Alles is overal te koop.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:08 schreef Life2.0 het volgende:
paddo's zijn nog steeds in amsterdam te koop..
Het zal verdomme tijd worden, slappe hap deze generatie. Ga je schamen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De volgende kroning maar weer eens flink gaan rellen dan.
Ik zie nog eerder een zombie uitbraak komen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De volgende kroning maar weer eens flink gaan rellen dan.
Voor de buitenlanders zijn er de drugsrunners, de blowers hier weten hun adressen wel vinden en de grote kwekers verzinnen ook wel weer wat om de afzet te waarborgen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:17 schreef Life2.0 het volgende:
En enkel winstgevender door incompetente politici.
In diezelfde jaren tachtig werd er op mijn middelbare school gewoon geblowd. Gedoogd, want het halve lerarenbestand bestond uit oude hippies die zelf ook wel wat lustten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ergens begin jaren 80 werden coffeeshops min of meer gedoogd door de gemeentes omdat ze het gejaag op al die huisdealers ook niet meer zagen zitten.
Ik mag hopen dat dit niet doorgaat. Het zou belachelijk zijn als er extra belastinggeld naar de politie moet om een moedwillig door de politiek gecreëerd probleem op te lossen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef mommychaos het volgende:
[..]
Uit de Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)st_door_drugs__.html
Zo doen politici dat nou eenmaal. Als ze problemen gingen oplossen maakten ze zichzelf overbodig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit niet doorgaat. Het zou belachelijk zijn als er extra belastinggeld naar de politie moet om een moedwillig door de politiek gecreëerd probleem op te lossen.
Deze handelswijze is (helaas) voor de overheid de standaardmethode om 'werkgelegenheid' te creërenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:33 schreef Igen het volgende:
Ik mag hopen dat dit niet doorgaat. Het zou belachelijk zijn als er extra belastinggeld naar de politie moet om een moedwillig door de politiek gecreëerd probleem op te lossen.
Ik dacht dat de burgemeester beweerde dat het allemaal top was en niets aan de handquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef mommychaos het volgende:
[..]
Uit de Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)st_door_drugs__.html
Je hoeft alleen maar naar het plaatje boven je eigen post te kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:30 schreef -Dries- het volgende:
Wow. Wel echt super interresant om dit allemaal te volgen. Ben echt zéér benieuwd hoe ze in Den Haag hierop gaan reageren.
- rustiger in de shops dus vaak relaxter om er te gaan zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:26 schreef El_Matador het volgende:
Op zich is het jammer dat je niet meer zo makkelijk wiet kan kopen, maar
- zo leer je weer nieuwe mensen kennen
- een echt dramatisch probleem is het ook weer niet
Volhouden? Ze gaan gewoon failliet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:52 schreef leRomein het volgende:
Voor de coffeeshops zelf is het trouwens wel een totale ramp hoor. Het is te hopen dat ze niet toegeven aan de wens van het demissionair kabinet om de shops te sluiten, maar ik kan me best voorstellen dat eigenaren er op een gegeven moment genoeg van hebben.
De politie is verdwenen uit het centrum, veel overlast.quote:
Ik ga het vanavond kijken, nog niet alles verklappen hè...quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De politie is verdwenen uit het centrum, veel overlast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |