SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles kun je leren drinken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik zit ook chill aan de koffie. Niets mis mee die 4 dagen werken in de bankwereld.
Eh en vriend.. Jij drinkt geen koffie right? Starbucks uitgezonderd?
Rightquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:13 schreef joppie_saus het volgende:
Oh en Mallet over dat verhaal van je, nu vervloek je de leasemaatschappij maar als je zelf de chauffeur was dan zei je ook eigen schuld tegen de berijder.
Wacht even, je moet van Assen naar A'dam met het OV en dan direct weer van A'dam naar Assen met het ov? Of lees ik verkeerd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef invine het volgende:
Oh ik heb dus 2 ritten morgen.. amsterdam assen en dan mag ik weer terug naar amsterdam met ov. dan met ov van amsterdam naar assen en dan van assen weer terug naar purmerend.. hoezo omslachtig.
Tot de leasemaatschappij jou als chauffeur verantwoordelijk houdt voor de schade...quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:26 schreef Mallet het volgende:
[..]
Right! Ik zou zeggen eigen schuld tegen de leasemaatschappij voor het in ontvangst nemen en tekenen voor een auto zonder schade pipo.
En dan begint het verhaaltje weer van voor af aan.. Laat ze maar bewijzen dat ik het heb gedaan. Het gaat mij er niet om wie het wél heeft gedaan, maar dat ze hard moeten maken dat ik het ben geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:01 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tot de leasemaatschappij jou als chauffeur verantwoordelijk houdt voor de schade...
Je begrijpt er echt niets van hè? Het is mijn verantwoordelijkheid dat ik de auto zorgvuldig inneem.. Net als het de verantwoordelijkheid is van de leasemaatschappij dat zij hem vervolgens zorgvuldig van mij overnemen. Als een van hun gastjes vervolgens die auto gaat verplaatsen en hem gaat aftanken en controleren.. Dan kan je de vorige berijder (in dit geval ik dus) niet zomaar verantwoordelijk worden houden voor de schade die op dat moment niet op het formulier stond en waarvoor ze getekend hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:12 schreef joppie_saus het volgende:
En daar is dat formulier voor. Jij tekent ervoor dat je de auto gekregen hebt zonder schade. Dat je daar zelf niet (goed) naar gekeken hebt of dat echt zo is, is je eigen probleem. Als er daarna schade op zit, heb jij het gedaan, anders had je niet moeten tekenen voor akkoord zonder schade.
Lees jouw vorige reactie eens vanuit de medewerker van de leasemaatschappij. Zelfde verhaal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:21 schreef joppie_saus het volgende:
En wie zegt dan dat de leasemaatschappij eerst is gaan tanken en zulks en toen pas de schade is gaan controleren?
Precies, die formulieren zouden er niet voor niets moeten zijn. In dit geval zijn ze dus vrij nutteloos geweest. En m.i. valt niets aan te "vinden" want je spreekt jezelf gewoon tegen. Maar ik weet genoeg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:24 schreef joppie_saus het volgende:
Vind ik niet. Die formulieren zijn er niet zonder reden. Wijze les geweest voor die collega van je.
Dan mag je me nog één ding toelichten.. Je zegt dat de chauffeur verantwoordelijk is voor de schade die wordt geconstateerd nadat hij de auto heeft afgeleverd bij de leasemaatschappij hè.. Daar is volgens jou dat formulier voor, ondanks je de auto dan al hebt overgedragen aan iemand anders..quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:58 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, ik heb zo'n vermoeden dat jij het punt een beetje mist.
Dat is dus ook met Oldenzaal, alleen vermijd je daar de discussie met de kant, wat ik nog wel eens heb voor Almere / Meerkerk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:15 schreef Rubenr3 het volgende:
Doe mij Almere maar, niks controleren blijf ik toch wel zo fijn vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |