abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113238222
quote:
De TIP-initiatiefnemer: "Waarom gepikeerd. Ik verkoop niets, geef alleen informatie.
Klopt wel, soort ThePirateBay.
pi_113238266
Waar kan ik nu als brabander het beste wiet kopen?
pi_113238407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:33 schreef Zolder het volgende:
Bij de marokkanen op straat.

Of bij de coffeeshop als je je wil laten registreren.

Edit: of een stukje noordelijker in bv Nijmegen.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_113238433
quote:
Ik ben eigenlijk nog niet in veel shops geweest, dus ik kan er niet zoveel over zeggen. De Toermalijn schijnt een goede shop te zijn. De Bredase shops waar ik kom hebben ook goed spul, bij de Baron is bijvoorbeeld de Choco Haze een geweldige wiet.

quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:37 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Bij de marokkanen op straat.

Of bij de coffeeshop als je je wil laten registreren.

Edit: of een stukje noordelijker in bv Nijmegen.
Ik hoorde dat Purple Rain in Breda ook niet al te moeilijk zou doen om de wietpasmaatregel (als het gaat om Nederlandse klanten in elk geval).
celebrate your money
pi_113238524
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:38 schreef leRomein het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk nog niet in veel shops geweest, dus ik kan er niet zoveel over zeggen. De Toermalijn schijnt een goede shop te zijn. De Bredase shops waar ik kom hebben ook goed spul, bij de Baron is bijvoorbeeld de Choco Haze een geweldige wiet.
Lol, ja ik ging dus wel eens Breda :P Blow echt maar heel af en toe, en nu is het weer vakantie. Maar ik wil dus niet omdat ik 1 of 2 x per jaar blow geregistreerd staan :') Dus waar kan ik dan het beste naartoe rijden? :P
pi_113238631
quote:

[..]

[..]

Ik hoorde dat Purple Rain in Breda ook niet al te moeilijk zou doen om de wietpasmaatregel (als het gaat om Nederlandse klanten in elk geval).
Dat zouden ze allemaal moeten doen. En niemand zou zo'n pas moeten aanvragen, massale burgerlijke ongehoorzaamheid :)
pi_113238656
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:40 schreef Zolder het volgende:

[..]

Lol, ja ik ging dus wel eens Breda :P Blow echt maar heel af en toe, en nu is het weer vakantie. Maar ik wil dus niet omdat ik 1 of 2 x per jaar blow geregistreerd staan :') Dus waar kan ik dan het beste naartoe rijden? :P
De Purple Rain zou je kunnen proberen maar in hoeverre daar op het lidmaatschap wordt toegezien weet ik verder niet. Ik weet in elk geval van een persoon die er binnen komt zonder problemen.
celebrate your money
pi_113238664
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:40 schreef Zolder het volgende:

[..]

Naar utrecht, dordrecht (tot 1 juli) , rotterdam of nijmegen.
pi_113238666
quote:

[..]

[..]

Hm, weet je dat zeker? Dat zou voor mij wel het makkelijkste zijn. Maar het lijkt me sterk, moeten ze dan niet gelijk dicht?
pi_113238715
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:42 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Dat zouden ze allemaal moeten doen. En niemand zou zo'n pas moeten aanvragen, massale burgerlijke ongehoorzaamheid :)
Ja eigenlijk wel he, maar dan krijgen ze problemen denk ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:43 schreef Zolder het volgende:

[..]

Hm, weet je dat zeker? Dat zou voor mij wel het makkelijkste zijn. Maar het lijkt me sterk, moeten ze dan niet gelijk dicht?
Ja het is niet toegestaan natuurlijk, dat is ook de reden waarom de meeste shops zich netjes aanpassen aan de walgelijke wetgeving.
celebrate your money
pi_113238720
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:42 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat de burgers op zijn hoogst alleen zijn wiet afgepakt wordt in de shop , en de shop gesloten kan worden. :')
pi_113238766
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat de burgers op zijn hoogst alleen zijn wiet afgepakt wordt in de shop , en de shop gesloten kan worden. :')
En los daarvan het BSN-nummer wordt opgeschreven door de politie, maar daar gebeurt voor de rest niks mee hoor ( :') ). Is alleen om ff te checken of iedere blower netjes lid is.
celebrate your money
  vrijdag 22 juni 2012 @ 15:46:33 #253
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_113238832
quote:
Ik woon in N-O brabant, ik rij nu voortaan richting Tiel of Nijmegen, koop dan meteen flink in want dat bespaart me weer brandstof :7 Meeste shops doen niet moeilijk als je boven de 5 gram koopt, de meeste shops geven je ook wat extra omdat ze op je ID zien waar je vandaan komt, en ze weten natuurlijk precies waarom je nu bij hun je wiet koopt, en ze willen natuurlijk dat je terug komt :P Pas geleden kreeg ik bijvoorbeeld nog een gratis grammetje haze van 11 euro + gratis pakje vloetjes en tipjes.

Als je wat verder richting het westen van Brabant woont kan je denk het beste gewoon richting Rotterdam rijden ofzo.
pi_113238976
En Spijkenisse? :) Dat is de dichtstbijzijnde vanuit Breda toch? :)
pi_113239035
Ow Dordrecht is nog dichter bij zie ik.
pi_113239100
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik nu moet huilen of lachen, maar het geeft wel goed aan dat die wietpas niets meer is als coffeeshops pesten en de straatdealers de vrije hand geven. _O-
Geniaal initiatief!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 22 juni 2012 @ 15:53:10 #257
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_113239122
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:51 schreef Zolder het volgende:
Even zoeken bij google op "Plaatsnaam + coffeeshop" ;)
pi_113239384
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:46 schreef YazooW het volgende:

[..]

Ik woon in N-O brabant, ik rij nu voortaan richting Tiel of Nijmegen, koop dan meteen flink in want dat bespaart me weer brandstof :7 Meeste shops doen niet moeilijk als je boven de 5 gram koopt, de meeste shops geven je ook wat extra omdat ze op je ID zien waar je vandaan komt, en ze weten natuurlijk precies waarom je nu bij hun je wiet koopt, en ze willen natuurlijk dat je terug komt :P Pas geleden kreeg ik bijvoorbeeld nog een gratis grammetje haze van 11 euro + gratis pakje vloetjes en tipjes.

Als je wat verder richting het westen van Brabant woont kan je denk het beste gewoon richting Rotterdam rijden ofzo.
Ik vesbaas me er over dat ik bij shops buiten brabant in principe nooit mijn id hoef te laten zien ze geloven zo wel dat ik boven de 18 ben. In tilburg was het beleid al zo dat iedereen altijd zijn id moest laten zien. En wat me ook verbaasde waren de relatief goedkopere prijzen die buiten brabant gehanteerd worden.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 16:03:59 #259
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_113239541
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik vesbaas me er over dat ik bij shops buiten brabant in principe nooit mijn id hoef te laten zien ze geloven zo wel dat ik boven de 18 ben. In tilburg was het beleid al zo dat iedereen altijd zijn id moest laten zien. En wat me ook verbaasde waren de relatief goedkopere prijzen die buiten brabant gehanteerd worden.
Klopt inderdaad, ik geef ook meestal vanuit mezelf al m'n ID omdat ik dat gewend ben vanuit de shops bij ons, maar de meeste coffeeshophouders buiten Brabant kijken je dan alsof je een mongool bent ofzo :D
pi_113249509
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:51 schreef Zolder het volgende:
In Gorinchem is een shop (geen idee wat de naam is) waar ze goede Amnesia Gold zouden hebben.
celebrate your money
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:43:01 #261
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_113281615
EenVandaag heeft het wééééér over de wietpas :O

Conclusie: alles is kut.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_113281801
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
EenVandaag heeft het wééééér over de wietpas :O

Conclusie: alles is kut.
Nou volgens Bromsnor gaat het wél prima, hebben de coffeeshops wél heel veel klanten, zijn er in tegenstelling tot wat 1vandaag met eigen ogen gezien heeft geen drugstoeristen meer en blijft het aanpakken van de straathandel hoge prioriteit houden. Diezelfde straathandel die dus ontstaan is door de wietpas. 'The war on drugs can be won' volgens hem *O*
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:49:44 #263
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_113281822
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nou volgens Bromsnor gaat het wél prima, hebben de coffeeshops wél heel veel klanten, zijn er in tegenstelling tot wat 1vandaag met eigen ogen gezien heeft geen drugstoeristen meer en blijft het aanpakken van de straathandel hoge prioriteit houden. Diezelfde straathandel die dus ontstaan is door de wietpas. 'The war on drugs can be won' volgens hem *O*
En de komende maanden komt alles goed! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_113281940
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En de komende maanden komt alles goed! *O*
Net zoals de baas van de DEA stelde dat het grote aantal drugsgerelateerde moorden een bewijs was dat het anti-drugs beleid een succes is, zal men hier in Nederland stellen dat de toegenomen meldingen van overlast en drugsgerelateerde arrestaties een bewijs is van het succes van de wietpas. 8)7
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:12:07 #265
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113282538
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

ten koste van kinderlevens, maar dat is bewijs dat het werkt _O_
pi_113283796
Ik heb dat stuk van EenVandaag net even gekeken. Echt, wat een belachelijke vertoning dat gesprek met die agent :')_!
Het maakt niet uit welke vraag die man voorgeschoteld kreeg, hij speelde gewoon zijn riedeltje af. Jammer dat zo'n Jaap Jongbloed dat laat gebeuren.
pi_113284523
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:51 schreef Kentoet het volgende:
Ik heb dat stuk van EenVandaag net even gekeken. Echt, wat een belachelijke vertoning dat gesprek met die agent :')_!
Het maakt niet uit welke vraag die man voorgeschoteld kreeg, hij speelde gewoon zijn riedeltje af. Jammer dat zo'n Jaap Jongbloed dat laat gebeuren.
Een politieagent moet gewoon doen wat de overheid hem opdraagt te doen, en dat is ook het enige wat hij hoeft te zeggen. Je moet de politiek aanspreken op slechte beslissingen, je kan van een hooggeplaatst politiefunctionaris niet verwachten dat hij zijn baas, de minister van Justitie, openlijk afvalt.
pi_113309461
War on drugs *O*
  zondag 24 juni 2012 @ 14:59:51 #269
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_113313728
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:09 schreef n0ir het volgende:

[..]

Een politieagent moet gewoon doen wat de overheid hem opdraagt te doen, en dat is ook het enige wat hij hoeft te zeggen. Je moet de politiek aanspreken op slechte beslissingen, je kan van een hooggeplaatst politiefunctionaris niet verwachten dat hij zijn baas, de minister van Justitie, openlijk afvalt.
Ja, leuk, maar dan moet je zo'n blauwknopige faalhaas ook niet interviewen. Luie kutjournalisten.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_113425217

Geweldig, die zin op 1:02.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')