Nee, want niet iedereen is zo geobsedeerd als jij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De vrouwen die naar de kroeg gaan winkelen toch ook soms weleens???
Ik ruik hier alleen excuusjes om overdag in je comfort zone te kunnen blijven
Kan alsnog leerzaam zijn om zonder te dansen/alcohol een vrouw overdag te "versieren".quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want niet iedereen is zo geobsedeerd als jij.
Ik ontmoet genoeg vrouwen, wees maar niet bang.
Maar wat leer je er dan van?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan alsnog leerzaam zijn om zonder te dansen/alcohol een vrouw overdag te "versieren".
Jezelf durven te zijn zonder alcohol en "dansen" te gebruiken om een vrouw te "versieren". In principe kan dansen hier ook als "truukje" gezien worden dat totaal niet van toepassing is overdag.quote:
Dat een mooie vrouw die je s' nachts met je beergoggles ontmoet er de volgende dag heel anders uit kan zien!quote:
Maar als je dat niet doet, omdat je er geen behoefte (meer) aan hebt, ben je toch ook jezelf?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf durven te zijn zonder alcohol en "dansen" te gebruiken om een vrouw te "versieren". In principe kan dansen hier ook als "truukje" gezien worden dat totaal niet van toepassing is overdag.
Exact. Alleen firefly's manier is de juiste.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als je dat niet doet, omdat je er geen behoefte (meer) aan hebt, ben je toch ook jezelf?
Ik krijg een beetje het gevoel dat volgens jou mannen pas zichzelf zijn, als ze aan de lopende band op alle mogelijke en onmogelijke plekken proberen vrouwen te versieren.
Het is niet zo dat alleen in de avond naar vrouwen gestaard wordt. Het zou pas raar zijn als je alleen in de avond vrouwen interessant vind. En vergeet niet, "verspreiden" is biologisch gezien het meest voor de hand liggend voor de man.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als je dat niet doet, omdat je er geen behoefte (meer) aan hebt, ben je toch ook jezelf?
Ik krijg een beetje het gevoel dat volgens jou mannen pas zichzelf zijn, als ze aan de lopende band op alle mogelijke en onmogelijke plekken proberen vrouwen te versieren.
Zoveel drukte overal.. Ik speel wel met momenten zegmaar, maar even eerlijk, die heb je iets sneller in een kroegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:03 schreef firefly3 het volgende:
Het is pas extreem als je speciaal uitgaat alleen voor vrouwen en overdag helemaal geen gevoelens meer hebt voor vrouwen.
Het is pas extreem en dom om uit te gaan "voor vrouwen" en niet "jezelf te zijn en een goeie tijd te hebben".quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:03 schreef firefly3 het volgende:
Het is pas extreem als je speciaal uitgaat alleen voor vrouwen en overdag helemaal geen gevoelens meer hebt voor vrouwen.
Klopt, maar soms heb je ook echt van die super leuke vrouwen overdagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoveel drukte overal.. Ik speel wel met momenten zegmaar, maar even eerlijk, die heb je iets sneller in een kroeg
Bevestiging boeit me niet, het enige wat me boeit ivm "versieren" is leuke vrouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is pas extreem en dom om uit te gaan "voor vrouwen" en niet "jezelf te zijn en een goeie tijd te hebben".
Deze topics zijn volgens mij meer een soort zelfmotivatie voor jou.
Je bent nog lang niet "jezelf" zoals je het doet voorkomen, maar zoekt constant naar bevestiging.
Waarom boeien vrouwen jou zo veel, je kunt het zonder te versieren ook tof hebben toch.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bevestiging boeit me niet, het enige wat me boeit ivm "versieren" is leuke vrouwen.
In welke zin is het ''tof hebben met een leuke vrouw'' eigenlijk geen versieren? In de zin waarin je niet speelt met fysieke aantrekkingskracht? Waarom zou je daar niet mee spelen als ze zo leuk en tof is?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom boeien vrouwen jou zo veel, je kunt het zonder te versieren ook tof hebben toch.
Ik bedoel dat je het niet zo je doel moet maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In welke zin is het ''tof hebben met een leuke vrouw'' eigenlijk geen versieren? In de zin waarin je niet speelt met fysieke aantrekkingskracht? Waarom zou je daar niet mee spelen als ze zo leuk en tof is?
Bingo. Dat is het extremistische aan firefly. Als je een avond geen vrouw spreekt (gewoon omdat je daar geen behoefte aan hebt of gewoon ff een kutdag hebt ofzo), dan ben je een loser en verkeerd bezig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom boeien vrouwen jou zo veel, je kunt het zonder te versieren ook tof hebben toch.
Dat schreeuw je rond, maar je posts wijzen anders uit.quote:
Wie zegt dat firefly dat doet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je het niet zo je doel moet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |