abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112417379
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112417390
fipo!
pi_112417392
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef the85mc het volgende:
euh waarom niet gewoon brinta? #kortdoordebocht
Havermout is lekkerder :D En qua voedingswaarde een tandje beter imo.
pi_112417398
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:
fipo!
ha. Wat ben ik een baas!
pi_112417449
Siral, het is ook afhankelijk van het merk. Bij sommige stata erop dat je het bijv. 10 minuten moet koken. Dan doe ik het meestal eerst 3 minuten in de magnowave en dan laat ik het gewoon staan de hele nacht. Dan nemen de oats al het vocht op!
  maandag 4 juni 2012 @ 11:35:56 #6
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112417458
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ha. Wat ben ik een baas!
like a baws!
Kwak
  maandag 4 juni 2012 @ 11:38:00 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112417532
Ah hogere wiskunde TT :D

Lijst:
Pre O: beschuit kaas, beker melk
S: 15 km hardlopen met 10.7/uur, in constante regen, recht naar beneden!
T:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een cappuccino, appel
L: twee boterhammen ossenworst en ui, 2 beschuiten kaas
T;s: appel, koekje, nootjes
D: bloemkool met kipfilet en gebakken aardappelen met sla
T: cola berenburg, zoute stokjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112417569
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:35 schreef Perruche het volgende:
Siral, het is ook afhankelijk van het merk. Bij sommige stata erop dat je het bijv. 10 minuten moet koken. Dan doe ik het meestal eerst 3 minuten in de magnowave en dan laat ik het gewoon staan de hele nacht. Dan nemen de oats al het vocht op!
Ik had ooit havermout gekookt voor ik die ochtend naar mijn werk ging en in tupperware gedaan, toen ik op kantoor kwam was het 1 blok beton en niet te vreten..........+- een uurtje later.

Ik had eerst de quaker oats, nu dat rode pak van de euroshopper :) (die vind ik zelfs lekkerder!)
pi_112417607
lekker, uniek! Ik heb trek nu, maar ga over een half uur lunchen. Dit is het lastigste moment van de dag!
pi_112417614
Ziet er lekker uit uniek!
Als ik een warm ontbijt maak, doe ik melk met brinta èn havermout :9
pi_112417615
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:39 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik had ooit havermout gekookt voor ik die ochtend naar mijn werk ging en in tupperware gedaan, toen ik op kantoor kwam was het 1 blok beton en niet te vreten..........+- een uurtje later.

Ik had eerst de quaker oats, nu dat rode pak van de euroshopper :) (die vind ik zelfs lekkerder!)
Daarom nog gewoon wat extra melk erbij als het te weinig vocht is naar je zin.

Ik vind dat overigens heel lekker als je lepel er rechtop inkan!
pi_112417681
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Daarom nog gewoon wat extra melk erbij als het te weinig vocht is naar je zin.

Ik vind dat overigens heel lekker als je lepel er rechtop inkan!
Ik hou ook van stevige havermout en kook het meestal lekker dik. Maar dit was echt niet te eten :D Was ook net alsof al het vocht eraan onttrokken was ofzo... Maar toen had ik het ook alleen met water gedaan, misschien scheelt dat.

Voor morgen nog eens een keer proberen dan :D
pi_112417766
En 8 granen bambix dan? daar zit zowel haver als tarwe in, en ik denk omdat het zo fijngemaakt is dat het beter verteerbaar is dan van die hele havermoutunits. Maar ik moet echt zeggen dat ik een leek ben op ontbijtgranengebied.. (Ik vind havermout niet weg te krijgen...) en als ik iets neem dan is het brinta. Normaal doe ik daar niet aan omdat ik al meer dan genoeg KH binnenkrijg uit mn volkoren boterhammen..
pi_112417776
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah hogere wiskunde TT :D

Lijst:
Pre O: beschuit kaas, beker melk
S: 15 km hardlopen met 10.7/uur, in constante regen, recht naar beneden!
T:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een cappuccino, appel
L: twee boterhammen ossenworst en ui, 2 beschuiten kaas
T;s: appel, koekje, nootjes
D: bloemkool met kipfilet en gebakken aardappelen met sla
T: cola berenburg, zoute stokjes
Lekkere foto :9 ^O^
pi_112417900
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham
L: tonijnsalade op ijsbergsla stukje varkenshaas
T: baconknabbels met gekookt ei erover verdeeld likje mayo
T: wodka
D: gestoofde kippenpoot, snijboontjes met beetje boter Oh nee, ik ging uit eten, dat was het. Gravad lachs vooraf, en een Parelhoenbout gevuld met tapenade op verse groenten en een salade met pitten en dressing. 1 glas witte wijn. :9
T: volle kwark met citroensap en zoetstof Door de dag heen zo'n 5 theelepeltjes philadelphia
1375 -300 (2,3)

Vandaag:
O: gekookt ei, 2 plakjes ham
L: sashimi van zalm
T: wodka, baconknabbels
D: gestoofde kippenpoot met snijboontjes en fijngesneden ijsbergsla en ui gemengd met kerriemayo
T: volle kwark met zoetstof en citroensap
pi_112417916
Hoelaat lunchen jullie eigenlijk allemaal? :)

Ik zit de laatste tijd echt stipt om 12 uur aan tafel met een gedekte tafel.. maar heb het idee dat het wat vroeg is... Alhoewel mijn dietiste me dat wel gewoon aanraadde.. :P en het echt niet later uit te stellen dan half 1.
pi_112417971
Wow, Uniek, 15 km in dat tempo. Echt heul, heul goed! _O_
pi_112418047
Lekker Uniek! Wel best een bescheiden lijstje voor jouw doen. :o

Mijn lijstje:
O: yoghurt met muesli en noten :9, koffie met melk
T: afbakbroodje met vegapaté
L: 2 sneeën brood met geitenkaas
T: 200g worteltjes
T: zelfde als L
S: dik half uur fietsen
D: weet ik nog niet helemaal, iets met gehakt en bladerdeeg bij vriendje
T: iets van fruit mag nog wel

Siral: wij gaan op het werk meestal tussen kwart over 12 en half 1 lunchen. Dan heb ik ook wel echt honger, maar ik zou het daarna echt niet volhouden tot het avondeten (meestal na 7 uur) dus ik werk de rest van de middag meestal nog eens minimaal evenveel naar binnen als bij de lunch.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_112418080
Siral, ik doe 3 eetl havermout, 1 eetlepel chaizaad, 1 eetlepel boekweitgrutten, 1 eetl gierst (doe meestal ook nog cacao en kokos), daarbij een cup kokend water en dan nachtje in de koelkast. 's ochtends gooi ik er dan een scheut sojamelk bij en mn fruit!
Be someone that makes you happy
pi_112418100
Siral, als je trek hebt? Alles tussen 12 en 3 lijkt me prima,. of om 18:00, als je om 22:00 avond eten hebt :D
pi_112418134
Uniek, ik vind het een beetje weinig. Jij sport ZO veel, en je eet niet meer dan de gemiddelde persoon op een dag als vandaag...
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 11:55:28 #22
70532 loveli
N
pi_112418161
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:48 schreef Siral het volgende:
Hoelaat lunchen jullie eigenlijk allemaal? :)
Ik ga nu ontbijten.
/ziekjes
crap in = crap out
pi_112418268
Ik heb m'n lunch al op, maar dat is niet echt wenselijk. Meestal wel tussen 12:00 en 12:30. Avondeten rond 19:00 - 19:30.
pi_112418276
Beterschap! En goed aan de vitamientjes werken, dan word je snel weer beter!
  maandag 4 juni 2012 @ 12:00:11 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112418324
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ga nu ontbijten.
/ziekjes
Aw beterschaap! :* Broccolitijd!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112418580
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:58 schreef anna82 het volgende:
Ik heb m'n lunch al op, maar dat is niet echt wenselijk. Meestal wel tussen 12:00 en 12:30. Avondeten rond 19:00 - 19:30.
ik onbijt meestal tussen 7.30 en 8. Lunch tussen 12 en 12.30, avondeten ergens rond 8.
pi_112418678
Beterschap loveli!

Ik vind het wachten op de lunch ook moeilijk, maar omdat ik tussen de lunch en avondeten ook altijd trek heb en dan maar 1 tussendoortje wil eten, probeer ik toch altijd te wachten tot half 1, 1 uur. Vandaag lukte dat niet, vroeg ontbeten, 11 uur een banaan, en net 5 minuten geleden at een meisje naast mij een heerlijk ruikende boterham en kon ik het niet meer aan. Maar als je een bepaalde tijd aanhoud is dat prima toch?
pi_112418686
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ga nu ontbijten.
/ziekjes
Blegh! Beterschap!
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef Perruche het volgende:
Uniek, ik vind het een beetje weinig. Jij sport ZO veel, en je eet niet meer dan de gemiddelde persoon op een dag als vandaag...
Eens! Ik zie altijd wel enorm veel groente enzo, maar 100 gram bloemkool is 25 calorieen. Dus ook al heb je een hele bloemkool, dan zet het nog niet echt zoden aan de dijk.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112418736
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef creepycookie het volgende:
Beterschap loveli!

Ik vind het wachten op de lunch ook moeilijk, maar omdat ik tussen de lunch en avondeten ook altijd trek heb en dan maar 1 tussendoortje wil eten, probeer ik toch altijd te wachten tot half 1, 1 uur. Vandaag lukte dat niet, vroeg ontbeten, 11 uur een banaan, en net 5 minuten geleden at een meisje naast mij een heerlijk ruikende boterham en kon ik het niet meer aan. Maar als je een bepaalde tijd aanhoud is dat prima toch?
Ja dat heb ik ook altijd :')
Dan neem ik om 12 uur een deel van mn lunch en dan om 1 uur/half 2 de rest :)
  maandag 4 juni 2012 @ 12:13:25 #30
276761 Vaith
Moet nog een paradox oplossen
pi_112419003
Hoi ik ben nieuw.
Sinds twee weken geleden een gezond BMI dus nu mag ik hier posten :D

• O 3 krentenbollen + pakje goedemorgen fruitdrink
• T 1 krentenbol
• L 1 kom brinta
• D zo'n avriko standaard maaltijd pak van de AH, wss grieks vandaag
• S 5km lopen
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
pi_112419010
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:07 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook altijd :')
Dan neem ik om 12 uur een deel van mn lunch en dan om 1 uur/half 2 de rest :)
Ja ik heb net een bak aardbeien gekocht op het station, ik denk dat ik daarvan wat neem als lunch toetje :P
  maandag 4 juni 2012 @ 12:16:54 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112419166
Jullie hebben gelijk, zal nog even een mosterdsoeppje maken.
Nu eerst zo naar moeders, zal daar ook nog wel het 1 of ander krijgen :')
Lucnch op het werk om 12 uur maar begin altijd wat voor 6 uur dus dat vind ik wel een lange ruk.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112419241
Ik heb geen vaste tijden. Ik eet wanneer trek. Dus komt geregeld voor dat ik pas tegen 4en lunch. Maar goed het komt dan ook zelden voor dat ik voor 10en ontbijt. :+ Diner is meestal rond 8en.

Op de galerie kan het zo zijn dat ik om 3 uur alles al op heb (begin om twaalf uur), of soms sluit ik al bijna en bedenk me dat ik nog bijna niks heb gegeten van dat wat ik bij me had. Maar dan eet ik het meestal alsnog wel, maar laat bv een tussendoortje dan zitten. Normaal gesproken heb ik lunch bij me en twee tussendoortjes.
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 12:19:55 #34
70532 loveli
N
pi_112419305
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef Vaith het volgende:
Hoi ik ben nieuw.

• T 1 krentenbol
• L 1 kom brinta
• S 5km lopen

Welkom hier. Aan je lijstje te zien gaan we een hoop verbeteren :+

Wat dacht je ervan om de krentebollen eruit te mikken en gezonde dingen te gaan eten? Groente lijkt me een goed plan. En eiwitten. En vers voer.
crap in = crap out
pi_112419403
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef Vaith het volgende:
Hoi ik ben nieuw.

• T 1 krentenbol
• L 1 kom brinta
• S 5km lopen

Welkom!
Mooi dat je al bent afgevallen naar een gezond bmi. Ik zie alleen een niet zo goed lijstje, zoveel krentenbollen? En zo'n aviko maaltijd bevat echt te weinig groente, daar moet zeker nog wat extras bij, bijvoorbeeld een paprika :)
  maandag 4 juni 2012 @ 12:23:08 #36
276761 Vaith
pi_112419439
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Welkom hier. Aan je lijstje te zien gaan we een hoop verbeteren :+

Wat dacht je ervan om de krentebollen eruit te mikken en gezonde dingen te gaan eten? Groente lijkt me een goed plan. En eiwitten. En vers voer.
:D
Zijn krentenbollen niet gezond dan?
Ik dacht altijd dat het beter was dan boterham met beleg.
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
pi_112419506
Lijstje van vandaag
O: 2 zelfgebakken boterhammen met pindakaas
B: jillian lvl 2
L: 2 zelfgebakken boterhammen met wat roomboter en rauwe ham
T: appel
D: hospital food
T: bakje yoghurt oid
  maandag 4 juni 2012 @ 12:24:53 #38
276761 Vaith
pi_112419518
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Welkom!
Mooi dat je al bent afgevallen naar een gezond bmi. Ik zie alleen een niet zo goed lijstje, zoveel krentenbollen? En zo'n aviko maaltijd bevat echt te weinig groente, daar moet zeker nog wat extras bij, bijvoorbeeld een paprika :)
Ik ben een student, ik probeer lage voorraaden te houden dus een zakje krentenbollen is vaak uitstekend alternatief voor mij. Wat zou een goede variant zijn voor mij?
(klopt ik moet indd meer groente/fruit eten)
pi_112419522
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef Vaith het volgende:

[..]

Krentenbollen is wit brood en suikers. Beter gewoon volkoren boterhammen met gezond beleg!
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 12:25:06 #40
70532 loveli
N
pi_112419533
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef Vaith het volgende:

[..]

*stroopt mouwen op*

Een krentebol = witbrood (=suiker) + suiker + krenten (=suiker). Not good.

Wat is wel goed: dingen met vezels, vitamines, eiwitten, gezonde vetten. Dus volkoren, groente, fruit, vis, eieren, noten.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 12:25:58 #41
70532 loveli
N
pi_112419572
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef Vaith het volgende:

[..]

Ik ben een student, ik probeer lage voorraaden te houden dus een zakje krentenbollen is vaak uitstekend alternatief voor mij. Wat zou een goede variant zijn voor mij?
Arme student: ontbijten met euroshopper havermout. Weekvoorraad groente kopen op de markt.
crap in = crap out
pi_112419594
quote:

[..]

Kijk ook naar de lijstjes die men hier post ter inspiratie! Zoveel mogelijkheden ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 12:28:44 #43
276761 Vaith
pi_112419681
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Arme student: ontbijten met euroshopper havermout. Weekvoorraad groente kopen op de markt.
Dat klinkt indd niet verkeerd...

Ik zal topic even volgen en vragen stellen zowaar nodig :D

Dank u allen! :9
pi_112419719
quote:

[..]

Halve broden ipv hele, grote porties maken en delen invriezen, groentes en vlees op de markt of bij de turk, dan is het goed te betalen.
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 12:29:43 #45
70532 loveli
N
pi_112419724
Begin eens met het lezen van de OP :+
crap in = crap out
pi_112420672
:D hoi Vaith! Meest belangrijke is al gezegd. Van die diepvriesmaaltijden hoeven ook heul niet voordeliger te zijn dat gewoon zelf koken! ontbijt havermout melk melk (zo'n pak doe je minstens een week mee en kost geen drol), melk erbij, klaar. Fruit in de aabieding, bij de Lidl of als je een goedkope markt hebt, daar. Zeker als student.

Broodbeleg kan je bijv. pindakaas nemen, supergoedkoop en gezond! Niet 5 cm dik erop doen natuurlijk. Of een gekookt ei, ook goed voor je eiwitten! Als je af en toe vlees/vis weglaat bij je D en vervangt door bijv. peulvruchten of champignons bespaart je dat ook veel geld en het is goed voor je variatie.
pi_112420728
Dat gezegd, mijn uodate dinges (heerlijk om dat te doen voor ik verder ga werken, kweenie waarom!
O: 5 el muesli met 250 ml hv melk
T: hand gemengde noten (cashew, macadamia, pecan)
L: 300 gr salade (sla, courgette, wortel, tonijn, ui), 2 boterhammen ( 1x augurk/kaas, 1x gekookt ei
T: kwark met kiwi en banaan ofzo
B: 2x20 minuten fietsen
D: nog geen idee...

Edit; ik denk toch andijvie, kijk naar het weer man!
pi_112420786
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef Perruche het volgende:
Dat gezegd, mijn uodate dinges (heerlijk om dat te doen voor ik verder ga werken, kweenie waarom!
O: 5 el muesli met 250 ml hv melk
T: hand gemengde noten (cashew, macadamia, pecan)
L: 300 gr salade (sla, courgette, wortel, tonijn, ui), 2 boterhammen ( 1x augurk/kaas, 1x gekookt ei
T: kwark met kiwi en banaan ofzo
B: 2x20 minuten fietsen
D: nog geen idee...
Mooi Perr! :Y
pi_112420792
Vandaag weer normaal :)

O: bak kwark met havermout en banaan, glas melk
T: garnaal/pepertjes-salade
L: 2 bth paprika/kip met bieslook/paard, 2 bth peer/kalkoen, 3 glazen melk
T: blikje makreelfilets in olijfolie met knoflook en kruiden < tip Vaith! 'Goedkoop' voor zoveel gezonde vetten.
T: sinaasappel en appel
D: lamsgehakt met V1z0Riaanse spinaziesalade
T: wodkatje
T: bak kwark
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112420796
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mooi Perr! :Y
Ja ik denk ik breng jouw tip direct in de praktijk :P
pi_112420810
Twee mooie lijstjes hierboven :)

Welcom Vaith ;)
pi_112421132
OK. Ik heb dus zwááár de pee in. De laatste ep. van GoT is uit en die kijk ik altijd samen met ex.(ieder in ons eigen huis, maar commentaar gevend via MSN). Nu moet hij vanavond uit eten en gaan we morgen samen naar een concert, maar woensdag zouden we dan toch kijken.

Heeft hij die dag een date geplanned. En ik vind het helemaal niks. :( Zijn verweer: ja, ho, wacht, ik heb niet net 3 weken lang een 26 jarige logé in mijn huis gehad. (true :@ ). Maar toch hè. Eeuwig vrijgezel, dat zou hij moeten blijven, zodat ik GoT met hem kan kijken. :+

Nu wil ik eiks op woensdag ook nog een date regelen. Maar de niet onknappe man met wie ik dan maar in gesprek ging op paiq blijkt in de security te werken. En dat vind ik niet sexy. Sorry. :@

En die jongen van dat feest laatst: helemaal niet boven de dertig. Tenminste, dat denk ik niet als je in 2007 bent afgestudeerd. Bovendien is het eiks heul niet mijn type. Dus ik heb hem niet teruggesmst. Eerlijkheid gebied te zeggen: hij mij ook niet. :+

/zéér kinderachtigsnobbishedocheerlijkbetoog
pi_112421213
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:53 schreef Nallie het volgende:
Siral, ik doe 3 eetl havermout, 1 eetlepel chaizaad, 1 eetlepel boekweitgrutten, 1 eetl gierst (doe meestal ook nog cacao en kokos), daarbij een cup kokend water en dan nachtje in de koelkast. 's ochtends gooi ik er dan een scheut sojamelk bij en mn fruit!
Klinkt goed, zal nog eens een poging wagen!
pi_112421228
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef conleche het volgende:
OK. Ik heb dus zwááár de pee in. De laatste ep. van GoT is uit en die kijk ik altijd samen met ex.(ieder in ons eigen huis, maar commentaar gevend via MSN). Nu moet hij vanavond uit eten en gaan we morgen samen naar een concert, maar woensdag zouden we dan toch kijken.

Heeft hij die dag een date geplanned. En ik vind het helemaal niks. :( Zijn verweer: ja, ho, wacht, ik heb niet net 3 weken lang een 26 jarige logé in mijn huis gehad. (true :@ ). Maar toch hè. Eeuwig vrijgezel, dat zou hij moeten blijven, zodat ik GoT met hem kan kijken. :+

Nu wil ik eiks op woensdag ook nog een date regelen. Maar de niet onknappe man met wie ik dan maar in gesprek ging op paiq blijkt in de security te werken. En dat vind ik niet sexy. Sorry. :@

En die jongen van dat feest laatst: helemaal niet boven de dertig. Tenminste, dat denk ik niet als je in 2007 bent afgestudeerd. Bovendien is het eiks heul niet mijn type. Dus ik heb hem niet teruggesmst. Eerlijkheid gebied te zeggen: hij mij ook niet. :+

haha, ik snap je helemaal :P Deze week was mijn rebound was opeens met z'n ex in de weer dus heb ik toevallig ook weer contact met mijn ex en dat is lekker wel leuk :P Ha!
(En hij is nu geen rebound meer dat lijkt mij duidelijk :') )

Ik zou woensdag de serie kijken en het plot en het einde door sms'en :P >:)
Worry is a misuse of imagination
pi_112421229
Anders kijk je het alleen, Co?! :?
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 13:12:09 #56
70532 loveli
N
pi_112421257
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef V1z0R het volgende:
Man :')
crap in = crap out
pi_112421274
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:53 schreef Nallie het volgende:
Klinkt als een feestje!
pi_112421293
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef V1z0R het volgende:
Neeeeeeee!!! Dat kan echt niet!!
pi_112421315
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik denk ik breng jouw tip direct in de praktijk :P
:D hoop dat t werkt!

Co; volgens mij kan jij gewoon een leuke man van straat plukken voor een date als je dat zou willen!
pi_112421320
Vizor!! Je begrijpt toch wel dat het daar helemaaaal niet om gaat :P jij man!!
pi_112421328
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef Probability het volgende:

[..]

haha, ik snap je helemaal :P Deze week was mijn rebound was opeens met z'n ex in de weer dus heb ik toevallig ook weer contact met mijn ex en dat is lekker wel leuk :P Ha!
(En hij is nu geen rebound meer dat lijkt mij duidelijk :') )

Vertel eens wat meer over de rebound? Is hij geen rebound meer omdat hij nu je vriendje is, of omdat hij nu exit is?
pi_112421342
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- eerste gedachte :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 13:14:32 #63
70532 loveli
N
pi_112421355
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef Probability het volgende:
Vrouw :')
crap in = crap out
pi_112421371
Co heeft jök an 't vaazel?
pi_112421386
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Klinkt als een feestje!
:9 kan me er ook echt op verheugen!
pi_112421420
Nallie, waar haal je de boekweitgrutten? Ik dacht dat de plus het wel zou hebben, maar die is toch minder geitenwollensokken dan ik dacht :+
pi_112421446
hoe start ik een nieuwe forum?
geslacht: vrouw
lengte : 1m67
leeftijd: 18jaar (in juni)
huidig gewicht: 73KG
pi_112421460
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef conleche het volgende:

_O-

Security zou nog sexy kunnen zijn als hij een understatement maakte en feitelijk risk manager is bij een internationale bank en daarvoor regelmatig naar The City moet.

Maar als je hem met een V op zijn oversized, te blauwe jasje, tegenkomt in lijn 7: not so much.
pi_112421474
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:14 schreef V1z0R het volgende:
Co heeft jök an 't vaazel?
Geen idee wat het is, maar het klinkt vies.
pi_112421493
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef anna82 het volgende:

[..]

_O-

Security zou nog sexy kunnen zijn als hij een understatement maakte en feitelijk risk manager is bij een internationale bank en daarvoor regelmatig naar The City moet.

Maar als je hem met een V op zijn oversized, te blauwe jasje, tegenkomt in lijn 7: not so much.
Of als ie zo stiekem allemaal boeiende dingen doet voor de underkuver FBI dingen enzo :o
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 13:17:31 #71
70532 loveli
N
pi_112421502
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Geen idee wat het is, maar het klinkt vies.
^^
crap in = crap out
pi_112421541
Heb zo'n vermoeden :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 13:18:12 #73
70532 loveli
N
pi_112421542
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef dikdik_help het volgende:
hoe start ik een nieuwe forum?
http://www.yourbb.nl
crap in = crap out
pi_112421548
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 13:19:12 #75
70532 loveli
N
pi_112421567
Ik vind de prob-oplossing wel geniaal eigenlijk.
crap in = crap out
pi_112421582
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer over de rebound? Is hij geen rebound meer omdat hij nu je vriendje is, of omdat hij nu exit is?
Omdat hij z'n ex te logeren heeft en ook nog eens niet eerlijk was :+ Dus vandaar dat hij exit is.
pi_112421587
Nee, hij werkt op schiphol. En hij kwam met een betoog over een gevonden pistool waar de marechaussee de credits voor kreeg terwijl security hem had gevat.

Mijn antwoord:

Oh, sorry! Gotta go! Spreek je later!
pi_112421611
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef conleche het volgende:
Nee, op schiphol. En hij kwam met een betoog over een gevonden pistool waar de marechaussee de credits voor kreeg terwijl security hem had gevat.

Mijn antwoord:

Oh, sorry! Gotta go! Spreek je later!
:') Klinkt wel als een goede match :')
pi_112421619
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
Heb zo'n vermoeden :P
Zin in sex?

Maar vaazel? :?
pi_112421668
Geen Normaal fans dus hier :D

Wat anna dus zegt :)

SPOILER
pi_112421711
Ubanathloners, welke tijd voor 10k hebben jullie opgegeven? 60 min?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 13:22:53 #82
70532 loveli
N
pi_112421715
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef V1z0R het volgende:
Geen Normaal fans dus hier :D

Wat anna dus zegt :)
Puntje 1: liedje is volgens Google van Jovink en de Voederbietels.
Puntje 2: nadenken voor je iets post :+
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 13:23:15 #83
70532 loveli
N
pi_112421724
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef Novem het volgende:
1 uur 5mins, als mijn geheugen goed werkt.
crap in = crap out
pi_112421725
quote:
heb je een startbewijs bemachtigd?
pi_112421727
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef Probability het volgende:

[..]

Omdat hij z'n ex te logeren heeft en ook nog eens niet eerlijk was :+ Dus vandaar dat hij exit is.
Aha. Nu begrijp ik het. En jij en jouw ex........dat wordt misschien weer wat?
pi_112421731
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nallie, waar haal je de boekweitgrutten? Ik dacht dat de plus het wel zou hebben, maar die is toch minder geitenwollensokken dan ik dacht :+
Natuurwinkel! Staat bij de granen dus niet bij muesli e.d!
pi_112421781
In dat geval; nee Viezzzzzoor. Ik heb geen jeuk aan mijn schede. Je mist de point werkelijk waar completely.
pi_112421816
Ik heb een stuk van een kies gebroken dus nu moet ik op zoek naar een tandarts. Net gekeken op de site van de tandartsenpraktijk hier in de straat, maar de twee tandartsen daar zijn 1) vrouw 2) haske jong 3) veeeeel mooier dan een tandarts zou moeten zijn. Nu moet ik verder zoeken, want ik wil geen intimiderend knappe en succesvolle tandarts mits het een man is.

/oppervlakkigedocheerlijk
pi_112421832
Ik denk het ook ja, Co...
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Puntje 1: liedje is volgens Google van Jovink en de Voederbietels.
Puntje 2: nadenken voor je iets post :+
Oeps! :@

Dat gaat moeilijk worden, dat weet je zelf ook :)
pi_112421865
Hè ja, laten we allemaal heel eerlijk dingen opbiechten die niet zo nobel zijn. O+

Of eigenlijk moet ik nu fok uitzetten en m'n rommelkamer verder ontrommelen. :{ :W
pi_112421871
quote:
Hebbie een plekkie? *O*
  maandag 4 juni 2012 @ 13:28:26 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112421923
Ik snap het ook niet zo :D Nouja wel dat je het stom vindt, maar niet dat je wraak aan het bekokstoven bent, ivm voorbij en 26-jarige logee o.a. :+ Maar ik ben dan ook een bietje saai wat betreft liefdesleven :P
pi_112421948
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Aha. Nu begrijp ik het. En jij en jouw ex........dat wordt misschien weer wat?
We zaten beiden enorm te giechelen aan de telefoon :') Weet niet of het wat wordt maar ik heb wel een beetje kriebels en het zelfde gevoel als ik in het begin had met hem :)
pi_112421980
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:25 schreef anna82 het volgende:
Ik heb een stuk van een kies gebroken dus nu moet ik op zoek naar een tandarts. Net gekeken op de site van de tandartsenpraktijk hier in de straat, maar de twee tandartsen daar zijn 1) vrouw 2) haske jong 3) veeeeel mooier dan een tandarts zou moeten zijn. Nu moet ik verder zoeken, want ik wil geen intimiderend knappe en succesvolle tandarts mits het een man is.

/oppervlakkigedocheerlijk
In Amsterdam? Mijn tandarts is heel fijn! Heb hem al 24 jaar :P
pi_112421985
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik snap het ook niet zo :D Nouja wel dat je het stom vindt, maar niet dat je wraak aan het bekokstoven bent, ivm voorbij en 26-jarige logee o.a. :+ Maar ik ben dan ook een bietje saai wat betreft liefdesleven :P
Ik ben niet echt wraak aan het bekokstoven. En ik ben ook niet echt serieus. En ik ga ook helemaal niet echt een date regelen voor woensdag. Ik was gewoon onredelijk en vrouw. :P
pi_112422166
En al zou je een date hebben, dan zou hij de 'wraak' toch niet snappen :')
  Vis een optie? maandag 4 juni 2012 @ 13:34:23 #97
70532 loveli
N
pi_112422171
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben niet echt wraak aan het bekokstoven. En ik ben ook niet echt serieus. En ik ga ook helemaal niet echt een date regelen voor woensdag. Ik was gewoon onredelijk en vrouw. :P
Maar je trekt woensdag wel iets aan met een beetje decollete en hakjes, right?
crap in = crap out
pi_112422237
quote:

[..]

Ah zo :) Dat zijn dan normaal ook de momenten dat ik gewoon stop met luisteren...
pi_112422318
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar je trekt woensdag wel iets aan met een beetje decollete en hakjes, right?
Uh nee? Koekie heeft daar niet echt oog voor misschien?
  maandag 4 juni 2012 @ 13:39:59 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112422386
quote:

[..]

Haha okee! :+ Ik bemerkte ook wel enig sarcasme hoor! :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')