Havermout is lekkerderquote:Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef the85mc het volgende:
euh waarom niet gewoon brinta? #kortdoordebocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en een cappuccino, appel
L: twee boterhammen ossenworst en ui, 2 beschuiten kaas
T;s: appel, koekje, nootjes
D: bloemkool met kipfilet en gebakken aardappelen met sla
T: cola berenburg, zoute stokjesNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik had ooit havermout gekookt voor ik die ochtend naar mijn werk ging en in tupperware gedaan, toen ik op kantoor kwam was het 1 blok beton en niet te vreten..........+- een uurtje later.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:35 schreef Perruche het volgende:
Siral, het is ook afhankelijk van het merk. Bij sommige stata erop dat je het bijv. 10 minuten moet koken. Dan doe ik het meestal eerst 3 minuten in de magnowave en dan laat ik het gewoon staan de hele nacht. Dan nemen de oats al het vocht op!
Daarom nog gewoon wat extra melk erbij als het te weinig vocht is naar je zin.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik had ooit havermout gekookt voor ik die ochtend naar mijn werk ging en in tupperware gedaan, toen ik op kantoor kwam was het 1 blok beton en niet te vreten..........+- een uurtje later.
Ik had eerst de quaker oats, nu dat rode pak van de euroshopper(die vind ik zelfs lekkerder!)
Ik hou ook van stevige havermout en kook het meestal lekker dik. Maar dit was echt niet te etenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Daarom nog gewoon wat extra melk erbij als het te weinig vocht is naar je zin.
Ik vind dat overigens heel lekker als je lepel er rechtop inkan!
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah hogere wiskunde TT
Lijst:
Pre O: beschuit kaas, beker melk
S: 15 km hardlopen met 10.7/uur, in constante regen, recht naar beneden!
T:Lekkere fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en een cappuccino, appel
L: twee boterhammen ossenworst en ui, 2 beschuiten kaas
T;s: appel, koekje, nootjes
D: bloemkool met kipfilet en gebakken aardappelen met sla
T: cola berenburg, zoute stokjes![]()
![]()
ik onbijt meestal tussen 7.30 en 8. Lunch tussen 12 en 12.30, avondeten ergens rond 8.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:58 schreef anna82 het volgende:
Ik heb m'n lunch al op, maar dat is niet echt wenselijk. Meestal wel tussen 12:00 en 12:30. Avondeten rond 19:00 - 19:30.
Blegh! Beterschap!quote:
Eens! Ik zie altijd wel enorm veel groente enzo, maar 100 gram bloemkool is 25 calorieen. Dus ook al heb je een hele bloemkool, dan zet het nog niet echt zoden aan de dijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef Perruche het volgende:
Uniek, ik vind het een beetje weinig. Jij sport ZO veel, en je eet niet meer dan de gemiddelde persoon op een dag als vandaag...
Ja dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef creepycookie het volgende:
Beterschap loveli!
Ik vind het wachten op de lunch ook moeilijk, maar omdat ik tussen de lunch en avondeten ook altijd trek heb en dan maar 1 tussendoortje wil eten, probeer ik toch altijd te wachten tot half 1, 1 uur. Vandaag lukte dat niet, vroeg ontbeten, 11 uur een banaan, en net 5 minuten geleden at een meisje naast mij een heerlijk ruikende boterham en kon ik het niet meer aan. Maar als je een bepaalde tijd aanhoud is dat prima toch?
Ja ik heb net een bak aardbeien gekocht op het station, ik denk dat ik daarvan wat neem als lunch toetjequote:Op maandag 4 juni 2012 12:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook altijd
Dan neem ik om 12 uur een deel van mn lunch en dan om 1 uur/half 2 de rest
Welkom hier. Aan je lijstje te zien gaan we een hoop verbeterenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef Vaith het volgende:
Hoi ik ben nieuw.
Sinds twee weken geleden een gezond BMI dus nu mag ik hier posten
• O 3 krentenbollen + pakje goedemorgen fruitdrink
• T 1 krentenbol
• L 1 kom brinta
• D zo'n avriko standaard maaltijd pak van de AH, wss grieks vandaag
• S 5km lopen
Welkom!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef Vaith het volgende:
Hoi ik ben nieuw.
Sinds twee weken geleden een gezond BMI dus nu mag ik hier posten
• O 3 krentenbollen + pakje goedemorgen fruitdrink
• T 1 krentenbol
• L 1 kom brinta
• D zo'n avriko standaard maaltijd pak van de AH, wss grieks vandaag
• S 5km lopen
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom hier. Aan je lijstje te zien gaan we een hoop verbeteren
Wat dacht je ervan om de krentebollen eruit te mikken en gezonde dingen te gaan eten? Groente lijkt me een goed plan. En eiwitten. En vers voer.
Ik ben een student, ik probeer lage voorraaden te houden dus een zakje krentenbollen is vaak uitstekend alternatief voor mij. Wat zou een goede variant zijn voor mij?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Welkom!
Mooi dat je al bent afgevallen naar een gezond bmi. Ik zie alleen een niet zo goed lijstje, zoveel krentenbollen? En zo'n aviko maaltijd bevat echt te weinig groente, daar moet zeker nog wat extras bij, bijvoorbeeld een paprika
Krentenbollen is wit brood en suikers. Beter gewoon volkoren boterhammen met gezond beleg!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef Vaith het volgende:
[..]
Zijn krentenbollen niet gezond dan?
Ik dacht altijd dat het beter was dan boterham met beleg.
*stroopt mouwen op*quote:Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef Vaith het volgende:
[..]
Zijn krentenbollen niet gezond dan?
Ik dacht altijd dat het beter was dan boterham met beleg.
Arme student: ontbijten met euroshopper havermout. Weekvoorraad groente kopen op de markt.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef Vaith het volgende:
[..]
Ik ben een student, ik probeer lage voorraaden te houden dus een zakje krentenbollen is vaak uitstekend alternatief voor mij. Wat zou een goede variant zijn voor mij?
(klopt ik moet indd meer groente/fruit eten)
Kijk ook naar de lijstjes die men hier post ter inspiratie! Zoveel mogelijkhedenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef Vaith het volgende:
[..]
Ik ben een student, ik probeer lage voorraaden te houden dus een zakje krentenbollen is vaak uitstekend alternatief voor mij. Wat zou een goede variant zijn voor mij?
Dat klinkt indd niet verkeerd...quote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Arme student: ontbijten met euroshopper havermout. Weekvoorraad groente kopen op de markt.
Halve broden ipv hele, grote porties maken en delen invriezen, groentes en vlees op de markt of bij de turk, dan is het goed te betalen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef Vaith het volgende:
[..]
Mooi Perr!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef Perruche het volgende:
Dat gezegd, mijn uodate dinges (heerlijk om dat te doen voor ik verder ga werken, kweenie waarom!
O: 5 el muesli met 250 ml hv melk
T: hand gemengde noten (cashew, macadamia, pecan)
L: 300 gr salade (sla, courgette, wortel, tonijn, ui), 2 boterhammen ( 1x augurk/kaas, 1x gekookt ei
T: kwark met kiwi en banaan ofzo
B: 2x20 minuten fietsen
D: nog geen idee...
Klinkt goed, zal nog eens een poging wagen!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:53 schreef Nallie het volgende:
Siral, ik doe 3 eetl havermout, 1 eetlepel chaizaad, 1 eetlepel boekweitgrutten, 1 eetl gierst (doe meestal ook nog cacao en kokos), daarbij een cup kokend water en dan nachtje in de koelkast. 's ochtends gooi ik er dan een scheut sojamelk bij en mn fruit!
haha, ik snap je helemaalquote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef conleche het volgende:
OK. Ik heb dus zwááár de pee in. De laatste ep. van GoT is uit en die kijk ik altijd samen met ex.(ieder in ons eigen huis, maar commentaar gevend via MSN). Nu moet hij vanavond uit eten en gaan we morgen samen naar een concert, maar woensdag zouden we dan toch kijken.
Heeft hij die dag een date geplanned. En ik vind het helemaal niks.Zijn verweer: ja, ho, wacht, ik heb niet net 3 weken lang een 26 jarige logé in mijn huis gehad. (true
). Maar toch hè. Eeuwig vrijgezel, dat zou hij moeten blijven, zodat ik GoT met hem kan kijken.
Nu wil ik eiks op woensdag ook nog een date regelen. Maar de niet onknappe man met wie ik dan maar in gesprek ging op paiq blijkt in de security te werken. En dat vind ik niet sexy. Sorry.![]()
En die jongen van dat feest laatst: helemaal niet boven de dertig. Tenminste, dat denk ik niet als je in 2007 bent afgestudeerd. Bovendien is het eiks heul niet mijn type. Dus ik heb hem niet teruggesmst. Eerlijkheid gebied te zeggen: hij mij ook niet.
/zéér kinderachtigsnobbishedocheerlijkbetoog
Klinkt als een feestje!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:53 schreef Nallie het volgende:
Siral, ik doe 3 eetl havermout, 1 eetlepel chaizaad, 1 eetlepel boekweitgrutten, 1 eetl gierst (doe meestal ook nog cacao en kokos), daarbij een cup kokend water en dan nachtje in de koelkast. 's ochtends gooi ik er dan een scheut sojamelk bij en mn fruit!
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik denk ik breng jouw tip direct in de praktijk
Vertel eens wat meer over de rebound? Is hij geen rebound meer omdat hij nu je vriendje is, of omdat hij nu exit is?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef Probability het volgende:
[..]
haha, ik snap je helemaalDeze week was mijn rebound was opeens met z'n ex in de weer dus heb ik toevallig ook weer contact met mijn ex en dat is lekker wel leuk
Ha!
(En hij is nu geen rebound meer dat lijkt mij duidelijk)
Ik zou woensdag de serie kijken en het plot en het einde door sms'en![]()
Vrouwquote:Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef Probability het volgende:
Ik zou woensdag de serie kijken en het plot en het einde door sms'en![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef conleche het volgende:
OK. Ik heb dus zwááár de pee in. De laatste ep. van GoT is uit en die kijk ik altijd samen met ex.(ieder in ons eigen huis, maar commentaar gevend via MSN). Nu moet hij vanavond uit eten en gaan we morgen samen naar een concert, maar woensdag zouden we dan toch kijken.
Heeft hij die dag een date geplanned. En ik vind het helemaal niks.Zijn verweer: ja, ho, wacht, ik heb niet net 3 weken lang een 26 jarige logé in mijn huis gehad. (true
). Maar toch hè. Eeuwig vrijgezel, dat zou hij moeten blijven, zodat ik GoT met hem kan kijken.
Nu wil ik eiks op woensdag ook nog een date regelen. Maar de niet onknappe man met wie ik dan maar in gesprek ging op paiq blijkt in de security te werken. En dat vind ik niet sexy. Sorry.![]()
En die jongen van dat feest laatst: helemaal niet boven de dertig. Tenminste, dat denk ik niet als je in 2007 bent afgestudeerd. Bovendien is het eiks heul niet mijn type. Dus ik heb hem niet teruggesmst. Eerlijkheid gebied te zeggen: hij mij ook niet.
/zéér kinderachtigsnobbishedocheerlijkbetoog
Of als ie zo stiekem allemaal boeiende dingen doet voor de underkuver FBI dingen enzoquote:Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Security zou nog sexy kunnen zijn als hij een understatement maakte en feitelijk risk manager is bij een internationale bank en daarvoor regelmatig naar The City moet.
Maar als je hem met een V op zijn oversized, te blauwe jasje, tegenkomt in lijn 7: not so much.
^^quote:Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar het klinkt vies.
Omdat hij z'n ex te logeren heeft en ook nog eens niet eerlijk wasquote:Op maandag 4 juni 2012 13:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over de rebound? Is hij geen rebound meer omdat hij nu je vriendje is, of omdat hij nu exit is?
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef conleche het volgende:
Nee, op schiphol. En hij kwam met een betoog over een gevonden pistool waar de marechaussee de credits voor kreeg terwijl security hem had gevat.
Mijn antwoord:
Oh, sorry! Gotta go! Spreek je later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Puntje 1: liedje is volgens Google van Jovink en de Voederbietels.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef V1z0R het volgende:
Geen Normaal fans dus hier
Wat anna dus zegt
1 uur 5mins, als mijn geheugen goed werkt.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef Novem het volgende:
Ubanathloners, welke tijd voor 10k hebben jullie opgegeven? 60 min?
heb je een startbewijs bemachtigd?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef Novem het volgende:
Aha. Nu begrijp ik het. En jij en jouw ex........dat wordt misschien weer wat?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Omdat hij z'n ex te logeren heeft en ook nog eens niet eerlijk wasDus vandaar dat hij exit is.
Natuurwinkel! Staat bij de granen dus niet bij muesli e.d!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nallie, waar haal je de boekweitgrutten? Ik dacht dat de plus het wel zou hebben, maar die is toch minder geitenwollensokken dan ik dacht
Oeps!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Puntje 1: liedje is volgens Google van Jovink en de Voederbietels.
Puntje 2: nadenken voor je iets post
Hebbie een plekkie?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef Novem het volgende:
We zaten beiden enorm te giechelen aan de telefoonquote:Op maandag 4 juni 2012 13:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Aha. Nu begrijp ik het. En jij en jouw ex........dat wordt misschien weer wat?
In Amsterdam? Mijn tandarts is heel fijn! Heb hem al 24 jaarquote:Op maandag 4 juni 2012 13:25 schreef anna82 het volgende:
Ik heb een stuk van een kies gebroken dus nu moet ik op zoek naar een tandarts. Net gekeken op de site van de tandartsenpraktijk hier in de straat, maar de twee tandartsen daar zijn 1) vrouw 2) haske jong 3) veeeeel mooier dan een tandarts zou moeten zijn. Nu moet ik verder zoeken, want ik wil geen intimiderend knappe en succesvolle tandarts mits het een man is.
/oppervlakkigedocheerlijk
Ik ben niet echt wraak aan het bekokstoven. En ik ben ook niet echt serieus. En ik ga ook helemaal niet echt een date regelen voor woensdag. Ik was gewoon onredelijk en vrouw.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik snap het ook niet zoNouja wel dat je het stom vindt, maar niet dat je wraak aan het bekokstoven bent, ivm voorbij en 26-jarige logee o.a.
Maar ik ben dan ook een bietje saai wat betreft liefdesleven
Maar je trekt woensdag wel iets aan met een beetje decollete en hakjes, right?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben niet echt wraak aan het bekokstoven. En ik ben ook niet echt serieus. En ik ga ook helemaal niet echt een date regelen voor woensdag. Ik was gewoon onredelijk en vrouw.
Ah zoquote:Op maandag 4 juni 2012 13:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben niet echt wraak aan het bekokstoven. En ik ben ook niet echt serieus. En ik ga ook helemaal niet echt een date regelen voor woensdag. Ik was gewoon onredelijk en vrouw.
Uh nee? Koekie heeft daar niet echt oog voor misschien?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar je trekt woensdag wel iets aan met een beetje decollete en hakjes, right?
Haha okee!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |