Wat jammer nou.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind the walking dead tot nu toe niet echt boeiend
Ben nog maar bij aflevering 2 overigensquote:
Ik vond het als klein kind al machtig interessant, zo'n groot zwaar ding met zoveel power en lawaaiquote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zou geen baan voor mij zijn in ieder geval
Dat heb ik ook écht wel gedaan, heb zelfs vanuit de auto z'n baas gebeld. Toch wel handig, zo'n telefoonnummer op je vrachtwagenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ah ok ze hebben jou dus wel aansprakelijk gesteld. Nou geef dan maar aan dat te tegenpartij doorreed na een ongeval
Krijgt die gast er iig nog wel gezeik van.
Jaaa klinkt echt master!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vond het als klein kind al machtig interessant, zo'n groot zwaar ding met zoveel power en lawaaiNja, kleine jochies worden groot en dus moest ik m'n vrachtwagenrijbewijs halen. En omdat ik toch met m'n studie was gestopt ging ik maar serieus aan de bak ook. Tot 3 meter sneeuw in de Pyreneeën aan toe gezien, van alles meegemaakt, half Europa gezien, en van allerhande mensen leren kennen. Bij de meeste adressen kwam je met enige regelmaat, dus na een paar keer gaan mensen je herkennen en kom je links en rechts aan de praat. En hele dagen naar je favoriete muziek luisteren, in de baas z'n tijd
![]()
Alleen vond ik na anderhalf jaar dat ik Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en de hoek van Spanje t/m Madrid wel gezien had, en dus dat ik het niet leuk ging vinden tot m'n (toen nog) 65e. Dus toch maar opnieuw aan de studie.
Maar het blijft een enorm toffe hobby
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook écht wel gedaan, heb zelfs vanuit de auto z'n baas gebeld. Toch wel handig, zo'n telefoonnummer op je vrachtwagen
Haha ja, ik heb ook wel eens de baas van een bestelwagen gebeld die als een mongool reed. Bumperen, snijden enzo. En dat met het telnummer achterop, er stond nog bij: Wat vindt u van mijn rijstijl?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook écht wel gedaan, heb zelfs vanuit de auto z'n baas gebeld. Toch wel handig, zo'n telefoonnummer op je vrachtwagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
blijven kijken is kk baasquote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind the walking dead tot nu toe niet echt boeiend
Ja ik blijf kijken, het is niet dat ik iets beters te doen heb op dit momentquote:
haha dat kloptquote:Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik blijf kijken, het is niet dat ik iets beters te doen heb op dit moment
Oja ga zaterdag geloof ik naar Rotterdam, kom je ook?
Ja man, is wel ff gezellig tochquote:
haha zeker is goed hoor, bij johan dan ofzo ?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man, is wel ff gezellig toch
En hier wordt het toch pas vanaf de kwartfinale leuk met grote schermen
Ja als het goed is welquote:Op maandag 4 juni 2012 19:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha zeker is goed hoor, bij johan dan ofzo ?
ja haha ouwe pauper, en anders gewoon rennen net als ik deed hequote:Op maandag 4 juni 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel
Maar hij zou het nog laten weten
Ik neem wel op tijd de trein zodat ik rustig kan zwartrijden
Op een gegeven moment kijk je The Walking Dead voornamelijk in de hoop dat je bepaalde personages dood ziet gaan, zitten echt een aantal matige afleveringen tussen die ik alleen om die reden uitgezeten heb.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben nog maar bij aflevering 2 overigens
Was vanmiddag gaan slapen dus misschien wordt het nog wat
Game of Thrones vond ik de eerste 2 aflevering ook niks
Naar Rotterdam is mij eerder gelukt, moet alleen wel omrijden via Haarlem danquote:Op maandag 4 juni 2012 19:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja haha ouwe pauper, en anders gewoon rennen net als ik deed he
hoor het wel dan
Ahaa, jij was er ook niet zo heel vol van dusquote:Op maandag 4 juni 2012 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kijk je The Walking Dead voornamelijk in de hoop dat je bepaalde personages dood ziet gaan, zitten echt een aantal matige afleveringen tussen die ik alleen om die reden uitgezeten heb.
bij mij ook wel haha, alleen geen zin in stress dan teveelquote:Op maandag 4 juni 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar Rotterdam is mij eerder gelukt, moet alleen wel omrijden via Haarlem dan
Mwah nooit zoveel last van eigenlijkquote:Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
bij mij ook wel haha, alleen geen zin in stress dan teveel
Haiquote:Op maandag 4 juni 2012 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kijk je The Walking Dead voornamelijk in de hoop dat je bepaalde personages dood ziet gaan, zitten echt een aantal matige afleveringen tussen die ik alleen om die reden uitgezeten heb.
Er zitten toffe stukken tussen, en vermakelijk was het ook wel, maar heb ook regelmatig andere dingen zitten doen terwijl ik met een half oog naar de aflevering op de achtergrond zat te kijken voor het geval er per ongeluk nog wat ging gebeuren.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahaa, jij was er ook niet zo heel vol van dus
nee ze zat al vol van mijn.... bla bla laat maarquote:Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahaa, jij was er ook niet zo heel vol van dus
Dit is wat ik nu heb dusquote:Op maandag 4 juni 2012 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zitten toffe stukken tussen, en vermakelijk was het ook wel, maar heb ook regelmatig andere dingen zitten doen terwijl ik met een half oog naar de aflevering op de achtergrond zat te kijken voor het geval er per ongeluk nog wat ging gebeuren.
Het hele tweede seizoen was een soort GTST met zombies. Het einde was dan wel weer OK, en gelukkig zijn er een paar dood die ik niet kon luchten of zien.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moet het nog kijken en nu weet ik dat er mensen dood gaanquote:Op maandag 4 juni 2012 19:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het hele tweede seizoen was een soort GTST met zombies. Het einde was dan wel weer OK, en gelukkig zijn er een paar dood die ik niet kon luchten of zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |