:51 schreef simmu het volgende:
[..]
selene is er gelukkig uit geggroeid dat ze ze opeet (er was een incident met een pissebed)
Zal wel aan de uitgerekende datum liggen. Hier mist ook nog steeds een kies. Rechtsonderquote:Op maandag 18 juni 2012 20:13 schreef mefke79 het volgende:
ik heb btw echt een latertje met tanden. We moeten nog steeds 1 kies en dat terwijl hij in september drie wordt.
Linksboven is hier de achterblijver. En rechtsboven en links onder zaten er 'ineens', niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:05 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zal wel aan de uitgerekende datum liggen. Hier mist ook nog steeds een kies. Rechtsonder![]()
Free, hopelijk valt het mee voor L.![]()
En beterschap voor Driekus, T. en Tirza
ook dat komt vast helemaal goed. ik vond de eerste weken/ maanden ook slopend. Evie had door dat ik niet altijd tijd had om op haar te reageren, als ik met Liene bezig was en ging toen ook echt alles doen wat niet kon... pfff heel lastig. (vooral tijdens het voeden...)..quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:15 schreef Tinuviel het volgende:
BJ dank voor je opbeurende woorden. Ik probeer al tijd te besparen door de baby aan tafel zittend te voeden, zodat ik zelf kan eten samen met mijn peuter en dat hij dan ook wat eet. Maar hij loopt allerlei ongein uit te halen en gaat ervandoor wetende, dat ik niet makkelijk achteraan kan met een baby die aan de borst hangt
Ik sta met één kind al een uur en 50 minuten van tevoren op.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
BE dat spelletje/ puzzel ziet er leuk uit.
Ymme dat is toch prima. Had je al eens geprobeerd wat er gebeurt als je hem wel een (onder)broekje aantrekt?
Heb er vandaag 2 uur over gedaan van opstaan totdat peuter op het kdv was. Hoe moet dat nou worden als ik weer ga werken? Moeten wij allemaal om 6 uur opstaan?Moet nog even wennen aan baby voeden & aankleden, mezelf en peuter aankleden in een beter tempo denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |