*kijkt in portemonnee*quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar Willem van Oranje had geen draken, WACHT EENS
WIJ HEBBEN EEN LEEUW, WIJ ZIJN LANNISTERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 4 juni 2012 21:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vreselijk!Dude went from
to
in een splitsecond...
Jij was toch die stunt double in die brandende kar in het begin?quote:
Ik ben overal voor inquote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jij was toch die stunt double in die brandende kar in het begin?
Ik zie het zo gebeuren, zij gaat later naar dat stadje, levert dat muntje in en zij wordt getrained tot Assassinquote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
No more Jaqen![]()
![]()
![]()
Arya die assassin wil worden![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik eigenlijk niet bij stil gestaan.. dat is vet onduidelijk gedaan inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2012 22:20 schreef Hoogstaande het volgende:
En ik snapte totaal niet waarom Brann moest vluchten want er waren toch 500 man? Of was het juist een truc van de mannen van Theon om hem gek te krijgen en daarna m nokkie te slaan zodat ze konden gaan? Anders was het echt raar!
Ik vond het ook wel apart. Had toch wel verwacht dat er in ieder geval een paar soldaten, allicht in de verte, te zien zouden zijn geweest. Maar ik snap wel dat niemand in het midden van een brandend Winterfell blijft chillen, wie het dan ook in de fik heeft gestoken. Maar dat die 500 man nergens te bekennen zijn is wel vaag.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Draken waren vet
White Walkers waren vet maar verder ietwat een anticlimax aflevering!
En ik snapte totaal niet waarom Brann moest vluchten want er waren toch 500 man? Of was het juist een truc van de mannen van Theon om hem gek te krijgen en daarna m nokkie te slaan zodat ze konden gaan? Anders was het echt raar!
Brann en co hebben geen idee wat er is gebeurd. Die 500 man gingen er vanuit dat de kids dood zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Draken waren vet
White Walkers waren vet maar verder ietwat een anticlimax aflevering!
Dit vond ik inderdaad ook een behoorlijke anticlimax, hoewel die draken wel erg vet zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef Zeroku het volgende:
Ik vond dat van Pyat Pree wel wat makkelijk gedaan, tbh. De hele tijd werd er naartoe gewerkt dat zij naar House of the Undying gaat, en dan komt er met een vuurtje al na 10 minuten een einde aan het hele feest.
Nouja ze hebben wel Maester Luwin gesproken die had ze er wel wat over moeten kunnen vertellenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Brann en co hebben geen idee wat er is gebeurd. Die 500 man gingen er vanuit dat de kids dood zijn.
A. nee dat waren zijn eigen mannen die hem terugtrokkenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef babette21 het volgende:
En toen zat 't er weer op...
Twee vragen:
- hoe kan het dat Stennis weer in z'n eigen tent/kasteel (?) was? Hij was toch gevangen genomen?!
- die gezellige lui op 't einde, waren dat nou dezelfde wezens als van het begin (afl 1.01)?
Ik snap dat juist niet dat ze Niet blijven! Winterfell is het huis van hun King, dat laat je toch niet onbeheerd en brandend achter met t idee van: dr is toch niemand meer?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel apart. Had toch wel verwacht dat er in ieder geval een paar soldaten, allicht in de verte, te zien zouden zijn geweest. Maar ik snap wel dat niemand in het midden van een brandend Winterfell blijft chillen, wie het dan ook in de fik heeft gestoken. Maar dat die 500 man nergens te bekennen zijn is wel vaag.
Ja precies, die weet toch ook wat er is gebeurd?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja ze hebben wel Maester Luwin gesproken die had ze er wel wat over moeten kunnen vertellen
Ah oke, thanks!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
A. nee dat waren zijn eigen mannen die hem terugtrokken
*tralalala* wegens gejank verwijderdquote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik snap dat juist niet dat ze Niet blijven! Winterfell is het huis van hun King, dat laat je toch niet onbeheerd en brandend achter met t idee van: dr is toch niemand meer?
Erg onwaarschijnlijk!
Ik vraag niet naar boekenshit, rot met die zooi gewoon op naar het boekentopic.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja in de boeken gaat het ook iets anders allemaal. Daar is het nog enigszins logisch dat ze naar het noorden gaan...
In de serie wordt dat net zo vrolijk overgeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |