Bij mij ging het de laatste tijd juist wel goed, maar als ik het zo hoor ben ik weer bang voor volgende week.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Weer niet gebeld voor morgen. Ben je eens twee dagen beschikbaar... Is het weer zo'n rustige periode?
Geen transportformulier is geen transportformulier. Meestal neem ik dan even het standaard formulier van EW mee voor geval dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
In de ritomschrijving van mijn 2e rit staat trouwens 'bedrijf X heeft geen transportformulieren'.
Beetje omslachtig maar moet ik nu het standaard formulier van EW gebruiken of helemaal niks?
*feeling stupid...*
Lucky bastard...... Volgens mij is klagen over de motorisering niet helemaal op z'n plaats als je zo'n auto krijgt!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef Panthera. het volgende:
Kreeg nog een spoedopdracht voor na mn gewone twee ritten. Audi A5 cabriogeen snelle overigens, en ik denk niet dat de kap open een succes wordt vanmiddag
Sorryquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef maxmin het volgende:
[..]
Lucky bastard...... Volgens mij is klagen over de motorisering niet helemaal op z'n plaats als je zo'n auto krijgt!
Ja Ford spant wel de kroon met het gebruik van goedkoop plastic, maar het lijkt alsnog of je in een ruimteschip zit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:54 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zo heel erg is dat dash toch niet? Ik vindt die van bijvoorbeeld de nieuwe Focus veel erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |