Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.
quote:
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
Op maandag 4 juni 2012 14:58 schreef DarkElf het volgende: Mooi vanmorgen een shirt met lange mouwen besteld online en die is al verstuurd. Morgen binnen dus mocht het zo koud blijven heb ik iig warme armen.
Als er voor zondag ook kutweer wordt voorspeld wil ik een hardloopregenjasje. Alleen heb ik dan voor niets een shirt gekocht, want dat zie je dan niet meer . Dus ik denk dat ik me maar even verbijt en evt door de stromende regen ga lopen .
Op maandag 4 juni 2012 15:13 schreef GotC het volgende: @DE: Ziet er idd uit als een fijn shirt! @Vik: Effe doorbikkelen Voel je je nog stoerder na het lopen
Oh..zondag kutweer? Dat is precies tijdens de Ladiesrun . Doe dan denk lange mouwen onder m'n roze wedstrijdshirt Kijk wel ff..
En snotverkouden .
Ik heb een roze shirt met lange mouwen en een felgroen shirt. Past niet bij elkaar .
Maar goed, het wordt wel warm, dus lang shirt is niet nodig. En ik mag na afloop douchen bij m'n zus die in Amersfoort woont .
Is beter idd hoor, leuk al die zwarte shirts enzo maar je wil juist opvallen als je rent. Zo in de zomer gaat het wel maar in de herfst (zoals nu ) en zo wil je gewoon gezien worden
Ik heb led-lampjes die ik om m'n armen doe als het donker is . Nu doen ze dienst als elastiek waarmee de coldpack op m'n scheen blijft liggen, zodat ik tussendoor nog gewoon kan fokken .
Ik krijg bij de night run in september een hoofdband met ledlampjes Lekker voor lul lopen in de winter als het donker is, maar struikelen doe ik dan niet
niet dat ik dat ding wrs ooit op doe als ik alleen loop. Maar met 9000 medeidioten durf ik wel