abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112414996
Zwangerschap & geboorte

12 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

04 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 04-06-2012 23:23:10 ]
pi_112415006
Waar Enf een goede 20 weken echo had en we TW missen :o kom eens melden dame!
  maandag 4 juni 2012 @ 10:20:36 #3
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112415012
Gerb: whaha ja wilde we al weten, en op een gegeven moment zei ze; 'ohja, het geslacht he. Kijk, hier zie je streepjes, dat is echt kenmerkend voor een meisje, en ik had het al een paar keer gezien dus anders zou ik het nu niet zeggen' O-) XD En later zag je het nog een keer, superduidelijk tussen de beentjes :D
Whihi ja jij kan het weten he :D

Lunta :* gaaf he :D

Marjolijntje: ja zo gaaf O+ ik vind het zooo leuk!
Niet dat het me wat uitmaakte, maar gewoon om het te weten is tof O+

Sorbo :D Whehe goed om te weten 8-)

Ik had ook wel verwacht dat ik niet meer op mn rug zou kunnen slapen, maar met het voedingskussen onder mn knieën lig ik nog aardig lekker O+ ook wel op mn zij hoor, idd met innige omhelzing van het voedingskussen _O-
Buik lukt nu denk ik niet meer, maar dat lukte tot voor kort nog wel.. Uk protesteert alleen steeds meer :P

Clauwhee ja tof he :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112415020
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ja och, als je graag nog een kindje wil dan doen al die praktische bezwaren er ineens niet meer zo toe. :+ Je gevoel erbij is toch het belangrijkste. Gebera, ik zie het wel voor me, een derde kindje dat dan ineens een tweeling blijkt te zijn, en jullie alle twee dan duodragen. :D Maar je ziet het allemaal wel. Ik merk nu ik twee kindjes heb dat een zware zwangerschap me te belastend lijkt. Maar ook ik houd de deur op een kier (een heel klein beetje dan).
Hahaha dat zien wij dus ook gebeuren, dat dat dan ineens een tweeling wordt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dillema's! Eigenlijk luxe problemen :@ verstandelijk zijn we er wel uit (laatste zwangerschap dit) maar dat stomme gevoel hè! ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 10:21:53 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112415046
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Waar Enf een goede 20 weken echo had en we TW missen :o kom eens melden dame!
:D Ja idd, TW! :o

Ohja, ik ging de vaatwasser uitruimen. Mijn vader komt zo even met gebak aan, gezellig ff koffie drinken O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112415080
Nou Sorbo, dat klinkt als alle reden om te klagen. Misselijkheid en moeheid vind ik allebei flink bagger, om over overgeven nog maar te zwijgen. Vooral omdat je zelf het zwanger zijn zo graag nog eens mee wilde maken had ik je zo die fijne zwangerschap nóg een keer gegund.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_112415092
TW! :D *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_112415150
Aaah Enf wat fijn datj e echo zo leuk en goed was!~ *O* .. en een meisje!! :D .. Echt TE leuk! :D

Gisteren nog met mijn meneer over gehad .. Hij hoeft niet perse te weten wat het wordt .. Maar ik wil het eigenlijk wel weten :@ .. Nou dat vindt ie al lang goed .. Echoscopiste hoeft het niet op een briefje te schrijven ofzo wat ik dan onopvallend ergens in een hoekje hoef open te trekken :D ... En ik kan gewoon typisch jongens- of meidenspul gaan shoppen zonder dat ik het hoef te verstoppen :D

Ja logistiek en financieel wordt het natuurlijk heel anders als je 3 of 4 koters hebt. 3 zou nog wel gaan hier logistiek gezien .. financieel komt dat ook wel goed. maar met 4 moeten we inderdaad aan een andere auto (nou geeft dat niet zozeer.. want die moet er op den duur toch wel komen :+ )
pi_112415153
Ik gun jullie nog meer kindjes Gebra. Misschien ooit. Nu straks eerst genieten van jullie twee dames.

Fijn een goede echo. En een meisje, wat leuk Enfermera.

Sorbootje, knuffel (mobiel en geen idee hoe ik die moet invoeren)
pi_112415203
Buikslapen kon ik de vorige keer ook nog tot het einde. Al was het alf op mijn zij. ik ben ook echt een buikslaper. Hopelijk kan dat nu weer.
pi_112415210
Ja gerb ik gun jullie ook nog meer kindjes als die wens er is! En veul minder pijn!
pi_112415329
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
Nou Sorbo, dat klinkt als alle reden om te klagen. Misselijkheid en moeheid vind ik allebei flink bagger, om over overgeven nog maar te zwijgen. Vooral omdat je zelf het zwanger zijn zo graag nog eens mee wilde maken had ik je zo die fijne zwangerschap nóg een keer gegund.
Dat deel is ook bagger, maar ik kan oprecht zeggen dat ik het over het geheel genomen een heel leuke, speciale zwangerschap vind. Het is zó bijzonder om mee te maken, om mijn neefje te dragen. Dat doet me de misselijkheid en vermoeidheid vaak vergeten. Alleen nu even niet.
pi_112415352
Veel plezier op huwelijksreis Mango! :W

En een mooie meisjesecho voor Enfermera! *O*

En spannende tijden voor de dames die op hun eerste echo wachten!

Ik moet zeggen dat deze zwangerschap me in vergelijking met de vorigen qua hormonen en uitbarstingen duizend keer makkelijker afgaat! *O* Heb zeker mn buien hoor, maar voornamelijk als ik al niet lekker in mn vel zit en/of moe ben.... Maar bij, zeker de laatste 2 was het een ramp!

Als ik mn energie goed verdeel lukt het me verder ook verbazingwekkend goed om mn huishouden bij te houden :D Het enige wat echt wel zwaar begint te worden is alles op de fiets moeten doen en dan vooral als de kids mee moeten... 1 voor, 1 achter en een monster wat zelf fietst, maar af en toe denkt dat ie op een racebaan zit ofzo...

Aan mijn lijf merk ik dat het wel zwaarder is als bij de vorigen en zeker vergeleken bij de eerste...Maar ja dat is dan ook al een eeuwigheid geleden! :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112415377
Sorbo... Beetje over je heen gelezen! :*
Kan me best voorstellen dat je het even gehad hebt hoor! Kost ook zo veel energie! :*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 4 juni 2012 @ 10:39:39 #15
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112415505
Oh ik vergeet enf te feliciteren met de goede echo! En meisjes zijn tof!

Gerb, never say never hè.

3 kindjes gaat m hier denk ik niet worden. Ik vind de opvang echt heel duur. En als ze straks naar de basisschool gaan betaal je je weer blauw omdat ze onderwijsvormen gaan aanpassen. Continu onderwijs van half negen tot twee zonder pauze. Dus opvang te regelen vanaf twee uur ipv half vier.
Qua auto maar ik me niet druk ik hecht totaal geen waarde aan de allernieuwste auto. Als ie maar praktisch is. En veilig genoeg. (heb zelf een jaar of 9 in een opel combo gereden ;) )
  maandag 4 juni 2012 @ 10:41:15 #16
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112415551
Sorbo, gewoon ff een klote dag mag gelukkig. Ondanks die enorm bijzondere zwangerschap. Wel enorm respect voor je, je doet het toch maar mooi!
pi_112415559
Ik wil niet eens een tweede, laat staan een derde. Ik moet er écht niet aan denken. Het is veel te leuk zoals het nu is.
pi_112415575
Sorbo balen van het moe zijn en overgeven. Enf wat fijn een goede echo! Nicole kan me voorstellen dat je geschrokken was. Ondanks dat toch gefeliciteerd.

Hier weer niet super geslapen. Naja komt wel weer goed. Zo een kennismakingsgesprek bij een basisschool voor mijn zoontje. Pff niet echt zin in, maar qua tijd is wel handig. Hebben we nog even als we hier geen goed gevoel bij krijgen.
pi_112415642
Oh wauw Sorbo, wist niet dat je draagmamma was. Poehee, nou moet ik weer huilen, dat vind ik zo bijzonder gebaar. (En ja, ik zit dus steevast iedere donderdagavond met een doos tissues op de bank te snotteren).

Hier misschien een tweede, maar dan wel de moeilijke weg, als ik terugkijk op wat we door hebben gemaakt toen we in onzekerheid zaten. Ben zo blij dat alles goed was, zou het echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen om het volgende keer weer zo te doen met 50% kans dat het met 14 weken allemaal ineenstort.
pi_112415678
Hahaha Lunta, niet huilen jij hormonenbommetje ;)
pi_112416181
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:28 schreef As1981 het volgende:
Buikslapen kon ik de vorige keer ook nog tot het einde. Al was het alf op mijn zij. ik ben ook echt een buikslaper. Hopelijk kan dat nu weer.
Ik slaap nog.steeds op mn buik, net als.vorige.keer.

Een derde zou hier op zich wel kunnen, maar.is.kwa.ruimte niet handig. Althans we hebben geen kamer.meer.over, de werkkamer zou dan weg.moeten ofzo. Bureaus zouden in onze kamer wel kunnen (waren ooit.2 kamers namelijk), maar das.ook niet ideaal.
De auto is ook een probleem denk ik. Hadden een zafira en nu een sedan. Kwa ruimte ongeveer even groot (zelfs wel ruimer op de achterbank denk ik), maar kwa.kofferbak minder praktisch. Je kan minder stapelen :P
Nou ja vriend.wil sowieso geen derde, dus dan houdt t op hehe.

Enfermera, wat leuk een meisje O+
pi_112416399
Dakkoffer Son :P daar zitten wij nu aan te denken voor de vakanties (wat ook belachelijk is we rijden nu Insignia, best wel belachelijk veel ruimte, maar zelfs 3 dagen Landal vorige week zat de auto propvol :') en dat maar met 1 kind)

Nou ja, nooit zeggen we nooit, maar idd Beck... dan zit muppet straks op school -> buitenschoolse opvang, 2 kids op de opvang... En we zijn toch wel een beetje luxepaardjes ook, dus zomervakantie + wintersport (waar we amper wat voor hoeven te betalen want huisje van sch-ouders, maar dan nog) willen we ook nog graag blijven doen, en met 2 kindjes kan dat nog.

Sowieso, áls er nog eentje komt, dan weer het liefst met ongeveer 2 jaar ertussen ;) zoals nu..

Nou ja voor nu houden we het gewoon op twee :+
  maandag 4 juni 2012 @ 11:10:06 #23
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112416472
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Dakkoffer Son :P daar zitten wij nu aan te denken voor de vakanties (wat ook belachelijk is we rijden nu Insignia, best wel belachelijk veel ruimte, maar zelfs 3 dagen Landal vorige week zat de auto propvol :') en dat maar met 1 kind)

Nou ja, nooit zeggen we nooit, maar idd Beck... dan zit muppet straks op school -> buitenschoolse opvang, 2 kids op de opvang... En we zijn toch wel een beetje luxepaardjes ook, dus zomervakantie + wintersport (waar we amper wat voor hoeven te betalen want huisje van sch-ouders, maar dan nog) willen we ook nog graag blijven doen, en met 2 kindjes kan dat nog.

Sowieso, áls er nog eentje komt, dan weer het liefst met ongeveer 2 jaar ertussen ;) zoals nu..

Nou ja voor nu houden we het gewoon op twee :+
Dat is een kwestie van oefenen. Ik krijg 2 kinderbedden met matrassen en een buggy en dan nog kleding voor 4 personen in een auto waar ook nog een gastank in de bagageruimte zit. Ik kreeg wel diep respect.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_112416494
Hier rammelt mijn vent al voor een tweede. En deze moet er eerst nog uit! En ik denk steeds, eerst maar eens zien allemaal hoe het is met eentje :D.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112416843
Ik was even out (en ben dus niet meer zo goed mee): van m'n fiets gekukeld, iets gebroken in m'n hand en nu dus in de gips! Praktisch! |:(

Extra controle-echo gehad, maar met de baby alles ok, die spartelde nog vrolijk rond, pfieuw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')