SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door benx op 04-06-2012 19:23:14 ]'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt he! Ik vind dat soms best genant ook hoor, dat ik allerlei showbizzroddels van 1990 tot nu kan oplepelen, maar wanneer Hugo de Groot zn truukje met die boekenkist deed.... BEATS ME
Eensquote:Op maandag 4 juni 2012 19:43 schreef eidabei het volgende:
zitten veel geile wijven in de serie maar die kalishi slaat alles en ik val niet eens op blond
Respectquote:Op maandag 4 juni 2012 17:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoera
Ik heb ze allemaal opgespaard, eergister de eerste 5, nu de laatste 5, smullen.
Zeg zeg Rowan Atkinson. Blackadder V.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Is ook wel de kutste persoon uit die hele reeks tot nu toe.
zijn ze ook vertaald naar het nederlands ?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef Kirov het volgende:
Hier is hij 15 euro: http://www.amazon.de/Geor(...)id=1338830656&sr=1-1 maar dan zit Dance er niet bij
Je moet de boeken niet in het Nederlands lezen, het Engels is veel mooier geschreven. Ik heb ze in beide talen gelezen, eerst Nederlands daarna Engels.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
zijn ze ook vertaald naar het nederlands ?
niet dat mn engels zo slecht is maar zulke spannende verhalen wil ik juist weer ongestoord en snel kunnen lezen zonder eerst alles in mn hoofd te hoeven vertalenquote:Op maandag 4 juni 2012 20:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
Je moet de boeken niet in het Nederlands lezen, het Engels is veel mooier geschreven. Ik heb ze in beide talen gelezen, eerst Nederlands daarna Engels.
Bezorgen duurt wel 5 tot 8 dagen maar is wel gratish als het goed is. Qua formaat zijn deze wel wat kleiner als de gewone uitgaven, ik denk zo'n 30% kleiner en dunner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |