Als ik meega dan is er per definitie toch man-vrouw communicatie? Of laat jij je zaakje altijd thuis?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:50 schreef firefly3 het volgende:
Als je uit eten gaat met een vrouw en er is alleen vrouw-vrouw communicatie noem ik het weer overigens geen date maar een vriendschaps etentje. Ik weet het, mijn wereld is anders. Maar ik vind man-vrouw communicatie zeer belangrijk.
Resultaat vind ik ook een stom woord. Resultaat is eigenlijk als je jezelf kunt vermaken (en groeit), maar moest het ff een naampje geven.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als ik meega dan is er per definitie toch man-vrouw communicatie? Of laat jij je zaakje altijd thuis?
Ja, daar ben ik mee bezig om die muur volledig af te breken. Daarom krijg ik ook steeds makkelijker een telefoon nummer van mensen op straat etc, ik durf meer mijn gevoelens te tonen ook al loop ik gewoon buiten.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Intenties wellicht wel, maar gevoelens en gedachten verstoppen wij mannen veel te makkelijk, breek die muur af en voel je lichter zou ik zeggen...
Ook niet mee eens, atleast...quote:Op maandag 11 juni 2012 17:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt scannen en scannen overigens. Scannen of ze wel leuk genoeg voor je is is goed. Maar scannen om je eigen intenties erop aan te passen is fout.
Mja ergens wel, maar het is gecompiceerd, ik ben niet onzeker vind ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je geeft aan antidepressiva te gebruiken, depressiviteit werkt vernietigend op je zelfvertrouwen en zelfbeeld. Ik ben nu bezig mijzelf af te breken, mijn processen te begrijpen en mijn behoeften te benoemen, en samen met een psych de boel weer op te bouwen. Ik weet dat ik een hoop kwaliteiten heb en dat ik daarop mag vertrouwen. Mijn gevoel is het daar alleen niet altijd mee eens.
Julien had het een keer goed uitgelegd (ik heb hem een tijdje geleden gezien overigens). Het gaat meer om het sociaal zijn met iedereen, en van daaruit pas filteren.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook niet mee eens, atleast...
Je hebt wel gelijk als je het hebt over de ''kern'' want dat is gewoon zelfvermaak hoe dan ook, maar de bovenliggende intenties voor die zelfvermaak kan anders zijn.
[..]
Mja ergens wel, maar het is gecompiceerd, ik ben niet onzeker vind ik.
Ik weet niet waarom je depressief bent/was, maar een dergelijke periode kost mij iig veel energie en geeft veel twijfel over nagenoeg alles.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
Mja ergens wel, maar het is gecompiceerd, ik ben niet onzeker vind ik.
Wat hij daarnaast doet doet niks af van dat punt.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het vrouwen ontmoeten is niet het enige wat hij doet. Hij maakt ook professionele foto's en is ook bezig met andere dingen.
"a child's mind"quote:Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Julien had het een keer goed uitgelegd (ik heb hem een tijdje geleden gezien overigens). Het gaat meer om het sociaal zijn met iedereen, en van daaruit pas filteren.
Mooi stuk!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
"a child's mind"
[ afbeelding ]
Dat laatste illustreert het probleem van een volwassen wereld: we verneuken het voor onszelf door verwachtingen, voorwaarden en ervaringen te laten gelden boven er gewoon zijn.
Levenslusteloosheid... Dat heeft bij mij niet zozeer met mijzelf als persoon te maken maar meer met hoe ik het leven meemaak eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je depressief bent/was, maar een dergelijke periode kost mij iig veel energie en geeft veel twijfel over nagenoeg alles.
Same here, de mechanieken erachter afbreken, analyseren en kijken wat je ermee kunt doen om de situatie te verbeteren lijkt me een goed begin. Maar daar ben ik ook pas net een krap half jaar mee bezig.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Levenslusteloosheid... Dat heeft bij mij niet zozeer met mijzelf als persoon te maken maar meer met hoe ik het leven meemaak eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |