Ook tussen 16 en 18 blijft ze minderjarig. Kan echter alleen zijzelf er een probleem van maken.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Wachten tot ze 16 is en dan heb je wettelijk gezien geen problemen meer.
Na haar 16e verjaardag kunnen de ouders er helemaal niets meer mee. Juridisch gezien dan.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:46 schreef oompiekoerier het volgende:
@thethirtmark nog een 7 maanden ze is nog niet zolang geworden
@strawberry ja maar haar ouders kunnen er wel een probleem van maken
Ze moet dus nog groeienquote:Op maandag 4 juni 2012 01:46 schreef oompiekoerier het volgende:
@thethirtmark nog een 7 maanden ze is nog niet zolang geworden
nee jong dat naitquote:Op maandag 4 juni 2012 01:48 schreef kwiwi het volgende:
Waar moeten we je mee helpen? Met vertellen wanneer het legaal is?
jah maar dat gaat toch niet!!!! ze wil gewoon contact met me houden ik heb ook een beperking adhd pdd-nos en zei zit op middelbare school en een paar van haar vriendinnen weten het ook al en die zeggen wat mot jij met een beperktequote:Op maandag 4 juni 2012 01:53 schreef zarGon het volgende:
Afstand nemen, gaat 'm niet worden. Verschillende levensfasen.
Charlie Chaplin was 53 toen ie een 17 jarig meisje leerde kennen. Ze trouwden en bleven dat tot aan zn doodquote:Op maandag 4 juni 2012 01:53 schreef zarGon het volgende:
Afstand nemen, gaat 'm niet worden. Verschillende levensfasen.
Dan verbreek je het contact toch gewoon.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:57 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
jah maar dat gaat toch niet!!!! ze wil gewoon contact met me houden
oke ik zelf ook maar zit daardoor wel met mezelf in de knoeiquote:Op maandag 4 juni 2012 02:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind meisjes van 15 leuker dan die van mijn eigen leeftijd.
oke bedankt voor de tipquote:Op maandag 4 juni 2012 02:02 schreef Stefan het volgende:
Anyway, zes jaar verschil, waar hebben we t over. Doe t rustig aan, als jullie beiden serieus zijn kan t best werken
nee dat nietquote:Op maandag 4 juni 2012 02:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
TS is zeker nog maagd?
neuken hoeren ook zonder condoom???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |