Ook tussen 16 en 18 blijft ze minderjarig. Kan echter alleen zijzelf er een probleem van maken.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Wachten tot ze 16 is en dan heb je wettelijk gezien geen problemen meer.
Na haar 16e verjaardag kunnen de ouders er helemaal niets meer mee. Juridisch gezien dan.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:46 schreef oompiekoerier het volgende:
@thethirtmark nog een 7 maanden ze is nog niet zolang geworden
@strawberry ja maar haar ouders kunnen er wel een probleem van maken
Ze moet dus nog groeienquote:Op maandag 4 juni 2012 01:46 schreef oompiekoerier het volgende:
@thethirtmark nog een 7 maanden ze is nog niet zolang geworden
nee jong dat naitquote:Op maandag 4 juni 2012 01:48 schreef kwiwi het volgende:
Waar moeten we je mee helpen? Met vertellen wanneer het legaal is?
jah maar dat gaat toch niet!!!! ze wil gewoon contact met me houden ik heb ook een beperking adhd pdd-nos en zei zit op middelbare school en een paar van haar vriendinnen weten het ook al en die zeggen wat mot jij met een beperktequote:Op maandag 4 juni 2012 01:53 schreef zarGon het volgende:
Afstand nemen, gaat 'm niet worden. Verschillende levensfasen.
Charlie Chaplin was 53 toen ie een 17 jarig meisje leerde kennen. Ze trouwden en bleven dat tot aan zn doodquote:Op maandag 4 juni 2012 01:53 schreef zarGon het volgende:
Afstand nemen, gaat 'm niet worden. Verschillende levensfasen.
Dan verbreek je het contact toch gewoon.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:57 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
jah maar dat gaat toch niet!!!! ze wil gewoon contact met me houden
oke ik zelf ook maar zit daardoor wel met mezelf in de knoeiquote:Op maandag 4 juni 2012 02:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind meisjes van 15 leuker dan die van mijn eigen leeftijd.
oke bedankt voor de tipquote:Op maandag 4 juni 2012 02:02 schreef Stefan het volgende:
Anyway, zes jaar verschil, waar hebben we t over. Doe t rustig aan, als jullie beiden serieus zijn kan t best werken
nee dat nietquote:Op maandag 4 juni 2012 02:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
TS is zeker nog maagd?
neuken hoeren ook zonder condoom???
Ws is zij eerder jarig dan hijquote:Op maandag 4 juni 2012 02:09 schreef zarGon het volgende:
Hoe kom je op een leeftijdsverschil van 7 jaar uit eigenlijk?
Waarom niet? Zijn jullie fysiek aan elkaar vastgebonden?quote:
Ik wilde hier een hele uitleg typen over dat zij met haar 15-jarige leeftijd nog veel te leren heeft en dat jij met je 21-jarige leeftijd de verstandige moet zijn, maar dat doe ik toch maar niet.quote:ze wil gewoon contact met me houden ik heb ook een beperking adhd pdd-nos en zei zit op middelbare school en een paar van haar vriendinnen weten het ook al en die zeggen wat mot jij met een beperkte
Is t ook, op dit moment is t 6 jaar verschil voor TS en in OKT 7.quote:
Jaren 40... Moet ik uitleggen waarom het niet vergelijkbaar is?quote:Op maandag 4 juni 2012 02:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Charlie Chaplin was 53 toen ie een 17 jarig meisje leerde kennen. Ze trouwden en bleven dat tot aan zn dood
Omdat er toen nog geen internet was en alleen de lezers van de New York Times er schande van konden spreken.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaren 40... Moet ik uitleggen waarom het niet vergelijkbaar is?
ja graagquote:Op maandag 4 juni 2012 02:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar met 16 ben je wel seksueel meerderjarig als het ware. Dus mocht het zo ver komen, kan TS daar niet mee in de problemen komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ook tussen 16 en 18 blijft ze minderjarig. Kan echter alleen zijzelf er een probleem van maken.
Maar feit blijft dan weer wel dat ze na haar 18e nog steeds van alles kan flikken om het je moeilijk te maken
Ik zou toch even met pap en mams van het kind gaan praten, voor het geval dat het backfired.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar met 16 ben je wel seksueel meerderjarig als het ware. Dus mocht het zo ver komen, kan TS daar niet mee in de problemen komen.
En vooral ditquote:Op maandag 4 juni 2012 02:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat een serieuze relatie echt gaat werken TS.
jah zat ik ook al aan te denken maar ja wat zouden die er van zeggen?????????quote:Op maandag 4 juni 2012 02:23 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik zou toch even met pap en mams van het kind gaan praten, voor het geval dat het backfired.
Zie die The Green Mile acteur en zijn 16 jarige vrouw?quote:Op maandag 4 juni 2012 02:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
ze vind justin bieber juist een flikkerquote:Op maandag 4 juni 2012 02:17 schreef Stefan het volgende:
Overigens zijn 15 jarigen zo wispeltuurig als wat, ze kan morgen zomaar ineens op Justin Bieber zijn.
Dan komt het wel goedquote:Op maandag 4 juni 2012 02:25 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
ze vind justin bieber juist een flikker
Beeld je even in dat je 15 jarige dochter door een 21 jarige hitsige gozert aan stukken word getrokken.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:24 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
jah zat ik ook al aan te denken maar ja wat zouden die er van zeggen?????????
Seems legit.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:25 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
ze vind justin bieber juist een flikker
sex hoeft er niet meteen aan te pas komenquote:Op maandag 4 juni 2012 02:29 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Beeld je even in dat je 15 jarige dochter door een 21 jarige hitsige gozert aan stukken word getrokken.
Daar heb je die hoeren uit je andere topic voor hèquote:Op maandag 4 juni 2012 02:30 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
sex hoeft er niet meteen aan te pas komen
denk je nou echt dat ik haar uit ga scheuren???
no focking way
ze vind gasten als jan smit en dat zoort lui lkkrquote:
Nouja als ze nog maagd is en jij hebt een penislengte van bovengemiddeld formaat kan je haar best. wel uit elkaar schuren.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:30 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
sex hoeft er niet meteen aan te pas komen
denk je nou echt dat ik haar uit ga scheuren???
no focking way
ze is geen maagd meerquote:Op maandag 4 juni 2012 02:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Nouja als ze nog maagd is en jij hebt een penislengte van bovengemiddeld formaat kan je haar best. wel uit elkaar schuren.
ja inderdaat whahahahaquote:Op maandag 4 juni 2012 02:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb je die hoeren uit je andere topic voor hè
Ah ja dan moet je het gewoon proberen TS. Misschien is het wel leuk voor een paar jaarquote:Op maandag 4 juni 2012 02:32 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
ze is geen maagd meer
ik ook al niet meer (sinds een half jaar)
Met 15 al geen maagd meer en toch verbaast het mij nietquote:Op maandag 4 juni 2012 02:32 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
ze is geen maagd meer
ik ook al niet meer (sinds een half jaar)
Ze zijn er wel eerder bij tegenwoordigquote:Op maandag 4 juni 2012 02:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Met 15 al geen maagd meer en toch verbaast het mij niet. Waar gaat het heen met Nederland
Met 12 jaar al zelfsquote:Op maandag 4 juni 2012 02:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze zijn er wel eerder bij tegenwoordig
En ze vinden het nog normaal ookquote:
ik heb destijds gewacht en ben ik een mooie meid tegengekomen op vakantie en daar ben ik mee de tent in gekropen(was wel bezopen toen)quote:
Zulke mensen sterven alleenquote:
de meisjes van nederland worden over een jaar of 4 5 allemaal sletjes(helaas)quote:Op maandag 4 juni 2012 02:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Met 15 al geen maagd meer en toch verbaast het mij niet. Waar gaat het heen met Nederland
quote:Op maandag 4 juni 2012 02:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ze dat al niet zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 02:42 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
de meisjes van nederland worden over een jaar of 4 5 allemaal sletjes(helaas)
Wat een vooroordelenquote:Op maandag 4 juni 2012 02:47 schreef kingtoppie het volgende:
Jongens... Waar the fuck baseren jullie op dat mensen tegenwoordig meer sletten dan vroeger? Ik durf te wedden dat het vroeger er een stuk erger aan tekeer ging en dat er toen ook een stuk meer tienerzwangerschappen waren dan nu.
Echt, zeiken over de seksualiteit van deze generatie vind ik enorm dom en kortzichtig, maar dat is mijn mening... De paus zal het wel niet met mij eens zijn.
ja heuj dat ging dan waarrnschijnlijk om de flappenquote:Op maandag 4 juni 2012 02:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Charlie Chaplin was 53 toen ie een 17 jarig meisje leerde kennen. Ze trouwden en bleven dat tot aan zn dood
ja wat mot ik dan zeggen??? de bak de nor de bajes??? petoet vind ik gewoon een leuk woordjequote:Op maandag 4 juni 2012 02:48 schreef KeimpeHart het volgende:
Petoet..
Mooi woord, al helemaal mooi dat iemand het nog gebruikt..
Zeker, zeker, maar wetende dat vrouwen steeds later zwanger worden maakt de gedachtegang waarmee ik op mijn vooroordeel gekomen ben iets logischer dan wat irrationeel gebrabbel of niet?quote:
Mag ik vragen wat voor uitkering? Je bent pas 21... al in ziektewet ofzo? Bijstand krijg je niet onder 28.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:49 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
ja heuj dat ging dan waarrnschijnlijk om de flappen
ik ben niet rijk sterker nog heb maar een uitkering (jaah ik ben een uitkeringslikker)
vroeger kende ze ook de condoom ook nog niet naaide ze gewoon zonder rubber dan maar een stuk geitendarm dachten ze destijds maar 9 van de 10 keer deden ze het gewoon zonder vandaar dat er toen meer tiener zwangerschappen waren tegenwoordig is het veiligerquote:Op maandag 4 juni 2012 02:47 schreef kingtoppie het volgende:
Jongens... Waar the fuck baseren jullie op dat mensen tegenwoordig meer sletten dan vroeger? Ik durf te wedden dat het vroeger er een stuk erger aan tekeer ging en dat er toen ook een stuk meer tienerzwangerschappen waren dan nu.
Echt, zeiken over de seksualiteit van deze generatie vind ik enorm dom en kortzichtig, maar dat is mijn mening... De paus zal het wel niet met mij eens zijn.
wajongquote:Op maandag 4 juni 2012 02:51 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor uitkering? Je bent pas 21... al in ziektewet ofzo? Bijstand krijg je niet onder 28.
wajong uitkeringquote:Op maandag 4 juni 2012 02:51 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor uitkering? Je bent pas 21... al in ziektewet ofzo? Bijstand krijg je niet onder 28.
ik ben door mijn adhd en verstandelijke beperking afgekeurdquote:Op maandag 4 juni 2012 02:51 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Prima prima, maar neerkijken op de seksualiteit van nu lijkt me maar stom, er wordt, al dan niet door de middelen die nu beschikbaar zijn een stuk slimmer mee omgegaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:52 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
vroeger kende ze ook de condoom ook nog niet naaide ze gewoon zonder rubber dan maar een stuk geitendarm dachten ze destijds maar 9 van de 10 keer deden ze het gewoon zonder vandaar dat er toen meer tiener zwangerschappen waren tegenwoordig is het veiliger
jonge manquote:Op maandag 4 juni 2012 02:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima prima, maar neerkijken op de seksualiteit van nu lijkt me maar stom, er wordt, al dan niet door de middelen die nu beschikbaar zijn een stuk slimmer mee omgegaan.
quote:
quote:
Duidelijkquote:Op maandag 4 juni 2012 02:53 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
ik ben door mijn adhd en verstandelijke beperking afgekeurd
Kijk dit bedoel ik nou, zodra jij dus iets hoort wat je niet wil horen ga je met dure afkortingen slingeren zodat het ineens geen probleem meer moet zijn, maar hopen dat ze snel inziet wat voor gladiool je bent.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:57 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
jah maar dat gaat toch niet!!!! ze wil gewoon contact met me houden ik heb ook een beperking adhd pdd-nos en zei zit op middelbare school en een paar van haar vriendinnen weten het ook al en die zeggen wat mot jij met een beperkte
Uh?.. TS geeft alleen aan wat hij "mankeert"quote:Op maandag 4 juni 2012 06:18 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou, zodra jij dus iets hoort wat je niet wil horen ga je met dure afkortingen slingeren zodat het ineens geen probleem meer moet zijn, maar hopen dat ze snel inziet wat voor gladiool je bent.
[ ] Geschiktquote:Op maandag 4 juni 2012 02:55 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
jonge man
in het stenen tijdperk neukte je nog gewoon met een rotsblok aan je lul
het heet niet voor niks het stenen tijdperk!!!!????
Moet dat dan? Als het een paar maandjes/jaartjes leuk is... wat maakt dat uit? Daar groei je als persoon enkel maar doorquote:Op maandag 4 juni 2012 02:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat een serieuze relatie echt gaat werken TS.
Mijn vriend is 24, ik 17. /care. Wel pas seks hebben als ze 16 is.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:42 schreef oompiekoerier het volgende:
hallo
ik ben een jongen van 21 jaar oud
echter ik vind een meisje van 15 leuk
hebben al een paar keer afgesproken en de gevoelens zijn ook wederzijds
echter 7 jaar verschil is superveel (nou val ik wel snel als een blok voor jongere meiden zeg maar 17 18) maar ik schrik nu gewoon van mezelf
en ik heb ook geen zin om de petoet in te draaien
dus mijn vraag is kunnen jullie me helpen???
alvast bedankt
ga nou niet de heilige spelen..quote:Op maandag 4 juni 2012 01:58 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
jij bent zeker hier de grappigste
Dit.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
Gun dat meisje ook een leven. TS je bent 21, zit in de WAJONG, bent beperkt. Dat meisje is naief weet niet wat ze wilt en vind een kerel die hele dagen niets doet nu tof.
Laat haar lekker, en ze komt er vanzelf wel achter dat jij niet de juiste bent
quote:Op maandag 4 juni 2012 02:47 schreef kingtoppie het volgende:
nee gewone discoquote:Op maandag 4 juni 2012 09:36 schreef wspa_ het volgende:
Jezus, hoe de fuck hebben jullie elkaar ontmoet? Jij zit toch totaal in een andere levensfase? Als zij op school zit, ben jij toch thuis aan 't gamen of zit jij aan je auto/brommer te sleutelen? Of heb je dr in de kinderdisco ontmoet ofzo
ik heb bewindvoeringquote:Op maandag 4 juni 2012 11:20 schreef Paealeaisy het volgende:
Been there, done that.
Ik was 14, hij 19 ook adhd'er met pdd-gebrabbel.
Hij gaat niet weg bij dat meisje, hij verziekt haar leven met zijn domme, ongewassen kop en lijf. Ik moest als 14 jarige zijn financiën bijhouden en ik heb hem weer op een school gekregen! De hufter, nog een geweldadige relatie ook geweest, fysiek en verbaal.
Laat dat meisje met rust.
"Ik ben afgekeurd voor werkkk, ik moet nu helemaal niets meerrrr, jank!"
Man, desnoods ga je een krantenwijkje lopen, krijg je je energie ook eens d'r uit, maak je eens wat nuttig voor de maatschappij, dan dochters bij hun ouders wegsleuren.
en ik ben al helemaal geen asoquote:Op maandag 4 juni 2012 11:20 schreef Paealeaisy het volgende:
Been there, done that.
Ik was 14, hij 19 ook adhd'er met pdd-gebrabbel.
Hij gaat niet weg bij dat meisje, hij verziekt haar leven met zijn domme, ongewassen kop en lijf. Ik moest als 14 jarige zijn financiën bijhouden en ik heb hem weer op een school gekregen! De hufter, nog een geweldadige relatie ook geweest, fysiek en verbaal.
Laat dat meisje met rust.
"Ik ben afgekeurd voor werkkk, ik moet nu helemaal niets meerrrr, jank!"
Man, desnoods ga je een krantenwijkje lopen, krijg je je energie ook eens d'r uit, maak je eens wat nuttig voor de maatschappij, dan dochters bij hun ouders wegsleuren.
Vertel is waar, ken goed mn ex zijn die zich toen 3x heeft laten douwen..quote:Op maandag 4 juni 2012 02:41 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
ik heb destijds gewacht en ben ik een mooie meid tegengekomen op vakantie en daar ben ik mee de tent in gekropen(was wel bezopen toen)
dank je voor de wijze raadquote:Op maandag 4 juni 2012 11:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend is 24, ik 17. /care. Wel pas seks hebben als ze 16 is.
Enjoy!
Nogmaals dus TS... je reageert alleen op dingen die je wilt horenquote:Op maandag 4 juni 2012 09:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
Gun dat meisje ook een leven. TS je bent 21, zit in de WAJONG, bent beperkt. Dat meisje is naief weet niet wat ze wilt en vind een kerel die hele dagen niets doet nu tof.
Laat haar lekker, en ze komt er vanzelf wel achter dat jij niet de juiste bent
Fixed.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:42 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
dank je voor de extreem bevooroordeeld raad vol eigenbelang
Ik denk dat ze helaas maar al te goed bij elkaar passen qua niveau. Zij vindt dat natuurlijk helemaal geweldig: hij is ouder en zij voelt zich ontzettend volwassen omdat zij op zijn niveau zit, maar helaas is het eerder zo dat hij op haar niveau, op dat van een 15-jarige, zit...quote:Op maandag 4 juni 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
Bedenk even hoe jij over de wereld dacht en hoe jij was op je 15e...
Ik kan je vertellen dat ik in mijn 4 jaar die ik sinds mijn 15e heb afgelegd een héél ander persoon ben geworden.. Niet zozeer qua persoonlijkheid of wat ik goed en slecht vind..
Maar meer gewoon... Inhoudsloos zou ik het haast noemen...
Heb je nou echt raakvlakken met elkaar? Kan je nou echt met elkaar over het leven praten? Kan zij jou iets leren.. Heeft zij echt dingen die je interesse werken in haar karakter.. Of volg je gewoon je lul?
Als je je lul volgt dan boeit leeftijd natuurlijk geen reet... Gewoon doen dan. (Hoewel ik dat een beetje een trieste zaak vind... Maar hey, het is jouw keuze als je er niemand pijn mee doet moet het kunnen.)
Zou zomaar kunnen jaquote:Op maandag 4 juni 2012 16:57 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helaas maar al te goed bij elkaar passen qua niveau. Zij vindt dat natuurlijk helemaal geweldig: hij is ouder en zij voelt zich ontzettend volwassen omdat zij op zijn niveau zit, maar helaas is het eerder zo dat hij op haar niveau, op dat van een 15-jarige, zit...
Ik denk dat TS op 15 jarige leeftijd geestelijk wat jonger was.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
Bedenk even hoe jij over de wereld dacht en hoe jij was op je 15e...
fock jou jongequote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Fixed.
Zij is op geen enkele manier objectief omdat ze 1. in de groep 'jonge meisjes die oudere jongens helemaal geweldig vinden' valt, 2. je natuurlijk niet gaat vertellen dat haar eigen relatie niet zo'n geweldig idee is.
En ja, wij zullen vast ook tot zekere hoogte bevooroordeeld zijn, maar aan een meisje van 17 met een vriend van 24 vragen of het leeftijdverschil in jouw relatie een probleem is resulteert in een even objectief antwoord als wanneer je aan de paus vraagt of het Katholicisme verboden dient te worden.
klot ook ik heb een verstandelijke beperkingquote:Op maandag 4 juni 2012 17:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat TS op 15 jarige leeftijd geestelijk wat jonger was.
snap ik ff nietquote:Op maandag 4 juni 2012 14:42 schreef FastFlyingJackson het volgende:
[..]
Vertel is waar, ken goed mn ex zijn die zich toen 3x heeft laten douwen..
fock jou?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
fock jou jonge
ik ben juist niet bezig met eigenbelang het gaat tog niet aleen over mij???
Ja, het is raar.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:30 schreef oompiekoerier het volgende:
lekker positief jah hier
ik vraag aleen of dit raar is of niet
meer vraag ik niet
En niet alleen wanneer het om leren gaat.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:28 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
klot ook ik heb een verstandelijke beperking
Als de gegeven antwoorden je niet bevallen moet je niet gaan huilen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:30 schreef oompiekoerier het volgende:
lekker positief jah hier
ik vraag aleen of dit raar is of niet
meer vraag ik niet
Precies goedquote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef kijkmij het volgende:
Op dat soort leeftijden lijkt me dat een te groot verschil. Zij is nog een puber. Jjj hoort al volwassen te zijn.
Overigens vind ik dit wel een goede vuistregel voor de ideale leeftijd van een vrouw: (leeftijd man/2) + 7
Pardon? Ik hield dus helemaal niet van leeftijdsverschil. Ik vond dat maar naar. En het werkt wel. Ik had nog niet gelezen dat hij in de WAJONG en alles zit. Dan raad ik het ook zeker af.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Fixed.
Zij is op geen enkele manier objectief omdat ze 1. in de groep 'jonge meisjes die oudere jongens helemaal geweldig vinden' valt, 2. je natuurlijk niet gaat vertellen dat haar eigen relatie niet zo'n geweldig idee is.
En ja, wij zullen vast ook tot zekere hoogte bevooroordeeld zijn, maar aan een meisje van 17 met een vriend van 24 vragen of het leeftijdverschil in jouw relatie een probleem is resulteert in een even objectief antwoord als wanneer je aan de paus vraagt of het Katholicisme verboden dient te worden.
Iemand beschuldigen van bevooroordeeld zijn en dan met zo'n reactie aankomenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Fixed.
Je hebt helemaal gelijk, als jij vindt dat het gezond is dan moet iedereen het maar normaal vinden.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:45 schreef ChristianeF het volgende:
ik ben verliefd geweest op een man van 32, dit scheelt 14 jaar met mij.. dus over de jaren verschil zou ik mij niet zozeer zorgen maken.. met de ouders kan je altijd(proberen) te praten..
wel is de leeftijd van 15 echt niet gemakkelijk hoor.. ik had toen ookwel een serieuze relatie.. maar mijn persoonlijkheid is in die paar jaren toch nog enorm veranderd.. je zit dan toch nog echt in de wie ben ik fase? nu ja volg je gevoel.. veel succes!
Ja?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Pardon? Ik hield dus helemaal niet van leeftijdsverschil. Ik vond dat maar naar. En het werkt wel. Ik had nog niet gelezen dat hij in de WAJONG en alles zit. Dan raad ik het ook zeker af.
Dus een meisje van 9 en een jongen van 15 vind je ook kunnen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:33 schreef KingRoland het volgende:
6 jaar verschil is niet veel. Gewoon ervoor gaan!
9 en 15 is wel extreem voorbeeld, dan komen mensen zometeen ook met de voorbeelden van 4 en 10, 7 en 13 etc. Als beide eigen keuzes kunnen maken is het toch niet zo'n probleem?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:57 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Dus een meisje van 9 en een jongen van 15 vind je ook kunnen?
Slechte vergelijking. Die levensfasen zijn nog een stuk verschillender.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:57 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Films niet echt (alhoewel ik een voorliefde heb voor de foute jaren 80 actiefilms) maar muziek welquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:32 schreef Brendaa het volgende:
Ik verschil met mijn vriend ook 7 jaar en behalve wat generatiekloven qua muziek en films ondervind ik er niet veel problemen door.
Volgens mij snap je m'n punt niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Slechte vergelijking. Die levensfasen zijn nog een stuk verschillender.
Jaren 80 actiefilms, ghihih. Ook die zou ik niet kennen, hoort ook bij de generatiekloof dus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Films niet echt (alhoewel ik een voorliefde heb voor de foute jaren 80 actiefilms) maar muziek wel
Hoezo zou je die niet kennen als je jonger bent, iedereen is toch ook wel bekend met dingen uit het verleden? Ik neem aan dat je wel weet wie Rocky Balboa is, net als ik, terwijl ik de films nooit echt helemaal gezien heb en van 1986 ben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:06 schreef Brendaa het volgende:
[..]
Jaren 80 actiefilms, ghihih. Ook die zou ik niet kennen, hoort ook bij de generatiekloof dus.
Ik weet inderdaad wie Rocky Balboa is. Het is ook niet wat iedereen zal hebben hoor, maar tussen mij en mijn vriend is het wel zo dat ik veel "films die je gezien MOET hebben" niet ken. Zal ook aan zijn genre films liggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoezo zou je die niet kennen als je jonger bent, iedereen is toch ook wel bekend met dingen uit het verleden? Ik neem aan dat je wel weet wie Rocky Balboa is, net als ik, terwijl ik de films nooit echt helemaal gezien heb en van 1986 ben.
Slechte vergelijking. Je weet dondersgoed wat ik daarmee bedoel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:57 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |