quote:
Correct, daarom kan het gras van de buren ook niet groener zijn.quote:
Hmm ik zag laatst wel een sprietje onder mijn buxus maar ik ben nu niet thuis om die te fotograferen!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Correct, daarom kan het gras van de buren ook niet groener zijn.
Eerst een foto van een bloempot met grasveld, daarna kunnen we vergelijken...
Dat is wel mooi gezegd.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:52 schreef arucard het volgende:
Als je maar onthoudt dat je zelf ook iemands overkant bent
Dat is waar maar soms lastig te onthouden.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:52 schreef arucard het volgende:
Als je maar onthoudt dat je zelf ook iemands overkant bent
Je moet je altijd optrekken met mensen die het beter hebben, waar het altijd groener is, alleen moet je niet kijken of het groener is maar hoe jij het nig groener krijgt. Snaptequote:Op maandag 4 juni 2012 12:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
Aangezien ik in een flat woon, hebben mijn buren niet eens gras. Tenminste, niet buiten.
Overigens vergelijk ik mezelf nooit met mijn buren. Het zijn aardige mensen, maar vanwege werk en zo spreek ik ze niet zo heel veel.
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Omdat er meer stront overheen gaat.
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Omdat er meer stront overheen gaat.
Da's een mooiequote:Op maandag 4 juni 2012 12:50 schreef Roellie80 het volgende:
Omdat de kleur groen door natuurkundige fenomenen bij de huidige weersomstandigheden groener lijkt bij langere afstanden
Dus omdat het gras bij de buren groener is zou ik mijn relatie moeten verbreken, en ineens een kattenliefhebber worden?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
Oplossing, blijf forever alone, neem een stel katten en laat ze lekker in de tuin schijten.
Als dat de prijs is die je ervoor moet betalen, ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dus omdat het gras bij de buren groener is zou ik mijn relatie moeten verbreken, en ineens een kattenliefhebber worden?
Nee dat is de prijs die jij mij voorstelt.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat de prijs is die je ervoor moet betalen, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |