ja haha ouwe pauper, en anders gewoon rennen net als ik deed hequote:Op maandag 4 juni 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel
Maar hij zou het nog laten weten
Ik neem wel op tijd de trein zodat ik rustig kan zwartrijden
Op een gegeven moment kijk je The Walking Dead voornamelijk in de hoop dat je bepaalde personages dood ziet gaan, zitten echt een aantal matige afleveringen tussen die ik alleen om die reden uitgezeten heb.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben nog maar bij aflevering 2 overigens
Was vanmiddag gaan slapen dus misschien wordt het nog wat
Game of Thrones vond ik de eerste 2 aflevering ook niks
Naar Rotterdam is mij eerder gelukt, moet alleen wel omrijden via Haarlem danquote:Op maandag 4 juni 2012 19:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja haha ouwe pauper, en anders gewoon rennen net als ik deed he
hoor het wel dan
Ahaa, jij was er ook niet zo heel vol van dusquote:Op maandag 4 juni 2012 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kijk je The Walking Dead voornamelijk in de hoop dat je bepaalde personages dood ziet gaan, zitten echt een aantal matige afleveringen tussen die ik alleen om die reden uitgezeten heb.
bij mij ook wel haha, alleen geen zin in stress dan teveelquote:Op maandag 4 juni 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar Rotterdam is mij eerder gelukt, moet alleen wel omrijden via Haarlem dan
Mwah nooit zoveel last van eigenlijkquote:Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
bij mij ook wel haha, alleen geen zin in stress dan teveel
Haiquote:Op maandag 4 juni 2012 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kijk je The Walking Dead voornamelijk in de hoop dat je bepaalde personages dood ziet gaan, zitten echt een aantal matige afleveringen tussen die ik alleen om die reden uitgezeten heb.
Er zitten toffe stukken tussen, en vermakelijk was het ook wel, maar heb ook regelmatig andere dingen zitten doen terwijl ik met een half oog naar de aflevering op de achtergrond zat te kijken voor het geval er per ongeluk nog wat ging gebeuren.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahaa, jij was er ook niet zo heel vol van dus
nee ze zat al vol van mijn.... bla bla laat maarquote:Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahaa, jij was er ook niet zo heel vol van dus
Dit is wat ik nu heb dusquote:Op maandag 4 juni 2012 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zitten toffe stukken tussen, en vermakelijk was het ook wel, maar heb ook regelmatig andere dingen zitten doen terwijl ik met een half oog naar de aflevering op de achtergrond zat te kijken voor het geval er per ongeluk nog wat ging gebeuren.
Het hele tweede seizoen was een soort GTST met zombies. Het einde was dan wel weer OK, en gelukkig zijn er een paar dood die ik niet kon luchten of zien.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moet het nog kijken en nu weet ik dat er mensen dood gaanquote:Op maandag 4 juni 2012 19:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het hele tweede seizoen was een soort GTST met zombies. Het einde was dan wel weer OK, en gelukkig zijn er een paar dood die ik niet kon luchten of zien.
Zombieserie, hallo.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moet het nog kijken en nu weet ik dat er mensen dood gaan
Jup, het einde gaf wel weer hoop voor seizoen 3 though.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het hele tweede seizoen was een soort GTST met zombies. Het einde was dan wel weer OK, en gelukkig zijn er een paar dood die ik niet kon luchten of zien.
Dat is hetzelfde als klagen over wanneer iemand je vertelt dat er keiharde seks zit in de film Amazing Anal Lovers 23.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moet het nog kijken en nu weet ik dat er mensen dood gaan
Geen spoilers, ik ga seizoen 2 in één ruk kijken.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:55 schreef twi het volgende:
Oh, en ik ben weer bij met Game of Thrones. Het is eindelijk weer een bazenserie
Dat heb ik altijd al een bazenserie gevonden.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:55 schreef twi het volgende:
Oh, en ik ben weer bij met Game of Thrones. Het is eindelijk weer een bazenserie
Serieus erop in gaanquote:
Vond het wat inkakken van e04-e08. Dat is toch geen spoiler?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al een bazenserie gevonden.
Enjoy!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen spoilers, ik ga seizoen 2 in één ruk kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |