Misschien zouden we een FOK! chauffeur dienst moeten leverenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef RVR01 het volgende:
Is er nog iemand die deze week weinig uren gemaakt heeft? Ik heb een particuliere opdracht. Zoek voor a.s. zondag nog een bijrijder / chauffeur voor een rit naar Frankrijk (en terug). Vertrek zelf uit de regio Zwolle en ga via Utrecht en Breda de grens over naar Belgie. Ik rij naar Bohain-en-Vermandois (een stuk boven Parijs), stap door op de fiets en fiets naar Roubaix. Zoek iemand die de auto van Bohain naar Roubaix rijd. Wie er dan terug rijdt naar Nederland zien we daarna wel weer. Iemand interesse? Stuur me even een mail, dan kunnen we details verder bespreken
Tering man, volgens mij ben jij vervloekt ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:40 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
En alsof het vandaag niet erger kon.
Ben ik weer bij de bushalte, komt lijn 20 niet opdagen. Nog maar 20 minuten op 14 wachten dan.
Ben ik in de bus, Ov-kaart stuk. Tref het met de chauffeur, maar heb dat ding woensdag toch echt weer nodig, liever maandag al.
@S-RS hoeveel werkdagen heb jij nu moeten wachten?
Vanuit Veendam via Alkmaar naar Almere.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:09 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Oke, mooie begin tijd! Waar moet je heen?
Gaat dat buiten easy way om? Of is dat in overleg met easy way? Ik had het best willen doen maar zit tot 23:00 savonds bij mn andere baan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef RVR01 het volgende:
Is er nog iemand die deze week weinig uren gemaakt heeft? Ik heb een particuliere opdracht. Zoek voor a.s. zondag nog een bijrijder / chauffeur voor een rit naar Frankrijk (en terug). Vertrek zelf uit de regio Zwolle en ga via Utrecht en Breda de grens over naar Belgie. Ik rij naar Bohain-en-Vermandois (een stuk boven Parijs), stap door op de fiets en fiets naar Roubaix. Zoek iemand die de auto van Bohain naar Roubaix rijd. Wie er dan terug rijdt naar Nederland zien we daarna wel weer. Iemand interesse? Stuur me even een mail, dan kunnen we details verder bespreken
Dat zijn de leukere baantjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:49 schreef Dimitri_ het volgende:
Moet dinsdag werken bij een valet-parking, als sleutelhouder. Tooop!
Ja klopt! Het project is op 5 minuten afstand fietsen van mijn kamer, maar ik moet per se de Easyway-auto op komen halen. Als reclame denk ik?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:22 schreef invine het volgende:
[..]
Dat zijn de leukere baantjesik wil ook weer een project doen, valet/pendel diensten zijn awesome!
Leuke auto maar die kleurstelling vind ik verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef Panthera. het volgende:
Auto van vanmiddag:
[ afbeelding ]
Halverwege toen er geen kans meer was op regen kap opengedaan. Was wel winderig, maar ook leuk, zo'n cabrio
[ afbeelding ]
En interieur voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Leuke auto, vind dat rode leer ook best mooi, maar dat dak.... Gewoon witte auto, rood leer, zwart dakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef Panthera. het volgende:
Auto van vanmiddag:
[ afbeelding ]
Halverwege toen er geen kans meer was op regen kap opengedaan. Was wel winderig, maar ook leuk, zo'n cabrio
[ afbeelding ]
En interieur voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Ja klopt, is een algemene mail over gestuurd! Aahzo, dat klinkt ergens wel logisch, ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:29 schreef warchaser44 het volgende:
@ dimitri, Dinsdagavond in breda? Heb ik ook nog een mailtje over gehad maar ik kan denk ik niet. Denk dat de auto is om klanten alsnog naar huis te rijden, dan rijd er meestal een hiker mee.
Gisteren voor het eerst geflitst als pc'er. Gelukkig vond de klant het niet erg
Eens.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:12 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Leuke auto maar die kleurstelling vind ik verschrikkelijk.
Eens.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Leuke auto, vind dat rode leer ook best mooi, maar dat dak.... Gewoon witte auto, rood leer, zwart dak![]()
Zat er wel een beetje een fatsoenlijke motor in?
Een benzine zonder turbo rijdt veel constanter, vind ik danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:08 schreef Viezze het volgende:
Benzines grijpen nog later aan
Die moderne eco diesels zijn wel minder inderdaad. Vooral de 1.2TDI van VWDan heb ik toch liever de benzine. Maar over het algemeen heb ik het liefst een diesel. Rijdt in mijn ogen comfortabeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |