Nee, ik heb namelijk wel smaak.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Iemand hier die een Hyundai i10 rijdt?
Is dat een eenwieler?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Iemand hier die een Hyundai i10 rijdt?
Die komt nog wel eens op mijn FB, ok?quote:
Ssssssttttt!quote:
Je moet het pedaal ook met force naar beneden trappenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb zo'n.... nja... hondehok te leen, mijn eigen voiture staat bij de schadehersteller. Met dank aan een gladiool die zo nodig het gat in de file dicht moest stampen terwijl ik er al half voor zat![]()
Ik was serieus bang dat de motor uit elkaar zou klappen, het is een 95pk 1.3 automaatje en echt met geen hamer vooruit te rammen. Ook niet met een héle groteJe zou denken dat met zo'n koekblikkie 95pk toch ruim voldoende zou moeten zijn
Dat heb ik ook heus wel gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 18:54 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je moet het pedaal ook met force naar beneden trappen
95 pk is best wel veel voor zo'n ding ja.
Wat ga je dit pupje allemaal vragen?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:43 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga weer aan t werk, gesprek met een nieuw klantje (pupje) leuk!!
Ergste is nog dat die lul doorgereden is, en omdat ik van rijstrook verwisselde krijg ik nu de aansprakelijkheid in m'n schoenenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb zo'n.... nja... hondehok te leen, mijn eigen voiture staat bij de schadehersteller. Met dank aan een gladiool die zo nodig het gat in de file dicht moest stampen terwijl ik er al half voor zat![]()
Ik was serieus bang dat de motor uit elkaar zou klappen, het is een 95pk 1.3 automaatje en echt met geen hamer vooruit te rammen. Ook niet met een héle groteJe zou denken dat met zo'n koekblikkie 95pk toch ruim voldoende zou moeten zijn
Tering.. Heb je getuigen?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ergste is nog dat die lul doorgereden is, en omdat ik van rijstrook verwisselde krijg ik nu de aansprakelijkheid in m'n schoenen
Dat idee jaquote:
Negativequote:
Wat is er gebeurd eigenlijk?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ergste is nog dat die lul doorgereden is, en omdat ik van rijstrook verwisselde krijg ik nu de aansprakelijkheid in m'n schoenen
Nou, file, ik moest invoegen want einde invoegstrook, de auto voor hem trekt op, ik geef richting aan, zet hem er tussen, en hij dacht: moooooooooooooooinie! En toen stond er dus een vrachtwagen met zijn rechter hoek tegen mijn linker achterkantquote:
Wtfquote:Op maandag 4 juni 2012 19:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, file, ik moest invoegen want einde invoegstrook, de auto voor hem trekt op, ik geef richting aan, zet hem er tussen, en hij dacht: moooooooooooooooinie! En toen stond er dus een vrachtwagen met zijn rechter hoek tegen mijn linker achterkant![]()
Hij dacht dus serieus met zijn vrachtwagen mij er wel even uit te trekken ofzo
Bart,quote:Op maandag 4 juni 2012 19:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, file, ik moest invoegen want einde invoegstrook, de auto voor hem trekt op, ik geef richting aan, zet hem er tussen, en hij dacht: moooooooooooooooinie! En toen stond er dus een vrachtwagen met zijn rechter hoek tegen mijn linker achterkant![]()
Owkeeequote:Op maandag 4 juni 2012 19:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |