Meh, ik ben sociaal genoeg om iemand te ''plagen'' met sarcasme. Dat is niet nadelig voor 1 partij... Dat is flirterig misschien zelfs.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Sarcasme is vaak beledigend of neerbuigend bedoeld. Het kan heel grappig zijn, maar is vaak nadelig voor 1 partij.
Verder gaat een positieve mindset vaak gepaard met onverantwoord gedrag, bijvoorbeeld de hele nacht feesten om je vervolgens te verslapen voor je werk de volgende dag.
Wat het ook is, het is iets om te negeren, heb ik besloten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Interessante pickup line. In welk Player-boekje staat deze?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meh, ik ben sociaal genoeg om iemand te ''plagen'' met sarcasme. Dat is niet nadelig voor 1 partij... Dat is flirterig misschien zelfs.
Wat is deze?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat het ook is, het is iets om te negeren, heb ik besloten.
Alles wat ik hier op geschreven heb,heb ik zelf ervaren. De kennis kwam oa van rsd, maar het is ook wat ik meemaak.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:23 schreef geenvetzak het volgende:
eerste keer dat ik dit topic zie.
klinkt erg doordacht, allemaal uit eigen ervaring geschreven of heb je ook andere bronnen?
Vind het wel goed dat je duidelijk maakt dat je een positieve mindset moet hebben en jezelf het beste kunt omringen met positieve mensen
Heb er zelf moeite mee omdat ik me snel negatief en/of sarcastisch opstel, denk een soort verdedigingsmechanisme.
Nog tips om tegelijk zowel vrolijk en positief te zijn, maar ook down to earth en realistisch?
Nee hoor, het kan zijn dat ik gewoon even geen zin heb om de telefoon op te nemen. Misschien de volgende dag wel. Ik doe waar ik zelf zin in heb. Als ik iemand voor altijd niet wil spreken dan zeg ik dat gewoon en is dat ook opgelost.quote:
De grens is heel dun, en veel mensen gebruiken het met de verkeerde intenties (echte persoonlijkheid verbergen).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meh, ik ben sociaal genoeg om iemand te ''plagen'' met sarcasme. Dat is niet nadelig voor 1 partij... Dat is flirterig misschien zelfs.
Een echte vent hoeft niet te zeggen waar het op staat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een echte vent durft te zeggen waar het op staat.
Want?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Een echte vent hoeft niet te zeggen waar het op staat.
Of vrouw.
Die geven zichzelf en anderen de ruimte om hun eigen keuzen te maken en hun verwachtingen niet bij anderen te leggen.quote:
Ik maak er altijd een open einde van en bel wanneer ik zin heb of neem op wanneer ik zin heb. Jezelf zijn en jezelf dat ook toelaten zonder verantwoording, uitleg of verklaringen te hoeven af te leggen maakt je niet alleen meer vrijer, maar ook veel interessanter. Je bent onvoorspelbaar terwijl je gewoon jezelf bent.quote:
Met andere woorden: echte mannen en vrouwen willen niet verder dan initieel contact en verwachten dat ook niet? GTFO.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Die geven zichzelf en anderen de ruimte om hun eigen keuzen te maken en hun verwachtingen niet bij anderen te leggen.
Daar heb ik dat foefje niet voor nodig. Als ik wil bellen wissel ik gegevens uit, als ik verder geen contact wil doe ik dat niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik maak er altijd een open einde van en bel wanneer ik zin heb of neem op wanneer ik zin heb. Jezelf zijn en jezelf dat ook toelaten zonder verantwoording, uitleg of verklaringen te hoeven af te leggen maakt je niet alleen meer vrijer, maar ook veel interessanter. Je bent onvoorspelbaar terwijl je gewoon jezelf bent.
Als je tegen de ander niet zegt waar het op staat, geef je ze niet alle informatie om hun eigen keuzes te maken. Eerlijkheid is een eigenschap die ik waardeer in een mens, en ik denk dat dat voor veel mensen opgaat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Die geven zichzelf en anderen de ruimte om hun eigen keuzen te maken en hun verwachtingen niet bij anderen te leggen.
Wat ik hier beschrijf is een moment opname. Dus als je op dat moment alleen geen zin hebt om te bellen. Dat "voor 1 avond" gedoe doe ik zelf niet aan. Want dan kan het de volgende keer ook leuk zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar heb ik dat foefje niet voor nodig. Als ik wil bellen wissel ik gegevens uit, als ik verder geen contact wil doe ik dat niet.
Wauw, dat zijn wel héél andere woorden!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Met andere woorden: echte mannen en vrouwen willen niet verder dan initieel contact en verwachten dat ook niet? GTFO.
In het geval van niet bellen is het signaal dat die ander een reden heeft om niet te bellen. Daar heeft diegene vast een goede reden voor. Zo simpel is dat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je tegen de ander niet zegt waar het op staat, geef je ze niet alle informatie om hun eigen keuzes te maken. Eerlijkheid is een eigenschap die ik waardeer in een mens, en ik denk dat dat voor veel mensen opgaat.
Dat vind ik wel heel simpel. Als iedereen zo zou denken, en niemand eens als eerste belt, wordt er weinig meer gebeld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Wauw, dat zijn wel héél andere woorden!
[..]
In het geval van niet bellen is het signaal dat die ander een reden heeft om niet te bellen. Daar heeft diegene vast een goede reden voor. Zo simpel is dat.
Ik vind het zwartwit-denken een beetje simpel dat wanneer je op een zeker moment geen zin hebt om te bellen dat meteen betekent dat er nooit gebeld gaat worden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel simpel. Als iedereen zo zou denken, en niemand eens als eerste belt, wordt er weinig meer gebeld.
exact mijn ideequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel simpel. Als iedereen zo zou denken, en niemand eens als eerste belt, wordt er weinig meer gebeld.
Ik verwacht ook niet dat de massa hierin mee gaat. Het is emotioneel te zwaar voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:54 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me na het lezen van de OP toch echt af of er serieus mensen zijn die dit als lifestyle zien en ernaar leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |