Leuke auto maar die kleurstelling vind ik verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef Panthera. het volgende:
Auto van vanmiddag:
[ afbeelding ]
Halverwege toen er geen kans meer was op regen kap opengedaan. Was wel winderig, maar ook leuk, zo'n cabrio
[ afbeelding ]
En interieur voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Leuke auto, vind dat rode leer ook best mooi, maar dat dak.... Gewoon witte auto, rood leer, zwart dakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef Panthera. het volgende:
Auto van vanmiddag:
[ afbeelding ]
Halverwege toen er geen kans meer was op regen kap opengedaan. Was wel winderig, maar ook leuk, zo'n cabrio
[ afbeelding ]
En interieur voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Ja klopt, is een algemene mail over gestuurd! Aahzo, dat klinkt ergens wel logisch, ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:29 schreef warchaser44 het volgende:
@ dimitri, Dinsdagavond in breda? Heb ik ook nog een mailtje over gehad maar ik kan denk ik niet. Denk dat de auto is om klanten alsnog naar huis te rijden, dan rijd er meestal een hiker mee.
Gisteren voor het eerst geflitst als pc'er. Gelukkig vond de klant het niet erg
Eens.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:12 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Leuke auto maar die kleurstelling vind ik verschrikkelijk.
Eens.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Leuke auto, vind dat rode leer ook best mooi, maar dat dak.... Gewoon witte auto, rood leer, zwart dak![]()
Zat er wel een beetje een fatsoenlijke motor in?
Een benzine zonder turbo rijdt veel constanter, vind ik danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:08 schreef Viezze het volgende:
Benzines grijpen nog later aan
Die moderne eco diesels zijn wel minder inderdaad. Vooral de 1.2TDI van VWDan heb ik toch liever de benzine. Maar over het algemeen heb ik het liefst een diesel. Rijdt in mijn ogen comfortabeler.
Toyota GT86quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Een benzine zonder turbo rijdt veel constanter, vind ik danniet van die gekke turbolags enzo.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:52 schreef MuurStraat het volgende:
Ik ben liefhebber van praktisch alles als het maar geen Opel is
Een Franse Mc? En, wat heb je besteld, een slak in een zompig broodje of gewoon le Grande Mague?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:48 schreef Dimitri_ het volgende:
Goedemorgen deze morgen, vanuit een Franse McD!
Bonjour! Comment vas tu? Es-tu dans la France.. Tu vas aller à la Mac! Incroyable.. Un vrai barbare!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:48 schreef Dimitri_ het volgende:
Goedemorgen deze morgen, vanuit een Franse McD!
Zet mij na 4 jaar Frans havo en 2 jaar Frans HBO neer in Parijs en ik weet niet hoe snel ik moet vragen.. Parlez-vous Anglais? Wat je overigens regelmatig een "non!" oplevertquote:Op zondag 10 juni 2012 12:57 schreef Dimitri_ het volgende:
Je suis un grande mac aan het mangen!
Heb wel al een croissaint van de boulanger gescoord!
Ik spreek niet zo goed Frans.
Op de vorige pagina staat het antwoord op de vraag waarom ik in Frankrijk ben..quote:Op zondag 10 juni 2012 13:46 schreef Panthera. het volgende:
Ben je eigenlijk voor werk in Frankrijk of voor de lol?
krijg je al je veel verdiend. volgens mij als je over de 750 per maand gaat ofzo. kun je volgend jaar terugvragenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Even een vraag voor de AR'ers:
Normaliter klopt mijn uitbetaalde loon altijd met de batch die je vrijdagnacht altijd per mail krijgt, maar deze week kreeg ik ¤10,25 minder uitbetaald dan op de batch stond vermeld.
Toen ik zojuist m'n loonstrook checkte, zag ik dat die ¤10,25 was ingehouden als Loonheffing (tijdvaktabel). Dit heb ik nog nooit gehad en heb loonheffingskorting ook altijd aan staan..
