quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:20 schreef bianca en michael het volgende:
Bij deze is het dan wat mij betreft definitief. De badkamer en alles daarin gaat naar Maffemuts! En de keuken gaat naar ursel. 2 Fok!kers zijn dan geholpen.![]()
Dan nu graag het grote hoe/wanneer gaat alles van a naar b, wie kan/wil daarbij assisteren?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:20 schreef bianca en michael het volgende:
Bij deze is het dan wat mij betreft definitief. De badkamer en alles daarin gaat naar Maffemuts! En de keuken gaat naar ursel. 2 Fok!kers zijn dan geholpen.![]()
Dan nu graag het grote hoe/wanneer gaat alles van a naar b, wie kan/wil daarbij assisteren?
Laat maar even weten of je nog iets van vervoer nodig hebt ofzo.quote:
Zou handig zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:48 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Laat maar even weten of je nog iets van vervoer nodig hebt ofzo.
Het spijt me, de hele keuken is vergeven. Misschien kun je met Ursul kortsluiten of hij wat overheeft nadat hij deze keuken heeft geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef billie1985 het volgende:
Hoi, zou ik ook wat spulletjes mogen hebben uit de keuken?Zie mn andere topic voor de geschiedenis / reden
... Daar was ik al bang voor. Het klonk al te mooi...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Het spijt me, de hele keuken is vergeven. Misschien kun je met Ursul kortsluiten of hij wat overheeft nadat hij deze keuken heeft geïnstalleerd.
Je mag je kinderen wel bij mij dumpen maar ik moet zeker mee om te helpen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef DJMO het volgende:
Zó ongelofelijk fijn voor MMAls er iemand is die het verdient, is zij het wel .. Ik zou heel graag willen helpen, maar ik bezit geen rijbewijs. Maar als ik iets voor jou kan doen Bianca, zoals helpen in je nieuwe huisje (in de tuin of met schoonmaken) wil ik je best een dag komen helpen als ik het kan schikken met oppas voor de kinderen)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je mag je kinderen wel bij mij dumpen maar ik moet zeker mee om te helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |