abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112727511
Welkom :)
Fake it till you make it...
pi_112727741
Welkom Jona en Plums :)

Mart heeft gisteren op de wc geplast :)
Al was dit meer geluk dan wijsheid ;)

Hij vond het in iedergeval heel erg tof... O+
pi_112727756
Plums gefeliciteerd!

Wat fijn dat Roy het zo goed doet!

Slapen is hier op het moment drama weer maar ook wel logisch
gaat wel weer goed komen !
pi_112727760
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef _Bar_ het volgende:
Komt hier weer eens spieken ;) Leuk al die zindelijkheid te lezen.

Hier gaat alles eigenlijk goed, al zitten we middenin de peuterpuberfase als Roy iets "moet" of als hij iets niet mag is het gillen geblazen, hij gaat met gebalde vuisten staan en kijkt dan echt boos.
Het is pittig maar ach we komen daar wel overheen, al mag het voor mij snel voorbij zijn deze fase ;)

Roy op het dagverblijf gaat echt heel goed, hij is er al goed gewend, en Roy heeft de taak opzich genomen om de andere kinderen naar hun plek te begeleiden, Het samen in de kring zitten vind hij leuk, hij kent de gebaren en doet vrolijk mee.
Hij slaapt en eet er goed, en ligt goed in de groep.
Al moeten ze Roy wel goed in de gaten houden want zodra er een deur openstaat moet Roy daar een kijkje gaan nemen.
Het zwemmen vind hij ontspannend en leuk, snoezelen is helemaal geweldig, en de motoriekzaal is rennen,vliegen,springen,rollen.
Volgende maand horen we welke behandelingen ze bij Roy gaan toepassen, en wat de doelstellingen worden.

Het praten lijkt nog nergens op, al komen we nu ook bij de Eh klanken, onze cursus zit erop,maar hebben er veel aangehad en werken er nog steeds mee,omdat het bij Roy werkt.

Roy is ondeugend is zich bewust van zijn ikke, hij is dol op voetballen en spelen met zijn grote auto, hij kan tegenwoordig echt met één van ons knuffelen en gezinsknuffels zijn favoriet.
Wat fijn dat het zo goed gaat met Roy!
En knuffelen O+
pi_112730777
Fijn dat het zo goed gaat met Roy, Bar! :)

Simmu fijn dat het bij jullie ook goed gaat ;)

Welkom Plums en nog gefeliciteerd met Jona *O*

Wat goed van Mart *G*

Draculettje, :* dus je weet waar het aan ligt?

Mijn peuter is vandaag op de oma dag met oma en grootoma naar artis. Ben erg benieuwd wat hij ervan vindt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_112735672
snoezigheid toppertje: ze zingen samen het liedje van de bruine beer in het blauwe huis mee O+
op maandag mogen ze tv kijken (tussen de middag, wegens om en om naar school)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_112775048
En hoe vond hij het tinuviel?

Klinkt gezellig simmu!

Mini en ik vinden beide tijd dat ik thuis kom (sinds zaterdag in zkh)
Gelukkig is ze bij opa en oma in goede handen maar blergh
pi_112775804
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:18 schreef draculettetje het volgende:
En hoe vond hij het tinuviel?

Klinkt gezellig simmu!

Mini en ik vinden beide tijd dat ik thuis kom (sinds zaterdag in zkh)
Gelukkig is ze bij opa en oma in goede handen maar blergh
gefeliciteerd jij! :*
*O*

en dat je maar snel opknapt!
pi_112780718
Dracu gefeliciteerd *O* en beterschap. Ik hoop dat je snel uit het zkh komt. Slaapt je kindje daarom zo slecht denk je?

Ons zoontje vond Artis erg leuk: hij vertelde erg enthousiast over de leeuwen, olifanten en apen, die hij had gezien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_112822807
Dank jullie!

Fijn dat hij het naar zijn zin heeft gehad tinuviel !

Ik denk idd dat mijn afwezigheid naast het heen en weer gesleep en niet thuis slapen van haar zelf bij elkaar zorgt voor slaapdrama
we doen nu haar pyjama hier aan en dan zing ik haar slaapliedje voor ons beide fijn
pi_112823928
Goedemorgen!

Ik wil hier even Claudia een veer in d'r bips steken. Dankzij jou tip hebben we geen enkele ochtend meer drama gehad bij het wegbrengen van Isabeau. Ze mag 's ochtends een treintje kiezen om mee te nemen en gezien haar royale treinencollectie zitten we voorlopig wel even goed ;)

Gisteren moest ik even huilen om iets (stoms) en Isabeau zag dat: "moet je huilen mama?" "Ja ik ben een beetje verdrietig" "Heb je pijn mama? Heb je je hoofdje gestoten? Zit je onder de modder? Zit je onder de poep?!" En na die laatste vraag lag ze helemaal dubbel. :')
pi_112823971
selene heeft zaterdag zelf voor een tientje wat uit mogen zoeken in de speelgoedwinkel, want er werden zo'n 5 stickers per dag geplakt en het werd me wat bont :P ze is al zeker een maand zindelijk bij grote-meisjes-dingen (school, gym, dat soort) en het was me best :)

dus gister bij oma heeft ze zelfs op het potje gepoept *O*
pi_112824009
Wat fijn sorbo geen wegbreng drama meer!

Simmu je kleine meisje wordt heel groot! Goed van dr!
pi_112824036
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 08:57 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!

Ik wil hier even Claudia een veer in d'r bips steken. Dankzij jou tip hebben we geen enkele ochtend meer drama gehad bij het wegbrengen van Isabeau. Ze mag 's ochtends een treintje kiezen om mee te nemen en gezien haar royale treinencollectie zitten we voorlopig wel even goed ;)

Gisteren moest ik even huilen om iets (stoms) en Isabeau zag dat: "moet je huilen mama?" "Ja ik ben een beetje verdrietig" "Heb je pijn mama? Heb je je hoofdje gestoten? Zit je onder de modder? Zit je onder de poep?!" En na die laatste vraag lag ze helemaal dubbel. :')
Wat heerlijk relativerend he zo'n kind :D

Isabeau O+

Seb is nu definitief uit de luiers, dag en nacht *O*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112824777
De volgende keer dat zij huilt ga ik ook maar vragen of ze misschien onder de poep zit en dan keihard lachen >:)
pi_112824786
En hij is nog steeds zo knap!
pi_112824900
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:40 schreef bodpa09 het volgende:
En hij is nog steeds zo knap!
O+
pi_112824967
Simmu en Estrys voor de voortgang van de zindelijkheid *O*

Dracu fijn dat jullie de situatie wat draagbaarder kunnen maken zo. Ik heb het zelf ook gehad tijdens de zwangerschap, dat ik in het ziekenhuis lag en niet bij mijn zoontje en man thuis kon zijn. Sterkte en beterschap!

Sorbootje, wat fijn dat de ochtend drama's opgelost zijn.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_112825208
School is geregeld *O* Seb staat op de wachtlijst voor de BSO op maandag, dinsdag en donderdag. Ik ga dan denk ik werken van 9 uur tot 17:30, dan kan ik hem zelf naar school brengen. Kan ik eerst zijn 'broertje' naar het kdv brengen en dan met Seb door naar school. Die moet van 8:30 tot 14:30 naar school en op woensdag en vrijdag tot 13 uur dus dan ben ik thuis en kan ik hem zelf ophalen en samen een boterham eten O+
Ik hoop eigenlijk dat mijn moeder 1 dag Seb en de baby op kan vangen bij ons thuis zodat hij maar 2 dagen naar de BSO hoeft maar dat zien we nog wel.

Nu hopen dat er op tijd plaats is op de BSO. Gelukkig ben ik het eerste half jaar waarschijnlijk toch nog thuis :)
pi_112876455
Isabeau is helemaalm wild van huisjesslakken momenteel ( :') ) en 's ochtends op weg naar het kdv gaan we ze zoeken. Vanmorgen zei ze tegen mij: "Mama, als je een slak ziet, zeg dan SLAK!"

Iemand kijkt iets te vaak Dora.
pi_112889639
Hihihi isabeau :). Hier zijn ze ook erg populair, ik hoef alleen geen slak te zeggen ;)
Fake it till you make it...
pi_112890229
Haha Sorbo, die is wel erg grappig!
Slakjes zijn hier ook erg populair, alleen pakt ze ze niet op (gelukkig)
pi_112890727
Haha Sorbo, die is leuk. Wij horen hier ook iets te vaak "eerst zeg je rugzak"...

En grrr, we dachten t helemaal voor elkaar te hebben met school en bso, hoor ik gisteren opeens dat de bso die bij ons kdv in t pand komt niet gaat samenwerken met onze school, terwijl t juist zo fijn en handig vonden dat dt wel zo was... Ze zijn kort geleden opgegaan in n grotere organisatie, en dat merk je wel hoor. De leuke locatiemanager is vrij grof de deur uit gewerkt, en vervangen door een heel zakelijk mens. Ik ben soms zo bang dat de leidstrs t voor gezien gaan houden...
pi_112960833
Oh, da's wel zuur, Bleie. Vooral als er zo'n andere cultuur voor terug komt. Mss is het gewoon een kwestie van wennen, hoor, voor de leidsters, en vinden ze het nu even zuur maar weten ze met een allen snel een positieve modus te vinden. En in deze (kinderopvang)markt zou ik ook niet zo bang zijn dat ze weggaan. :)
pi_112960842
Stellen jullie peuters veel waarom-vragen? L stelt vooral hoe-vragen atm: "Hoe doet die vriezer dat zo koud? Hoe komt deze stok hier kapot nou?"

[ Bericht 1% gewijzigd door -Spring op 16-06-2012 09:00:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')