Heb foto's gemaakt (telefoons van tegenwoordig FTW) en speel het gewoon via de verzekering. We zien welquote:Op maandag 4 juni 2012 19:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Bart,
Als hij is doorgereden dan heeft hij jou toch niet aansprakelijk gesteld? Waarborgfonds die shit gewoon.
Sja, niet voor niks besloot ik na anderhalf jaar achter het grote stuur om opnieuw te gaan studeren. Het is prachtig werk, maar veruit de meeste chauffeurs zijn echt te dom om voor de duvel te dansenquote:
A3 Sportback met veel kruisjes op de wishlistquote:
Geef dan ook aan dat diegene is doorgereden en dat je aansprakelijkheid van jouw zijde niet accepteert. Geef gewoon aan dat je baan wisselde maar dat de maneuvre als zo goed als afgerond was. Speel het op een aanrijding van achterenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb foto's gemaakt (telefoons van tegenwoordig FTW) en speel het gewoon via de verzekering. We zien welBen uiteraard allrisk verzekerd
Het zou geen baan voor mij zijn in ieder gevalquote:Op maandag 4 juni 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja, niet voor niks besloot ik na anderhalf jaar achter het grote stuur om opnieuw te gaan studeren. Het is prachtig werk, maar veruit de meeste chauffeurs zijn echt te dom om voor de duvel te dansen
Ik vind the walking dead tot nu toe niet echt boeiendquote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zou geen baan voor mij zijn in ieder geval
Lijkt mij meesterlijk!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het tofquote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mjah dat heb ik ook gedaan maar het punt is dat de schade echt op de hoek zit. Die brief kreeg ik van de verzekering van de tegenpartij, ik heb de hele boel naar mijn verzekering gestuurd en ik hoor vanzelf wat er uit komtquote:Op maandag 4 juni 2012 19:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Geef dan ook aan dat diegene is doorgereden en dat je aansprakelijkheid van jouw zijde niet accepteert. Geef gewoon aan dat je baan wisselde maar dat de maneuvre als zo goed als afgerond was. Speel het op een aanrijding van achteren
Ah ok ze hebben jou dus wel aansprakelijk gesteld. Nou geef dan maar aan dat te tegenpartij doorreed na een ongevalquote:Op maandag 4 juni 2012 19:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah dat heb ik ook gedaan maar het punt is dat de schade echt op de hoek zit. Die brief kreeg ik van de verzekering van de tegenpartij, ik heb de hele boel naar mijn verzekering gestuurd en ik hoor vanzelf wat er uit komt
Eén ding scheelt: op de achterbumper zaten wat krasjes van het in- en uitzetten van spullen in de kofferbak, en de vorige eigenaar heeft eens op diezelfde hoek een paaltje geschampt. Dat moest toch nog bijgespoten worden, en dat wordt dus nu ook meteen gefixt. Het kost alleen wat extra omdat er een klein deukje in het zijpaneel zit dat ze ook strak moeten maken en bijspuiten
Wat jammer nou.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind the walking dead tot nu toe niet echt boeiend
Ben nog maar bij aflevering 2 overigensquote:
Ik vond het als klein kind al machtig interessant, zo'n groot zwaar ding met zoveel power en lawaaiquote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik ook écht wel gedaan, heb zelfs vanuit de auto z'n baas gebeld. Toch wel handig, zo'n telefoonnummer op je vrachtwagenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ah ok ze hebben jou dus wel aansprakelijk gesteld. Nou geef dan maar aan dat te tegenpartij doorreed na een ongeval
Krijgt die gast er iig nog wel gezeik van.
Jaaa klinkt echt master!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vond het als klein kind al machtig interessant, zo'n groot zwaar ding met zoveel power en lawaaiNja, kleine jochies worden groot en dus moest ik m'n vrachtwagenrijbewijs halen. En omdat ik toch met m'n studie was gestopt ging ik maar serieus aan de bak ook. Tot 3 meter sneeuw in de Pyreneeën aan toe gezien, van alles meegemaakt, half Europa gezien, en van allerhande mensen leren kennen. Bij de meeste adressen kwam je met enige regelmaat, dus na een paar keer gaan mensen je herkennen en kom je links en rechts aan de praat. En hele dagen naar je favoriete muziek luisteren, in de baas z'n tijd
![]()
Alleen vond ik na anderhalf jaar dat ik Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en de hoek van Spanje t/m Madrid wel gezien had, en dus dat ik het niet leuk ging vinden tot m'n (toen nog) 65e. Dus toch maar opnieuw aan de studie.
Maar het blijft een enorm toffe hobby
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook écht wel gedaan, heb zelfs vanuit de auto z'n baas gebeld. Toch wel handig, zo'n telefoonnummer op je vrachtwagen
Haha ja, ik heb ook wel eens de baas van een bestelwagen gebeld die als een mongool reed. Bumperen, snijden enzo. En dat met het telnummer achterop, er stond nog bij: Wat vindt u van mijn rijstijl?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook écht wel gedaan, heb zelfs vanuit de auto z'n baas gebeld. Toch wel handig, zo'n telefoonnummer op je vrachtwagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
blijven kijken is kk baasquote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind the walking dead tot nu toe niet echt boeiend
Ja ik blijf kijken, het is niet dat ik iets beters te doen heb op dit momentquote:
haha dat kloptquote:Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik blijf kijken, het is niet dat ik iets beters te doen heb op dit moment
Oja ga zaterdag geloof ik naar Rotterdam, kom je ook?
Ja man, is wel ff gezellig tochquote:
haha zeker is goed hoor, bij johan dan ofzo ?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man, is wel ff gezellig toch
En hier wordt het toch pas vanaf de kwartfinale leuk met grote schermen
Ja als het goed is welquote:Op maandag 4 juni 2012 19:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha zeker is goed hoor, bij johan dan ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |