Iets met resident evillquote:Op maandag 4 juni 2012 19:49 schreef 2Happy4U het volgende:
ik was er de afgelopen 10 minuten niet
wat was er gebeurd?
Marketer gespotquote:
Veranderen ze eens de HELE GAME, nieuwe setting, nieuwe engine, nieuwe multiplayer.quote:
Nee, ik kijk ook via een andere sitequote:
SoldMayorquote:Op maandag 4 juni 2012 19:54 schreef SoldMayor het volgende:
GTA verlaagd zich echt niet tot het niveau van de e3 hoor.
leuk voor multiplayerquote:
Yup!quote:
http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/?tag=Topslot;MicrosoftPressConferenceLiveStream;MicrosoftPressConferenc;WatchTheLiveStreamquote:
Koop dan CS : Global offensequote:Op maandag 4 juni 2012 19:55 schreef seto het volgende:
Tering wat ziet dit er slecht uit. Overal slowmotion, beetje van scripted event naar scripted event lopen, turrets waarbij je niet eens hoeft te mikken, sniper rifles die door muren/auto's heen schieten.
En toch gaan er weer miljoenen van over de toonbank.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:55 schreef seto het volgende:
Tering wat ziet dit er slecht uit. Overal slowmotion, beetje van scripted event naar scripted event lopen, turrets waarbij je niet eens hoeft te mikken, sniper rifles die door muren/auto's heen schieten.
ditquote:Op maandag 4 juni 2012 19:55 schreef seto het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:56 schreef Qunix het volgende:
Blijkbaar zijn ze al aardig ver hiermee... Komt dit najaar uit (gok ik).
........Dat kon je al zeggen voordat MW3 uitkwamquote:Op maandag 4 juni 2012 19:56 schreef Qunix het volgende:
Spannende voorspelling, wat deed je dat vermoeden?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:56 schreef Qunix het volgende:
De lelijke gestures die je her en der ziet.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Spannende voorspelling, wat deed je dat vermoeden?
Nintendo met zijn Wii U ftwquote:Op maandag 4 juni 2012 19:58 schreef Fruitsalade het volgende:
Microsoft wint de e3 in ieder geval niet, of Nintendo en Sony moeten het wel heel hard verneuken
dit heeft ook allemaal niets met games te maken gehadquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Wootism het volgende:
Ik denk serieus dat ik te oud word voor games. Doet me allemaal vrij weinig wat ik tot nu toe heb gezien...
Ik zie nog duizend keer liever Translator Guy notities maken van hoe Ravi Drums op de kont van Cammy trommelt.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:58 schreef Fruitsalade het volgende:
Microsoft wint de e3 in ieder geval niet, of Nintendo en Sony moeten het wel heel hard verneuken
RE6 was wel coolquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Wootism het volgende:
Ik denk serieus dat ik te oud word voor games. Doet me allemaal vrij weinig wat ik tot nu toe heb gezien...
Daar hoef je ook niet oud voor te zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Wootism het volgende:
De nieuwe tomb raider zag er wel vet uitquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Wootism het volgende:
Je behoort gewoon niet meer tot de doelgroep van dit soort games, er is genoeg anders gelukkigquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Wootism het volgende:
"Thanks to WTC for the inspiration"quote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef damirovic het volgende:
"After ten years of developing our engine, we can now make our buildings collapse"
Mensen die nu nog een Nintendo console halenquote:
Omdat CoD op een publiek van 12 jaar en jonger mikt....quote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Supertolll het volgende:
Waarom staat her en der:
--> snipe
--> use
Dat wel!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De nieuwe tomb raider zag er wel vet uit
Weet niet, hij charged sowieso ietsquote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef Supertolll het volgende:
Waarom staat her en der:
--> snipe
--> use
Want? Moet ik perse altijd dit soort crappy games spelen?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mensen die nu nog een Nintendo console halen
Ja het is echt allemaal op 14-16-jarigen gericht. RE en South Park kunnen eventueel nog vanwege cult.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je behoort gewoon niet meer tot de doelgroep van dit soort games, er is genoeg anders gelukkig
Re6 vond ik er ontzettend houterig uitzienquote:Op maandag 4 juni 2012 20:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
RE6 en Tomb Raider. De rest was nogal meh.
zegt degene die meer EA spellen wiltquote:Op maandag 4 juni 2012 20:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
zoals cool als een halfgesmolten ijsblokje...quote:
Heeft tenminste nog wat volwassen games.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tomb Raider heeft (denk ik) wel een iets meer duistere sfeer dan Unchartedquote:Op maandag 4 juni 2012 20:00 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat wel!
Maar als je ondertussen 3 Uncharted games hebt uitgespeeld is ook dat niet meer zo tof..
de president hequote:Op maandag 4 juni 2012 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
Even de hele stad vol onschuldige burgers kapot schieten om 1 vrouw te beschermen...(!)
Wii was een grap, voor kinderen interessant maar daarbuiten gebruikt niemand hem zowat als je echt wil gamen ga je toch niet zon dildo in je hand vasthoudenquote:Op maandag 4 juni 2012 20:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Want? Moet ik perse altijd dit soort crappy games spelen?
Ohja Splintercell! Lijkt me wel erg vet.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoals cool als een halfgesmolten ijsblokje...
splintercell leek me aardig maar voor de rest niets, nada, noppes waar ik het na 30 jaar gamen nog warm van krijg. ben benieuwd naar de persco's van de uitgevers (en die van nintendo morgen)
Mario en andere nintendo games zijn qua gameplay erg goed hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wii was een grap, voor kinderen interessant maar daarbuiten gebruikt niemand hem zowat als je echt wil gamen ga je toch niet zon dildo in je hand vasthouden
Een dildo is tenminste nog 16+, da's een oudere doelgroep dan deze gehele conferentie had.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wii was een grap, voor kinderen interessant maar daarbuiten gebruikt niemand hem zowat als je echt wil gamen ga je toch niet zon dildo in je hand vasthouden
Doe mij dan maar de Gamecubequote:Op maandag 4 juni 2012 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mario en andere nintendo games zijn qua gameplay erg goed hoor.
Die 90 minuten boeien me niet zo, maar ik ben volgens mij halverwege mij ziel verloren...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:02 schreef Klonk het volgende:
Ik wil anderhalf uur van mijn leven terug...
Vond je? Het leek net op Cod en het ergste is nog wel dat ze andere voice actor voor Sam Fisher hebben.quote:
ja schoenen en muziekquote:Op maandag 4 juni 2012 20:05 schreef BDIL het volgende:
Meeste hebben te hoge verwachtingen van alles en worden teleurgesteldGeniet gewoon van wat je krijgt, want meer melk je er toch niet uit
gamekings is ook enorm casualquote:Op maandag 4 juni 2012 20:06 schreef Wells.p het volgende:
JJ van gamekings is wel positief! :S
http://nl.twitch.tv/blammomedia
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:06 schreef Wells.p het volgende:
JJ van gamekings is wel positief! :S
http://nl.twitch.tv/blammomedia
Nee over het algemeen is het gewoon zoquote:Op maandag 4 juni 2012 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja schoenen en muziekhoeveel word je betaald?
Pak deze:quote:Op maandag 4 juni 2012 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
de YT stream staat bij mij stay tuned wanneer gaan ze weer verder?
sorry, ik denk liever na voordat ik ergens geld aan uitgevenquote:Op maandag 4 juni 2012 20:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee over het algemeen is het gewoon zoHou je verwachtingen laag dan is de teleurstelling minder, minder stress en dan maakt het je weinig uit.
Voor het 3de jaar op rij weer een waardeloze E3 show van MS. Ook vrijwel niets gezien over toffe XBLA games.quote:
Die achterlijke 3d-kinect-lelijke-angrybirds-ripoff was er tochquote:Op maandag 4 juni 2012 20:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor het 3de jaar op rij weer een waardeloze E3 show van MS. Ook vrijwel niets gezien over toffe XBLA games.
qua dieptepunten was dat het hoogtepuntquote:Op maandag 4 juni 2012 20:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die achterlijke 3d-kinect-lelijke-angrybirds-ripoff was er toch
Dat is niet TOF, toch!?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die achterlijke 3d-kinect-lelijke-angrybirds-ripoff was er toch
Dat heeft niks te maken met nadenken voordat je geld uitgeeftquote:Op maandag 4 juni 2012 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sorry, ik denk liever na voordat ik ergens geld aan uitgeven
Wachten tot nieuwe consoles komen, een dikke gaming PC gaat je ruim 2000 euro kosten ( wil je GTX 690 erin hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 20:14 schreef FerryNL het volgende:
Volgens mij heb ik niks gemist tussen het eten door. Pffff dat wordt denk ik gewoon een brute pc kopen, en daar lekker op gamen. Xbox 360 is iig echt over voor mij.
2 weken geleden gekocht 1400 met GTX670quote:Op maandag 4 juni 2012 20:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wachten tot nieuwe consoles komen, een dikke gaming PC gaat je ruim 2000 euro kosten ( wil je GTX 690 erin hebben)
daar heb je toch niks aan, de developers lopen 1 -2 generaties achter, gewoonweg omdat daarvoor de software veel stabieler isquote:Op maandag 4 juni 2012 20:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wachten tot nieuwe consoles komen, een dikke gaming PC gaat je ruim 2000 euro kosten ( wil je GTX 690 erin hebben)
Alleen assassins creedquote:Op maandag 4 juni 2012 20:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Hopen dat EA vanavond beter wordt, bij Ubisoft lig ik al in bed dat is een ding wat zeker is.
1200 is genoeg voor een gaming PC tenzij je overkill wilt gaan. En PC is uiteindelijk goedkoper + beter dan console dus mij keuze is gemaakt.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk weer interesse in de Xbox door Tony Hawk HD, maar ik denk dat ik gewoon een pc neem ja. Ik speel al Skyrim op de PC en vind dat al echt super.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
1200 is genoeg voor een gaming PC tenzij je overkill wilt gaan. En PC is uiteindelijk goedkoper + beter dan console dus mij keuze is gemaakt.
Volgens mij TDU althans hoop hetquote:Op maandag 4 juni 2012 20:25 schreef Klonk het volgende:
En ik wil weten wat Horizons gaat doen, wordt het een arcadekloon van Forza of wordt het een open world racer ala testdrive?
Eens.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef Klonk het volgende:
Sony moet gaan knallen met en voor de Vita anders kunnen ze daar net zo goed mee stoppen...
ik hoop het ook, zal dus even wachten worden tot een journalist het in zijn handen krijgt denk ik, of ze MS moet zelf met meer info komenquote:
Halo, gears, cod, forza, het is ook gewoon precies dezelfde conferentie als vorig jaar en het jaar daarvoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor het 3de jaar op rij weer een waardeloze E3 show van MS. Ook vrijwel niets gezien over toffe XBLA games.
En dan niet een bescheiden knal, maar megaton knal, heb dat ding gekocht en ligt hier nu stof te happen en als er niets tofs voor gaat komen dan ligt ie binnenkort in V&Aquote:
Continu.quote:
Laat die mensen dat kleine stukje hoop hebben joh.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:31 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor de zoveelste keer, GTA 5 komt niet aan de beurt op de E3
ik wil iets nieuws, niet iets wat opgepoetst isquote:
consolesquote:
Ik crysis heb eindelijk een game pc en wil wel is kijken wat het nou isquote:Op maandag 4 juni 2012 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
consoles
ik ga tribes ascend spelen, tot 10 uur
GAMETRAILERSquote:
windows kinectquote:Op maandag 4 juni 2012 21:27 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand een snelle update van alle boeiende shit voor me? Ik heb geen tijd om het te volgen maar vindt het wel interessant.
Als beloning krijg je een knuffel van pedobear namens mij.
F2Pquote:Op maandag 4 juni 2012 21:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Ben benieuwd wat voor plannen ze laten zien voor SWTOR
klopt maar die van gamkings ook....quote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef Yi-Long het volgende:
Gametrailers valt steeds weg uit HD naar KD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super irri idd.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef Zolder het volgende:
Gaat ie een beetje dlc goedpratenwoehoe moeten we blij mee zxijbn
quote:
Leuk spel, alhoewel deel 3 mij niets lijkt.quote:
Jij weerquote:
Ik weer ja.quote:
Als ze games laten zien hebben ze 't al beter gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:06 schreef Zolder het volgende:
Ik denk wel dat EA het beter gaat doen dan MS
Leuk toch, kan je samen doodschrikkenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weer ja.
Je gaat toch geen co-op doen bij een horrorspelneemt alles weg
EA kan live een baby on-stage onthoofden en het alsnog beter doen dan MS.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:06 schreef Zolder het volgende:
Ik denk wel dat EA het beter gaat doen dan MS
ik zag hem ook jaquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
EA kan live een baby on-stage onthoofden en het alsnog beter doen dan MS.
Dat lukt niet.quote:
en jij weet dat omdat je het al met een vriend samen hebt gespeeltquote:
RE5, genoeg horror films, maakt mij en mijn vriend niet bang als we die spelen/kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
en jij weet dat omdat je het al met een vriend samen hebt gespeeltStop maar
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
RE5, genoeg horror films, maakt mij en mijn vriend niet bang als we die spelen/kijken
'Ik kan geen argument geven dus noem ik iemand een homo, dat zal 'm leren!'quote:
Ik dacht dat het aan mij lag. Ik ben echt zo blase. Alles ziet er hetzelfde uit. Werkt ook niet bepaald mee dat alles een dertigste iteratie is. Echt helemaal niets doet me iets tot nu toe.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef fwokker het volgende:
alle games worden een versie van gears of war of call of duty
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Ik ben echt zo blase. Alles ziet er hetzelfde uit. Werkt ook niet bepaald mee dat alles een dertigste iteratie is. Echt helemaal niets doet me iets tot nu toe.
Ja want je doet alles met je vriendquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Ik kan geen argument geven dus noem ik iemand een homo, dat zal 'm leren!'
Mjah, wanneer er dan een game komt die het helemaal anders en geweldig doet, zoals Vanquish, dan koopt niemand het omdat ze teveel moeten wennen...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Ik ben echt zo blase. Alles ziet er hetzelfde uit. Werkt ook niet bepaald mee dat alles een dertigste iteratie is. Echt helemaal niets doet me iets tot nu toe.
Wordt wachten op een nieuwe console, betere graphics en engine'squote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb je een hersentumor ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja want je doet alles met je vriendBovendien ben jij wel zon autist typen nerd dus negeer ik je maar hierna
Ik ben niet dom, alleen discussie van een vbmo type mongool win ik nietquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb je een hersentumor ofzo?Je bent kankerdom gast
Alle spellen barsten tegenwoordig van de explosies en non-stop actie.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Ghost recon future soldier?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alle spellen barsten tegenwoordig van de explosies en non-stop actie.Waar is de tijd gebleven dat je je mogelijkheden rustig tegen elkaar af moest wegen en één daarvan rustig ten uitvoer moest brengen, zoals in de originele Splinter Cell-spellen, een serie die ook is verkracht in de geest van het bovengenoemde.
GTA op een EA-conferentie?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef cherrycoke het volgende:
ROT OP MET DAT MADDEN
SIM CITY
GTA V DAAR WACHT IK OP
vbmoquote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, alleen discussie van een vbmo type mongool win ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |