Spring

Zou het antwoord van de mijne kunnen zijn.
Pff, we hadden een rumoerige avond en nacht met Driekus. We hadden een bbq bij mijn neef en moesten daarna nog een uurtje rijden. Dus rond zessen de auto in en meneer sliep in drie minuten. Thuis overgeheveld naar bed, maar dat werd 1 groot drama met uithalen, snikken, huilen, krijsen, hoesten en kokhalzen. Uiteindelijk rustig gekregen, snikt ie nog wat na en vraagt dan allerliefst: mama, wil jij alsjeblieft weggaan? Ik dus echt

bleek dat papa moest komen voor het verhaaltje, die doet dat normaal en daar mocht niet van worden afgeweken.
Vannacht om half vier riep ie: mama, mama. Heel helder en wakker. Begon ie een heel verhaal over enge olifanten die kindjes eten. Ik snapte er de ballen van, maar meneer wilde water, dus dat ging ik halen. Begint ie opeens weer te kokhalzen, uit het niets. Dus snel op de grond gezet emmer gehaald, man wakker gemaakt. UIteindelijk hield ie geloof ik bijna alles wel binnen, maar het hele bed was kletsnat. Dus verschonen en het bed weer in. Net wordt ie wakker, heel erg warm en lusteloos....
Edit: man roept net, Driekus is wakker en voelt wel heeeel erg warm.
Aha: koorts zorgt bij hem voor het beroerd voelen. En er heerst al even zesde ziekte. Ik geloof dat ik 1 en 1 is twee kan doen...Nou ja, we kijken het aan, paracetamol erin en zo lang hij verder zo blijft is het prima. Ik heb em al gevraagd om zijn kin op de borst te doen, maar dat wil hij niet. Eigenwijzigheid denk ik. Ik vind dat altijd maar eng, maar goed, mijn man heeft zelf hersenvliesontsteking gehad en die zei net al dat hij toen geen licht of geluid kon verdragen terwijl Driekus lekker in het zonnetje ligt.