Meer mensen die dit hebben?
Bellen voor de pincode, die hebben ze namelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:27 schreef mpc007 het volgende:
Moet morgen klein ritje doen naar Houten, en moet aftanken.
Heb wel een Esso pas, maar heb nog nooit eerder moeten tanken dus heb nog geen pincode!
Hoe los ik dit het handigst op?
Morgen voor vertrek even naar EW bellen zodat ze mij de code kunnen geven,
of doen / kunnen ze dat niet en zal ik zelf moeten voorschieten?
Zouden ze die echt per telefoon geven? Lijkt me wel een beetje fraudegevoelig. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:28 schreef enpe het volgende:
[..]
Bellen voor de pincode, die hebben ze namelijk.
Ja inderdaad, heb me echt uitstekend vermaakt!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:02 schreef maxmin het volgende:
Toch wel chill. Lekker in Frankrijk, tijdens de reis heb je gezelschap en bij het wachten zoek je gewoon een leuk terrasje ofzo op om voetbal te kijken of mensen te kijken... Als ik had gekund leek het me best relaxed!
Die geven ze gewoon via de telefoon per direct op het moment dat je belt. Ze vragen alleen even naar de laatste 4(ofzo) cijfers van je pasnummerquote:Op zondag 10 juni 2012 21:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Zouden ze die echt per telefoon geven? Lijkt me wel een beetje fraudegevoelig. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.
Lekker handig als een onverlaat een portemonnee vindt met daarin een tankpas en het telefoonnummer van EW.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef S-RS het volgende:
[..]
Die geven ze gewoon via de telefoon per direct op het moment dat je belt. Ze vragen alleen even naar de laatste 4(ofzo) cijfers van je pasnummer
Ik heb bij mijn 2x in dienst die pincode gewoon per e-mail ontvangen vlak voordat ik de kaart kreeg. Weet je zeker dat je hem niet hebt? Ik heb hem ook wel eens telefonisch opgevraagd.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:27 schreef mpc007 het volgende:
Moet morgen klein ritje doen naar Houten, en moet aftanken.
Heb wel een Esso pas, maar heb nog nooit eerder moeten tanken dus heb nog geen pincode!
Hoe los ik dit het handigst op?
Morgen voor vertrek even naar EW bellen zodat ze mij de code kunnen geven,
of doen / kunnen ze dat niet en zal ik zelf moeten voorschieten?
De pincode krijg je tegenwoordig zeker niet per mail. Bij je sollicitatie geven ze aan dat je hiervoor moet bellen op je eerste werkdag ofzo. Dus ik raad je ook aan om dat morgenochtend te doen want anders heb je kans dat je tientallen liters moet voorschieten voor de 'rooie' in Houten.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn 2x in dienst die pincode gewoon per e-mail ontvangen vlak voordat ik de kaart kreeg. Weet je zeker dat je hem niet hebt? Ik heb hem ook wel eens telefonisch opgevraagd.
Al uitgezocht via de Fuel Finder, van waar ik vandaan kom (zuiden) is de Esso bij Nieuwegein het handigstquote:Op zondag 10 juni 2012 21:51 schreef maxmin het volgende:
Oh, en ik weet niet waar je precies moet zijn maar ik denk dat de dichtstbijzijnde handigste esso als je richting het noorden moet die vlak bij stadion galgenwaard in utrecht is. Je rijdt de snelweg af, tankt, en rijdt er ook pal naast weer op!
Zeker wel. Ik kreeg hem per mail en per brief. Ben nu bezig met mijn derde Essopas overigens.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:48 schreef maxmin het volgende:
[..]
De pincode krijg je tegenwoordig zeker niet per mail.
Nee, is veranderd.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik kreeg hem per mail en per brief. Ben nu bezig met mijn derde Essopas overigens.
Sinds wanneer? Ik kreeg eind april nog een nieuwe Esso pas met de code per mail én per brief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |